تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
مبلغ کل: تومان
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

راهنمای انتخاب غذای مرطوب سگ نژاد اشپیتز+ مشخصات ، قیمت و خرید 4 مدل غذای مرطوب اشپیتز

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-بهترین غذای مرطوب سگ برای نژاد اشپیتز

غذاهای مرطوب سگ ، تکه های نرم و مرطوبی است که معمولاً گوشتی است که در ظرف ، قوطی یا کیسه وجود دارد. آنها بسیار خوشمزه ، پر از پروتئین هستند و مصرف آنها برای سگ ها با جویدن کمتر آسان است. غذای مرطوب سگ می تواند افزودنی مناسبی به رژیم غذایی سگ شما و بسیار خوشمزه باشد.

در کل باید گفت غذای مرطوب سگ در مقابل غذای خشک سگ اشپیتز است. تمایل به خوردن آن خوش طعم تر و راحت تر است که ممکن است برای سگ های سالخورده و غیره، مصرف شود و اغلب محتوای پروتئین بیشتری دارد. گرچه گران تر نیز می شود ، به راحتی خراب می شود و حجم بیشتری نیز لازم است. انتخاب اینکه به سگ خود غذای خشک یا مرطوب سگ بدهید ، یک انتخاب شخصی است یا تصمیمی که با دامپزشک شما گرفته شده است. خواهید فهمید که صدها مارک مختلف غذای سگ مرطوب به صورت آنلاین موجود است.

بهترین غذای سگ برای سگ اشپیتز شما باید سازگار با AAFCO ، ایمن ، مقرون به صرفه و با مواد با کیفیت بالا (عمدتا گوشت) تهیه شود. به طور دقیق تر ، بهترین غذای مرطوب برای سگ اشپیتز منحصر به فرد شما به موارد زیر نیز بستگی دارد: سن ، وزن ، سلامتی ، سطح فعالیت و بودجه.

نحوه انتخاب غذای مرطوب سگ اشپیتز

در ایالات متحده ، تقریباً همه شرکت های بزرگ تولید مواد غذایی سگ برای مطابقت با استانداردهای تغذیه ای ایجاد شده توسط انجمن مقامات کنترل خوراک آمریکایی (AAFCO) محصولی را تهیه می کنند. هرگز با غذای سگی که حداقل استاندارد را ندارد ، به اشپیتز خود غذا ندهید.

هنگامی که بیانیه کفایت غذایی AAFCO را برای یک غذای خاص سگ پیدا کردید ، اطمینان حاصل کنید که مرحله زندگی مشخص شده برای سگ شما مناسب است. به عنوان مثال ، غذاهایی که دارای استاندارد غذایی AAFCO Adult Maintenance هستند برای توله سگهای اشپیتز مناسب نیستند.

همچنین تغذیه غذای ممتاز سگ که عمدتا با گوشت تهیه می شود بسیار مهم است. امروزه ، بسیاری از شرکت های غذای حیوانات خانگی از پروتئین های گیاهی غلیظ برای کاهش هزینه ها استفاده می کنند. متأسفانه ، پروتئین های غیر گوشتی اغلب فاقد اسیدهای آمینه مورد نیاز سگ ها هستند.

برچسب های مواد غذایی سگ بر اساس وزن پخته شده (ابتدا سنگین ترین) سفارش داده می شوند. بنابراین ، چند ماده اولیه اکثریت قریب به اتفاق دستور را تشکیل می دهند. غذاهای برتر را انتخاب کنید که گوشت های با کیفیت خوب را در چند ماده اولیه قرار دهید.

حداقل حداقل ، اولین ماده باید همیشه منبع پروتئینی حیوانی باشد (مرغ ، بوقلمون ، ماهی آزاد ، اردک ، گوشت گاو و غیره).

برای آشنایی با نژاد سگ ژرمن اشپیتز و سگ اشپیتز ژاپنی روی آنها کلیک نمایید.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-بهترین غذای مرطوب سگ برای نژاد اشپیتز

بهترین غذای توله سگ های اشپیتز

تفاوت اصلی بین غذای توله سگ و غذای بزرگسالان مقدار پروتئین موجود در غذا است. ضروری است که به توله سگ های اشپیتز پروتئین کافی برای تسهیل رشد مناسب داده شود.

تغذیه توله سگ های اشپیتز به طور منظم با غذای سگ بالغ می تواند باعث آسیب دائمی شود. بنابراین ، همیشه باید اطمینان حاصل کنید که در بیانیه AAFCO در بسته بندی مواد غذایی سگ به وضوح آمده است که غذا برای رشد یا تمام مراحل زندگی تهیه شده است.

به طور خلاصه ، بهترین غذای سگ برای توله سگ های اشپیتز باید از استانداردهای AAFCO برای رشد برخوردار باشد ، حاوی پروتئین گوشتی با کیفیت بالا باشد و در بودجه شما متناسب باشد.

بهترین غذای مرطوب سگ اشپیتز با آلرژی

آلرژی یک واکنش ایمونولوژیک اغراق آمیز یا آسیب شناختی به یک ماده است. انواع مختلفی از آلرژی وجود دارد از جمله آلرژی های پوستی ، آلرژی های محیطی و آلرژی های غذایی.

متأسفانه ، علائم انواع مختلف آلرژی اغلب با هم تداخل دارند. بنابراین ، تشخیص و درمان سگ های آلرژی می تواند بسیار دشوار باشد.

آلرژی های غذایی در واقع کمتر از تصور اکثر مردم است. صاحبان سگ اغلب حساسیت های غذایی را با حساسیت های محیطی اشتباه می گیرند. تفاوت در این است که حساسیت های محیطی باعث پاسخ ایمنی نمی شوند. در عوض ، حساسیت های غذایی باعث واکنش تدریجی یک ماده خاص می شوند.

با آلرژی غذایی یا حساسیت ، صاحبان اشپیتز اغلب علائمی مانند خارش ، عفونت گوش ، عفونت پا ، استفراغ و اسهال را مشاهده می کنند.

متداول ترین مقصرها گوشت گاو ، لبنیات ، گندم ، تخم مرغ ، مرغ ، بره ، سویا ، گوشت خوک ، خرگوش و ماهی است.

اگر از مواد خاصی که سگ شما باید اجتناب کند نمی دانید ، با دامپزشک خود مشورت کنید. شما همچنین می توانید یک رژیم غذایی با عناصر محدود را که هیچ یک از رایج ترین مواد آلرژی زا را ندارد ، تهیه کنید.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-بهترین غذای مرطوب سگ برای نژاد اشپیتز

چقدر می توان به سگ اشپیتز غذا داد؟

اکثر محصولات غذایی تجاری راهنماهای دقیق تغذیه روی بسته بندی مواد غذایی را نیز ارائه می دهند. برای راهنمایی بیشتر در مورد تغذیه می توانید از این راهنماها استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که به طور منظم با دامپزشک خود مشورت کنید تا از وزن سالم اشپیتز اطمینان حاصل کنید.

چه مقدار غذای مرطوب باید به سگم بدهم؟

تعیین میزان غذای مرطوب برای تغذیه سگ شما یک روند است، یک تصمیم یکنواخت نیست .

از آنجا که اندازه و سطح فعالیت هر سگ منحصر به فرد است و از آنجا که هر غذای مرطوب حاوی تعداد کالری متفاوتی در هر قوطی است، بهتر است ابتدا با مقدار توصیه شده تغذیه که روی برچسب چاپ شده است ، شروع کنید. سپس ، آن را به بالا یا پایین تنظیم کنید تا سگ شما در وزن ایده آل خود باشد .

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-بهترین غذای مرطوب سگ برای نژاد اشپیتز

غذای مرطوب یا خشک، کدام یک برای سگ اشپیتز بهتر است؟

از بسیاری جهات ، کنسرو می تواند برتر از کیبل باشد. در واقع ، غذاهای مرطوب معمولاً بیش از دستورهای غذایی خشک حاوی پروتئین گوشت هستند. و اینکه ، غذاهای مرطوب رطوبت طبیعی را به رژیم غذایی سگ اضافه می کنند، و چون پاستوریزه شده و در قوطی در بسته به فروش می رسند ، هیچ ماده نگهدارنده ای ندارند .

جویدن آنها راحت تر است، این یک مزیت خوب برای حیوانات خانگی مسن است.

غذاهای مرغوب سگ نیز طعم بهتری دارند .

متأسفانه ، یک نقطه ضعف وجود دارد. غذاهای مرغوب سگ گرانتر از غذاهای خشک هستند که باعث می شود در هنگام تغذیه سگ های بزرگتر مقرون به صرفه نباشد.

آیا مخلوط کردن غذاهای مرطوب و خشک سگ اشکالی ندارد؟

در یک کلام، خیر

یکی از راه های افزایش اشتها سگ، اضافه کردن یک مواد غذایی خوشمزه مرطوب دائم الخمر به مواد غذایی خشک است.

مخلوط کردن چند قاشق غذاخوری از یکی از غذاهای مرطوب و خوش طعم موجود در خانه با مقداری غذای خشک می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. فقط مطمئن شوید که هر دو غذا نیازهای غذایی سگ شما را برآورده می کنند و برای همان مرحله زندگی مناسب هستند.

به عبارت دیگر شما نمی خواهید یک غذای توله سگ را با یک فرمول بزرگسالان مخلوط کنید زیرا این امر می تواند تعادل مواد مغذی وعده غذایی کامل را بر هم بزند.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-بهترین غذای مرطوب سگ برای نژاد اشپیتز

اگر بسته بندی غذای سگ مرطوب باز نشود چه مدت سالم میماند؟

بسته به مارک ، غذای مرغ سگ می تواند تا 3 سال ماندگاری داشته باشد. با این حال ، روش خوبی است که به تاریخ تولید توجه داشته باشید.

تاریخ Best By یا Best Before که در قسمت پایین قوطی چاپ شده است می تواند زمانی را نشان دهد که محصول دیگر حاوی مواد مغذی مشخص شده نباشد.

غذای مرطوب چه مدت می تواند در ظرف بماند؟

هنگامی که درب ظرف مواد غذایی مرطوب باز باشد، می تواند به سرعت تبدیل به آلودگی با باکتری های بیماری زا شود.

بنابراین ، ظرف سگ خود را از تمام غذاهای مرطوب خورده نشده در طی 4 ساعت خالی کنید و ظرف را بشورید به ویژه در دمای اتاق بیش از 50 درجه فارنهایت.

غذای کنسروی با باز شدن چه مدت دوام می آورد؟

قوطی های باز غذای سگ باید حداکثر 5 روز مانده و در یخچال نگهداری شوند. هرگونه غذای مرطوب سگ پس از آن باقی مانده باید دور ریخته شود .

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات-کنسرو سگ اسپشیال داگ مدل Chunks Medium Beef-60394 با طعم بیف وزن 400 گرم

کنسرو سگ اسپشیال داگ

مدل Chunks Medium Beef با طعم بیف وزن 400 گرم

وزن: 1500 گرم
گونه حیوان: سگ

برند: اسپشیال داگ
کشور سازنده: ایتالیا

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات-کنسرو سگ رویال کنین مدل Mini Adult Light وزن 195 گرم

کنسرو سگ رویال کنین

مدل Mini Adult Light وزن 195 گرم

وزن: 195 گرم
گونه حیوان: سگ

سایر توضیحات
– دارای 29 درصد پروتئین
– محتویات: گوشت مرغ، پودر گوشت طیور، پودر گوشت دامی، پودر ماهی، پودر استخوان، غلات، پودر تخم مرغ کامل، لیزین، ماکارونی، روغن گیاهی، روغن حیوانی، آنتی اکسیدان، متیونین، مولتی ویتامین و مواد معدنی
– بهتر است پس از شش هفتگی استفاده شود

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات-کنسرو غذای توله سگ Royal Caninb مدل BD11 وزن 195 گرم

کنسرو غذای توله سگ Royal Caninb

مدل BD11 وزن 195 گرم

ابعاد: 5*7*7 سانتی‌متر
وزن: 195 گرم
گونه حیوان: سگ
برند: رویال کنین

سایر توضیحات
مناسب برای توله های 2 تا 10 ماه با وزن زیر 10 کیلوگرم
حاوی گوشت و مشتقات حیوانات، چربی حیوانات، روغن و سبزیجات تازه و مواد معدنی
حاوی آهن ، ید ، منیزیم ، مس ، روی و ویتامین D3
حاوی %9 پروتئین و %6 چربی
محرک اشتهای توله ها
وزن محصول : 195 گرم
ساخت شرکت رویال کنین (Royal Canin) فرانسه

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات-غذای سگ هپی داگ مدل استارتر وزن 1500 گرم

غذای سگ هپی داگ

مدل استارتر وزن 1500 گرم

ابعاد: 15*20*20 سانتی‌متر
وزن: 1500 گرم
گونه حیوان: سگ
برند: هپی داگ
کشور سازنده: آلمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *