تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
مبلغ کل: تومان
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

راهنمای انتخاب غذای خشک گربه+مشخصات، قیمت و خرید 25 مدل غذای خشک گربه

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه

تمام کسانی که حیوان خانگی دارند، میدانند که تغذیه و سلامت حیوانات خانگی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برای اطمینان از سالم بودن حیوان خانگی باید درباره ی تمام مواد مورد نیاز بدن حیوان خانگی خود اطلاعات دقیق داشته باشیم تا بتوانیم نیاز های آنها را رفع کنیم و از سلامت بدنی آنها محافظت کنیم.

از مناسب ترین روش ها برای حفاظت از گربه ،تهیه غذای خشک برای آنها است. غذاهای خشک از بهترین خوراکی ها برای حیوان خانگی شما به حساب می آیند. غذای گربه هایی که در سنین مختلف و یا درگیر بیماری های مختلف هستند، متفاوت است.

غذای خشک گربه چیست؟

غذای خشک گربه راحت ترین روش برای تغذیه دوست خزدار شما است. انتخاب   بهترین غذای خشک گربه یک انتخاب سالم را برای صاحبان حیوانات خانگی فراهم میکند. غذای خشک نیازی به یخچال ندارد و بی خطر است. انتخاب غذای خشک گربه برای والدین حیوان خانگی که بیشتر روز خود را خارج از خانه میگذرانند مناسب است.

غذاهای خشک فواید غذایی زیادی برای سلامتی گربه شما دارند. بعضی از این غذاها برای تقویت وزن سالم مفید هستند. اگر گربه شما به غلات حساسیت دارد، غذای خشک بدون دانه را برای تأمین سلامتی آنها بدون به خطر انداختن سلامت دستگاه گوارش انتخاب کنید. برای گربه هایی که معده های حساس دارند، غذای خشک گربه ای وجود دارد که به صورت علمی برای سلامت هضم تهیه شده است.

به حیوان خانگی خود غذای خشک بدهید که هم خوشمزه و هم مقوی است. با طیف وسیعی از گزینه ها برای گربه ها با نیازهای غذایی خاص، از جمله فرمول های بدون دانه، فرمول های بزرگسالان، بزرگسالان و بچه گربه ها و موارد دیگر، یافتن انواع غذاهای خشک مورد نیاز گربه ها و طعم های مورد علاقه آنها ساده است.

ویژگی های غذای خشک گربه

گربه ها در طبیعت حیوانات کوچک را شکار میکنند و میخورند، غذای اصلی گربه ها گوشت است. گربه ها  برای زنده ماندن به خوردن گوشت نیاز دارند، گوشت از پروتئین ساخته شده است، پس غذای گربه ها باید پروتئین زیادی داشته باشد.

غذای خشکی که دارای درصد های مختلفی از پروتئین، چربی خالص، کلسیم، فسفر، سدیم، پتاسیم و منیزیم باشد، برای گربه شما مناسب است.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه

 

نکات مهم در انتخاب غذای خشک گربه

باید قبل از خرید غذای خشک گربه به یکسری نکات توجه کنید تا برای حیوان خانگی خود غذایی مرغوب تر، مناسبتر و با کیفیت تر را انتخاب کنید. با ما همراه باشید تا در ادامه این نکات را در اختیار شما قرار دهیم.

در نظر گرفتن سن گربه

گربه ها هم مانند ما در سنین مختلف نیازمند مواد مغذی مختلف هستند، پس برای خرید یک غذای خشک مرغوب و با کیفیت در نظر گرفتن سن آنها رکن مهمی است. برای گربه های کمتر از 1 سال غذای بچه گربه ها مناسب است و برای گربه های بیشتر از 1 سال غذای گربه بزرگسالان مناسب است. توجه داشته باشید که سن و وزن آنها در انتخاب غذایی و خوب و با کیفیت بسیار مهم است.

توجه به محدودیت های غذایی

حین انتخاب غذای خشک به محدودیت های غذایی گربه خود بسیار توجه کنید، زیرا برخی گربه ها که چاق یا لاغر هستند و گربه هایی که عقیم شده یا نشده اند غذاهای خشک ختلف همراه با رژیم غذایی متفاوت وجود دارد.

مشورت با دامپزشک

اگر تغذیه و سلامت جسمی آنها برای شما بسیار با اهمیت است، قبل  از تهیه غذای خشک حتما گربه خود را پیش دامپزشک ببریدتا وضعیت جسمی آن را بررسی کند سپس مواد مغذی مورد نیاز بدن گربه را برای شما بیان کند و طبق آن برای گربه خود غذای خشک تهیه کنید.

تحقیق در مورد برند غذای خشک گربه

امروزه فعالیت در این زمینه بسیار زیاد شده است و برندهای مختلفی غذای خشک حیوانات تولید و عرضه میکنند. شما باید قبل از تهیه غذای خشک درباره ی برند های معتبر تحقیق کنید و با کسب اطلاعاتی درباره ی کیفیت آنها، برای حیوان خانگی خود غذای مورد نیاز را تهیه کنید.

مزایای غذای خشک گربه

  • غذاهای خشک به صورت آماده وجود دارند و برای تهیه آنها نیاز نیست وقت زیادی صرف کنید
  • غذای خشک گربه مخلوط تمام ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز گربه است
  • غذای خشک گربه با توجه به انواع زیادی که دارد برای تمامی گربه ها مناسب است
  • میتوان طولانی مدت از غذای خشک گربه نگهداری کرد

کربوهیدرات زیاد چه مشکلاتی را برای گربه به وجود می آورد؟

گربه ها بیشتر باید از پروتئین مصرف کنند و میزان استفاده آنها از کربوهیدرات باید بسیار کمتر باشد. مصرف زیاد کربوهیدرات در گربه ها باعث بروز دو مشکل میشود که در ادامه به آنها اشاره میکنیم .

چاقی و اضافه وزن

کربوهیدرات در بدن گربه ها به سرعت به قند تبدیل میشود و اگر آن مصرف نشود به چربی تبدیل شده و باعث چاقی گربه ها میشود.  چاقی و اضافه وزن زیاد هم در گربه ها باعث بروز بیماری ها و مشکلات مختلف میشود.

مشکلات گوارشی

کربوهیدرات زیاد میتواند باعث سوءهاضمه شود، علائم آن شامل نفخ، ایجاد گاز در شکم، دل درد و اسهال است. در بدن بسیاری از گربه ها آنزیم های هضم کربوهیدرات به اندازه کافی وجود ندارنند و کربوهیدرات در دستگاه گوارش باقی میماند و توسط باکتری های روده تخمیر میشود و باعث بهم خوردن دستگاه گوارش گربه است.

شما میتوانید با تهیه مناسب ترین و با کیفیت ترین غذای گربه مراقب سلامتی دوست خزدار خود باشید و میزان علاقه محبت خود به انها را با مراقبت از انها به درستی نشان دهید. همانطور که باهم بررسی کردیم غذای خشک گربه انواع مختلفی دارد که شما میتوانید با بررسی نیاز های گربه خود بهترین آن را تهیه و استفاده کنید. هرگز فراموش نکنید که تغدیه حیوانات هم به اندازه ی تغذیه ما انسان ها مهم است، گربه ها حیواناتی هستند که بدون توجه به خوراکی ها همه چیز را میخورند پس مراقب آنها باشید و از بیمارشدن آنها جلوگیری کنید.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه رویال کنین مدل Indoor وزن 10 کیلوگرم

غذای خشک گربه رویال کنین

مدل Indoor

  • ابعاد: 20x20x60 سانتی‌متر
  • وزن: 10000 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: رویال کنین

مشاهده قیمت و خرید

گربه های کم تحرک داخل خانه بیشتر وقت خود را صرف غذا خوردن و خوابیدن می کنند و هیچ نوع ورزش و فعالیتی ندارند. بنابراین انرژی مورد نیاز آنها در سطح متوسطی است. عدم تحرک و ورزش منجر به عبور کندتر مواد موجود در روده می گردد. این پدیده می تواند باعث اختلالات روده شده و در نتیجه ایجاد مدفوع بد بو و نرم کند. حیوان خانگی شما 3 تا 4 ساعت در روز صرف نظافت شخصی نموده، و در حین این امر موهای خود را لیس زده و می بلعد. این عمل می تواند منجربه تشکیل هربال یا توپ مو در معده و روده شده و اگر هیچ دسترسی به مسهل طبیعی مانند چمن وجود نداشته باشد خارج کردن آن بسیار سخت و مشکل خواهد بود. مواد غذایی مناسب می تواند به حل این مشکل کمک کند.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه پرشین رویال کنین مدل Persian Adult وزن 10 کیلوگرم

غذای خشک گربه پرشین رویال کنین

مدل Persian Adult

  • ابعاد: 15*40*66 سانتی‌متر
  • وزن: 10000 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: royal canin

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه رویال کنین مدل Kitten وزن 10 کیلوگرم

غذای خشک گربه رویال کنین

مدل Kitten

  • ابعاد: 40x20x40 سانتی‌متر
  • وزن: 10000 گرم
  • گونه حیوان: گربه

مشاهده قیمت و خرید

غذای گربه بسیار مغذی Royal Canin Kitten , ایده آل برای بچه گربه های 4-12 ماهه است. بچه گربه ها نیاز بیشتری به انرژی، پروتئین، مواد معدنی، عناصر کمیاب و ویتامین ها دارند. Royal Canin Kitten برای سلامت دستگاه گوارش با در نظر گرفتن این نیازها تهیه و فراهم شده است. کیبل ها و دانه های غذایی در اندازه کوچک و بهینه شده برای بچه گربه ها ساخته شده که جویدن آن را آسان می نماید. آغاز مرحله دوم رشد با ظهور دندان های عقل یا دندان های بزرگسالی آشکار می شود: به محض اینکه دندان های عقل گربه رشد کردند، حفاظت از دندانهای تازه رشد کرده در سلامت و بهداشت دهان و دندان بسیار موثر و مهم است. از آنجا که ظرفیت هضم نیز توسعه و رشد پیدا می کند، غذاهای خاص، مانند نشاسته، می توانند به طور فزاینده ای بهتر هضم و استفاده شوند. همانطور که روند رشد کند شده و بتدریج به پایان می رسد، ساختار استخوانها به آرامی مستحکم شده، و عضلات توسعه و رشد می یابند. انرژی مورد نیاز همچنان بالا بوده و افزایش می یابد، اما به آرامی در طول زمان کاهش می یابد. در بدو تولد دستگاه گوارش بچه گربه به خوبی رشد نکرده و به مرور در هفته های بعد به تکامل می رسد. غذاهای دوره رشد FELINE HEALTH NUTRITION رویال کنین به کمک پروتئین های با قابلیت جذب و هضم بالا و فروکتوالیگوساکاریدها و امگا3 باقیمانده های تخمیری در روده را کاهش داده و هضم را تکمیل می کنند.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه جوسرا مدل classic premium وزن 10 کیلوگرم

غذای خشک گربه جوسرا

مدل classic premium

  • ابعاد: 50x20x100 سانتی‌متر
  • وزن: 10000 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: جوسرا
  • کشور سازنده: آلمان

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
– غذای خشک پرمیوم جوسرا مخصوص گربه بالغ با طعم سالمون
– دستورالعمل متعادل با محتوای مطلوب چربی
– 86٪ پروتئین حیوانی از کل محتوای پروتئین
– مناسب برای گربه های داخل و عقیم شده
– الیاف ویژه احساس سیری را تضمین می کنند
– مقدار pH 6.0-6.5 می تواند خطر تشکیل سنگ ادرار را کاهش دهد
– بدون رنگهای مصنوعی ، طعم دهنده ها و مواد نگهدارنده
– بدون افزودن سویا و شکر
– بدون محصولات لبنی
-ترکیبات: ذرت کامل ، پروتئین مرغ خشک ، برنج ، تفاله چغندر ، چمن زار ، ماهی آزاد ، چربی طیور ، پروتئین حیوانی هیدرولیز شده ، پروتئین مرغ هیدرولیز شده ، فیبر گیاهی ، ریشه کاسنی آسیاب شده (منبع طبیعی اینولین) ، مواد معدنی
– مکمل های غذایی / کیلوگرم: ویتامین A 18000 میلی گرم ، ویتامین D3 1800 میلی گرم ، ویتامین E 200 میلی گرم ، ویتامین B1 15 میلی گرم ، ویتامین B2 20 میلی گرم ، ویتامین B6 20 میکروگرم ، ویتامین B12 100 میلی گرم ، کلسیم D-pantothenate 50 میلی گرم ، نیاسین 90 میلی گرم ، اسید فولیک 5 میلی گرم ، بیوتین 340 میلی گرم ، تورین 1000 میلی گرم ، ال کارنیتین 250 میلی گرم ، آهن (آهن – (II) – سولفات منوهیدرات) 200 میلی گرم ، روی (کلات روی گلیسین ، هیدرات) 150 میلی گرم ، منگنز (منگنز – (II) -اکسید) 16 میلی گرم ، مس (کلات کاپریک گلیسین ، هیدرات) 18 میلی گرم ، ید (یدات کلسیم ، بی آب) 2 میلی گرم ، سلنیوم (سلنیت سدیم) 0.25 میکروگرم.
جوزرا به حمایت از سلامتی گربه شما کمک می کند. JosiCat Sterilized Classic یک غذای خشک متعادل با ترکیبات انتخاب شده است. این غذا نیازهای خاص گربه های عقیم شده را برآورده می کند. نیازهای غذایی گربه ها پس از عقیم سازی تغییر می کند ، بنابراین این ماده غذایی دارای محتوای مطلوب چربی و پروتئین زیاد است. متابولیسم حیوان خانگی را بهبود می بخشد و به پشتیبانی از وزن مطلوب کمک می کند. دستورالعمل با الیاف گیاهی غنی شده است تا گربه شما را در بین وعده های غذایی سیر نگه دارد. نسبت متعادل مواد معدنی ، مقدار pH 6.0-6.5 را افزایش می دهد. بنابراین ، می تواند خطر تشکیل سنگ ادرار را کاهش دهد.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه هپی کت مدل Hairball Control وزن 10 کیلوگرم

غذای خشک گربه هپی کت

مدل Hairball Control

  • ابعاد: 60x40x12 سانتی‌متر
  • وزن: 10000 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: هپی کت
  • کشور سازنده: آلمان

مشاهده قیمت و خرید

غذای خشک گربه مفید مدل TEH-KITTEN N وزن 2 کیلوگرم

غذای خشک گربه مفید

مدل TEH-KITTEN N

  • ابعاد: 8x8x8 سانتی‌متر
  • وزن: 2000 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: MOFEED

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
– ویتامین ها : ویتامین E، ویتامین C
– نیاسین ، بیوتین، ریبوفلاوین، کلسیم پانتوتنات ، پیریدوکسین هیدروکلراید ویتامین B6
– ویتامین A استات ، تیامین مونونیترات
– ویتامین B1 ، ویتامین B12 ، اسید فولیک، ویتامین D3
– تورین، متیونین، پتاسیم سیترات ، نمک ، مواد معدنی :روی، آهن
– منگنز، سولفات مس ، کلسیم ، ید ، مس ، سلنیوم
– گلوکوزامین هیدروکلراید، عصاره چای سبز، ال کارنیتین
– کندریتین سولفات، توکوفرول و اسید سیتریک
غذای گربه بالغ مفید مدل KITTEN یک غذای مفید برای گربه شما می باشد.گربه ها به عنوان حیواناتی گوشتخوار نیاز به جیره ای بر پایه پروتئین حیوانی دارند و همچنین مکانیسم بدن این حیوانات به گونه ای است که قادر به استفاده از مسیرهای متابولیکی مانند سایر گونه ها نبوده و نیاز به تغذیه ای دارند که منحصر به این گونه ها باشد. خوراک مفید بر پایه به روزترین تحقیقات جهان و گذراندن آزمایشات عملی به گونه ای طراحی شده است.که تمام این نیاز هارا تامین می کند. این خوراک با در نظر گرفتن فیزیولوژی گربه ها و با توجه به استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا در جهت حفظ سلامتی و نگهداشتن آنها در وزنی متعادل موفق عمل می کند.تیم MOFEEDبازرگانی تهران محصولات خود را در زمینه حیوانات خانگی خوراک های تخصصی سگ و گربه با رعایت بهترین جیره در بازار ایران را عرضه کرده است . درتیم MOFEED دامپزشکان و متخصصان تلاش می کنند جز به وجدان کاری و سلامت حیوانات و پرندگان فکر نکنند و آرزومندیم که این محصولات را با بالاترین کیفیت به تمام جهان عرضه کنیم.غذاهای مفید ؛ غذایی کامل بوده و مکمل های ویتامینه و معدنی آن با مجوز در کارخانه تهیه شده و اولین خوراک داخل کشور دارای مخمر هیدرولیز شده تجاری میباشد. هیج افزودنی تحریکی اشتها یا گول زننده حیوان اضافه نشده و به حقوق حیوانات احترام گذاشته شده است. تمامی تولیدات بدون مواد نگهدارنده است و هیچ آنتی بیوتیکی چه شیمیایی و چه طبیعی در این خوراک وجود ندارد. نگهداری غذا را با کاهش رطوبت به زیر 7درصد کنترل می شود. بسته بندی خوراک به گونه ای طراحی شده است تا نور از آن عبور نکند و چربی ها و مواد مغذی آن اکسید نشوند .این یک تولید ملی بسیار با کیفیت است.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه مفید مدل RENAL وزن 2 کیلوگرم

غذای خشک گربه مفید

مدل RENAL

  • ابعاد: 10x10x2 سانتی‌متر
  • وزن: 2000 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

غذای کلیوی گربه مفید یک غذای مفید برای گربه شما می باشد.غذای کلیوی مفید جهت مراقبت از سلامت کلیه در گربه های بالغ طراحی شده و در کنترل بیماری مزمن کلیوی در گربه ها موثر می باشد این غذا علاوه بر خوش طعمی ، حاوی مواد مغذی و کالری بالاتری بوده تا گربه هایی که به علت بیماری کلیوی دچار کاهش اشتها شده اند به وزن ایده آل خود بازگردند بیماری مزمن کلیه (CKD) شایعترین بیماری کلیوی در گربه ها می باشد و تغذیه نقش بسیار مهمی در مدیریت CKD در گربه ها دارد رژیم غذایی کلیوی در مقایشه با غذای طبیعی گربه های بزرگسال حاوی سدیم و فسفر کمتری بوده به علاوه با آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب امگا3 و امگا6 با منبع روغن ماهی غنی شده است . همچنین مقدار پروتئین آن به صورت هدفمند برای کمک به عملکرد کلیه تنظیم شده است و از اسیدوز متابولیک جلوگیری میکند.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه سلبن مدل Kitten وزن 2.5 کیلوگرم

غذای خشک گربه سلبن

مدل Kitten

  • ابعاد: 40x20x10 سانتی‌متر
  • وزن: 2500 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

اگر تازگی صاحب یک گربه یا بچه گربه شده‌اید باید به نحوه نگهداری و تغذیه آن بسیار رسیدگی کنید. تغذیه یکی از مهم‌ترین مباحث در پرورش و نگهداری تمامی حیوانات خانگی است. گربه‌ها نیازمند غذایی با پروتئین بالا و طعمی دلپذیرند. ترکیبات غذای سلبن، بچه گربه شما را کاملا سالم و راضی نگه می‌دارد و به آن‌ها پس از خوردن غذا حس خوبی می‌دهد. مواد مصرفی در غذای خشک مخصوص بچه گربه سلبن برای بچه گربه‌های داخل خانه برای سن 1 تا 12 ماه مناسب است.

بچه گربه در زمان رشد نیاز به مواد غذایی مغذیی دارد که در روند رشد آن کمک کند و همچنین بتواند آن را به خوبی هضم کند. گفتنی است که افزودنی‌های این محصول شامل ویتامین‌های B1، B12، C، D، پروبیوتیک، امگا 3-6 و الکارنتین است که برای تقویت ماهیچه و قلب بچه گربه بسیار مفید است. این رژیم غذایی خوشمزه و کامل حاوی 15% چربی است. غذای خشک سلبن حاوی مقدار زیادی از پروتئین‌های مغذی از مرغ و منبع بالایی از ویتامین‌های گروه B است که برای هضم غذا بسیار مناسب است. زمانی که بچه گربه شروع به خوردن غذا می‌کند باید از غذای استفاده کنید که مزه خوبی و بوی کمی داشته باشد که غذای خشک سلبن دارای این دو خصوصیت است.

غذای خشک گربه سلبن یک غذای کامل بوده که در آن نیازهای بدنی بچه گربه وجود داره که با خوردن آن به تنهایی میزان کافی و تنظیم شده‏‏‌ای از مواد مغذی رو دریافت می‌کند.روی بسته‌بندی این محصول کلمه Super Premium به چشم می‌خود. غذاهای سوپر پریمیوم از نظر ارزش غذایی و کیفیت مواد استفاده شده در آن‌ها به نسبت غذاهای پریمیوم بهتر و کامل‏تر است. همچنین لازم به ذکر است که در هنگام استفاده از غذای خشک سلبن می‌بایست یک ظرف آب کنار غذا باشد و همچنین میزان مصرف توصیه شده از این غذا نسبت به وزن و سن بچه گربه است ولی به طور کلی 2-3 مرتبه مناسب است.

شرکت پروتیین سلبن در سال 1393 با ایده تولید غذای حیوانات خانگی با توجه به استانداردهای روز جهانی تاسیس و شروع به فعالیت نموده است. این شرکت از مجهزترین و بروز ترین ماشین آلات درکارخانه خود استفاده کرده و بعلاوه از بهترین مواد اولیه شرکت‌های اروپایی و آمریکایی و کمک علمی آن ها بهره‌مند است. این برند با مواد اولیه شرکت‌های کارگیل و میاویت تحت لیسانس اروپا تهیه شده است و همچنین دارای مجوز Iso 9001 – Iso 22000 –HACCP است.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه مدل گرانول وزن ۱.۵ کیلوگرم

غذای خشک گربه

مدل گرانول

  • ابعاد: 33x24x7 سانتی‌متر
  • وزن: 1500 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: گربه سگ
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

این غذای خشک به علت ماندگاری بالا برای گربه های خیابانی و حمایتی بسیار مناسب می باشد. فرایند تولید این غذا با دستگاه های تمام اتوماتیک و بهداشتی تولید شده و حداقل میزان پروتئین ویژه ۲۵٪ می باشد . بهترین نوع مصرف :جهت مصرف بهتر و دلنشین شدن غذای جدید همواره از قطع یکباره غذای قبلی خودداری فرمایید و به صورت پلکانی غذای جدید را جایگزین کنید و همواره همراه غذای خشک مایغات فراوان در دسترس گربه ها قراردهید.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه جوسرا مدل Josicat Beef وزن 10 کیلوگرم

غذای خشک گربه جوسرا

مدل Josicat Beef

  • ابعاد: 50x30x10 سانتی‌متر
  • وزن: 10000 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: جوسرا
  • کشور سازنده: آلمان
  • سایر توضیحات: مخصوص گربه بالغ

مشاهده قیمت و خرید

در صورتی که در خانه فرزند خردسالی داشته باشید حیوان خانگی ما دوست خوبی برای آن‌ها می‌شود و می‌توانند ارتباط خوبی با او برقرار کنند؛ همین باعث شده در مقایسه با سایر کودکان اعتماد به نفس بیش‌تری، برخوردار باشند. اما نگه‌داری از این حیوانات کار چندان آسانی نیست و نیاز به مراقبت زیادی دارند و نیاز است که برای او تغذیه مناسب، محلی خواب گرم، ابزارهای مثل مسواک، ماشین اصلاح و … فراهم کنیم. اگر امکان تهیه غذای خانگی را برای گربه خانگیتان ندارید، می‌توانید به غذاهای صنعتی روی بیاورید. در غذاهای صنعتی، تعادل مواد مغذی از پیش تعیین شده است و با هر بار مصرف مواد غذایی تمام مواد مغذی لازم به گربه‌تان می‌رسد. تنها کافی است که شما با توجه به وزن و ویژگی‌های حیوان‌ خانگیتان غذای مناسبی برای او انتخاب کنید. غذای خشک جوسرا مخصوص گربه مدل Josicat Beef یک نمونه از این محصولات است که در بسته‌بندی 10 کیلوگرمی به بازار عرضه شده است.

نگهداری با شرایط مناسب و ویژه از حیوانات خانگی، برای دوست‌داران حیوانات اهمیت زیادی دارد به همین دلیل ما به شما استفاده از یک تغذیه خوب همچون غذای خشک جوسرا مخصوص گربه مدل Josicat Beef مقدار 10 کیلوگرم را پیشنهاد می‌کنیم.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه رویال کنین مدل Renal وزن 2 کیلوگرم

غذای خشک گربه رویال کنین

مدل Renal

  • ابعاد: 15x10x30 سانتی‌متر
  • وزن: 2000 گرم
  • گونه حیوان: گربه

مشاهده قیمت و خرید

گربه ها با بیماری مزمن کلیه اغلب علاقه خود را به مواد غذایی از دست میدهند. بسیار مهم است که حیوان خانگی خود را با مواد غذایی که بسیار خوش طعم و وسوسه انگیز است به غذا خوردن ترغیب کنید. Royal Canin RENAL FELINE DRY یک غذای گربه با انرژی متراکم است که به خصوص برای حیوانات خانگی با نارسایی کلیه فرموله شده است. حتی یک بخش کوچک از این غذا , انرژی و پشتیبانی خاصی برای حیوان خانگی شما فراهم می کند.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه سلبن مدل Sterilised وزن 2.5 کیلوگرم

غذای خشک گربه سلبن

مدل Sterilised

  • ابعاد: 30x10x35 سانتی‌متر
  • وزن: 2500 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: سلبن
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
مخصوص گربه های عقیم شده
با مواد اولیه از شرکت کارگیل امریکا و میاویت آلمان
حاوی امگا سه و شش و ال کارنیتین
بسیار خوش خوراک
آنتی هربال

در این روزها که تعداد حیوانات خانگی بیشترو بیشتر می‌شود، حفظ و نگه‌داری آنان امر بسیار مهم و واجبی است. یکی از شرایط نگه‌داری آنان شیوه‌ی درست و صحیح غذا دادن به این کوچولوهای دوست داشتنی است. قطعا غذای یک گربه وحشی که در طبیعت زندگی می‌کند وغذای خود را با شکارکردن و با تحرک و زحمت زیاد به دست می‌آورد با یک گربه خانگی که از کمترین تحرک برخوردار بوده و غذای خود را همیشه به صورت آماده از صاحب خود دریافت می‌کند، متفاوت است و این دو احتیاجات غذایی یکسانی ندارند. بنابراین کیفیت و کمیت جیره غذایی آنها متفاوت خواهد بود.

غذای خشک گربه سلبن مدل Sterilised یکی از این محصولات است. وزن این محصول حدود 2500 گرم است و مخصوص گربه‌های بالغ عقیم شده با وزن بین 2 تا 6 کیلو مناسب است. گفتنی است که با مکمل‌هایی مثل برنج، تخم مرغ از افزایش وزن گربه جلوگیری می‌کند. افزودنی‌های این محصول شامل ویتامین‌های B1، B12، C، D، پروبیوتیک، امگا 3-6 و الکارنتین است که برای تقویت ماهیچه و قلب گربه بسیار مفید است. این رژیم غذایی خوشمزه و کامل فقط حاوی 10% چربی بوده، اما حاوی مقدار زیادی از پروتئین‌های مغذی از مرغ و منبع بالایی از ویتامین‌های گروه b است که همراه منبع بالای فیبر محلول برای تنظیم سیستم گوارش برای هضم آسان و بهبود سلامت مو و استخوان‌ها بسیار مناسب است. همچنین از مزه‌ی خوبی برخوردار است و یک غذای کامل برای گربه‌های شما را فراهم می‌کند. پروتئین و طعم اصلی غذای خشک گربه سلبن مرغ است

همچنین لازم به ذکر است که در هنگام استفاده از غذای خشک سلبن می‌بایست یک ظرف آب کنار غذا باشد و همچنین میزان مصرف توصیه شده از این غذا نسبت به وزن و سن بچه گربه است ولی به طور کلی 2 مرتبه مناسب است.

شرکت پروتیین سلبن در سال 1393 با ایده تولید غذای حیوانات خانگی با توجه به استانداردهای روز جهانی تاسیس و شروع به فعالیت نموده است. این شرکت از مجهزترین و بروز ترین ماشین آلات درکارخانه خود استفاده کرده و بعلاوه از بهترین مواد اولیه شرکت‌های اروپایی و آمریکایی و کمک علمی آن ها بهره‌مند است. این برند با مواد اولیه شرکت‌های کارگیل و میاویت تحت لیسانس اروپا تهیه شده است و همچنین دارای مجوز Iso 9001 – Iso 22000 –HACCP است.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه رفلکس مدل chicken وزن 15 کیلوگرم

غذای خشک گربه رفلکس

مدل chicken

  • ابعاد: 40x20x60 سانتی‌متر
  • وزن: 15000 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: رفلکس
  • سایر توضیحات: ساخت ترکیه

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه مفید کد TEH-PERS01 وزن 1 کیلوگرم

غذای خشک گربه مفید

کد TEH-PERS01

  • ابعاد: 10x10x4 سانتی‌متر
  • وزن: 1000 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: MOFEED
  • کشور سازنده: ایران
  • سایر توضیحات: گربه پر شین

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه میتو کد 583 وزن 1 کیلوگرم

غذای خشک گربه میتو

کد 583

  • ابعاد: 29x18x7 سانتی‌متر
  • وزن: 1000 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: ميتو ميكس

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
مناسب برای تمامی نژادهای گربه های بالغ
کیفیت پریمیوم
طعم لذیذ مرغ و ماهی
حاوی فیبرهای غنی برای داشتن هضم و دفع آسان
حاوی تائورین برای عملکرد سیستم عصبی
حاوی سلولز برای از بین بردن گلوله های مو
دارای پروبیوتیک های طبیعی جهت پاکسازی روده ها
استفاده از رنگ دهنده های مورد تایید اتحادیه اروپا
وزن 1 کیلوگرم
محصول کشور ترکیه
غذای پریمیوم میتومیکس با طعم مرغ وماهی مناسب تمامی نژادهای گربه های بالغ طوری فرآوری شده است که تمامی نژداهای گربه ها را در طول روز تامین میکند. نسبت استاندارد رعایت شده تائورین در این غذا به عنوان ماده مغذی ضروری برای رشد و سلامت سیستم عصبی سالم نقش موثری را ایفا میکند. افزودن برنج بالدو و ذرت به عنوان منع غنی از فیبر و کربوهیدرات باعث میشود مدفوع حیوان سفت و کم حجم شود همچنین افزودن سلولز به دفع گلوله های مویی بسیار کمک میکند. در میتو میکس بیش از غذاهای دیگر از پروتئین های گیاهی استفاده شده است. به منظور کاهش خطرات مربوط به سیستم ادراری مانند تشکیل سنگ و کریستال، افزودنی های معدنی به میزان استاندارد رعایت شده است. در تولید میتو میکس از رنگ دهنده های مورد تأیید اتحادیه اروپا استفاده می شود که برای سلامتی انسان مناسب بوده و هیچ آسیبی به حیوانات ما نمی رساند. اين رنگ ها در تهیه ماکارونی، کیک و کلوچه استفاده می شود.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه هپی کت مدل میکس وزن 10 کیلوگرم

غذای خشک گربه هپی کت

مدل میکس

  • ابعاد: 60x40x15 سانتی‌متر
  • وزن: 10000 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • کشور سازنده: آلمان

مشاهده قیمت و خرید

غذای خشک گربه مینکاس هپی کت مدل میکس تهیه شده از گوشت ماکیان، بره و ماهی حاوی 75% پروتئین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز گربه ها می باشد.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه رویال کنین مدل Hairball Care وزن 2 کیلوگرم

غذای خشک گربه رویال کنین

مدل Hairball Care

  • وزن: 2kg گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: رویال کنین

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
-مخصوص گربه های دچار هربال شدید
-برای گربه های بالغ 1 تا 7 سال
-حاوی فیبرهای psyllium و micronised جهت دفع توپ و توده های موی جمع شده داخل معده گربه و جلوگیری از استفراغ گلوله های مویی
-تحریک فعالیت روده توسط میکرو فیبر و پسیلیوم، که دارای خواص لجن سازی است
فرمول ویژه برای تقویت عملکرد دستگاه ادراری گربه بزرگسالان (مقدار pH: 6-6.5)
-حاوی روغن ماهی کولی جهت روان سازی و دفع دوبرابر هربال
-کمپلکس منحصر بفرد “anti-hairball” برای عبور دو برابر مقدار معمول مو از روده و معده
-پاکسازی معده و دستگاه گوارش گربه از توده های مو پس از 21 روز تغذیه از این غذا
-محصولی از رویال کنین (ROYALCANIN) فرانسه
گربه ها روزانه حدود 30٪ از زمان بیداری خود را به نظافت و لیسیدن بدن خود اختصاص می دهند و 2/3 موهای جدا شده از بدنشان را بلعیده و در نیجه دچار هربال (گلوله های مو) در معده می شوند. زبان زبر گربه مانند یک برس عمل می کند و موهای مرده و ذرات موجود در موها را از بین می برد. موهای بلعیده شده یا شکسته شده و یا از طریق بدن همراه با مدفوع دفع می شوند. از بین بردن طبیعی مو را می توان با تخلیه معده و افزایش ترانزیت روده تقویت نمود. عوامل مختلفی سبب ایجاد حساسیت ها و در نتیجه تهدید سلامت گربه می شوند. مطالعات علمی و تحقیقات رویال کنین نشان داده است که تغذیه نقش مهمی در سلامت و پیشگیری از این بیماری ها دارد. غذاهای سری FELINE CARE NUTRITION رویال کنین به دقت فرموله شده اند و پاسخی هدفمند برای هر نوع حساسیت دارند. Hairball Care رویال کنین, حاوی تمام مواد مغذی ضروری که گربه شما برای افزایش سلامتی و شادابی خود نیاز دارد, می باشد. تأثیر مثبت این غذا در مطالعات علمی مستند شده است. ترکیبات: گوشت، ماکیان، برنج، آرد ذرت، الیاف گیاهی، گلوتن ذرت، چربی های حیوانی، پروتئین های گیاهی*، پروتئین حیوانی، مواد معدنی، تفاله چغندر، اسفرزه (پسیلیوم و پوسته) (هیدرولیز) (2٪)، مخمر، روغن سویا، روغن ماهی، فراکتو-آزواسپرمی ساکارید، پودر تخم مرغ. L.I.P .: پروتئین با قابلیت جذب و هضم بالا.توجه: هربال با اسید معده گربه هضم نمی شود و نیز به سادگی دفع نمی گردد گربه های پرشین و موبلند بیشتر دچار هربال می شوند در صورتی که توده های مو از معده گربه خارج نشوند حتی ممکن است به مرگ گربه منجر شود

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه نوتری پت مدل Adult MODIFIED FORMULA وزن 2 کیلوگرم

غذای خشک گربه نوتری پت

مدل Adult MODIFIED FORMULA

  • ابعاد: 41x30x5 سانتی‌متر
  • وزن: 2000 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

غذای خشک پروبیوتیک گربه نوتری پت با فرمول منتخب و اصلاح شده از مواد درجه یک و غنی شده با مکمل ها و طعم دهنده های طبیعی از کشور فرانسه و عاری از طعم دهنده های مصنوعی و مضر ، غذایی با %29 پروتئین و مناسب برای تمامی نژاد های بالغ گربه می باشد. این محصول حاوی ماهی کلیکا تازه ، گوشت مرغ تازه ، ذرت ، پودر گوشت مرغ ، پودر ماهی پودر استخوان ، آرد ماکارونی ، پودر تخم مرغ کامل ، مولتی ویتامین ، مواد معدنی و عناصر کمیاب ، آنتی اکسیدان و طعم دهنده طبیعی می باشد و دارای مجوز های لازم از سازمان دامپزشکی است.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه سلبن مدل Indoor Cat وزن 2.5 کیلوگرم

غذای خشک گربه سلبن

مدل Indoor Cat

  • ابعاد: 40x20x10 سانتی‌متر
  • وزن: 2500 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: سلبن
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

گربه ها نیازمند غذایی طبیعی با پروتئین بالا و طعمی دلپذیرند . فرمول غذای کامل گربه سلبن، گربه شما را کاملا سالم و راضی نگه می دارد و آن ها پس از خوردن غذا حس خوبی خواهند داشت‌ مواد مصرفی در غذای خشک مخصوص گربه سلبن برای کلیه گربه های بالغ در هر سن و سایزی مناسب می باشد این محصول به صورتی خاص طراحی شده که گربه شما را در تمامی مراحل رشد از لحاظ مواد غذایی و پروتیین حمایت خواهد کرد. شرکت پروتیین ایمن تاب در سال 1393 با ایده تولید غذای حیوانات خانگی با توجه به استاندارد های روز جهانی تاسیس و شروع به فعالیت نموده است. این شرکت از مجهزترین و بروز ترین ماشین آلات درکارخانه خود استفاده کرده و بعلاوه از بهترین مواد اولیه شرکتهای اروپایی و آمریکایی و کمک علمی آن ها بهره مند می باشد.
غذای گربه از دغدغه کسانی است که گربه خانگی دارند، آیا شما نیز جزو آن دسته افرادی هستید که علاقه فراوانی به گربه خانگی خود دارید و می‌خواهید بهترین مراقبت را از آن به عمل آورید؟ دوست دارید گربه شما رژیم غذایی سالم و درعین‌حال مقرون‌به‌صرفه‌ای داشته باشد؟

غذای خشک گربه بالغ داخل خانه «سلبن» محصولی کامل حاوی مرغ، تخم مرغ و روغن ماهی با فرمول متعادل شده برای برآورده کردن نیازهای گربه‌های داخل خانه است و همچنین از مزه‌ی خوبی برخوردار است و یک غذای کامل برای گربه‌های شما را فراهم می‌کند. پروتئین و طعم اصلی غذای خشک گربه «سلبن» مرغ است تمامی ویتامین‌های گروه B رو دارا است که نیاز بدن گربه‌ها را به طور کامل تامین می‌کند. این غذا، مناسب برای استفاده برای گربه‌ها بالغ داخل خانه و خارج از خانه است.

غذای خشک گربه سلبن مدل Indoor Cat یکی از این محصولات است. وزن این محصول حدود 2500 گرم است و مخصوص گربه‌های داخل خانه با وزن بین 3 تا 9 کیلو مناسب است. گفتنی است که با مکمل‌هایی مثل برنج، تخم مرغ از افزایش وزن گربه جلوگیری می‌کند. افزودنی‌های این محصول شامل ویتامین‌های B1، B12، C، D، پروبیوتیک، امگا 3-6 و الکارنتین است که برای تقویت ماهیچه و قلب گربه بسیار مفید است. این رژیم غذایی خوشمزه و کامل فقط حاوی 10% چربی بوده، اما حاوی مقدار زیادی از پروتئین‌های مغذی از مرغ و منبع بالایی از ویتامین‌های گروه b است که همراه منبع بالای فیبر محلول برای تنظیم سیستم گوارش برای هضم آسان و بهبود سلامت مو و استخوان‌ها بسیار مناسب است. همچنین از مزه‌ی خوبی برخوردار است و یک غذای کامل برای گربه‌های شما را فراهم می‌کند. پروتئین و طعم اصلی غذای خشک گربه سلبن مرغ است

همچنین لازم به ذکر است که در هنگام استفاده از غذای خشک سلبن می‌بایست یک ظرف آب کنار غذا باشد و همچنین میزان مصرف توصیه شده از این غذا نسبت به وزن و سن گربه است ولی به طور کلی 2 مرتبه مناسب است.

شرکت پروتیین سلبن در سال 1393 با ایده تولید غذای حیوانات خانگی با توجه به استانداردهای روز جهانی تاسیس و شروع به فعالیت نموده است. این شرکت از مجهزترین و بروز ترین ماشین آلات درکارخانه خود استفاده کرده و بعلاوه از بهترین مواد اولیه شرکت‌های اروپایی و آمریکایی و کمک علمی آن ها بهره‌مند است. این برند با مواد اولیه شرکت‌های کارگیل و میاویت تحت لیسانس اروپا تهیه شده است و همچنین دارای مجوز Iso 9001 – Iso 22000 –HACCP است.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه مفید مدل ADULT وزن 2 کیلوگرم

غذای خشک گربه مفید

مدل ADULT

  • ابعاد: 33*16*8 سانتی‌متر
  • وزن: 2000 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: MOFEED

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
– ویتامین ها : ویتامین E، ویتامین C
– نیاسین ، بیوتین، ریبوفلاوین، کلسیم پانتوتنات ، پیریدوکسین هیدروکلراید ویتامین B6
– ویتامین A استات ، تیامین مونونیترات
– ویتامین B1 ، ویتامین B12 ، اسید فولیک، ویتامین D3
– تورین، متیونین، پتاسیم سیترات ، نمک ، مواد معدنی :روی، آهن
– منگنز، سولفات مس ، کلسیم ، ید ، مس ، سلنیوم
– گلوکوزامین هیدروکلراید، عصاره چای سبز، ال کارنیتین
– کندریتین سولفات، توکوفرول و اسید سیتریک
غذای گربه بالغ مفید مدل ADULT یک غذای مفید برای گربه شما می باشد.گربه ها به عنوان حیواناتی گوشتخوار نیاز به جیره ای بر پایه پروتئین حیوانی دارند و همچنین مکانیسم بدن این حیوانات به گونه ای است که قادر به استفاده از مسیرهای متابولیکی مانند سایر گونه ها نبوده و نیاز به تغذیه ای دارند که منحصر به این گونه ها باشد. خوراک مفید بر پایه به روزترین تحقیقات جهان و گذراندن آزمایشات عملی به گونه ای طراحی شده است.که تمام این نیاز هارا تامین می کند. این خوراک با در نظر گرفتن فیزیولوژی گربه ها و با توجه به استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا در جهت حفظ سلامتی و نگهداشتن آنها در وزنی متعادل موفق عمل می کند.تیم MOFEED محصولات خود را در زمینه حیوانات خانگی خوراک های تخصصی سگ و گربه با رعایت بهترین جیره بر اساس قیمت در بازار ایران را عرضه کرده است . درتیم MOFEED دامپزشکان و متخصصان تلاش می کنند جز به وجدان کاری و سلامت حیوانات و پرندگان فکر نکنند و آرزومندیم که این محصولات را با بالاترین کیفیت به تمام جهان عرضه کنیم.غذاهای مفید ؛ غذایی کامل بوده و مکمل های ویتامینه و معدنی آن با مجوز در کارخانه تهیه شده و اولین خوراک داخل کشور دارای مخمر هیدرولیز شده تجاری میباشد. هیج افزودنی تحریکی اشتها یا گول زننده حیوان اضافه نشده و به حقوق حیوانات احترام گذاشته شده است. تمامی تولیدات بدون مواد نگهدارنده است و هیچ آنتی بیوتیکی چه شیمیایی و چه طبیعی در این خوراک وجود ندارد. نگهداری غذا را با کاهش رطوبت به زیر 7درصد کنترل می شود. بسته بندی خوراک به گونه ای طراحی شده است تا نور از آن عبور نکند و چربی ها و مواد مغذی آن اکسید نشوند .این یک تولید ملی بسیار با کیفیت است.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه رویال کنین مدل persian adalt وزن ۲ کیلوگرم

غذای خشک گربه رویال کنین

مدل persian adalt

  • ابعاد: 20x10x44 سانتی‌متر
  • وزن: 2000 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: رویال کنین
  • کشور سازنده: آلمان

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه هپی کت دورمئو مدل امگا 3 و 6 وزن 10 کیلوگرم

غذای خشک گربه هپی کت دورمئو

مدل امگا 3 و 6

  • ابعاد: 15*40*60 سانتی‌متر
  • وزن: 10000 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: Happy Cat
  • کشور سازنده: آلمان

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه مفید مدل ADULT1400 وزن 2 کیلوگرم

غذای خشک گربه مفید

مدل ADULT1400

  • ابعاد: 5x5x5 سانتی‌متر
  • وزن: 2000 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: MOFEED
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
– ویتامین ها : ویتامین E، ویتامین C
– نیاسین ، بیوتین، ریبوفلاوین، کلسیم پانتوتنات ، پیریدوکسین هیدروکلراید ویتامین B6
– ویتامین A استات ، تیامین مونونیترات
– ویتامین B1 ، ویتامین B12 ، اسید فولیک، ویتامین D3
– تورین، متیونین، پتاسیم سیترات ، نمک ، مواد معدنی :روی، آهن
– منگنز، سولفات مس ، کلسیم ، ید ، مس ، سلنیوم
– گلوکوزامین هیدروکلراید، عصاره چای سبز، ال کارنیتین
– کندریتین سولفات، توکوفرول و اسید سیتریک
غذای گربه بالغ مفید مدل ADULT یک غذای مفید برای گربه شما می باشد.گربه ها به عنوان حیواناتی گوشتخوار نیاز به جیره ای بر پایه پروتئین حیوانی دارند و همچنین مکانیسم بدن این حیوانات به گونه ای است که قادر به استفاده از مسیرهای متابولیکی مانند سایر گونه ها نبوده و نیاز به تغذیه ای دارند که منحصر به این گونه ها باشد. خوراک مفید بر پایه به روزترین تحقیقات جهان و گذراندن آزمایشات عملی به گونه ای طراحی شده است.که تمام این نیاز هارا تامین می کند. این خوراک با در نظر گرفتن فیزیولوژی گربه ها و با توجه به استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا در جهت حفظ سلامتی و نگهداشتن آنها در وزنی متعادل موفق عمل می کند.تیم MOFEED محصولات خود را در زمینه حیوانات خانگی خوراک های تخصصی سگ و گربه با رعایت بهترین جیره بر اساس قیمت در بازار ایران را عرضه کرده است . درتیم MOFEED دامپزشکان و متخصصان تلاش می کنند جز به وجدان کاری و سلامت حیوانات و پرندگان فکر نکنند و آرزومندیم که این محصولات را با بالاترین کیفیت به تمام جهان عرضه کنیم.غذاهای مفید ؛ غذایی کامل بوده و مکمل های ویتامینه و معدنی آن با مجوز در کارخانه تهیه شده و اولین خوراک داخل کشور دارای مخمر هیدرولیز شده تجاری میباشد. هیج افزودنی تحریکی اشتها یا گول زننده حیوان اضافه نشده و به حقوق حیوانات احترام گذاشته شده است. تمامی تولیدات بدون مواد نگهدارنده است و هیچ آنتی بیوتیکی چه شیمیایی و چه طبیعی در این خوراک وجود ندارد. نگهداری غذا را با کاهش رطوبت به زیر 7درصد کنترل می شود. بسته بندی خوراک به گونه ای طراحی شده است تا نور از آن عبور نکند و چربی ها و مواد مغذی آن اکسید نشوند .این یک تولید ملی بسیار با کیفیت است.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه جوسرا مدل Dailycat وزن 10 کیلوگرم

غذای خشک گربه جوسرا

مدل Dailycat

  • ابعاد: 65*65*90 سانتی‌متر
  • وزن: 10000 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: جوسرا
  • کشور سازنده: آلمان

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
-فاقد غلات
-ضد گلوله های مویی
-حاوی گوشت پرندگان
غذای خشک دیلی کت سوپر پریمیوم جوسرا بدون غلات و آنتی هربال (قابلیت دفع گلوله های مو) حاوی گوشت پرندگان و گیاهان طبی مانند ریشه کاسنی، نعنا فلفلی، تمشک، جعفری، بابونه، شیرین بیان ، دانه شنبلیله و رازیانه است .
آشنایی با شرکت جوسرا
شرکت جوسرا دارای تاریخچه تأثیرگذار و بسیار موفق از گذشته تا به امروز است که در تولید غذای پریمیوم سگ و گربه، از مواد اولیه سالم و باکیفیت استفاده می‌کند. از ویژگی‌های غذایی این شرکت می‌توان به‌سلامت و تضمین کیفیت محصولات، طعم عالی، قابلیت هضم راحت و سازگاری حیوان با غذا اشاره کرد. جوسرا یک شرکت آلمانی است که با تولید مواد غذایی مربوط به حیوان خانگی از محبوبیت خاصی برخوردار است. این شرکت با توجه به متخصصی و دستگاه‌های به‌روز توانسته غذاهای با کیفیت فوق‌العاده بالا را روانه بازار کند.

خوراک لذیذ و بسیار سالم

محتوای خوراکی خشک گربه دارای خاصیت آنتی هربال است تا گربه‌های بزرگسال از هضم راحتی برخوردار باشند و رشد و انرژی خوبی را در هنگام رشد خود تجربه کنند. با استفاده از این غذا و مواد مغذی باارزش، می‌توان برای گربه‌ی خود پوستی سالم و پوشش مویی براق را فراهم کنیم. مقدار PH موجود در غذا باعث شده تا سنگ در مجاری ادراری گربه تشکیل نشود ازاین‌رو سیستم دفع بسیار سالمی خواهد داشت. غذای خشک گربه جوسرا مدل Dailycat با گیاهان طبی و پرندگان ساخته شده است و با کیفیت بالا برای استفاده‌ی گربه تهیه شده. گربه با خوردن این غذا دچار اذیت درد شکم یا حساسیت نمی‌شود و همچنین از انرژی مناسب برای جنب‌وجوش برخوردار خواهد بود. همان‌طور که می‌دانید پرندگان و گیاهان مثل طبی مانند ریشه کاسنی، نعنا فلفلی، تمشک، جعفری، بابونه، شیرین‌بیان، دانه شنبلیله و رازیانه، دارای فیبر و پروتئین مناسب و مغذی برای بدن است. در نتیجه بدن گربه در طول رشد خود برای اینکه پوست و موی خوبی داشته باشد بهتر از این مواد مغذی استفاده کند. پرندگان و گیاهان دارای مواد مغذی زیادی هستند و همچنین از غذاهای خوش خوراک و موردعلاقه گربه محسوب خواهد شد. گیاهان طبی و پرندگان که در غذای گربه استفاده شده باعث می‌شود معده و دستگاه گوارش گربه نیز به‌خوبی عمل کند و گربه از مریضی به دور باشد.

نتیجه‌گیری
اگر گربه نگهداری کرده‌اید می‌دانید که در معده گربه گلوله مو به وجود می‌آید که باید دفع شود، هرچقدر فیبر غذا توسط گیاهان طبی زیادتر باشد، عمل دفع راحت‌تر خواهد شد و گربه از درد معده یا مریضی اعضای داخلی به دور خواهد شد. علاوه بر این موضوع بهتر است به این نکته دقت کنید که پوشش براق و پوست سالم از نشانه‌های یک گربه‌ی سالم است. ویتامین، پروتئین، فیبر، گیاهان طبی که در مواد غذایی وجود دارد باعث افزایش سلامتی گربه خواهد شد که در غذای خشک گربه جوسرا مدل Dailycat وجود دارد.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه بوناسیبو کد 564 وزن 5 کیلوگرم

غذای خشک گربه بوناسیبو

کد 564

  • ابعاد: 45x28x14 سانتی‌متر
  • وزن: 5000 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: بوناسيبو BonaCibo

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
مناسب برای تمامی نژادهای گربه های بالغ
کیفیت سوپرپریمیوم
طعم مرغ و برنج و ماهی کولی
حاوی پروبیوتیک های طبیعی جهت پشتیبانی از روده ها
حاوی اسیدهای چرب امگا 3 و 6 برای داشتن مو و پوست سالم و براق
دارای فیبرهای طبیعی و غنی برای هضم آسان
حاوی تائورین برای پشتیبانی از سیستم عصبی، بینایی و قلبی
دارای زیپر برای استفاده آسان و حفظ کیفیت غذا
وزن 5 کیلوگرم
محصول کشور ترکیه
غذای سوپر پریمیوم گربه بالغ بوناسیبو با طعم مرغ و برنج و ماهی کولی برای گربه هایی که طعم گوشت سفید و ماهی را ترجیح میدهند طراحی و تولید شده است. افزودن برنج بالدو و ذرت به عنوان منبع غنی از فیبر و کربوهیدرات باعث میشود مدفوع حیوان سفت و کم حجم شود و همچنین از تشکیل گلوله های مویی جلوگیری کند. همچنین پروبیوتیک طبیعی موجود در اين غذا به رشد باکتری های مفید در روده كمك میکند که این فرایند با تقويت و پشتيباني سيستم ايمنی بدن باعث كاهش بیماری بيماری در گربه میشود.. تائورین افزوده شده به منظور حفاظت کامل از سیستم عصبی، محفاظت از سلامت قلب و پشتیبانی از سیستم بینایی عمل ميكند. این غذا با داشتن سطوح متعادل و بهینه مواد معدنی به کاهش خطر تشکیل سنگ ادرار کمک می کند. غذای بوناسیبو مرغ و ماهی دارای محتویات غنی شده از ویتامین ها، آمینو اسیدها و نسبت های متعادل از اسیدهای چرب امگا 3 و 6 برای تشکیل ساختار پوست و موی سالم و براق فرآوری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *