تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
مبلغ کل: تومان
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

راهنمای انتخاب غذای سگ و گربه سلبن+مشخصات، قیمت و خرید 16 مدل غذای سگ و گربه سلبن

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای حیوانات خانگی سلبن

شرکت سلبن در زمینه تولید لوازم و غذای حیوانات خانگی فعالیت دارد. این برند یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین برند های تولید غذای حیوانات است. غذاهای خشک تولید شده توسط این شرکت تمام ویتامین های ضروری سگ یا گربه شما را تأمین میکند. در ادامه ما به محصولات با کیفیت این شرکت اشاره خواهیم کرد، با ما همراه باشید تا با برند بی نظیر سلبن بهتر آشنا شوید.

تاریخچه برند سلبن

شرکت پروتئین ایمن تاب در سال 1393 با ایده تولید غذای حیوانات خانگی در شهرستان کردکوی استان گلستان تاسیس و شروع به فعالیت نموده است.
این شرکت از مجهزترین و بروزترین ماشین آلات درکارخانه خود استفاده کرده و بعلاوه از بهترین مواد اولیه شرکتهای اروپایی و آمریکایی بهره مند میباشد.
این شرکت برند سلبن را با بالاترین استانداردهای جهانی تولید کرده و با اطمینان از کیفیت بالای محصول آن را در بازار داخلی و خارجی ارائه داده است .

محصولات شرکت سلبن

این شرکت انواع غذای سگ و گربه را در وزن های مختلف تولید و وارد بازار میکند. در ادامه به بررسی تعدادی از غذاهای خشک تولید شده توسط برند سلبن میپردازیم.

انواع غدای خشک گربه سلبن

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای حیوانات خانگی سلبن

غذای خشک گربه سلبن مدل Indoor Cat

این محصول برای تمام گربه های 3 تا 9 کیلوگرم بوده و برای سلامت پوست و موی گربه شما مناسب است. شامل ویتامین هایی از قبیل ویتامین B1، B12، C، D، امگا3 و کراتین است و بسته های 2/5 کیلوگرمی و 10 کیلوگرمی دارد.

غذای بچه گربه سلبن مدل indoor وزن2.5 کیلوگرم

مناسب برای گربه های یک تا دوازده ماه است و ویتامین های B1، B12، C، D، امگا3و6 و کراتین را دارد و برای تقویت پوست و موی بچه گربه ها مناسب است.

غذای خشک گربه سلبن مدل Sterilised وزن 2.5 کیلوگرم

برای تمام گربه های 2 تا 6 کیلوگرم مناسب است، حاوی ویتامین های B1، B12، C، D، امگا3و6 و کراتین است و مراقب سلامت پوست و موی گربه شما نیز میباشد.

غذای خشک گربه سلبن مدل Kitten وزن 2.5 کیلوگرم

مخصوص بچه گربه های 1 تا 6 ماه، دارای ویتامین های مورد نیاز برای رشد بچه گربه شما بوده و از سلامت پوست و موی بچه گربه محافظت میکند.

انواع غذای خشک سگ سلبن

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای حیوانات خانگی سلبن

غذای خشک سگ سلبن مدل  Adult

این محصول در وزن های 5 و 10 کیلوگرمی تولید میشود و برای تمام سگ های بین 20 تا 38 کیلوگرم مناسب است. این محصول حاوی ویتامین های B1، B12، C، D، امگا3 و کراتین است و حافظ سلامتی پوست و موی سگ میباشد.

غذای خشک سگ سلبن مدل  Junior

این محصول در دو مدل large و small تولید شده است، مدل small در بسته های 2 کیلوگرمی تولید میشود و برای سگ های بین 2 تا 14 کیلوگرم مناسب است و مدل large در بسته های 10  کیلوگرمی تولید شده و برای سگ های 20 تا 38 کیلو گرم مناسب است. این محصول هم مانند تمامی محصولات بالا حاوی انواع ویتامین ها است و از سلامت پوست و موی سگ شما محفاظت میکند.

تمام محصولات این شرکت از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند و بهترین کیفیت را در تمام زمینه ها دارند. غذاهایی که این برند برای حیوانات تولید میکنند تمام ویتامین های مورد نیاز حیوان خانگی شما را تأمین میکند. شما با تهیه خوراک حیوانات شرکت سلبن میتوانید از سلامت حیوان خانگی خود اطمینان کامل داشته باشید، با مراجه به سایت رایاپت تمام محصولات سلبن را به راحتی تهیه کنید و با بالاترین سرعت آن را تحویل بگیرید.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک سگ سلبن مدل 1002 Small Adult وزن 2 کیلوگرم

غذای خشک سگ سلبن

مدل 1002 Small Adult وزن 2 کیلوگرم

  • ابعاد: 40*20*10 سانتی‌متر
  • وزن: 2000 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • برند: سلبن
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
شرکت پروتیین ایمن تاب در سال 1393 با ایده تولید غذای حیوانات خانگی با توجه به استاندارد های روز جهانی تاسیس و شروع به فعالیت نموده است.
این شرکت از مجهزترین و بروز ترین ماشین آلات درکارخانه خود استفاده کرده و بعلاوه از بهترین مواد اولیه شرکتهای اروپایی و آمریکایی و کمک علمی آن ها بهره مند می باشد.
فرمولی که سلبن برای سگ های بالغ نژاد کوچک ارائه کرده برای حیوانی فعال و بالغ مناسب است . در این فرمول علاوه بر ویتامین ها و مواد معدنی لازم از گلوکزامین و ال کارنتین استفاده شده که بهترین انتخاب برای سگ بالغ شما می باشد و وضعیت بدنی و وزنی حیوان را در جایگاهی سالم با تغذیه مناسب نگه می دارد. در این فرمول از حبوبات نیز استفاده شده که باعث هضم آرام غذا میشود. سگ های بالغ ، طعم و سایز کوچک غذای خشک را دوست خواهند داشت و شما هم ازاین غذا رضایتمند خواهید بود. شرکت پروتیین ایمن تاب در سال 1393 با ایده تولید غذای حیوانات خانگی با توجه به استاندارد های روز جهانی تاسیس و شروع به فعالیت نموده است. این شرکت از مجهزترین و بروز ترین ماشین آلات درکارخانه خود استفاده کرده و بعلاوه از بهترین مواد اولیه شرکتهای اروپایی و آمریکایی و کمک علمی آن ها بهره مند می باشد.
حیوانات خانگی بخش مهمی از زندگی انسان ها را تشکیل می دهند و همنشین و دوست آن ها هستند. در ایفای این عملکردها، آن ها یک نقشی را بعهده می‌گیرند که برای سلامتی روان انسان ها جنبه درمانگر دارد. حیوانات نقشی مهمی به‌ عنوان همنشین و همراه عاطفی و درمانگر بازی می‌کنند و اثر مثبتی روی کودکان و افراد کهنسال را دارند. همیشه پیوند عاطفی بین انسان ها و حیوانات وجود داشته است. ولی برای مراقبت از حیوانات خانگی نیاز به فضای مناسب و محیط خواب به مواد غذایی مناسب هم نیاز داریم. سگ‌های خانگی را می‌توان با جیره غذایی متشکل از غذای خشک، غذای کنسروی ، ترکیبی از غذای خشک و کنسروی و یا غذای خانگی تغذیه کرد. اینکه شما کدام جیره غذایی رو برای حیوان خانگی خود انتخاب کنید، به نیازهای تغذیه‌ای سگ و بودجه مالی شما بستگی دارد. برندهای مختلفی از غذای حیوانات در بازار وجود دارد که مواد بکار رفته در آن‌ها هم با یک‌دیگر متفاوت است. اما آن‌‎ چیز که بیش‌تر از همه موارد اهمیت دارد سازگاری محصول با حیوان خانگی شما با توجه به نوع نژاد و وزن آن است. غذای خشک سگ سلبن مدل 1002 Small Adult وزن 2 کیلوگرم با داشتن اطلاعات کامل روی بسته بندی‌ و داشتن زمان‌بندی مناسب که به نحوی برنامه غذایی محسوب می‌گردد انتخاب مناسبی است. ناگفته نماند که بهتر است قبل از مصرف هر گونه مکمل یا غذای تشویقی و حتی خوراکی‌ با دامپزشک مشورت گردد.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه سلبن مدل Indoor Cat وزن 2.5 کیلوگرم

غذای خشک گربه سلبن

مدل Indoor Cat وزن 2.5 کیلوگرم

  • ابعاد: 40x20x10 سانتی‌متر
  • وزن: 2500 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: سلبن
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

گربه ها نیازمند غذایی طبیعی با پروتئین بالا و طعمی دلپذیرند . فرمول غذای کامل گربه سلبن، گربه شما را کاملا سالم و راضی نگه می دارد و آن ها پس از خوردن غذا حس خوبی خواهند داشت‌ مواد مصرفی در غذای خشک مخصوص گربه سلبن برای کلیه گربه های بالغ در هر سن و سایزی مناسب می باشد این محصول به صورتی خاص طراحی شده که گربه شما را در تمامی مراحل رشد از لحاظ مواد غذایی و پروتیین حمایت خواهد کرد. شرکت پروتیین ایمن تاب در سال 1393 با ایده تولید غذای حیوانات خانگی با توجه به استاندارد های روز جهانی تاسیس و شروع به فعالیت نموده است. این شرکت از مجهزترین و بروز ترین ماشین آلات درکارخانه خود استفاده کرده و بعلاوه از بهترین مواد اولیه شرکتهای اروپایی و آمریکایی و کمک علمی آن ها بهره مند می باشد.
غذای خشک گربه بالغ داخل خانه «سلبن» محصولی کامل حاوی مرغ، تخم مرغ و روغن ماهی با فرمول متعادل شده برای برآورده کردن نیازهای گربه‌های داخل خانه است و همچنین از مزه‌ی خوبی برخوردار است و یک غذای کامل برای گربه‌های شما را فراهم می‌کند. پروتئین و طعم اصلی غذای خشک گربه «سلبن» مرغ است تمامی ویتامین‌های گروه B رو دارا است که نیاز بدن گربه‌ها را به طور کامل تامین می‌کند. این غذا، مناسب برای استفاده برای گربه‌ها بالغ داخل خانه و خارج از خانه است.
غذای خشک گربه سلبن مدل Indoor Cat یکی از این محصولات است. وزن این محصول حدود 2500 گرم است و مخصوص گربه‌های داخل خانه با وزن بین 3 تا 9 کیلو مناسب است. گفتنی است که با مکمل‌هایی مثل برنج، تخم مرغ از افزایش وزن گربه جلوگیری می‌کند. افزودنی‌های این محصول شامل ویتامین‌های B1، B12، C، D، پروبیوتیک، امگا 3-6 و الکارنتین است که برای تقویت ماهیچه و قلب گربه بسیار مفید است. این رژیم غذایی خوشمزه و کامل فقط حاوی 10% چربی بوده، اما حاوی مقدار زیادی از پروتئین‌های مغذی از مرغ و منبع بالایی از ویتامین‌های گروه b است که همراه منبع بالای فیبر محلول برای تنظیم سیستم گوارش برای هضم آسان و بهبود سلامت مو و استخوان‌ها بسیار مناسب است. همچنین از مزه‌ی خوبی برخوردار است و یک غذای کامل برای گربه‌های شما را فراهم می‌کند. پروتئین و طعم اصلی غذای خشک گربه سلبن مرغ است
همچنین لازم به ذکر است که در هنگام استفاده از غذای خشک سلبن می‌بایست یک ظرف آب کنار غذا باشد و همچنین میزان مصرف توصیه شده از این غذا نسبت به وزن و سن گربه است ولی به طور کلی 2 مرتبه مناسب است.
شرکت پروتیین سلبن در سال 1393 با ایده تولید غذای حیوانات خانگی با توجه به استانداردهای روز جهانی تاسیس و شروع به فعالیت نموده است. این شرکت از مجهزترین و بروز ترین ماشین آلات درکارخانه خود استفاده کرده و بعلاوه از بهترین مواد اولیه شرکت‌های اروپایی و آمریکایی و کمک علمی آن ها بهره‌مند است. این برند با مواد اولیه شرکت‌های کارگیل و میاویت تحت لیسانس اروپا تهیه شده است و همچنین دارای مجوز Iso 9001 – Iso 22000 –HACCP است.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه سلبن مدل Sterilised وزن 2.5 کیلوگرم

غذای خشک گربه سلبن

مدل Sterilised وزن 2.5 کیلوگرم

  • ابعاد: 30x10x35 سانتی‌متر
  • وزن: 2500 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: سلبن
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
مخصوص گربه های عقیم شده
با مواد اولیه از شرکت کارگیل امریکا و میاویت آلمان
حاوی امگا سه و شش و ال کارنیتین
بسیار خوش خوراک
آنتی هربال
غذای خشک سلبن با کیفیت سوپر پریمیوم مخصوص گربه های عقیم شده می باشد که دارای فرمول کاملا اختصاصی و بالانس شده برای گربه های عقیم شده بسیار مناسب است. این محصول حاوی ویتامین های B – C-D- و امگا سه و شش و ال کارنیتین می باشد که نیاز روزانه گربه های عقیم شده را کاملا تامین می کند . این محصول با فرمولاسیون اختصاصی با خاصیت آنتی هربال همین طور سلامت استخوان ها و مفاصل گربه ها را تضمین کرده و با گوارشی آسان و جذب بالا سلامت گربه شما را به ارمغان خواهد آورد. تمامی محصولات سلبن با مواد اولیه از شرکت کارگیل امریکا و میاویت آلمان تحت لیسانس اروپا تهیه شده است.
در این روزها که تعداد حیوانات خانگی بیشترو بیشتر می‌شود، حفظ و نگه‌داری آنان امر بسیار مهم و واجبی است. یکی از شرایط نگه‌داری آنان شیوه‌ی درست و صحیح غذا دادن به این کوچولوهای دوست داشتنی است. قطعا غذای یک گربه وحشی که در طبیعت زندگی می‌کند وغذای خود را با شکارکردن و با تحرک و زحمت زیاد به دست می‌آورد با یک گربه خانگی که از کمترین تحرک برخوردار بوده و غذای خود را همیشه به صورت آماده از صاحب خود دریافت می‌کند، متفاوت است و این دو احتیاجات غذایی یکسانی ندارند. بنابراین کیفیت و کمیت جیره غذایی آنها متفاوت خواهد بود.
غذای خشک گربه سلبن مدل Sterilised یکی از این محصولات است. وزن این محصول حدود 2500 گرم است و مخصوص گربه‌های بالغ عقیم شده با وزن بین 2 تا 6 کیلو مناسب است. گفتنی است که با مکمل‌هایی مثل برنج، تخم مرغ از افزایش وزن گربه جلوگیری می‌کند. افزودنی‌های این محصول شامل ویتامین‌های B1، B12، C، D، پروبیوتیک، امگا 3-6 و الکارنتین است که برای تقویت ماهیچه و قلب گربه بسیار مفید است. این رژیم غذایی خوشمزه و کامل فقط حاوی 10% چربی بوده، اما حاوی مقدار زیادی از پروتئین‌های مغذی از مرغ و منبع بالایی از ویتامین‌های گروه b است که همراه منبع بالای فیبر محلول برای تنظیم سیستم گوارش برای هضم آسان و بهبود سلامت مو و استخوان‌ها بسیار مناسب است. همچنین از مزه‌ی خوبی برخوردار است و یک غذای کامل برای گربه‌های شما را فراهم می‌کند. پروتئین و طعم اصلی غذای خشک گربه سلبن مرغ است.

همچنین لازم به ذکر است که در هنگام استفاده از غذای خشک سلبن می‌بایست یک ظرف آب کنار غذا باشد و همچنین میزان مصرف توصیه شده از این غذا نسبت به وزن و سن بچه گربه است ولی به طور کلی 2 مرتبه مناسب است.

شرکت پروتیین سلبن در سال 1393 با ایده تولید غذای حیوانات خانگی با توجه به استانداردهای روز جهانی تاسیس و شروع به فعالیت نموده است. این شرکت از مجهزترین و بروز ترین ماشین آلات درکارخانه خود استفاده کرده و بعلاوه از بهترین مواد اولیه شرکت‌های اروپایی و آمریکایی و کمک علمی آن ها بهره‌مند است. این برند با مواد اولیه شرکت‌های کارگیل و میاویت تحت لیسانس اروپا تهیه شده است و همچنین دارای مجوز Iso 9001 – Iso 22000 –HACCP است.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک سگ سلبن مدل 1012 Small Junior وزن 2 کیلوگرم

غذای خشک سگ سلبن

مدل 1012 Small Junior وزن 2 کیلوگرم

  • ابعاد: 40*20*10 سانتی‌متر
  • وزن: 2000 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • برند: سلبن
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
شرکت پروتیین ایمن تاب در سال 1393 با ایده تولید غذای حیوانات خانگی با توجه به استاندارد های روز جهانی تاسیس و شروع به فعالیت نموده است.
این شرکت از مجهزترین و بروز ترین ماشین آلات درکارخانه خود استفاده کرده و بعلاوه از بهترین مواد اولیه شرکتهای اروپایی و آمریکایی و کمک علمی آن ها بهره مند می باشد.
غذای خشک مخصوص توله های نژاد کوچک سلبن دارای پروتیین کافی ، کالری مناسب و انرژی بالا برای رشد و نمو توله نژاد کوچک می‌باشد. فرمول مخصوص سلبن در این نوع محصول بر اساس تغذیه مناسب و طبیعی از گوشت مرغ می باشد، که میزان کلسیم آن برای استحکام استخوان ها و درصد امگا های موجود در غذا برای درخشش موها و پروتیین موجود در غذا برای رشد عضلات سگ تضمین شده است. غذای خشک فوق از پروتئین و مکمل های غذایی مناسب برای توله های نژاد کوچک می باشد و تمامی مواد لازم برای رشد آنها را تامین می نماید. شرکت پروتیین ایمن تاب در سال 1393 با ایده تولید غذای حیوانات خانگی با توجه به استاندارد های روز جهانی تاسیس و شروع به فعالیت نموده است. این شرکت از مجهزترین و بروز ترین ماشین آلات درکارخانه خود استفاده کرده و بعلاوه از بهترین مواد اولیه شرکتهای اروپایی و آمریکایی و کمک علمی آن ها بهره مند می باشد.
بعضی از ما به حیوانات خانگی علاقه داریم و در محیط زندگی خود از آن‌ها نگه داری می‌کنیم. حیوانات خانگی موجودات لطیفی هستند و به نگهداری و مراقبت‌های ویژه‌ای نیاز دارند. حیوانات خانگی همنشین خوبی برای ما هستند به همین جهت به افزایش روحیه ما کمک می‌کند در صورتی که در خانه فرزند خردسالی داشته باشید حیوان خانگی ما دوست خوبی برای آن‌ها می‌شود و می‌توانند ارتباط خوبی با او برقرار کنند؛ همین باعث شده در مقایسه با سایر کودکان اعتماد به نفس بیش‌تری، برخوردار باشند. اما نگه‌داری از این حیوانات کار چندان آسانی نیست و نیاز به مراقبت زیادی دارند و نیاز است که برای او تغذیه مناسب، محلی خواب گرم، ابزارهای مثل مسواک، ماشین اصلاح و … فراهم کنیم. همه این موارد از احتیاجات ضروری حیوان خانگی ما، برای نگه‌داری بهتر است. در صورتی که هر یک از این موارد به موقع صورت نگیرد با توجه به اینکه این حیوانات در محیط خانه پرورش یافته‌اند و موجودات حساسی هستند ممکن است در تربیت آن‌ها خللی ایجاد شود. در کنار همه‌ی این موارد برای پروش بهتر سگ می‌توانیم از غذای مرغوب استفاده کنیم. به ‌منظور تقویت، اشتهاآور و تربیت بهتر سگ‌ها از غذاهای آماده استفاده می‌کنند. غذای خشک سگ سلبن مدل 1012 Small Junior وزن 2 کیلوگرم یکی از بهترین غذاهای موجود در بازار است.
درون غذای خشک سگ سلبن مدل 1012 Small Junior مواد مغذی زیادی همچون پروتئین طیو، پروتئین ذرت، چربی حیوانی، کنجاله سویا، کنجاله آفتاب گردان، گندم، جو، برنج، چغندر، مواد معندی متیونی، منو کلسیم فسفات، اربوسل، مایکواد وجود دارد و همین باعث شده طعم مطلوبی برای حیوانات خانگی ما داشته باشد. این غذا در بسته بندی 2 کیلوگرم عرضه شده است و تا مدت قابل توجهی، غذای سگ خانگی ما را تامین می‌کند. شرکت پروتیین ایمن تاب در سال 1393 با ایده تولید غذای حیوانات خانگی با توجه به استانداردهای روز جهانی تاسیس و شروع به فعالیت نموده است. این شرکت از مجهزترین و بروزترین ماشین‌آلات درکارخانه خود استفاده کرده و بعلاوه از بهترین مواد اولیه شرکتهای اروپایی و آمریکایی و کمک علمی آن ها بهره‌مند است. غذای خشک مخصوص توله‌های نژاد کوچک سلبن دارای پروتیین کافی، کالری مناسب و انرژی بالا برای رشد و نمو توله نژاد کوچک است که میزان کلسیم آن برای استحکام استخوان‌ها و درصد امگاهای موجود در غذا برای درخشش موها و پروتیین موجود در غذا برای رشد عضلات سگ تضمین شده است. غذای خشک فوق از پروتئین و مکمل‌های غذایی مناسب برای توله‌های نژاد کوچک است و تمامی مواد لازم برای رشد آنها را تامین می‌کند. قبل از تهیه غذای برای حیوان خانگی خود به این نکته توجه داشته باشید که هر نژاد سگ، نیازهای خاص خود را دارد و باید با در نظر داشتن این نیازها، غذای او را تأمین کرد؛ این نیازها برحسب سن، وزن، فعالیت، وضعیت فیزیولوژیک تغییر می‌کنند.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی- غذای خشک سگ سلبن مدل Large Junior وزن 10 کیلوگرم

غذای خشک سگ سلبن

مدل Large Junior وزن 10 کیلوگرم

  • ابعاد: 40x10x75 سانتی‌متر
  • وزن: 10000 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • برند: سلبن Celebone
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

شرکت پروتئین ایمن تاب در سال ۱۳۹۳ با ایده تولید غذای حیوانات خانگی با توجه به استاندارد های روز جهانی تاسیس و شروع به فعالیت نموده است.این شرکت از مجهزترین و بروزترین ماشین‌آلات درکارخانه خود استفاده کرده و بعلاوه از بهترین مواد اولیه شرکت‌های اروپایی و آمریکایی و کمک علمی آن‌ها بهره‌مند است. ما برند سلبن را با بالاترین استانداردهای جهانی تولید کرده و با اطمینان از کیفیت بالای محصول آن را در بازار داخلی و خارجی ارایه نموده‌ایم. دیدگاه شرکت همواره بر این اساس بوده که داشتن محصولی مطمئن و با کیفیت حق هر ایرانی می باشد و با تمام توان در این راستا تلاش نموده است. غذای خشک سلبن برای سگ جونیور تهیه شده از مواد اولیه امریکایی و المانی و تولید شده در ایران که برای توله سگ های نژادبزرگ ۲ تا ۱۲ ماه بسیار مناسب است. این غذا شامل مرغ و برنج با بالاترین کیفیت و با پروتئین بالا می باشد که یک غذای کامل برای توله سگ های در حال رشد بوده و بهترین معرف غذایی و جایگزین بعد استارتر برای توله سگ ها می باشد. این محصول ایرانی برند سلبن و تحت لیسانس شرکت های کارگیل و میاویت اروپا تهیه شده است. این رژیم غذایی سگ جوان نژاد بزرگ کامل و متعادل به ساخت استخوان ها و مفاصل قوی کمک می کند ، در حالی که ترکیبی منحصر به فرد از آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی از سیستم ایمنی در حال توسعه آنها پشتیبانی می کند و بدن آنها را قوی می کند. طراحی منحصر به فرد کیبل آن ، توله سگ شما را تشویق می کند تا غذاهای خود را کاملاً جوید. و پروتئین ها و پروبیوتیک های بسیار هضم شده به سگ شما کمک می کنند تا مواد غذایی را برای هضم سالم و مدفوع مطلوب تجزیه و جذب کنند. ترکیبات: پروتئین مرغ ، پروتئین ذرت (امپریال)، چربی حیوانی، کنجاله سویا، کنجاله آفتاب گردان، گندم، جو ، برنج، چغندر، مواد معدنی، متیونین، منو کلسیم فسفات، اربوسل، مایکواد. محتویات: پروتئین: ۲۸ ٪ ، چربی: ۱۱/۵ ٪ ، فیبر: ۳/۲ ٪ ، خاکستر: ۶ ٪ ، کلسیم: ۱/۲ ٪ ، فسفر: ۰/۸ ٪، لیسین: ۱/۱ ٪. محصولی از شرکت سلبن (Celebone) ایران

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک سگ سلبن مدل adult وزن 10 کیلوگرم

غذای خشک سگ سلبن

مدل adult وزن 10 کیلوگرم

  • ابعاد: 40x10x75 سانتی‌متر
  • وزن: 10000 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • برند: سلبن Celebone
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

شرکت پروتئین ایمن تاب در سال ۱۳۹۳ با ایده تولید غذای حیوانات خانگی با توجه به استاندارد های روز جهانی تاسیس و شروع به فعالیت نموده است.این شرکت از مجهزترین و بروزترین ماشین‌آلات درکارخانه خود استفاده کرده و بعلاوه از بهترین مواد اولیه شرکت‌های اروپایی و آمریکایی و کمک علمی آن‌ها بهره‌مند است. ما برند سلبن را با بالاترین استانداردهای جهانی تولید کرده و با اطمینان از کیفیت بالای محصول آن را در بازار داخلی و خارجی ارایه نموده‌ایم. دیدگاه شرکت همواره بر این اساس بوده که داشتن محصولی مطمئن و با کیفیت حق هر ایرانی می باشد و با تمام توان در این راستا تلاش نموده است. غذای خشک سلبن برای سگ تهیه شده از مواد اولیه امریکایی و المانی و تولید شده در ایران که برای سگ های بالغ نژادبزرگ مناسب است. در این غذا سگ نژاد بزرگ از فرمولی با پروتئین بالا برای کمک به انرژی زایی سگ هایی با فعالیت زیاداستفاده شده است، که ۹۰ ٪ این پروتئین از گوشت مرغ ، تخم‌مرغ و پروتیین گیاهی درجه یک خارجی تامین شده است. استفاده از گوشت مرغ ارگانیک ، سبزیجات و میوه های طبیعی باعث ایجاد ذخایر غنی از امگا ۳ و آنتی اکسیدان ها و مقادیر لازم از چربی مفید و بهینه می گردد که در نتیجه استحکام استخوان ها و مفاصل همچنین شرایط ایده‌آل عضلانی برای سگ های بزرگ رابه ارمغان می آورد. غذای خشک سگ های نژاد بزرگ انرژی لازم برای عضله سازی سگ را تامین کرده همچنین وجود سلنیوم و ویتامین E ،جذب آنتی اکسیدان لازم برای سگ را بالا می برد. ترد بودن دانه های غذای خشک باعث تمیز شدن دندان ها و کاهش پلاکت های دندان می گردد. غذای خشک سلبن برای انواع نژاد سگ بزرگ با هر مقدار فعالیت و هر سنی در نظر گرفته شده است. ترکیبات نیز شامل پروتئین مرغ ، پروتئین ذرت (امپریال)، چربی حیوانی، کنجاله سویا، کنجاله آفتاب گردان، گندم، جو ، برنج، چغندر، مواد معدنی، متیونین، منو کلسیم فسفات، اربوسل، مایکواد. می باشد محتویات دارای پروتئین: ۲۷ ٪ ، چربی: ۱۱ ٪ ، فیبر: ۳ ٪ ، خاکستر: ۶ ٪ ، کلسیم: ۱/۱ ٪ ، فسفر: ۰/۸ ٪، لیسین: ۱/۱ ٪. می باشد . محصولی از شرکت سلبن (Celebone) ایران

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه سلبن مدل Indoor Cat وزن 10 کیلوگرم

غذای خشک گربه سلبن

مدل Indoor Cat وزن 10 کیلوگرم

  • ابعاد: 20x35x60 سانتی‌متر
  • وزن: 10000 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: سلبن

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
مخصوص گربه‌های بالغ خانگی بین 3 تا 9 کیلوگرم
حاوی ویتامین‌های B1، B2، C، D، پروبیوتیک، امگا3 و امگا6، L، Carnitine
تقویت کننده‌ی مو و استخوان گربه
دارای تمامی مواد و فرمول‌های ضروری برای بدن گربه‌های بالغ
قابلیت هضم بالا
راهنمای مصرف برای هر وزن گربه، پشت پاکت درج شده

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک سگ سلبن مدل large adult n وزن 10 کیلوگرم

غذای خشک سگ سلبن

مدل large adult n وزن 10 کیلوگرم

  • ابعاد: 75x40x10 سانتی‌متر
  • وزن: 10000 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • برند: سلبن

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک سگ سلبن مدل large junior N10 وزن 10 کیلوگرم

غذای خشک سگ سلبن

مدل large junior N10 وزن 10 کیلوگرم

  • ابعاد: 75x40x10 سانتی‌متر
  • وزن: 10000 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • برند: سلبن

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه سلبن مدل Cat Dry Food indoor Adult وزن 10 کیلوگرم

غذای خشک گربه سلبن

مدل Cat Dry Food indoor Adult وزن 10 کیلوگرم

  • ابعاد: 20x35x60 سانتی‌متر
  • وزن: 1000 گرم
  • گونه حیوان: گربه

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
غذای خشک کامل مخصوص گربه بالغ داخل خانه
میزان کالری کنترل شده
دفع گلوله هایی مویی دستگاه گوارش گربه
دارای ۳۰ درصد پروتئین
حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز گربه
دارای کلسیم بالا برای سلامتی و استحکام استخوان های گربه
حاوی امگا ۳ و ویتامین های گروه B برای شادابی و درخشندگی موها
دارای پروتئین LIP با هضم راحت
کنترل بوی نامطبوع مدفوع
این محصول با مواد اولیه شرکت های کارگیل و میاویت تحت لیسانس اروپا تهیه شده است
دارای مجوز از سازمان دامپزشکی کشور
وزن محصول: ۱۰ کیلوگرم
شرکت پروتیین ایمن تاب در سال 1393 با ایده تولید غذای حیوانات خانگی با توجه به استاندارد های روز جهانی تاسیس و شروع به فعالیت نموده است.این شرکت از مجهزترین و بروزترین ماشین‌آلات درکارخانه خود استفاده کرده و بعلاوه از بهترین مواد اولیه شرکت‌های اروپایی و آمریکایی و کمک علمی آن‌ها بهره‌مند است. ما برند سلبن را با بالاترین استانداردهای جهانی تولید کرده و با اطمینان از کیفیت بالای محصول آن را در بازار داخلی و خارجی ارایه نموده‌ایم. دیدگاه شرکت همواره بر این اساس بوده که داشتن محصولی مطمئن و با کیفیت حق هر ایرانی می باشد و با تمام توان در این راستا تلاش نموده است.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه سلبن مدل Kitten وزن 2.5 کیلوگرم

غذای خشک گربه سلبن

مدل Kitten وزن 2.5 کیلوگرم

  • ابعاد: 40x20x10 سانتی‌متر
  • وزن: 2500 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

اگر تازگی صاحب یک گربه یا بچه گربه شده‌اید باید به نحوه نگهداری و تغذیه آن بسیار رسیدگی کنید. تغذیه یکی از مهم‌ترین مباحث در پرورش و نگهداری تمامی حیوانات خانگی است. گربه‌ها نیازمند غذایی با پروتئین بالا و طعمی دلپذیرند. ترکیبات غذای سلبن، بچه گربه شما را کاملا سالم و راضی نگه می‌دارد و به آن‌ها پس از خوردن غذا حس خوبی می‌دهد. مواد مصرفی در غذای خشک مخصوص بچه گربه سلبن برای بچه گربه‌های داخل خانه برای سن 1 تا 12 ماه مناسب است.
بچه گربه در زمان رشد نیاز به مواد غذایی مغذیی دارد که در روند رشد آن کمک کند و همچنین بتواند آن را به خوبی هضم کند. گفتنی است که افزودنی‌های این محصول شامل ویتامین‌های B1، B12، C، D، پروبیوتیک، امگا 3-6 و الکارنتین است که برای تقویت ماهیچه و قلب بچه گربه بسیار مفید است. این رژیم غذایی خوشمزه و کامل حاوی 15% چربی است. غذای خشک سلبن حاوی مقدار زیادی از پروتئین‌های مغذی از مرغ و منبع بالایی از ویتامین‌های گروه B است که برای هضم غذا بسیار مناسب است. زمانی که بچه گربه شروع به خوردن غذا می‌کند باید از غذای استفاده کنید که مزه خوبی و بوی کمی داشته باشد که غذای خشک سلبن دارای این دو خصوصیت است.

غذای خشک گربه سلبن یک غذای کامل بوده که در آن نیازهای بدنی بچه گربه وجود داره که با خوردن آن به تنهایی میزان کافی و تنظیم شده‏‏‌ای از مواد مغذی رو دریافت می‌کند.روی بسته‌بندی این محصول کلمه Super Premium به چشم می‌خود. غذاهای سوپر پریمیوم از نظر ارزش غذایی و کیفیت مواد استفاده شده در آن‌ها به نسبت غذاهای پریمیوم بهتر و کامل‏تر است. همچنین لازم به ذکر است که در هنگام استفاده از غذای خشک سلبن می‌بایست یک ظرف آب کنار غذا باشد و همچنین میزان مصرف توصیه شده از این غذا نسبت به وزن و سن بچه گربه است ولی به طور کلی 2-3 مرتبه مناسب است.

شرکت پروتیین سلبن در سال 1393 با ایده تولید غذای حیوانات خانگی با توجه به استانداردهای روز جهانی تاسیس و شروع به فعالیت نموده است. این شرکت از مجهزترین و بروز ترین ماشین آلات درکارخانه خود استفاده کرده و بعلاوه از بهترین مواد اولیه شرکت‌های اروپایی و آمریکایی و کمک علمی آن ها بهره‌مند است. این برند با مواد اولیه شرکت‌های کارگیل و میاویت تحت لیسانس اروپا تهیه شده است و همچنین دارای مجوز Iso 9001 – Iso 22000 –HACCP است.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک سگ سلبن مدل 1105 Large Adult وزن 5 کیلوگرم

غذای خشک سگ سلبن

مدل 1105 Large Adult

  • ابعاد: 40*20*10 سانتی‌متر
  • وزن: 5000 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • برند: سلبن
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
شرکت پروتیین ایمن تاب در سال 1393 با ایده تولید غذای حیوانات خانگی با توجه به استاندارد های روز جهانی تاسیس و شروع به فعالیت نموده است.
این شرکت از مجهزترین و بروز ترین ماشین آلات درکارخانه خود استفاده کرده و بعلاوه از بهترین مواد اولیه شرکتهای اروپایی و آمریکایی و کمک علمی آن ها بهره مند می باشد.
در این نوع غذا از فرمولی با پروتیین بالا برای کمک به انرژی زایی سگ هایی با فعالیت زیاداستفاده شده است، که 90 درصد این پروتیین از گوشت مرغ ، تخم‌مرغ و پروتیین گیاهی درجه یک خارجی تامین شده است . استفاده از گوشت مرغ ارگانیک ، سبزیجات و میوه های طبیعی باعث ایجاد ذخایر غنی از امگا 3 و آنتی اکسیدان ها و مقادیر لازم از چربی مفید و بهینه می گردد که در نتیجه استحکام استخوان ها و مفاصل همچنین شرایط ایده‌آل عضلانی برای سگ های بزرگ رابه ارمغان می آورد. غذای خشک سگ های نژاد بزرگ انرژی لازم برای عضله سازی سگ را تامین کرده همچنین وجود سلنیوم و ویتامین E ،جذب آنتی اکسیدان لازم برای سگ را بالا می برد. ترد بودن دانه های غذای خشک باعث تمیز شدن دندان ها و کاهش پلاکت های دندان می گردد. غذای خشک سلبن برای انواع نژاد سگ بزرگ با هر مقدار فعالیت و هر سنی در نظر گرفته شده، مانند سگ های ژرمن شپرد، دوبرمن، روت وایلر، هاسکی، سرابی و غیره می باشد.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک سگ سلبن کد FC02 وزن 2 کیلوگرم

غذای خشک سگ سلبن

کد FC02 وزن 2 کیلوگرم

  • ابعاد: 35x20x30 سانتی‌متر
  • وزن: 2000 گرم
  • گونه حیوان: سگ

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
غذای خشک سگ سلبن سوپر پریمیوم
دسته نژاد کوچک پاپی
وزن 2 کیلوگرم

غذای بچه گربه سلبن مدل indoor وزن2.5 کیلوگرم-رایاپت

غذای بچه گربه سلبن

مدل indoor وزن2.5 کیلوگرم

  • ابعاد: ۱۸x۹x۴۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۵۰۰ گرم
  • درصد فیبر: ۶ درصد
  • درصد چربی: ۱۵ درصد
  • درصد پروتئین: ۳۳ درصد

مشاهده قیمت و خرید

غذای خشک بچه گربه سلبن با بهترین مواد اولیه و تولید ایران بوده که انرژی و مواد لازم برای سوخت و ساز و رشد بچه گربه را تامین میکند. این غذا برای گربه های 2 تا 12 ماه مناسب بوده و در بسته بندی 2.5 کیلو گرمی قابل ارائه می باشد. این کالا یک نوع غذای حیوانی است که از دسته غذاهای خشک برای گربه‌ها استفاده می‌شود. این کالا شامل 5 مواد تشکیل دهنده اصلی است، ترکیب پروتئین طیور (مرغ)، پروتئین ذرت، تخم مرغ، روغن ماهی، و چربی حیوانی است. البته به علاوه می‌تواند افزودنی‌های دیگری نیز داشته باشد. غذای بچه گربه سلبن مدل indoor منبعی بسیار مناسب از پروتئین برای گربه‌هاست و با ترکیبی از پروتئین طیور و پروتئین ذرت ارائه می‌شود. همچنین حضور روغن ماهی و چربی حیوانی کمک می‌کند تا گربه‌ها به مقدار کافی از اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 بهره‌برداری کنند که برای حفظ سلامت پوست و خمیرها بسیار مفید هستند. افزودنی‌هایی که در این کالا استفاده می‌شوند شامل ویتامین A ، ویتامین B6 ، ویتامین B2 ، ویتامین B1 ، ویتامین C ، ویتامین B12 ، نیکوتینامید ، کولین کلراید ، آهن ، تورین ، سلنیوم ، ید ، هنگنز ، پنتوتنیک اسید ، ال کارنیتین و امگا 3 است که همگی برای حفظ سلامت و تعادل مناسب هورمون‌ها و سیستم ایمنی مفید هستند. آنالیز مواد این کالا نشان می‌دهد که دارای 33٪ پروتئین، 15٪ چربی، 6٪ خاکستر، 4.5٪ فیبر، 0.896٪ متیونین، 1.4٪ کلسیم، 0.9٪ فسفر، 1.196٪ لیسین و 0.9٪ تریپتوفان است. این‌ها به کنترل وزن، سلامت پوست و مو و حفظ سلامت استخوان‌ها و دندان‌ها کمک می‌کنند. به طور کلی، غذای بچه گربه سلبن مدل indoor برای تأمین نیازهای تغذیه‌ای گربه‌ها و حفظ سلامت آنان بسیار مناسب است.

غذای خشک سگ سلبن مدل sterilised وزن 2 کیلوگرم-رایاپت

غذای خشک سگ سلبن

مدل sterilised وزن 2 کیلوگرم

  • ابعاد: ۲۰x۲۰x۲۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰۰۰ گرم
  • مناسب: سگ نژاد کوچک
  • بهترین سن استفاده: بالای شش ماه
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

مخصوص سگ‌های عقیم شده بالغ نژاد کوچک دارای گلوکوزامین و ال‌کارتینین سبب هضم آرام غذا دانه‌های کوچک و خوش طعم حاوی ویتامین‌های B1، B2، C، D، پروبیوتیک، امگا3 و امگا6، LCarnitine دارای تمامی مواد و فرمول‌های ضروری برای بدن سگ‌های بالغ

رایاپت-پت شاپ آنلاین

غذای خشک سگ سلبن

مدل عقیم شده

  • ابعاد: ۴۰x۲۰x۱۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰۰۰ گرم
  • مواد مغذی، ویتامین و مواد معدنی: ویتامین B۱/ویتامین B۱۲/ویتامین Dویتامین C/امگا ۳/امگا ۶
  • مناسب: سگ بالغ
  • فواید محصول: بهبود سلامت پوست/بهبود سلامت استخوان و مفاصل/کمک به کاهش وزن

مشاهده قیمت و خرید

بعضی از ما به حیوانات خانگی علاقه داریم و در محیط زندگی خود از آن‌ها نگه داری می‌کنیم. حیوانات خانگی موجودات لطیفی هستند و به نگهداری و مراقبت‌های ویژه‌ای نیاز دارند. حیوانات خانگی همنشین خوبی برای ما هستند به همین جهت به افزایش روحیه ما کمک می‌کند در صورتی که در خانه فرزند خردسالی داشته باشید حیوان خانگی ما دوست خوبی برای آن‌ها می‌شود و می‌توانند ارتباط خوبی با او برقرار کنند؛ همین باعث شده در مقایسه با سایر کودکان اعتماد به نفس بیش‌تری، برخوردار باشند. اما نگه‌داری از این حیوانات کار چندان آسانی نیست و نیاز به مراقبت زیادی دارند و نیاز است که برای او تغذیه مناسب، محلی خواب گرم، ابزارهای مثل مسواک، ماشین اصلاح و … فراهم کنیم. همه این موارد از احتیاجات ضروری حیوان خانگی ما، برای نگه‌داری بهتر است. در صورتی که هر یک از این موارد به موقع صورت نگیرد با توجه به اینکه این حیوانات در محیط خانه پرورش یافته‌اند و موجودات حساسی هستند ممکن است در تربیت آن‌ها خللی ایجاد شود. در کنار همه‌ی این موارد برای پروش بهتر سگ می‌توانیم از غذای مرغوب استفاده کنیم. به ‌منظور تقویت، اشتهاآور و تربیت بهتر سگ‌ها از غذاهای آماده استفاده می‌کنند. غذای خشک سگ عقیم شده سلبن گزیه ای ایده ال برای سگ های عقیم شده است تا دچار مشکل اضافه وزن و عواقب ناشی از آن نگردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *