تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
مبلغ کل: تومان
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

راهنمای انتخاب تشویقی گربه جیم کت Gimcat +مشخصات، قیمت و خرید 28 مدل تشویقی گربه جیم کت

خرید تشویقی جیم کت

تشویقی گربه به علت داشتن جنبه یادگیری و تعلیم به گربه، تأمین ویتامین‌های موردنیاز آن، سلامت دندان‌ها، ایجاد یک رابطه خوب و صمیمی بین صاحب و گربه و … یک مسئله مهم و ضروری در تغذیه و تربیت گربه‌ها محسوب می‌شود. تشویقی کاربردهای زیادی دارد؛ معمولاً گربه‌ها موجوداتی هستند که هر کاری که دلشان بخواهد انجام می‌دهند اما شما به عنوان صاحب گربه می‌توانید از طریق تشویقی تا حد زیادی رفتار آن‌ها را کنترل کنید.

از تشویقی می‌توانید برای کاهش استرس گربه پس از جابه‌جایی یا حمام کردن نیز استفاده کنید. همچنین این تشویقی‎ها حاوی مقادیر زیادی پروتئین است؛ بنابراین می‌توانید به عنوان یک مکمل غذایی نیز از آن استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم درباره تشویقی گربه جیم کت و کاربردهای آن صحبت کنیم؛ بنابراین تا آخر این متن با ما همراه باشید…

غذای تشویقی گربه چیست؟

تشویقی گربه، تریت Cat Treats، اسنک و جایزه گربه‌ها تکه‌های کوچک خوراکی هستند که از لحاظ طعم و بو بسیار برای گربه‌ها دلپذیر و جذاب هستند. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که این تشویقی‌ها به عنوان یک جایگزین برای غذای گربه‌ها مناسب نیستند و فقط می‌توانید از آن‌ها به عنوان میان وعده گربه‌ها استفاده کنید؛ این تشویقی‌ها به شکل کنسرو، خوراکی انرژی‌زا و خوراکی‌های طعم‌دار در پت‌شاپ‌ها قابل تهیه هستند. از مهم‌ترین کاربرد این تشویقی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تشویق و خوشحال کردن گربه
  • تشویق گربه بعد از انجام دادن یک کار خوب
  • در حین بازی به عنوان جایزه
  • سلامت دهان و دندان گربه
  • کاهش اضطراب و استرس در گربه‌
  • پس از آموزش و تربیت گربه
  • جهت تأمین ویتامین و پروتئین گربه
  • جهت ایجاد روابط بهتر بین شما و گربه

آشنایی با برند جیم کت

در ابتدا هاینریش ون جیم بورن در سال 1855 میلادی به عنوان یک کارخانه دارویی کوچک در شهر Emmerich am Rhein در آلمان تاسیس نمود. محصولات این کارخانه به سرعت در بازار آلمان مورد استقبال قرار گرفت و سرآغازی برای گسترش کمپانی شد. در سال 1965 بعد از تاسیس کمپانی، برند جیم بورن متولد شد و در حوزه محصولات حیوانات خانگی فعالیت کرد.

تشویقی های گربه جیم کت

تشویقی گربه GimCat یکی از جذاب ترین، متنوع ترین و همچنین خوشمزه ترین خوراکی ها برای گربه می باشد. که هم به عنوان میان وعده و هم به عنوان یک تشویقی آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد.تشویقی گربه برند جیم کت در طعم های مختلف، محصولی لذیذ و فوق العاده برای گربه ها است و حاوی انواع مختلف ویتامین ها و املاح معدنی مورد نیاز آنها می باشد. این تشویقی گربه آلمانی با تامین ویتامین، تورین و مکمل های مورد نیاز گربه ها کمک شایانی در بهبود عملکرد بدن آنها ایفا می نمایند. فرمولاسیون این محصول فاقد هرگونه مواد و افزودنی های شیمیایی، رنگ دهنده ها و طعم دهنده های مصنوعی مانند شکر است. این تشویقی ها مناسب تمام نژادهای گربه بوده و به دلیل قابلیت هضم آسان و جذب بالای آن انتخاب مناسبی برای آنها است. وجود ویتامین A، ویتامین D، ویتامین E3 و تورین که موجب بهبود سیستم دفاعی و ایمنی گربه می شود، از ویژگی های منحصر به فرد این تشویقی آلمانی است.

 
 

 

 

تشویقی گربه جیم کت مدل سالمون و ماهی وزن 60 گرم

تشویقی گربه جیم کت مدل سالمون و ماهی

  • ابعاد: ۸x۲x۲۰ سانتی‌متر
  • وزن: 60 گرم
  • گونه حیوان: گربه

مشاهده قیمت و خرید

تشویقی گربه آلمانی جیم کت (Gim Cat) مدل نوتری پاکتس با طعم ماهی و سالمون (Salmon) محصولی دلچسب برای گربه‌های بالغ است که از بهترین مواد اولیه ساخته شده و مناسب تمامی نژادها می‌باشد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این تشویقی مناسب بودن برای گربه‌هایی است که به انواع گوشت قرمز حساسیت دارند یا باب میل‌شون نیست. در تهیه این محصول از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد تشکیل‌دهنده استفاده شده است که این امر سبب شده تا این محصول به منبعی غنی از پروتئین‌، ویتامین و امگا 3 و 6 بدل گردد. لازم به ذکر است فرمولاسیون این محصول فاقد هرگونه مواد و افزودنی های شیمیایی و غیر مجاز، نمک و شکر است.همچنین به سبب وجود تائورین سرشار در این تشویقی مغزدار، بهبود عملکرد دستگاه گردش خون و تقویت چشمها نیز از دیگر نکات مثبت این محصول است. همچنین محصول مورد نظر با کمک انواع مختلف ویتامین ها و املاح معدنی مورد نیاز که از آن دسته می‌توان به ویتامین های A، D3 و E اشاره نمود موجب تقویت گربه ها می‌شود. با خیال راحت بهترین‌ها رو برای گربه‌تون تهیه کنید.
 
 

 

 

تشویقی گربه جیم کت مدل گوشت گوساله وزن 60 گرم

تشویقی گربه جیم کت مدل گوشت گوساله

  • ابعاد: ۲۰x۲x۸ سانتی‌متر
  • وزن: 60 گرم
  • گونه حیوان: گربه

مشاهده قیمت و خرید

این خرید شامل یک بسته ۶۰ گرمی تشویقی گربه جیم‌کت (Gimcat) است. میزان مصرف: حداکثر ۲۰ عدد در روز خوردن آب پس از خوردن تشویقی توصیه می‌شود این تشویقی از برند جیم کت محصول آلمان برای گربه‌های بالغ با طعم گوشت گوساله، بسیار خوش‌خوراک، لذیذ و مقوی است. + بهبود سلامت و استحکام استخوان ها و دندان های پت + قابل استفاده برای تمامی نژادها + سرشار از تائورین + سرشار از کلسیم و فیبر .

تشویقی گربه آلمانی جیم کت (Gim Cat) مدل نوتری پاکتس با طعم گوشت گوساله (Beef) محصولی دلچسب برای گربه‌های بالغ است که از بهترین مواد اولیه ساخته شده و مناسب تمامی نژادها می‌باشد. در تهیه این محصول از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد تشکیل‌دهنده استفاده شده است که این امر سبب شده تا این محصول به منبعی غنی از فیبر، پروتئین‌ و ویتامین بدل گردد. لازم به ذکر است فرمولاسیون این محصول فاقد هرگونه مواد و افزودنی های شیمیایی و غیر مجاز، نمک و شکر است.همچنین به سبب وجود تائورین سرشار در این تشویقی مغزدار، بهبود عملکرد دستگاه گردش خون و تقویت چشمها نیز از دیگر نکات مثبت این محصول است. همچنین محصول مورد نظر با کمک انواع مختلف ویتامین ها و املاح معدنی مورد نیاز که از آن دسته می‌توان به ویتامین های A، D3 و E اشاره نمود موجب تقویت گربه ها می‌شود. با خیال راحت بهترین‌ها رو برای گربه‌تون تهیه کنید.
تشویقی گربه جیم کت مدل کت نیپ مولتی ویتامین وزن 60 گرم

تشویقی گربه جیم کت مدل کت نیپ مولتی ویتامین

  • ابعاد: 8x2x20 سانتی‌متر
  • وزن: 60 گرم
  • گونه حیوان: گربه

مشاهده قیمت و خرید

این خرید شامل یک بسته ۶۰ گرمی تشویقی جیم‌کت (Gimcat) است. میزان مصرف: حداکثر ۲۰ عدد در روز خوردن آب پس از خوردن تشویقی توصیه می‌شود این تشویقی از برند جیم کت محصول آلمان برای گربه‌های بالغ با طعم کت نیپ (سنبل الطیب)، بسیار خوش‌خوراک، لذیذ و مقوی است. + بهبود سلامت و استحکام استخوان ها و دندان های پت + قابل استفاده برای تمامی نژادها + سرشار از تائورین + سرشار از کلسیم + مولتی ویتامین (ویتامین‌های A، D۳ و E).

تشویقی گربه آلمانی جیم کت (Gim Cat) مدل نوتری پاکتس با طعم کت‌نیپ (Catnip) محصولی دلچسب برای گربه‌های بالغ است که از بهترین مواد اولیه ساخته شده و مناسب تمامی نژادها می‌باشد. کت نیپ برای گربه‌ها بسیار جذاب بوده و فواید بیشماری دارد. یکی از تاثیرات مثبت این گیاه خوش طعم، بهبود خلق و خو و ایجاد رفتار مناسب است. در تهیه این محصول از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد تشکیل‌دهنده استفاده شده است که این امر سبب شده تا این محصول به منبعی غنی از پروتئین‌ و ویتامین بدل گردد. لازم به ذکر است فرمولاسیون این محصول فاقد هرگونه مواد و افزودنی های شیمیایی و غیر مجاز، نمک و شکر است.همچنین به سبب وجود تائورین سرشار در این تشویقی مغزدار، بهبود عملکرد دستگاه گردش خون و تقویت چشمها نیز از دیگر نکات مثبت این محصول است. همچنین محصول مورد نظر با کمک انواع مختلف ویتامین ها و املاح معدنی مورد نیاز که از آن دسته می‌توان به ویتامین های A، D3 و E اشاره نمود موجب تقویت گربه ها می‌شود. با خیال راحت بهترین‌ها رو برای گربه‌تون تهیه کنید.
رایاپت-پت شاپ آنلاین

تشویقی گربه جیم کت مدل پنیر

  • ابعاد: 8x2x20 سانتی‌متر
  • وزن: 60 گرم
  • گونه حیوان: گربه

مشاهده قیمت و خرید

میزان مصرف: حداکثر ۲۰ عدد در روز خوردن آب پس از خوردن تشویقی توصیه می‌شود این تشویقی از برند جیم کت (GimCat) محصول آلمان برای گربه‌های بالغ با طعم پنیر، بسیار خوش‌خوراک، لذیذ و مقوی است. + بهبود سلامت و استحکام استخوان ها و دندان های پت + قابل استفاده برای تمامی نژادها + سرشار از تائورین + سرشار از کلسیم + حاوی ویتامین های A، ویتامین D۳ و E خرید اسنک تشویقی جیم کت از رایاپت

 
 

 

 

رایاپت-پت شاپ آنلاین

تشویقی گربه جیم کت مدل نوتری پاکتس ماهی سالمون

  • ابعاد: 8x2x20 سانتی‌متر
  • وزن: 60 گرم
  • گونه حیوان: گربه

مشاهده قیمت و خرید

تشویقی گربه آلمانی جیم کت با طعم ماهی سالمون و حاوی امگا 3 و 6 محصولی دلچسب و لذیذ برای گربه‌های بالغ است و مناسب تمامی نژادها می‌باشد. در تهیه این محصول از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده شده است که این امر سبب شده تا این محصول به منبعی غنی از پروتئین‌ و ویتامین بدل گردد. لازم به ذکر است فرمولاسیون این محصول فاقد هرگونه مواد و افزودنی های شیمیایی و غیر مجاز، نمک و شکر است.همچنین به سبب وجود تائورین سرشار در این تشویقی، بهبود عملکرد دستگاه گردش خون و تقویت چشمها نیز از دیگر نکات مثبت این محصول است. همچنین محصول مورد نظر با کمک انواع مختلف ویتامین ها و املاح معدنی مورد نیاز خود که از آن دسته می‌توان به ویتامین های A، ویتامین D3 و E اشاره نمود موجب تقویت بچه گربه ها میشود.یزان مصرف حداکثر 20 عدد در روز است.

کنسرو های گربه جیم کت

کنسرو گربه برند جیم کت با اصطلاح Superfoods از مواد طبیعی و ارگانیک ویژه تولید شده است که سبب افزایش سلامت گربه ها می شود. این کنسرو ها غذایی کامل و عالی که تمامی نیازهای روزانه گربه شما را با مرغ، گوشت و ماهی تازه به همراه میوه و سبزیجات بر طرف می سازد. تمامی کنسرو های برند جیم کت بدون قند، مواد افزودنی، مواد رنگی، مواد نگهدارنده و گلوتن هستند.

مکمل های گربه جیم کت

خمیر مالت گربه جیم کت جهت جلوگیری از مشکلات انسداد گلوله موهای بلعیده شده بسیار کمک می کند. این محصول بی نظیر با مالت طبیعی خالص و روغن های ضروری با کیفیت بالا، مناسب برای تامین انرژی اضافی و بسیار خوشمزه تولید شده است که از دستگاه گوارش گربه عزیز شما پشتیبانی کند. با این خمیر مالت مخصوص می توانید از تشکیل و جمع شدن گلوله موهای بلعیده شده جلوگیری کنید. خمیر مالت گربه برند جیم کت ساخت کشور آلمان موها به طور طبیعی از طریق دستگاه گوارش دفع می شوند.

خمیر مولتی ویتامین گربه جیم کت برای گربه های بالغ حاوی فرمول ویژه محافظت از سیستم ایمنی تولید شده است. ترکیبات بسیار موثر در این مکمل گربه، حاوی 12 ویتامین ضروری، روغن دانه کتان با کیفیت بالا و بتا گلوکان سیستم ایمنی را تقویت کرده و به محافظت قابل اعتماد در برابر تأثیرات خارجی کمک می کند.

پت شاپ آنلاین رایاپت با تیمی مجرب، سعی دارد با جمع آوری بهترین برند های مواد غذایی، مکمل ها، وسایل ضروری و بهداشتی حیوانات خانگی با قیمت مناسب، در سلامت و رشد حیوانات خانگی شما سهیم باشند.

انواع غذای تشویقی گربه

قبل از خرید غذای تشویقی گربه ابتدا باید در مورد انواع خوراکی‌ها اطلاعات خود را کامل کنید. در ادامه به انواع خوراکی‌ها اشاره میکنیم:

  • غذای تشویقی منجمد

این روزها، برندهای زیادی وجود دارند که تنقلات یخ زده را ارائه میدهند. برخی از آنها قطعات خام پروتئین گوشت هستند که رطوبت آن حذف شده است یا ترکیبی از میوه‌ها، سبزیجات و پروتئین‌ها به صورت انجمادی خشک شده هستند. این خوراکی‌ها تحت حرارت زیاد قرار نگرفته‌اند که در نتیجه مواد مغذی‌شان کاهش نیافته است و از نظر تغذیه‌ای مفید هستند. 

  • غذای تشویقی خشک

غذای تشویقی خشک تا حدودی رایج است زیرا برخی از قدیمی‌ترین خوراکی‌های تجاری گربه موجود را شامل میشوند. اگر کیبل خشک را انتخاب کنید، این امکان دارید دارید دندان‌های گربه خود همیشه تمیز نگه دارید. اما سعی کنید از محصولاتی که از مواد و پرکننده‌های مصنوعی استفاده میکنند دوری کنید.

  • غذای تشویقی مرطوب

جویدن میان وعده‌های مرطوب برای گربه سانان بسیار آسان است. بنابراین غذاهای تشویقی برای بچه گربه‌ها و گربه‌های بالغی که مشکلات دندانی دارند مفید خواهد بود. این خوراکی‌ها کمی رطوبت دارند و عموماً خوش طعم‌تر از کیبل‌های خشک هستند.

  • غذای تشویقی پوره

خوراکی‌های پوره قابل لیسیدن هستند، به این معنی که گربه شما میتواند آنها را با لذت بیشتری بخورد. بسیاری از گربه‌ها این نوع غذا را دوست دارند زیرا بسیار اشتها آور هستند و خوردن آنها آسان است. تنقلات پوره تنوع زیادی دارند که فاقد مواد افزودنی مضر هستند.

  • غذای تشویقی آبگوشتی

آبگوشت‌ها مقدار مناسبی از هیدراتاسیون را در رژیم غذایی گربه شما ارائه میدهند. اغلب، گربه‌ها به تنهایی آب کافی نمی‌نوشند. بنابراین این مایعات خوش طعم میتوانند میزان مصرف آب گربه‌ها را افزایش دهند و در عین حال مواد مغذی با ارزش زیادی به این حیوانات ارائه دهند.

مزایای غذای تشویقی گربه

غذای تشویقی گربه میتواند راهی خوب برای پاداش دادن به گربه باشد. با این کار میتوانید به حیوان آموزش دهید یا سعی کنید محبت و عشق خود را به گربه‌تان دوچندان کنید. زمانی که گربه شما کار درستی انجام میدهد، حیوان را با خوراکی تشویق کنید. در عین حال، خوراکی‌ها هرگز نباید جایگزین محبت‌های روزانه شما مانند نوازش کردن شوند. تنقلات باید در مقادیر کم و در حد اعتدال به گربه داده شوند؛ گاهی اوقات وقتی گربه‌ها  از خوردن خوراکی‌هایشان سیر نمی‌شوند؛ با حالتی ملتمسانه به شما نگاه می‌کنند و شما مجبور می‌شوید چند غذای تشویقی دیگر به حیوان خود بدهید. این کار برای حیوانات چاق مضر خواهد بود اما خوراکی‌ها برای گربه‌های لاغر یک مزیت محسوب میشوند.

هم‌چنین غذای تشویقی یک راه عالی برای سرگرم کردن و بازی با گربه‌هاست.
مطالعات نشان داده‌اند که علائم بیماری دندان میتوانند در سن سه سالگی در گربه‌ها شروع شوند. غذاهای تشویقی که به عنوان مکمل مراقبت‌های معمول دندان ‌پزشکی ساخته می‌شوند. از رشد باکتری‌ها و بوی بد دهان بچه گربه‌ها جلوگیری می‌کنند و از التهاب لثه و بیماری‌های پریودنتال پیشگیری می‌نمایند. همچنین غذاهای تشویقی که قرص‌ها را پنهان میکنند، امکان ارائه دارو را آسان‌تر میکند؛ دادن خوراکی‌های تشویقی قبل از رفتن به محل کار و هنگام بازگشت در شب می‌تواند یک روال قابل پیش بینی را فراهم کند که بسیاری از گربه‌ها آن را آرامش بخش می‌دانند. اگر از مواد تشکیل دهنده غذا و نیازهای گربه خود مطلع هستید؛ می‌توانید خوراکی‌های سالمی برای گربه خود تهیه کنید که به چاقی، دیابت یا سایر مشکلات سلامتی حیوان منجر نشود.

موارد قابل توجه در انتخاب تشویقی مناسب برای گربه خود

برای انتخاب و خرید یک تشویقی مناسب برای گربه خود باید به مواردی مانند سن،وزن و هدف از دادن تشویقی را برای خود بررسی کنید. و بهترین فرد برای مشاوره به شما دامپزشک و کارشناس فروش فروشگاه اینترنتی رایاپت می باشد؛ چون نوع تشویقی برای یک گربه چاق با یک گربه لاغر متفاوت است . تشویقی یک گربه که دچار کمبود ویتامین و یا سوء تغذیه است با یک گربه که خوب تغذیه میشود، فرق میکند و چندین موارد مشابه موارد گفته شده که باید حتما در نظر گرفته شود؛گربه شما به خاطر اینکه همیشه از تشویقی لذت میبرد دوست دارد که همیشه از آن بخورد ولی این بهترین زمان برای اجرای دستورات شما توسط حیوان شماست تا به تشویقی برسد. و در ضمن باید مواظب وزن گربه خود هم باشید و زیاد از تشویقی گربه استفاده نکنید؛ توجه کنید که نباید بیش از ۱۰ درصد نیاز بدن گربه از راه دادن تشویقی تامین شود.

نقش تشویقی گربه در نحوه آموزش

برخلاف تصور عموم گربه‌ها کاملا تربیت پذیرن و میشه چیزای مختلفی مثل یاد دادن اسم، راه رفتن با قلاده، فرمان بیا، گاز نگرفتن و … رو به گربتون یاد بدید. تشویقی گربه تو این مسیر بهتون کمک می کنه تا به هدفتون نزدیک تر بشید! گربه‌‌ها در واقع به اندازه سگ‌ها شکمو نیستن؛ ولی با یه تشویقی و خوراکی خوشمزه حتما برای یادگیری باهاتون بیشتر همکاری می‌کنن.

بهترین زمان برای استفاده از تشویقی گربه

گربه‌ها به شدت عاشق این تشویقی‌ها هستند و هرگز از آن‌ها سیر نخواهند شد، اما همان‌طور که گفتیم برای جلوگیری از اضافه وزن و چاقی گربه آن‌ها باید در مصرف آن‌ها محدودیت‌هایی را ایجاد کنیم، به عنوان مثال تنها برای اهداف خاصی که تربیتی و آموزشی هستند به آن‌ها تشویقی بدهیم.

در واقع می‌توان گفت که بهترین زمان استفاده از این تشویقی‌ها زمانی است که گربه کاملا سیر نباشد تا بیشترین میزان بازدهی را در میان وعده دریافت کند. اگر قصد دارید با هدف آموزشی از آن‌ها استفاده کنید باید بین وعده اصلی آن را استفاده کنید، یعنی آن زمان که گربه نه خیلی گرسنه است که به آموزش شما توجه نکند و نه خیلی سیر است؛اصل مهمی که در خرید و تهیه این تشویقی‌ها باید رعایت شود این است که این تشویقی‌ها باید دارای ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز گربه‌ها باشد.

تاثیر تشویقی بر گربه‌ها

گربه‌ها اغلب موجودات فرمان ناپذیری هستند و نباید از آن‌ها انتظار مطیع بودن را داشته باشید، آن‌ها اغلب هر کاری که بخواهند را انجام می‌دهند. این تشویقی‌ها یکی از راهکارهایی است که می‌توانید حداقل به آن‌ها نشان دهید که از نحوه عملکرد آن‌ها راضی هستید یا خیر. در واقع شما با دادن این تشویقی‌ها به آن‌ها نشان می‌دهید که از آن‌ها رضایت دارید.
تشویقی دادن به گربه‌ها می‌تواند تاثیرات مثبتی بر آن‌ها بگذارد. یکی از همین تاثیرات علاوه‌بر آموزش، بازی و سرگرم نمودن گربه‌ها است. بعضی از گربه‌ها دیگر میلی به بازی در منزل را ندارند، اگر به برنامه یک روز گربه خود دقت کنید، خواهید دید که بیشتر طول روز در یک گوشه لم داده است و یا خوابیده است.

همین کم تحرکی در او باعث اضافه وزن شده و ممکن است سلامت او را به خطر بیندازد، پس استفاده از تشویقی‌های متنوع می‌تواند او را به تحرک وادار کرده و در طول روز سرگرم کند. به طور کلی تشویقی دادن به گربه اثرات موثری بر روی آن‌ها خواهد گذاشت و شما با مشورت با دامپزشک می‌توانید به اهمیت این موضع پی ببرید.

فاکتورهای مهم در خرید غذای تشویقی گربه

سعی کنید محصولاتی از برندهای معتبر خرید کنید که با رژیم غذایی گربه شما سازگار هستند و از مواد بهداشتی استفاده می‌کنند. در ادامه به برخی از مهم‌ترین فاکتورهایی که قبل از خرید باید در نظر بگیرید، اشاره میکنیم:

  • مواد تشکیل دهنده 

مواد تشکیل دهنده مهمترین بخش در کل فرآیند خرید غذای تشویقی هستند. خوراکی‌هایی که فهرست طولانی از مواد مغذی نامشخص دارند را نخرید. هرچه مواد باکیفیت‌تر باشند، برای گربه شما بهتر هستند. در صورت امکان، غذای تشویقی را تهیه کنید که تنها از یک ماده خاص مانند گوشت تهیه شده باشد.

  • مقدار کالری غذای تشویقی

در حالی که غذاهای تشویقی روش خوبی برای پاداش دادن به حیوانات خانگی شما هستند اما مصرف زیادی این غذاها میتوانند منجر به چاقی و بسیاری دیگر از مشکلات سلامتی شوند. از خوراکی‌هایی استفاده کنید که کالری بسیار کمی دارند. اگر میخواهید وزن گربه‌تان را کنترل کنید، دریافت گزینه‌های کم کالری راهی عالی برای دادن غذای خوشمزه به گربه است. 

  • شرایط خاص سلامتی

برخی از گربه‌ها توسط دامپزشک تحت رژیم غذایی خاصی قرار میگیرند زیرا از یک مشکل سلامتی رنج می‌برند. فقط خوراکی‌هایی بخرید که مطابق با رژیم غذایی گربه شما بوده و برای بدن حیوان مفید باشد. همچنین غذای تشویقی را مطابق با سن گربه خود تهیه کنید.

  • بافت و مزه غذای تشویقی

بافت به دلایل مختلفی مهم است! خوراکی‌های ترد برای کمک به تمیز نگه داشتن دندان‌های گربه مناسب هستند، در حالی که غذاهای مرطوب و نرم‌تر برای گربه‌های جوان یا مسن مفید خواهند بود. غذاهای نرم همچنین برای گربه‌هایی که هنگام غذا خوردن بسیار حساس هستند گزینه خوبی هستند. همچنین طعم و مزه غذای تشویقی گربه باید براساس علائق و ترجیحات حیوان ارائه شوند.

  • وجود پرکننده‌ها در غذای تشویقی

با گذشت زمان، علم نشان میدهد که پرکننده‌های موجود در غذاها سالم نیستند. پرکننده‌ها نه تنها  عاری از مواد مغذی هستند بلکه میتوانند از نظر بیولوژیکی برای حیوانات خانگی شما نیز نامناسب باشند. دریافت خوراکی‌هایی که فاقد مواد غذایی مانند ذرت، گندم، سویا و محصولات جانبی هستند، راه خوبی برای جلوگیری از مشکلات سلامتی گربه‌ها است.

  • گوشت‌های پرورش یافته

گوشت‌های پرورش یافته در مزرعه و منابع پروتئینی ارگانیک معمولاً فاقد استروئیدها، آنتی بیوتیک‌ها و سایر مواد مضر هستند. این گوشت‌ها به شیوه‌ای سالم تولید میشوند و برای گربه‌ها مفید خواهند بود. همچنین ثابت شده است که ارگانیسم‌های اصلاح ‌شده ژنتیکی (GMO) در منابع گوشتی یکی از اجزای شایع در غذای حیوانات خانگی هستند. تنقلات عاری از GMO به بهبود سلامتی گربه‌ها کمک میکنند.

قیمت تشویقی گربه

مدل ها و برندهای مختلفی از تشویقی و اسنک گربه در فروشگاه ها و پت شاپ ها موجود هستند که بسته به مواد اولیه، روش تهیه و حتی بسته بندی قیمت های مختلفی دارند. به عنوان مثال تشویقی های فریزدراید معمولا نسبت به حجم و مقدارشان از تشویقی های دیگر گران تر هستند چرا که از گوشت خالص تهیه می شوند؛ برای دیدن قیمت، مواد اولیه و روش تهیه تشویقی می توانید به پت شاپ آنلاین رایاپت مراجعه و انواع مختلف تشویقی گربه مانند بستنی گربه، تشویقی مدادی گربه، اسنک تشویقی مغزدار، تشویقی های طبیعی گربه و غیره را مقایسه نمایید.

سخن پایانی

حال دانستید که تشویقی گربه همان اسنک‌های کوچک خوش بو و خوشمزه‌ای هستند که در بازار با طعم‌ها و مدل‌های مختلف وجود دارد. این اسنک‌ها تاثیر زیادی روی آموزش گربه شما خواهند گذاشت و شما باید از آن‌ها در شرایط تربیت و آموزش استفاده کنید، تا هم جنبه آموزشی و هم جنبه تامین مواد معدنی داشته باشد. چرا که این تشویقی‌ها سرشار از ویتامین‌ها و مواد مورد نیاز برای گربه‌ها هستند و از آن‌ها می‌توانید در جهت تامین این نیازها استفاده کنید.

همانطور که گفته شد باید در امر تشویقی دادن به گربه‌ها دقت کافی را داشته باشید تا گربه شما دچار اضافه وزن و مشکلات دیگر نشود، چرا که گربه‌ها عاشق این اسنک‌ها هستند و تا هر زمانی که شما به آن‌ها تشویقی بدهید، قبول خواهند کرد و کاری می‌کنند تا دوباره مشمول این تشویقی‌ها شوند. پس در این امر حتما دقت کافی را داشته باشید تا این موجودات بامزه و دوست داشتنی در سلامت کامل به سر ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *