تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
مبلغ کل: تومان
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

راهنمای انتخاب غذای عروس هلندی+مشخصات، قیمت و خرید 25 مدل غذای عروس هلندی

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای عروس هلندی

همراهان عزیز و ارجمند رایاپت، عروس هلندی هم مانند مرغ عشق یکی از محبوب ترین پرنده های زینتی است و طرفداران زیادی دارد. این پرنده از خانواده طوطی سانان کاکول دار میباشد که فقط جثه آن مقداری کوچک تر است. عروس هلندی پرنده ای زیبا، جذاب و دوست داشتنی است که به راحتی به انسان ها عادت میکند. این پرنده علاقه زیادی به آواز خواندن و سوت زدن دارد.

از دغدغه های تمام کسانی که پرنده های زینتی دارند، تغذیه آنها است. اگر غذای مفید و مقوی به پرنده های زینتی نرسد آسیب جدی ای میبینند. علاوه بر اینها تغذیه مفید در جوجه کشی آنها نیز تأثیر دارد. عده ی زیادی از افراد فکر میکنند که عروس هلندی فقط به دانه و ارزن نیاز دارد اما کاملاً بر خلاف این است، این پرنده علاوه بر ارزن و دانه به خوراکی های دیگر جهت تغذیه و تضمین سلامتی نیز نیاز دارد.

عروس هلندی برای تضمین سلامتی خود نیاز به ویتامین ها دارد و غذای آن باید مغذی و مقوی باشد. غذای آن باید تنوع داشته باشد و تمام ویتامین ها را به همراه داشته باشد. با ما همراه باشید تا با تغذیه های مناسب عروس هلندی و غذاهای مضر برای آن بیشتر آشنا شوید.

چه غذاهایی برای عروس هلندی خوب و چه غذاهایی بد هستند؟

دانه ها و غلات برای تمام پرندگان غذای اصلی به حساب می آیند. این دانه ها شامل دانه ارزن، کتان، تخم آفتابگردان، شاهدانه، جو دوسر، مخلوط هفت تخم، بلال، نخود فرنگی، پسته، بادام و انواع آجیل ها میشود که جزء مورد علاقه ترین غذای پرندگان به حساب می آید. اما برای اینکه پرنده شما تمام مواد مغذی و ویتامین ها را دریافت کند در کنار اینها باید از انواع مکمل های غذایی و سبزیجات مانند هویج رنده شده، سیب، گلابی، آلبالو، کلم، کاهو، جعفری، اسفناج، کرفس، جوانه جو و گندم، پلت ها و کنسانتره ها، برنج آب پز، سینه مرغ آب پز، تخم مرغ آب پز و … استفاده کند.

تمام غذاهای ارگانیک و سالم برای تغذیه عروس هلندی مناسب است، فقط مواد غذایی بسیار شور و بسیار شیرین و غذاهایی که بیش از اندازه چرب هستند برای تغذیه آن مناسب نیست و سیستم گوارش این پرنده توانایی هضم آنها را ندارد و باعث بیماری و به خطر افتادن سلامتی آن میشود.

از آنجایی که عروس هلندی هم مانند طوطی ها علاقه زیادی به ارزن و کتان دارد میتوانید از آنها برای تربیت و تشویق آنها نیز استفاده کنید.

ساعت مناسب غذا دادن به عروس هلندی

جوجه عروس هلندی تازه به دنیا اومده هر ۴-۶ ساعت یه بار به غذا نیاز داره. این تعداد به مرور کم و کمتر میشه تا نهایت به بلوغ و بزرگسالی می‌رسه.

در مورد عروس هلندی بالغ ۲ بار غذا در روز کافی و مناسبه. بهتره که ساعت غذا دادن به جوجه عروس هلندی تون رو طوری تنظیم کنین که اولین وعده در صبح و وعده دوم عصر باشه.

مقدار غذای مورد نیاز برای عروس هلندی بالغ به طور کلی ۳۰-۴۰ گرم (۱.۵ تا ۲ قاشق غذا خوری) دانه یا پلت است و بقیه رژیمش هم که باید انواع میوه‌ها و سبزیجات تازه باشن.

بعضی از صاحبان عروس هلندی دوست دارن به پرنده‌شون ناهار هم بدن. این کار اشکالی نداره به شرطی که مقدار غذای روزانه پرنده از مقدار مناسب که در بالا گفتیم تجاوز نکنه.

یادتون باشه که عروس هلندی‌ها مستعد چاقی و اضافه وزن هستن!

مقدار غذای عروس هلندی

پرنده ها مواد غذایی زیادی مصرف نمیکنند پس در هر وعده به اندازه مقدار مصرفی، غذا در اختیارش بگذارید. اگر مواد غذایی آنها بیش از مقدار مورد نیاز باشد، باعث ریختن خوراکی ها در محیط میشود که این عمل منجر به کثیف شدن محیط و گسترش بیماری ها میشود.

مقدار مواد غذایی مصرفی آنها برا اساس سن متفاوت است، ولی باید حدود 5 الی 10 گرم در هر وعده غذایی مصرف کنند. اگر قصد دارید به پرنده خود میوه و سبزیجات و خوراکی های دیگر دهید با آن را به تکه های کوچک برش دهید، تکه کوچکی از خوراکی ها برای تغذیه پرنده کافی است.

دقت کنید که عروس هلندی شما میتواند غذای بیشتری مصرف کند اما این کار باعث اضافه وزن میشود و باعث بروز بیماری ها مختلف میشود.

پلت غذای عروس هلندی چیست؟

به کنسانتره هایی که توسط ماشین های صنعتی خرد پرس شده اند پلت میگویند که شامل انواع دانه ها، دانه سویا، ذرت، پودر استخوان، میوه های خشک و … میباشند. در مراحل تولید آب پلت ها به صورت کامل گرفته میشود و به همین علت بسیار خشک هستند و به آن ها غذای خشک نیز گفته میشود. عروس هلندی شما حین خوردن آن نیاز شدیدی به آب خواهد داشت پس در کنار ظرف پلت ها یک ظرف آب نیز قرار دهید.

پلت ها دارای ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئین های مورد نیاز پرنده ها هستند، به همین علت به عنوان یک ماده غذایی مکمل و تقویتی به حساب می آیند. در کنار پلت ها باید به عروس هلندی خود دانه، میوه و سبزی نیز بدهید زیرا که مصرف بیش از اندازه آن برای سلامت این پرنده مضر است.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای عروس هلندی

غذای عروس هلندی در سن های مختلف

پرنده ها در سن های مختلف نیاز به رژیم غذایی خاصی دارند که از بیماری ها و مشکلات احتمالی جلوگیری کنند. با ما همراه باشید تا با شیوه تغذیه عروس هلندی در سنین مختلف بیشتر آشنا شوید.

غذای عروس هلندی از تولد تا سه ماهگی

اگر بزرگ کردن جوجه بر عهده عروس هلندی باشد، پرنده مادر غذای هضم شده در چینه دان خود را در دهان جوجه میریزد و به این روش غذای جوجه تأمین میشود.

اما اگر پرورش دهنده قصد پرورش و جوجه کشی داشته باشد باید از سرلاک مناسب برای تغذیه آنها استفاده کند. معمولاً جوجه ها هر 4 الی 6 ساعت باید 8 میلی لیتر سرلاک تغذیه کنند. حین غذا دادن به آنها دقت کنید که غذا را در چینه دان پرنده بریزید، ریختن غدا در دهان پرنده احتمال خفگی دارد. بعد از دو ماهگی باید کم کم جوجه ها را به خوردن پالت و دانه عادت دهید.

سرلاک های مختلفی برای پرندگان وجود دارد، اما بهتر است سرلاکی را تهیه کنید که مخصوص بچه عروس هلندی باشد. اگر میخواهید برای آنها در منزل سرلاک تهیه کنید میتوانید از ترکیب زرده تخم مرغ، کمی آرد و بیسکوییت مادر استفاده کنید، اما بهتر است آن را به صورت آماده تهیه کنید.

غذای عروس هلندی از سه ماهگی تا بلوغ

جوجه ها بعد از سه ماهگی به طور کامل دانه خوار میشوند و دیگر به سرلاک نیازی ندارند. بعد از سه ماهگی میتوانند از سبزیجات، میوه ها و انواع دانه ها تغذیه کنند. توجه داشته باشید که دانه هایی مثل شاهدانه، بذرک و کافشه به علت طبیعت گرم آنها برای جوجه ها قبل از بلوغ مناسب نیستند و مصرف آن توصیه نمیشود.

غذای عروس هلندی در دوره جفت گیری

عروس های هلندی برای جفت انداختن نیاز به تغذیه و شرایط خاصی دارند. آنها در این دوره باید از دانه هایی با طبع گرم مثل شاهدانه، آفتابگردان، کافشه، تخم ارزن و … استفاده کنند. علاوه بر این ها استفاده از مواد پر چرب و پر پروتئین مثل تخم مرغ آب پز، دانه های چرب و مقوی در تقویت بینه آنها تأثیر دارد.

غذای عروس هلندی تخم گذار

بعد از متولد شدن جوجه ها تغذیه آنها بر عهده عروس هلندی مادر است، پس عروس هلندی مادر نیاز به تغذیه بیشتری دارد. باید از تخم مرغ آب پز، سینه مرغ آب پز، حبوبات پخته شده، سبزیجات و میوه ها برای تغذیه آن استفاده کنید. در کنار اینها استفاده از جوانه دانه ها و مولتی ویتامین ها تأثیر زیادی در تقویت بدن پرنده مادر دارند.

 روش غذا دادن به عروس هلندی

غذای آنها باید تازه باشد، به تکه های کوچک تقسیم شده باشد و تکه های آن بیشتر از 5/2 سانتیمتر نباشد. غذای آن باید به خوبی شسته شود و میوه سبزیجات آنها قبل از رسیدن به دست شما کاملاً آفت کشی شوند. توجه داشته باشید که امکان قرار داشتن مقداری آفت کش روی آنها وجود دارد و آفت کش ها برای حیوانات سمی هستند.

نقش کلسیم در غذای عروس هلندی

پرنده ها برای حفظ ساختار استخوان به کلسیم نیاز دارند. سبزی هایی که برگ تیره دارند مانند گشنیز، برگ شلغم، برگ چغندر و برگ خردل سرشار از کلسیم هستند. توجه داشته باشید که عروس هلندی توانایی هضم لاکتوز را ندارد، مواد مصرفی آنها باید فاقد لاکتوز باشند.

نقش پروتئین در غذای عروس هلندی

برای تأمین پروتئین مورد نیاز بدن پرندگان به آنها گوشت، مرغ، تخم مرغ آب پز، ماهی، گوشت گاو و بوقلمون بدهید. توجه داشته باشید که تمام مواد غذایی باید تازه باشند بعد از پخت توسط پرنده خورده شوند. لازم به ذکر است که مقدار پروتئین مصرفی باید کم باشد، در هر وعده چند تکه ریز از این مواد برای آنها کافی است.  

نقش ویتامین در غذای عروس هلندی

ویتامین مورد نیاز پرنده ها از طریق میوه ها و سبزی ها تأمین میشود و اگر میزان مصرف آن بیش از حد باشد مشکل ساز است. توجه داشته باشید که بیشتر از 2 بار در هفته میوه و سبزی مصرف نکنند و قبل از مصرف،  آنها را به خوبی بشویید و به قطعات ریز برش دهید.

عروس های هلندی به هسته میوه ها حساسیت دارند،  پس قبل از مصرف از نبودن هسته میوه اطمینان حاصل کنید. شما میتوانید گرمک، سیب، موز، آناناس، انبه، هندوانه، شلیل، توت فرنگی، آلو، طالبی و گلابی را در تغذیه آنها استفاده کنید.

غذاهایی که نباید به عروس هلندی داد

آجیل

پوست آجیل ها اغلب دارای قارچ هستند و برای پرنده سمی هستند، همچنین مغز های فرآوری شده نیز به آنها ندهید.

سخت پوستان دریایی

این آبزیان باکتری هایی دارند که پرندگان در هضم آنها دچار مشکل میشوند، پس به آنها میگو یا خرچنگ ندهید.

غذای کنسرو شده

کنسروها با گرمایی که میبینند مقدار زیادی از مواد مغذی را از دست میدهند و حاوی مقدار زیادی سدیم نیز هستند.

برخی از سبزی و میوه ها

از دادن آووکادو، ریواس، قارچ، بادمجان و گوجه فرنگی به آنها جداً خودداری کنید. عروس هلندی به برخی از سبزی و میوه ها حساسیت دارد. همچنین به هسته ی میوه ها نیز حساسیت دارند پس حتما هسته آنها را جدا کنید.

ظرف غذای عروس هلندی

نظم، تمیزی و چیدمان قفس عروس هلندی اهمیت ویژه ای دارد، علاوه بر قفس ظرف آب غذای آن نیز باید تمیز باشد.

قفس عروس هلندی نیاز به سه ظرف دارد؛ ظرف آب خوری آن که باید هر روز تمیز شود و همیشه پر باشد، ظرف غذا خوری یا دانه خوری آن و ظرف تخمه خوری آن که هر سه باید تمیز و محتویات آنها باید تازه باشد. توجه داشته باشید که ظرف غذای آن را در گوشه ای از قفس قرار دهید که توسط مدفوع آن آلوده نشود و توصیه میشود که برای حفظ سلامتی عروس هلندی خود هفته ای یکبار قفس آن را تمیز کنید.

غذای مناسب عروس هلندی در ماه‌های گرم و سرد سال

تغییر غذای پرندگان در فصول مختلف کاملاً طبیعی و غریزی است. به این خاطر که در فصل سرد و گرم غذاهای متفاوتی در طبیعت پیدا میشه و بدنشون برای گرم نگه داشتن یا خنک ساختن، نیاز به یک سری مواد خاص داره.

این چرخه درباره غذای طوطی عروس هلندی در خانه هم صدق می‌کنه.

غذای عروس هلندی در تابستان علاوه بر موارد اصلی مثل پلت معمولاً شامل موارد زیر می‌شه:

  • غلات تازه
  • میوه‌های متنوع (به‌ویژه خیار)
  • سبزیجاتی مثل نعناع و گشنیز
  • توت‌ها

و مواد پرانرژی‌ای که برای رشد تو این فصل پر از تحرک بهش نیاز دارن. گاهی مواقع هم پیش میاد که کوکاتیل در دفع دچار مشکل می‌شه. تو این موارد اگه مشکل خاصی نداشته باشه، یکم خوراندن روغن زیتون برای هضم غذای عروس هلندی می‌تونه مفید واقع بشه. حتی میشه اون رو قاطی آبش کرد.

غذای عروس هلندی در پاییز و زمستان هم به همون ترتیب ذکر شده، با موارد زیر کامل میشه:

  • دانه‌ها و مغزهای مقوی (به‌خصوص تخم آفتاب‌گردان و بادام زمینی)
  • انوع غلات
  • انواع میوه

و غذاهای پروتئین‌داری که نیاز بدن اون‌ها رو در دمای کم و تحمل شب‌های طولانی ممکن کنه. برخی از دانه‌ها چربی بیش از حدی دارن و باید در موردشون از دامپزشک مشورت بگیرین چون می‌تونن منجر به شکل‌گیری بیماری‌های خاص بشن.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای عروس هلندی گرین فیل مدل DB2020 وزن 2000 گرم

غذای عروس هلندی گرین فیل

مدل DB2020

  • ابعاد: 27*9*17 سانتی‌متر
  • وزن: 2000 گرم
  • گونه حیوان: پرنده
  • برند: green phile/گرین فیل
  • پر انرژی و مقوی
  • حفظ تنوع غذایی
  • غنی شده با مکمل ویتامینه و معدنی
  • کمک به سلامت دستگاه گوارش – ضد عفونت های قارچی –مانع رشد سلول های سرطانی
  • ترکیبات : ارزن، کتان، تخم آفتاب گردان، تخم شاهدانه، گشنیز، غرفه

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای عروس هلندی بیبی برد مدل AH200 وزن 900 گرم

غذای عروس هلندی بیبی برد

مدل AH200 وزن 900 گرم

  • ابعاد: 16x6x22 سانتی‌متر
  • وزن: 900 گرم
  • گونه حیوان: پرنده
  • برند: بیبی برد
  • کشور سازنده: ایران
  • دارای صدف جهت هضم راحت غذا توسط پرنده
  • سایر توضیحات: غذای خشک طوطی سانان کوچک و متوسط مانند : برزیلی ( کوتوله ) ، عروس هلندی ، خورشیدی و … ترکیبی از چندین دانه مفید و مغذی که برای انواع طوطی سانان کوچک و متوسط مناسب می باشد ، این غذا به تنهای برای پرنده شما کافی بوده و نیازهای پرنده شما را برآورده می سازد .

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی- غذای خشک عروس هلندی تاپ فید مدل Daily Complete Food وزن 1 کیلوگرم

غذای خشک عروس هلندی تاپ فید

مدل Daily Complete Food وزن 1 کیلوگرم

  • وزن: 1000 گرم
  • گونه حیوان: پرنده
  • برند: Topfeed
  • بالانس شده با اسیدهای آمینه
  • بالانس شده با ویتامین‌ها و سایر مواد مغذی

مشاهده قیمت و خرید

تاپ فید، ترکیبی از دانه ها و سایر مواد خوراکی به همراه پلت های بالانس شده و غنی شده با ریز مغذی های ضروری می باشد که با توجه به تحقیقات صورت گرفته برای تامین نیازمندی ها و حفظ سلامت فنچ فرموله و تولید شده است. در تولید تاپ فید، از مواد طبیعی، ریز مغذی ها و محصولات گیاهی مرغوب، بهره گرفته شده است.روش مصرف: مقداری از تاپ فید را در ظرف خوراک پرنده قرار دهید. در صورتی که فنچ سابقه استفاده از این نوع خوراک را ندارد در ابتدا مقدار کمی از آن را برای پرنده در ظرف بریزید و تا قبل از اتمام آن، از اضافه کردن مجدد خوراک بپرهیزید.

غذای عروس هلندی مدل MIX وزن 850 گرم

غذای عروس هلندی

مدل MIX وزن 850 گرم

  • ابعاد: 12x12x11 سانتی‌متر
  • وزن: 800 گرم
  • گونه حیوان: پرنده
  • کشور سازنده: ایران
  • ضد عفونی شده
  • با ترکیب دانه های متنوع ، معطر و مقوی به همراه مواد مغذی ضروری
  • دارای تعادل فرمول غذا بر اساس نیازهای تخصصی خانواده پاراکیت ها
  • تشکیل شده از: ارزن،کتان،کافشه،تخمه آفتابگردان،بذر جارو،بذر کاهو،ذرت خرد شده،گندم،شاهدانه

مشاهده قیمت و خرید

اکثر بیماری های شایع بین طوطیسانان از غذای ناسالم و آلوده نشات میگیرد .این محصول غذایی ترکیبی از دانه ها و تخمه های بسیار خوش طعم و مقوی برای پرندگان خانواده طوطی های کوچک دراز دم از جمله عروس هلندی و طوطی برزیلی است که ضدعفونی شده و با فرمولاسیون صحیح ، سلامت پرنده و سیستم گوارش آنها را تضمین مینماید . این دانه ها حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی هستند. هضم بسیار آسانی دارند و به دستگاه گوارش حساس پرنده آسیب وارد نمی کنند.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای مخصوص عروس هلندی تاپ فید مدل 003 مقدار 1 کیلوگرم

غذای مخصوص عروس هلندی تاپ فید

مدل 003 مقدار 1 کیلوگرم

  • ابعاد: 20*10*10 سانتی‌متر
  • وزن: 1000 گرم
  • گونه حیوان: پرنده
  • برند: تاپ فید

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای عروس هلندی فورجی مدل 4GPRH1 وزن 1000 گرم

غذای عروس هلندی فورجی

مدل 4GPRH1 وزن 1000 گرم

  • ابعاد: 13x10x24 سانتی‌متر
  • وزن: 1000 گرم
  • گونه حیوان: پرنده
  • برند: 4G/ فورجی
  • پر انرژی و مقوی
  • حفظ تنوع غذایی
  • غنی شده با مکمل ویتامینه و معدنی
  • کمک به سلامت دستگاه گوارش
  • ضد عفونت های قارچی
  • مانع رشد سلول های سرطانی
  • ترکیبات : ارزن، کتان، تخم آفتاب گردان، تخم شاهدانه، گشنیز، غرفه و ….
  • سایر توضیحات: این محصول غذایی ترکیبی از دانه ها و تخمه های بسیار خوش طعم و مقوی برای پرندگان خانواده طوطی های کوچک دراز دم از جمله عروس هلندی است. این دانه ها حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی هستند. هضم بسیار آسانی دارند و به دستگاه گوارش حساس پرنده آسیب وارد نمی کنند.

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای عروس هلندی گرین فیل مدل DB2020 وزن ۳.۵ کیلوگرم

غذای عروس هلندی گرین فیل

مدل DB2020 وزن ۳.۵ کیلوگرم

  • ابعاد: 21x9x29 سانتی‌متر
  • وزن: 3500 گرم
  • گونه حیوان: پرنده
  • برند: greenphile/گرین فیل
  •  پر انرژی و مقوی
  • حفظ تنوع غذایی
  • غنی شده با مکمل ویتامینه و معدنی
  • با ترکیب دانه های متنوع ، معطر و مقوی به همراه مواد مغذی ضروری
  • دارای تعادل فرمول غذا بر اساس نیازهای تخصصی خانواده پاراکیت ها
  • کمک به سلامت دستگاه گوارش
  • ضد عفونت های قارچی
  • مانع رشد سلول های سرطانی
  • ترکیبات : ارزن، کتان، تخم آفتاب گردان، تخم شاهدانه، گشنیز، غرفه

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک عروس هلندی تاپ فید مدل Cockatiles Nuts وزن 750 گرم

غذای خشک عروس هلندی تاپ فید

مدل Cockatiles Nuts وزن 750 گرم

  • ابعاد: 15x8x22 سانتی‌متر
  • وزن: 750 گرم
  • گونه حیوان: پرنده
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

غذای آجیلی عروس هلندی تاپ فید مدل Cockatiles Nuts وزن 750 گرم ، مخطولی از دانه های مغذی لازم جهت رشد و حفظ سلامتی پرنده و همچنین بهبود عملکرد ذهنی و دستگاه گوارش می باشد. این محصول حاوی دانه های: کتان، اسیدهای چرب امگا 3، 6 و DHA، تخمه آفتابگردان، شاهدانه، بذرک، بذر سبزیجات، انواع آجیل، میوه های خشک، صدف، مویز، پری بیوتیک ، پروبیوتیک، ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز پرنده می باشد و دارای تاییده سازمان دامپزشکی است.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای عروس هلندی بیبی برد مدل AH100 وزن یک کیلوگرم

غذای عروس هلندی بیبی برد

مدل AH100 وزن یک کیلوگرم

  • ابعاد: 9x14x24 سانتی‌متر
  • وزن: 1000 گرم
  • گونه حیوان: پرنده
  • برند: بیبی برد BABYBIRD
  • کشور سازنده: ایران
  • غذای خشک طوطی سانان کوچک و متوسط مانند : برزیلی ( کوتوله ) ، عروس هلندی ، خورشیدی و … ترکیبی از چندین دانه مفید و مغذی که برای انواع طوطی سانان کوچک و متوسط مناسب می باشد ، این غذا به تنهای برای پرنده شما کافی بوده و نیازهای پرنده شما را برآورده می سازد .

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای عروس هلندی پتزو مدل dutch.b وزن 900گرم

غذای عروس هلندی پتزو

مدل dutch.b وزن 900گرم

  • ابعاد: 15x5x20 سانتی‌متر
  • وزن: 900 گرم
  • گونه حیوان: پرنده
  • برند: petzo/پتزو

مشاهده قیمت و خرید

پیش از هر چیز باید بدانید حداقل روزانه، سه وعده به عروس هلندی خود غذا بدهید. غذای مورد علاقه عروس هلندی همچون غذای مرغ عشق ها و خیلی از پرندگان دیگر، دانه است. تخم ارزن یکی از غذاهای محبوب عروس هلندی در کنار تخم کتان، شاهدانه و تخم آفتاب گردان است. اما عروس هلندی برای رشد کافی تنها نیاز به تغذیه از این دانه ها را ندارد. غذای عروس هلندی پتزو ترکیبی از سبزیجات، مواد دارای پروتئین، تخم ها و آجیل است که برای رشد و صحت پرنده الزامی است. این پرنده دوست داشتنی در هر وعده تا 15 گرم غذا مصرف می کند. قبل از غذا دادن به پرنده، هر بار از خالی بودن چینه دان او مطمئن شوید.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای عروس هلندی یادگار مدل Pelleted وزن 1 کیلوگرم

غذای عروس هلندی یادگار

مدل Pelleted وزن 1 کیلوگرم

  • ابعاد: 15x5x25 سانتی‌متر
  • وزن: 1000 گرم
  • گونه حیوان: پرنده
  • برند: Yadegar
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای عروس هلندی ردوپت مدل DBR1500 وزن 1500 گرم

غذای عروس هلندی ردوپت

مدل DBR1500 وزن 1500 گرم

  • ابعاد: 34*8*23 سانتی‌متر
  • وزن: 1500 گرم
  • گونه حیوان: پرنده
  • برند: ردوپت / RODOPET
  • این محصول غذایی ترکیبی از دانه ها و تخمه های بسیار خوش طعم و مقوی برای پرندگان خانواده طوطی های کوچک دراز دم از جمله عروس هلندی است. این دانه ها حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی هستند. هضم بسیار آسانی دارند و به دستگاه گوارش حساس پرنده آسیب وارد نمی کنند.

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای عروس هلندی پتی فول کد PD900 وزن 900 گرم

غذای عروس هلندی پتی فول

کد PD900 وزن 900 گرم

  • ابعاد: 15x5x20 سانتی‌متر
  • وزن: 900 گرم
  • گونه حیوان: پرنده
  • برند: Petifool/پتی فول

مشاهده قیمت و خرید

پیش از هر چیز باید بدانید حداقل روزانه، سه وعده به عروس هلندی خود غذا بدهید. تخم ارزن یکی از غذاهای محبوب عروس هلندی در کنار تخم کتان، شاهدانه و تخم آفتاب گردان است. اما عروس هلندی برای رشد کافی تنها نیاز به تغذیه از این دانه ها را ندارد. غذای عروس هلندی باید ترکیبی از سبزیجات، مواد دارای پروتئین، تخم ها و آجیل باشد. این پرنده دوست داشتنی در هر وعده تا 15 گرم غذا مصرف می کند. قبل از غذا دادن به پرنده، هر بار از خالی بودن چینه دان او مطمئن شوید.پرنده در زمان جوجه کشی و بعد از آن، وقتی که جوجه دار می شود، نیاز به تقویت و تغذیه تکمیلی دارد. علت آنکه عروس هلندی ممکن است تا نزدیک به 25 روز بر روی تخم های خود بخوابد، مسئولیت شما در این دوران بسیار بیشتر خواهد بود. غذای اصلی او در این دوره را باید حداقل تا 70 درصد ارزن تشکیل بدهد.لطفا دقت فرمایید که به هیچ عنوان از تخمه های معمولی افتابگردان چرب که در بازار موجود است در رژیم غذایی عروس هلندی استفاده نگردد غذای عروس هلندی پتی فول زیر نظر بهترین متخصصان تهیه شده و دارای مواد مورد نیاز کلسیم،پروتئین،کربوهیدرات ها و … جهت رشد پرنده می باشد.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای عروس هلندی ردوپت مدل PR10 وزن 10 کیلوگرم

غذای عروس هلندی ردوپت

مدل PR10 وزن 10 کیلوگرم

  • ابعاد: 28x10x52 سانتی‌متر
  • وزن: 10000 گرم
  • گونه حیوان: پرنده
  • برند: ردوپت/Rodopet

مشاهده قیمت و خرید

پیش از هر چیز باید بدانید حداقل روزانه، سه وعده به عروس هلندی خود غذا بدهید. غذای مورد علاقه عروس هلندی همچون غذای مرغ عشق ها و خیلی از پرندگان دیگر، دانه است. تخم ارزن یکی از غذاهای محبوب عروس هلندی در کنار تخم کتان، شاهدانه و تخم آفتاب گردان است. اما عروس هلندی برای رشد کافی تنها نیاز به تغذیه از این دانه ها را ندارد. غذای عروس هلندی باید ترکیبی از سبزیجات، مواد دارای پروتئین، تخم ها و آجیل باشد. این پرنده دوست داشتنی در هر وعده تا 15 گرم غذا مصرف می کند. قبل از غذا دادن به پرنده، هر بار از خالی بودن چینه دان او مطمئن شوید. غذای عروس هلندی ردوپت یک محصول غذایی ترکیبی از دانه ها و تخمه های بسیار خوش طعم و مقوی برای پرندگان خانواده طوطی های کوچک دراز دم از جمله عروس هلندی است. این دانه ها حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی هستند. هضم بسیار آسانی دارند و به دستگاه گوارش حساس پرنده آسیب وارد نمی کنند.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای عروس هلندی آدی کد 045 وزن 900 گرم

غذای عروس هلندی آدی

کد 045 وزن 900 گرم

  • ابعاد: 15x8x23 سانتی‌متر
  • وزن: 900 گرم
  • گونه حیوان: پرنده

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای عروس هلندی مدل آرتا a20 وزن 1000 گرم

غذای عروس هلندی

مدل آرتا a20 وزن 1000 گرم

  • ابعاد: 20x10x1 سانتی‌متر
  • وزن: 1000 گرم
  • گونه حیوان: پرنده

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای مخصوص عروس هلندی کد 03 وزن 600 گرم

غذای مخصوص عروس هلندی

کد 03 وزن 600 گرم

  • ابعاد: 21x18x2 سانتی‌متر
  • وزن: 600 گرم
  • گونه حیوان: پرنده

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای مخصوص عروس هلندی مدل S وزن 250 گرم

غذای مخصوص عروس هلندی

مدل S وزن 250 گرم

  • ابعاد: 17x12x3 سانتی‌متر
  • وزن: 250 گرم
  • گونه حیوان: پرنده

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای مخصوص عروس هلندی مدل S7 وزن 250 گرم

غذای مخصوص عروس هلندی

مدل S7 وزن 250 گرم

  • ابعاد: 7x15x2 سانتی‌متر
  • وزن: 250 گرم
  • گونه حیوان: پرنده

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای عروس هلندی مفید مدل MEDIUM1 وزن 1000 گرم

غذای عروس هلندی مفید

مدل MEDIUM1 وزن 1000 گرم

  • ابعاد: 20*12*10 سانتی‌متر
  • وزن: 1000 گرم
  • گونه حیوان: پرنده
  • برند: MOFEED
  • با ترکیب دانه های متنوع ، معطر و مقوی به همراه مواد مغذی ضروری
  • دارای تعادل فرمول غذا بر اساس نیازهای تخصصی خانواده پاراکیت ها

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک طوطی سانان کوچک و عروس هلندی اوشکایا مدل K01 وزن 1 کیلوگرم

غذای خشک طوطی سانان کوچک و عروس هلندی اوشکایا

مدل K01

  • ابعاد: 20*15*10 سانتی‌متر
  • وزن: 1000 گرم
  • گونه حیوان: پرنده
  • برند: Oshkaia
  • کشور سازنده: ایران
  • کد سازمان دامپزشکی 281094
  • جهاد کشاورزی 28/1484
  • مخصوص طوطی سانان کوچک مانند عروس هلندی

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای عروس هلندی وطوطی سانان مدل012وزن250گرم

غذای عروس هلندی وطوطی سانان

مدل012

  • ابعاد: 1x10x3 سانتی‌متر
  • وزن: 250 گرم
  • گونه حیوان: پرنده
  • برند: 012
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای مخصوص عروس هلندی مدل MS وزن 500گرم

غذای مخصوص عروس هلندی

مدل MS

  • ابعاد: 23x13x2 سانتی‌متر
  • وزن: 500 گرم
  • گونه حیوان: پرنده

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای عروس هلندی تاپ فید کد MH 11 وزن 1 کیلوگرم

غذای عروس هلندی تاپ فید

کد MH 11

  • وزن: 1000 گرم
  • گونه حیوان: پرنده
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای عروس هلندی مفید مدل TEH-COCKATIEL وزن 1000 گرم

غذای عروس هلندی مفید

مدل TEH-COCKATIEL

  • ابعاد: 10x10x3 سانتی‌متر
  • وزن: 1000 گرم
  • گونه حیوان: پرنده
  • کشور سازنده: ایران
  • با ترکیب دانه های متنوع ، معطر و مقوی به همراه مواد مغذی ضروری
  • دارای تعادل فرمول غذا بر اساس نیازهای تخصصی خانواده پاراکیت ها

مشاهده قیمت و خرید

غذای عروس هلندی مدل zupreem وزن 100 گرم-رایاپت

غذای عروس هلندی 

مدل zupreem وزن 100 گرم

  • ابعاد: ۱۵x۱۰x۳ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده

مشاهده قیمت و خرید

این محصول خوراکی فوق العاده باکیفیت همراه با تمامی املاح معدنی است و خوراک بالانس شده . اندازه دونه های این پلتا ریز میباشد که برای برزیلی و عروس هلندی کاربرد دارد.اندازه دونه پلت بطوری هست که تمامی طوطی سانان حتی بزرگ جثه میتوانن بدون دور ریز استفاده کنن. بسیار تازه و باره جدیده. تاریخ انقضا: 2023/12/31 اما چون در وزن پایین به فروش میرسه امکان ارسال بسته اصلی وجود ندارد و در بسته بندی استریل و محکم خدمت شما ارسال میگردد.

غذای عروس هلندی مدل سبزیجات معطر وزن 1000 گرم-رایاپت

غذای عروس هلندی

مدل سبزیجات معطر وزن 1000 گرم

  • ابعاد: ۲۴x۱۷x۳ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰ گرم:
  • گونه حیوان: جونده/پرنده
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

این غذا به شدت معطر است و باعث افزایش اشتها و شادی و نشاط و افزایش باروری پرنده ها و طوطی سانان میشود . در این غذا از سبزیجات و ادویه های معطر و اشتها آور هم استفاده شده است . برای عروس هلندی و کبوتر و سایر پرنده ها و طوطی سانان.

غذای عروس هلندی بیبی برد مدل BH100 وزن 1 کیلوگرم-رایاپت

غذای عروس هلندی بیبی برد

مدل BH100 وزن 1 کیلوگرم

  • ابعاد: ۹x۱۴x۲۴ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده
  • کشور سازنده: ایران
  • سایر توضیحات: غذای خشک طوطی سانان کوچک و متوسط مانند : برزیلی ( کوتوله ) ، عروس هلندی ، خورشیدی و …

مشاهده قیمت و خرید

غذای خشک طوطی سانان کوچک و متوسط مانند : برزیلی ( کوتوله ) ، عروس هلندی ، خورشیدی و … ترکیبی از چندین دانه مفید و مغذی که برای انواع طوطی سانان کوچک و متوسط مناسب می باشد ، این غذا به تنهای برای پرنده شما کافی بوده و نیازهای پرنده شما را برآورده می سازد.

غذای عروس هلندی کاسنر کد K3 وزن 176 گرم بسته 8 عددی-رایاپت

غذای عروس هلندی کاسنر

کد K3 وزن 176 گرم بسته 8 عددی

  • ابعاد: ۱۴x۱۴x۱۷ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۴۰۸ گرم
  • فواید محصول: بهبود سلامت پوست/بهبود سلامت استخوان و مفاصل/بهبود سلامت دستگاه گوارش/بهبود فرایند رشد/کمک به کاهش استرس/کمک به افزایش اشتها/بهبود سلامت اعصاب/کمک به عملکرد آنزیم
  • گونه حیوان: جونده/پرنده
  • سایر توضیحات: غذای متنوع عروس هلندی کاسنر به صورت جدا از هم درون قوطی ۸ نوع تنوع غذایی . مقوی و نشاط آور برای عروس هلندی . و همچنین تشویقی .

مشاهده قیمت و خرید

غذای عروس هلندی آلیمنتو برد مدل AL100 وزن یک کیلوگرم-رایاپت

غذای عروس هلندی آلیمنتو برد

مدل AL100 وزن یک کیلوگرم

  • ابعاد: ۹x۱۴x۲۴ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده
  • سایر توضیحات: غذای خشک طوطی سانان کوچک و متوسط مانند : برزیلی ( کوتوله ) ، عروس هلندی ، خورشیدی و …

مشاهده قیمت و خرید

غذای خشک طوطی سانان کوچک و متوسط مانند : برزیلی ( کوتوله ) ، عروس هلندی ، خورشیدی و … ترکیبی از چندین دانه مفید و مغذی که برای انواع طوطی سانان کوچک و متوسط مناسب می باشد ، این غذا به تنهای برای پرنده شما کافی بوده و نیازهای پرنده شما را برآورده می سازد .

رایاپت-پت شاپ آنلاین

غذای عروس هلندی کاسنر

مدل تقویتی کد V1 وزن 188 گرم

  • ابعاد: ۷x۷x۷ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۸۸ گرم
  • گونه حیوان: جونده/پرنده
  • کشور سازنده: ایران
  • سایر توضیحات: ۱۸۸ گرم وزن خالص غذای عروس هلندی کاسنر با وزن بسته بندی ۲۲۱ گرم میباشد .

مشاهده قیمت و خرید

غذای عروس هلندی تروپیکن مدل 0024 وزن 750 گرم-رایاپت

غذای عروس هلندی تروپیکن

مدل 0024 وزن 750 گرم

  • ابعاد: ۱۴×۱۳×۱۳ سانتی‌متر
  • وزن: ۷۵۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

استفاده از غذای نامناسب پرنده موجب می‌گردد که دستگاه گوارش پرنده دچار مشکل گردد. استفاده دائم از غذاهایی که تک ساختاری هستند، یعنی از یک ماده غذایی تشکیل شدن موجب می‌شوند تمامی نیازهای بدن پرنده برطرف نشود و ویتامین‌های مورد نیاز به بدن پرنده نرسد و این خود موجب می‌گردد که پرها شروع به ریزش کرده و بدن پرنده ضعیف شود.پس انتخاب یک غذای مناسب برای پرنده الزامی می‌باشد.

غذای عروس هلندی کیمی مدل حمایتی وزن 750 گرم-رایاپت

غذای عروس هلندی کیمی

مدل حمایتی وزن 750 گرم

  • ابعاد: ۱۴x۷x۱۹ سانتی‌متر
  • وزن: ۷۵۰ گرم
  • بهترین سن استفاده: یک تا هفت سال
  • کشور سازنده: ایران
  • روش استفاده: تغذیه بهتر است بر حسب وزن پرنده و برابر ۱۵ % وزن در روز صورت گیرد.

مشاهده قیمت و خرید

این محصول حاوی پلت رنگی، پلت مخصوص بدون آهن، دان جارو ، ارزن ، گندم ، جو ، کاسنی ، کلزا ، ترب ، نیجر ، تخمه افتابگردان و… جهت حمایت و حفاظت از پرنده عروس هلندی می باشد. برای سلامت دستگاه گوارش از پروبیوتیک و آنزیم های گوارشی استفاده شده که علاوه بر بهبود عملکرد دستگاه گوارشی باعث افزایش ایمنی می گردد. همچنین در این محصول کلیه ویتامین ها، اسید های آمینه و مواد معدنی ضروری برای رشد استخوان ها و پر ها لحاظ شده است.

غذای عروس هلندی بالمی لایف کد 1126وزن 1000 گرم-رایاپت

غذای عروس هلندی بالمی لایف

کد 1126وزن 1000 گرم

  • ابعاد: ۹x۹x۱۹ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده
  • کشور سازنده: ایران
  • سایر توضیحات: ۱-مرمرشک ۲-کتان ۳-کافشه ۴-ارزن ۵-دانه جارو ۶-تخمه قرمز ۷-تخمه مشکی ۸-تخمه سفید

مشاهده قیمت و خرید

غذای تقویتی عروس هلندی از دانه های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از آنها خاصیت خاص خود را دارند و این دانه ها به صورتی با هم مخلوط شده اند و درصد آن‌ها به اندازه ای است که بیشتر انرژی مورد نیاز برای رشد و تقویت عروس هلندی را تأمین نماید.همان طور که در ابتدای ویژگی‌های این محصول خلاصه‌ای از دانه های موجود در این محصول همراه با ویژگی های آنها گفته شد هر کدام از دانه ها خواص خاص خود را دارند که در ادامه به صورت کلی تر خواص آن‌ها را بررسی می نماییم همچنین دانه‌های استفاده شده در این محصول کاملا ارگانیک می‌باشند یعنی برای اینکه ماندگاری آنها بالاتر برود از مواد شیمیایی و سموم استفاده نشده است.

غذای عروس هلندی وطوطی سانان مدل014 وزن 500گرم-رایاپت

غذای عروس هلندی وطوطی سانان

مدل014 وزن 500گرم

  • ابعاد: ۲۱x۱۵x۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت-پت شاپ آنلاین

غذای عروس هلندی بیبی برد

مدل سبزیجات معطر وزن یک کیلوگرم

  • ابعاد: ۱۹x۹x۲۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده
  • سایر توضیحات: غذای خشک ارگانیک طوطی سانان کوچک و متوسط مانند : برزیلی ( کوتوله ) ، عروس هلندی ، خورشیدی ، راهب ، گرینچیک و …

مشاهده قیمت و خرید

غذای خشک طوطی سانان کوچک و متوسط مانند : برزیلی ( کوتوله ) ، عروس هلندی ، خورشیدی ، راهب ، گرینچیک و … ترکیبی از چندین دانه مفید و مغذی که برای انواع طوطی سانان کوچک و متوسط مناسب می باشد و کاملا ارگانیک بوده و شامل سبزیجات خشک و معطر می باشد ، این غذا به تنهای برای پرنده شما کافی بوده و نیازهای پرنده شما را برآورده می سازد.

غذای عروس هلندی شانتی مدل SH100 وزن یک کیلوگرم-رایاپت

غذای عروس هلندی شانتی

مدل SH100 وزن یک کیلوگرم

  • ابعاد: ۱۴x۹x۲۴ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰ گرم
  • مناسب: پرندگان بالغ
  • گونه حیوان: پرنده
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

ترکیبی از چندین دانه مفید و مغذی که برای انواع طوطی سانان کوچک و متوسط مناسب می باشد ، این غذا به تنهای برای پرنده شما کافی بوده و نیازهای پرنده شما را برآورده می سازد .

رایاپت-پت شاپ آنلاین

غذای عروس هلندی کاسنر

مدل تقویتی وزن 530 گرم

  • ابعاد: ۱۲x۱۰x۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۳۰ گرم
  • فواید محصول: بهبود فرایند رشد/کمک به افزایش وزن/بهبود قوای بدن/سلامت بارداری/تقویت سیستم ایمنی
  • مواد مغذی، ویتامین و مواد معدنی: چربی
  • گونه حیوان: جونده/پرنده
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

غذای افزایش دهنده وزن کاسنر برای عروس هلندی و طوطی سانان فقط دارای دانه های چرب و ویتامینه میباشد و برای چاق شدن طوطی سانان خانگی میباشد .برای طوطی جوجه دار هم واجب و مفید است.به عنوان غذای تشویقی هم مناسب میباشد .((هر روز به پرنده داده نشود))

رایاپت-پت شاپ آنلاین

غذای عروس هلندی کاسنر

مدل تقویتی وزن 161 گرم

  • ابعاد: ۸x۷x۷ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۶۱ گرم
  • گونه حیوان: پرنده
  • کشور سازنده: ایران
  • سایر توضیحات: ۱۶۱ گرم غذای تقویتی و دارای دانه های چرب برای عروس هلندی و طوطی سانان

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت-پت شاپ آنلاین

غذای عروس هلندی بیبی برد

مدل BW100 وزن 1 کیلوگرم

  • ابعاد: ۹x۱۴x۲۴ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده
  • کشور سازنده: ایران
  • سایر توضیحات: غذای خشک طوطی سانان کوچک و متوسط مانند : برزیلی ( کوتوله ) ، عروس هلندی ، خورشیدی و …

مشاهده قیمت و خرید

غذای خشک طوطی سانان کوچک و متوسط مانند : برزیلی ( کوتوله ) ، عروس هلندی ، خورشیدی و … ترکیبی از چندین دانه مفید و مغذی که برای انواع طوطی سانان کوچک و متوسط مناسب می باشد ، این غذا به تنهای برای پرنده شما کافی بوده و نیازهای پرنده شما را برآورده می سازد.

غذای عروس هلندی کاسنر کد K12 وزن 1200 گرم-رایاپت

غذای عروس هلندی کاسنر

کد K12 وزن 1200 گرم

  • ابعاد: ۲۰x۲۰x۷ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۲۰۰ گرم
  • فواید محصول: بهبود سلامت پوست/بهبود سلامت مو/بهبود سلامت استخوان و مفاصل/بهبود سلامت دستگاه گوارش/بهبود فرایند رشد/بهبود سلامت دندان/کمک به کاهش استرس/کمک به دفع حشرات/بهبود قوای بدن/کمک به عملکرد آنزیم/هضم آسان
  • گونه حیوان: پرنده
  • کشور سازنده: ایران
  • سایر توضیحات: مقوی و خوشمزه . غذای عروس هلندی کاسنر برای سلامت و شادابی عروس هلندی.

مشاهده قیمت و خرید

غذای عروس هلندی نیچرفود مدل 4 ستاره وزن 500 گرم-رایاپت

غذای عروس هلندی نیچرفود

مدل 4 ستاره وزن 500 گرم

  • ابعاد: ۱۲x۱۵x۱۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده

مشاهده قیمت و خرید

غذای عروس هلندی کاسنر مدل HA وزن 3 کیلوگرم-رایاپت

غذای عروس هلندی کاسنر

مدل HA وزن 3 کیلوگرم

  • ابعاد: ۲۰x۲۰x۱۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۳۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده
  • کشور سازنده: ایران
  • سایر توضیحات: ۳ کیلوگرم غذای عروس هلندی کاسنر مقوی و نشاط آور .

مشاهده قیمت و خرید

غذای عروس هلندی مدل گل محمدی کد 02 وزن 750 گرم-رایاپت

غذای عروس هلندی

مدل گل محمدی کد 02 وزن 750 گرم

  • ابعاد: ۱۵x۱۵x۱۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۷۵۰ گرم
  • فواید محصول: بهبود سلامت استخوان و مفاصل/بهبود فرایند رشد/کمک به افزایش وزن
  • بهترین سن استفاده: بالای دو ماه
  • مناسب: پرندگان بالغ
  • گونه حیوان: پرنده
  • کشور سازنده: ایران
  • روش استفاده: هر روز
  • سایر توضیحات: در این غذا به طور جدی از مواد غیر ضرور مثل گندم و…. خودداری شده و دارای گلبرگ خشک گل محمدی میباشد که غذا را برای پرنده جذاب تر میکند.

مشاهده قیمت و خرید

غذای عروس هلندی نیچرفود مدل 4 ستاره وزن 1 کیلوگرم-رایاپت

غذای عروس هلندی نیچرفود

مدل 4 ستاره وزن 1 کیلوگرم

  • ابعاد: ۱۶x۱۶x۲۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده

مشاهده قیمت و خرید

غذای عروس هلندی نیچرفود مدل 1 ستاره وزن 500 گرم-رایاپت

غذای عروس هلندی نیچرفود

مدل 1 ستاره وزن 500 گرم

  • ابعاد: ۱۲x۱۵x۱۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت-پت شاپ آنلاین

غذای عروس هلندی ویتافارم

مدل Cockatiel وزن 1 کیلوگرم

  • ابعاد: ۱۲x۶x۲۱ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده

مشاهده قیمت و خرید

غذای عروس هلندی کاسنر مدل vtk وزن 500 گرم-رایاپت

غذای عروس هلندی کاسنر

مدل vtk وزن 500 گرم

  • ابعاد: ۱۲x۱۲x۳ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۰۰ گرم
  • گونه حیوان: جونده/پرنده
  • کشور سازنده: ایران
  • سایر توضیحات: ۵۰۰ گرم غذای عروس هلندی کاسنر .مقوی و نشاط آور برای عروس هلندی و طوطی سانان .

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت-پت شاپ آنلاین

غذای عروس هلندی گرین فیل

مدل DB2020 وزن 1000 گرم

  • ابعاد: ۱۳*۲۳*۴ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده
  • سایر توضیحات:  پر انرژی و مقوی – حفظ تنوع غذایی – غنی شده با مکمل ویتامینه و معدنی – کمک به سلامت دستگاه گوارش – ضد عفونت های قارچی – مانع رشد سلول های سرطانی – ترکیبات : ارزن، کتان، تخم آفتاب گردان، تخم شاهدانه، گشنیز، غرفه

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت-پت شاپ آنلاین

غذای عروس هلندی نیچرفود

مدل 1 ستاره وزن 1 کیلوگرم

  • ابعاد: ۱۶x۱۶x۲۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت-پت شاپ آنلاین

غذای عروس هلندی

مدل S7 وزن 500گرم

  • ابعاد: ۲۱x۱۵x۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده

مشاهده قیمت و خرید

غذای عروس هلندی بیبی برد مدل AB100 وزن 1 کیلوگرم-رایاپت

غذای عروس هلندی بیبی برد

مدل AB100 وزن 1 کیلوگرم

  • ابعاد: ۹x۱۴x۲۴ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰ گرم
  • مناسب: پرندگان بالغ
  • گونه حیوان: پرنده
  • کشور سازنده: ایران
  • روش استفاده: به میزان مورد نیاز پرنده در ظرف غذاخوری ریخته و در اختیار آن قرار دهید .
  • سایر توضیحات: غذای خشک طوطی سانان کوچک و متوسط مانند : برزیلی ( کوتوله ) ، عروس هلندی ، خورشیدی و …

مشاهده قیمت و خرید

غذای خشک طوطی سانان کوچک و متوسط مانند : برزیلی ( کوتوله ) ، عروس هلندی ، خورشیدی و … ترکیبی از چندین دانه مفید و مغذی که برای انواع طوطی سانان کوچک و متوسط مناسب می باشد ، این غذا به تنهای برای پرنده شما کافی بوده و نیازهای پرنده شما را برآورده می سازد.

غذای عروس هلندی کاسنر مدل tkv وزن 5 کیلوگرم-رایاپت

غذای عروس هلندی کاسنر

مدل tkv وزن 5 کیلوگرم

  • ابعاد: ۱۲x۱۲x۳ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۰۰۰ گرم
  • فواید محصول: بهبود سلامت استخوان و مفاصل/کمک به افزایش وزن/کمک به دفع حشرات/کمک به افزایش اشتها/سلامت بارداری/بهبود و تقویت قوام پوسته تخم پرندگان/موثر در ساختار استخوان‌بندی
  • مناسب: پرندگان بالغ
  • گونه حیوان: جونده/پرنده
  • کشور سازنده: ایران
  • سایر توضیحات: ۵ کیلو گرم غذای عروس هلندی کاسنر برای سلامت و نشاط عروی هلندی و طوطی سانان .

مشاهده قیمت و خرید

غذای عروس هلندی ردوپت مدل DBR800 وزن 800 گرم-رایاپت

غذای عروس هلندی ردوپت

مدل DBR800 وزن 800 گرم

  • ابعاد: ۲۸*۷*۱۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۸۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده

مشاهده قیمت و خرید

این محصول غذایی ترکیبی از دانه ها و تخمه های بسیار خوش طعم و مقوی برای پرندگان خانواده طوطی های کوچک دراز دم از جمله عروس هلندی است. این دانه ها حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی هستند. هضم بسیار آسانی دارند و به دستگاه گوارش حساس پرنده آسیب وارد نمی کنند.

رایاپت-پت شاپ آنلاین

غذای عروس هلندی نیچرفود

مدل 3 ستاره وزن 1 کیلوگرم

  • ابعاد: ۱۶x۱۶x۲۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت-پت شاپ آنلاین

غذای خشک عروس هلندی اوشکایا

مدل Nuts Mix وزن 1 کیلوگرم

  • ابعاد: ۲۳x۱۵x۷ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرند
 

مشاهده قیمت و خرید

غذای خشک عروس هلندی اوشکایا و طوطی سانان کوچک مدل Nuts Mix یک خوراک آجیلی سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی جهت افزایش سلامتی و رشد بهینه این دسته از پرندگان می باشد. این محصول حاوی بیسکویت، آجیل، غلات، حبوبات، پلت، جوانه ها، میوه ها و سیفی جات خشک شده می باشد.

غذای عروس هلندی نیچرفود مدل 4 ستاره وزن 2 کیلوگرم-رایاپت

غذای عروس هلندی نیچرفود

مدل 4 ستاره وزن 2 کیلوگرم

  • ابعاد: ۲۰x۱۵x۲۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده
غذای عروس هلندی نیچرفود مدل 4 ستاره وزن 3 کیلوگرم-رایاپت

غذای عروس هلندی نیچرفود

مدل 4 ستاره وزن 3 کیلوگرم

  • ابعاد: ۲۶x۱۲x۳۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۳۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده
غذای عروس هلندی نیچرفود مدل 2 ستاره وزن 500 گرم-رایاپت

غذای عروس هلندی نیچرفود

مدل 2 ستاره وزن 500 گرم

  • ابعاد: ۱۲x۱۵x۱۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده
رایاپت-پت شاپ آنلاین

غذای عروس هلندی نیچرفود

مدل 1 ستاره وزن 3 کیلوگرم

  • ابعاد: ۲۶x۱۲x۳۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۳۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده
غذای عروس هلندی نیچرفود مدل 2 ستاره وزن 1 کیلوگرم-رایاپت

غذای عروس هلندی نیچرفود

مدل 2 ستاره وزن 1 کیلوگرم

  • ابعاد: ۱۶x۱۶x۲۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده
غذای عروس هلندی نیچرفود مدل 3 ستاره وزن 500 گرم-رایاپت

غذای عروس هلندی نیچرفود

مدل 3 ستاره وزن 500 گرم

  • ابعاد: ۱۲x۱۵x۱۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده
غذای عروس هلندی نیچرفود مدل 2 ستاره وزن 1 کیلوگرم-رایاپت

غذای عروس هلندی نیچرفود

مدل 2 ستاره وزن 2 کیلوگرم

  • ابعاد: ۲۰x۱۵x۲۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده
غذای عروس هلندی نیچرفود مدل 1 ستاره وزن 2 کیلوگرم-رایاپت

غذای عروس هلندی نیچرفود

مدل 1 ستاره وزن 2 کیلوگرم

  • ابعاد: ۲۰x۱۵x۲۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده
رایاپت-پت شاپ آنلاین

غذای عروس هلندی راف

مدل Perokito وزن 500 گرم

  • ابعاد: ۸x۴x۱۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده

خوراک ویژه عروس هلندی میوه ای مخلوط دانه ویتامینه برای پاراکیت و عروس هلندی غنی شده با میوه گرانول بیسکوئیت ، خوراک روزانه با کیفیت عالی ، غنی شده با میوه های خشک و بیسکوئیت ویتامینه خوشمزه. برای اطمینان از حفظ خواص این خوراک در طول زمان ، این محصول با سیستم اتمسفر اصلاح شده بسته بندی شده است.

غذای خشک عروس هلندی اوشکایا مدل Pellet وزن 1 کیلوگرم-رایاپت

غذای خشک عروس هلندی اوشکایا

مدل Pellet وزن 1 کیلوگرم

  • ابعاد: ۲۲x۱۶x۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده

پلت تقویتی عروس هلندی اوشکایا مدل Pellet وزن 1 کیلوگرم حاوی میوه، سبزیجات و آجیل می باشد. این غذای تقویتی به شکل پلت بوده و برای عروس هلندی و طوطی های کوچک مناسب است و می توان برای تقویت پرنده های ضعیف یا بیمار، در حال تولید مثل و جوجه های تازه دانخوار شده استفاده کرد.

رایاپت-پت شاپ آنلاین

غذای عروس هلندی نیچرفود

مدل 3 ستاره وزن 2 کیلوگرم

  • ابعاد: ۲۰x۱۵x۲۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده
رایاپت-پت شاپ آنلاین

غذای عروس هلندی نیچر فود

مدل 3 ستاره وزن 3 کیلوگرم بسته 2 عددی

  • ابعاد: ۲۶x۱۲x۳۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۳۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده
رایاپت-پت شاپ آنلاین

غذای مخصوص عروس هلندی

مدل S7 وزن 1 کیلوگرم

  • ابعاد: ۲۴x۲۰x۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده
غذای مخصوص عروس هلندی بازرگانی سپهر کد 108 وزن 1000 گرم-رایاپت

غذای مخصوص عروس هلندی بازرگانی سپهر

کد 108 وزن 1000 گرم

  • ابعاد: ۱۷x۱۲x۱۷ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده
  • سایر توضیحات: هنگام خرید به برچسب و نشان بسته بندی کالا با نشان بازرگانی سپهر توجه کنید.

این محصول ترکیبی از دانه های مقوی مانند انواع تخم کتان، ارزن، شاهدانه، تخم آفتابگردان قرمز، کلزا، کافشه، ارزن، تخم گشنیز است و به جرات می توان گفت که از دانه های وارداتی که با قیمتی بسیار بالاتر به فروش می رسند و اغلب به تاریخ انقضای خود نزدیک شده اند، کیفیت بالاتری داشته و تازه تر و سالم تر است. این دانه ها حاوی مقادیر بالای فیبر، ویتامین های گروه B, C, روی، منگنز، پتاسیم، آهن، امگا3 و امگا6، کلسیم، پروتئین و کربوهیدرات می باشند. طبع این دانه ها به طور کلی متمایل به گرم است و میزان چربی آن نسبت به مخلوط طوطی سانان، نسبتا بیشتر است. از این رو برای وزن گیری و بازیابی قوای پرنده پس از دوره نقاحت بیماری مناسب است. با توجه به دانه های خوش خوراک مورد استفاده در این محصول، عروس های هلندی به شدت از آن استقبال می کنند اما توصیه می شود در صورتی که پرنده شما دچار اضافه وزن است، تنها 3 وعده در هفته از این دانه ها تغذیه کند. این محصول در بسته بندی های بهداشتی عرضه می شود و تفاوت آن با دانه های فله ای موجود در بازار که در معرض کهنگی و فساد و رفت و آمد موجودات موذی قرار دارند، قابل مقایسه نیست!!

رایاپت-پت شاپ آنلاین

غذای مخصوص عروس هلندی

کد03 وزن 750گرم

  • ابعاد: ۲۲x۱۸x۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۷۵۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده
غذای عروس هلندی نیچرفود مدل 2 ستاره وزن 3 کیلوگرم-رایاپت

غذای عروس هلندی نیچرفود

مدل 2 ستاره وزن 3 کیلوگرم

  • ابعاد: ۲۶x۱۲x۳۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۳۰۰۰ گرم
  • ونه حیوان: پرنده
غذای مخصوص عروس هلندی کد 03 وزن 250 گرم-رایاپت

غذای مخصوص عروس هلندی

کد 03 وزن 250 گرم

  • ابعاد: ۱۳x۱۹x۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۵۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده
رایاپت-پت شاپ آنلاین

غذای مخصوص عروس هلندی

کد 03 وزن 1 کیلوگرم

  • ابعاد: ۲۷x۲۰x۳ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده
رایاپت-پت شاپ آنلاین

غذای مخصوص عروس هلندی

مدل S7 وزن 750 گرم

  • ابعاد: ۲۳x۱۷x۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۷۵۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده
رایاپت-پت شاپ آنلاین

غذای مخصوص عروس هلندی

کد 03 وزن 500 گرم

  • ابعاد: ۱۷x۱۳x۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده
غذای مخصوص عروس هلندی مدل S7 وزن 600گرم-رایاپت

غذای مخصوص عروس هلندی

کد 03 وزن 400 گرم

  • ابعاد: ۱۳x۱۸x۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۴۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده
غذای مخصوص عروس هلندی مدل S7 وزن 600گرم-رایاپت

غذای مخصوص عروس هلندی

مدل S7 وزن 600گرم

  • ابعاد: ۱۹x۳x۱۴ سانتی‌متر
  • وزن: ۶۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده
رایاپت-پت شاپ آنلاین

غذای عروس هلندی و طوطی برزیلی راف

مدل Topic dream وزن 800 گرم

  • ابعاد: ۱۰x۴x۲۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۸۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده

خوراک ویژه عروس هلندی و طوطی برزیلی غنی شده با میوه و عسل و مواد معدنی مکمل خوراکی برای طوطی سانان متوسط مانند عروس هلندی ، طوطی رزیلا ، طوطی برزیلی و هم جسه ترکیبات : محصولات نان ، میوه خوشک 30 درصد بادام زمینی ، کشمش ، آناناس ، سیب ، انجیر ، روغن و چربی ، شکر ، عسل 4 درصد ، عصاره پروتئین گیاهی ، سبزیجات 4 درصد ، میوه گل رز 2 درصد ، مواد معدنی و برنج بو داده

رایاپت-پت شاپ آنلاین

غذای خشک طوطی عروس هلندی مای برد

مدل پلاس کد Cockatiel+1 وزن یک کیلوگرم

  • ابعاد: ۲۰x۳۰x۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده

این محصول به صورت تخصصی برای طوطی های عروس هلندی ترکیب شده است البته استفاده برای سایر طوطی سانان متوسط جسه بلا مانع می باشد ولی توصیه ما استفاده از غذای مخصوص همان گونه می باشد. تفاوت مدل معمولی و پلاس عروس هلندی مای برد در فرمولاسیون آن و در نوع پلت های استفاده شده آن می باشد در مدل معمولی از پلت مرغوب ایرانی استفاده شده ولی در مدل پلاس از پلت های میوه ای وارداتی استفاده شده و فرمولاسیون آن به سمت بهینه شده تغییر پیدا کرده است. – مای برد برای تمام پرندگان خانگی از جمله کاسکو، ملنگو، کاکادو، ماکائو، عروس هلندی، طوطی برزیلی، مینا، مرغ عشق، فنچ، قناری، بلدرچین، مرغ و جوجه، کبوتر و حتی برای گنجشک غذای تـخصصی تولیـد می کند. – کارخانه مای برد دارای وسیع ترین تنوع غذا برای گونه های مختلف پرندگان به صورت تخصصی می باشد که علاوه بر کیفیت بالا داشتن قیمت عادلانه سیاست کاری این مجموعه می باشد. – تمام این محصول ارگانیک بوده و بدون رنگ افزوده می باشد. ترکیب بندی محصول به گونه ای می باشد که طوطی از تمام محصولات استقبال خواهد کرد و به صورت غریزی با این دانه ها آشنا می باشد. – توجه مهم: پرندگان با دانه هایی که از کودکی با آنها روبرو شده اند برخورد بهتری دارند، یک سری از دانه ها فورا توسط پرنده خورده می شود ولی یک سری دست نخورده باقی می ماند. علاوه بر این موضوع پسند کردن دان هم در دو پرنده از یک گونه کاملا همسان متفاوت است و کاملا طبیعیست که یک پرنده از میوه یا دانه ای خاص استقبال کند اما پرنده ای دیگر از همان گونه آن را نپسندد. پس دقت کنید که که یک سری از دانه ها هیچ وقت توسط پرنده شما مصرف نخواهد شد. – این محصول 100% خوراکی بوده و لذا از مواردی که جنبه زیبایی یا تبلیغاتی دارند در این محصول استفاده نشده.

غذای خشک عروس هلندی و طوطی سانان ماهان طیور نگین توس کد 1350 وزن 1350گرم-رایاپت

غذای خشک عروس هلندی و طوطی سانان ماهان طیور نگین توس

کد 1350 وزن 1350گرم

  • ابعاد: ۱۰x۵x۱۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۳۵۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *