تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
مبلغ کل: تومان
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

اهمیت تنوع در رژیم غذایی سگ

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات-اهمیت تنوع در رژیم غذایی سگ

 

مطمئناً معمول نیست که رژیم غذایی سگ هر روز از یک ماده غذایی یکسان تشکیل شود ، اما آیا می توانید تصور کنید که 7 روز در هفته ، صبحانه ، ناهار و شام را به خانواده خود یک غذای فست فودی بدهید؟ خوب ، راستش ، خیلی متفاوت نیست. رژیم سگ که شامل طیف گسترده ای از مواد و بافت ها است به همان اندازه برای اطمینان از تغذیه کافی و زندگی طولانی و سالم مهم است. اگر سگ شما مدت مدیدی است که همان لقمه را می خورد ، شاید زمان آن فرا رسیده باشد که مسائل را تغییر دهید. در اینجا نگاهی دقیق داریم که چرا یک رژیم غذایی سگ با تنوع فراوان بهترین چیز برای سلامتی توله سگ شماست و چگونه می توانید انواع منابع غذایی سالم سگ را در رایاپت پیدا کنید .

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات-وقتی رژیم سگ شما هر روز یکسان است چه اتفاقی می افتد؟

وقتی رژیم سگ شما هر روز یکسان است چه اتفاقی می افتد؟

اکثر صاحبان سگ ،غافلگیری از مریضی ناخوشایند سگ را تجربه کرده اند که معده اش برای تغییر غذا آماده نشده است. اما این در واقع علامت ضعف سلامت روده از خوردن مکرر غذای تکراری است. درست مثل این که اگر هر روز چیزی جز سرخ کرده مک دونالد نمی خوردیم ، پس از خوردن یک شام استیک دلچسب با سالاد کناری احتمالاً کمی احساس خوشایندی خواهیم کرد. و به طور مشابه بسیاری از غذاهای ناخواسته ، بسیاری از مارک های اساسی سوپرمارکت با مواد پر کننده و کالری خالی که اغلب از ذرت تهیه و  پر می شوند. ذرت از نظر تغذیه ای سگها چیز زیادی ارائه نمی دهد و مقدار قابل توجهی قند به بدن می رساند. بنابراین ذرت نشاسته ای دقیقاً مشخصه یک رژیم غذایی سالم سگ است.

کالری اضافی خالی منجر به افزایش وزن می شود ، و هنگامی که توله سگ شما وزن اضافی حمل می کند ، می تواند باعث درد مفاصل ، سلامت قلب و گردش خون ضعیف و سایر مشکلات سلامتی شود. با تغییر کارها و انتخاب دستورالعمل های غذای سگ با ترکیبات مفید ، پروتئین بالا و دانه های کم مصرف ، می توانید از ابتلا به بسیاری از بیماری های سگ جلوگیری کنید و در نهایت باعث می شود چند ویزیت گران بهای دامپزشکی صرفه جویی کنید.

فواید رژیم سگ با تنوع زیاد

جای تعجب نیست که درست مانند رژیم های غذایی خودمان ، رژیم سگ با طیف گسترده ای از مواد مختلف به معنی مجموعه ای متنوع از ویتامین ها ، اسیدهای آمینه و مواد مغذی برای سگ ها است ، تا عملکرد و رشد مناسب آنها را پشتیبانی کند. اما هنگامی که آمار را کمی دقیق تر بررسی می کنیم ، مزایای خاصی وجود دارد که پس از تغییر رژیم سگ مشاهده خواهید کرد ، از جمله:

احتمال ابتلا به آلرژی کمتر است. با کمال تعجب ، یک رژیم غذایی سگ که از همان مواد تشکیل دهنده تشکیل شده است ، می تواند سگ شما را در معرض حساسیت یا عدم تحمل این مواد حساس کند. با مخلوط کردن آن و ادغام غذاهای جدید ، سیستم هضم سگ شما بسیار بهتر خواهد شد.

مصرف آب بیشتر چرخش بین غذای خشک ، غذای مرطوب و گوشت تازه و فصلی به جای چسبیدن به غذای خشک ساده ، می تواند به سگ شما کمک کند تا سالم تر بماند ، این امر خصوصاً در این تابستان های داغ ایران بسیار مهم است . آبرسانی مناسب خطر ابتلا به بیماری های کلیوی و سایر مشکلات گوارشی را کاهش می دهد ، بنابراین اطمینان از اینکه رژیم غذایی سگ انتخابی شما دارای منابع خوبی از آب باشد بسیار مهم است.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات-بهبود سلامت روده سگ

بهبود سلامت روده سگ

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، هنگامی که یک سگ از خوردن یک ماده غذایی جدید بیمار می شود ، این نشانه آن است که دستگاه گوارش آنها بسیار سالم نیست و بیش از حد حساس است. برای تقویت سلامت روده و توسعه باکتریهای گوارشی سالم ، ادغام آرام غذاهای جدید با گذشت زمان به آنها کمک می کند تا ایمنی بدن خود را افزایش دهند.

یک غذای هیجان آور

همه ما به خوبی با “چشمان توله سگ” آشنا هستیم که هر وقت برای غذا صرف می کنیم با آنها روبرو می شویم. تصور کنید اگر سگ های ما از همه وعده های غذایی خودشان آنقدر هیجان زده باشند! خوب ، با یک رژیم غذایی سالم و متنوع سگ ، هر بار که ظرف آنها را پر می کنید ، همان اشتیاق را خواهید دید. 

با خیال راحت رژیم های غذایی متنوع تری برای سگ ها انتخاب کنید

از آنجا که یک رژیم غذایی ساده سگ با یک ماده غذایی اصلی می تواند منجر به معده ای حساس شود ، بنابراین لازم است در معرفی غذاهای جدید کمی دقت بیشتری انجام دهید. در اینجا چند نکته برای اطمینان از اینکه روند انتقال به آرامی انجام می شود و سگ شما تغذیه مورد نیاز را دریافت می کند آورده ایم:

در ابتدا ، هر بار کمی غذای جدید معرفی کنید. غذای فعلی آنها را هر روز با کمی بیشتر غذای جدید همراه کنید و به تدریج جایگزین غذای قدیمی شود. به معرفی گزینه های دیگر مانند غذاهای مرطوب ، گوشت (خام یا پخته) و حتی سبزیجاتی مانند کلم بروکلی یا اسفناج ادامه دهید.

اطمینان حاصل کنید که به سگ خود چیزی سمی نمی دهید . بسیاری از غذاهایی که خوردن آنها برای ما بی خطر است ، مانند مرکبات یا انگور ، برای سگ ها بسیار مضر هستند. همیشه قبل از معرفی یک غذای جدید سریعاً در گوگل سرچ کنید ، فقط برای اطمینان از بی خطر بودن هر غذایی که می خواهید به آنها غذا دهید.

مارک های مفید کیبل با پروتئین بالا و محتوای غلات پایین را انتخاب کنید. ما گزینه های سالم و مقرون به صرفه زیادی برای غذای خانگی در محل زندگی خود در رایاپت داریم .

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات-تنوع غذای سگ

برخی از دستور العمل های غذای خام سگ را تجربه کنید. گرچه خرید روزانه گوشت تازه برای سگ شما بسیار گران است ، اما هر چند وقت یکبار یک وعده تازه بخورد هیچ ضرری ندارد. یک رژیم غذایی خام برای سگ ها می تواند نتایج خارق العاده ای در تمام جنبه های سلامتی آنها داشته باشد. اگر مقداری گوشت خوک یا مرغ آسیاب شده اضافی ، یا حتی مقداری هویج و لوبیا دارید ، می توانید چیزی سالم و خوشمزه درست کنید تا به رژیم غذایی سگ اضافه کنید.

هنگام جابجایی و تغذیه سگ با گوشت خام ، بهداشتی بودن غذا را رعایت کنید. گوشت های خام می توانند برخی از عوامل بیماری زا را حمل کنند که برای سگ ها بی ضرر هستند ، اما برای ما چندان بی ضرر نیستند ، بنابراین ضد عفونی هر سطحی که با گوشت تماس پیدا کند مهم است.

رژیم غذایی سگ

تنوع، زندگی را مهیج نگه می دارد و یک سگ شاد و سالم در طول عمر سگ ها تاثیر بسازایی دارد. نه تنها یک رژیم غذایی متنوع و پر پروتئین می تواند سالها به زندگی توله سگ شما بیفزاید ، بلکه در نهایت می تواند باعث صرفه جویی در ویزیت های پرهزینه دامپزشک شود ، بنابراین یک سرمایه گذاری کاملاً مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *