تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
مبلغ کل: تومان
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

راهنمای انتخاب غذای سگ و گربه فیدار+مشخصات، قیمت و خرید 25 مدل غذای سگ و گربه فیدار

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای سگ و گربه فیدار

شرکت فیدار جزء بزرگترین تولید کننده های انواع غذای حیوانات در ایران میباشد. این شرکت با توجه به ساختاری که دارد از بهترین ها در زمینه تولید خوراک حیوانات است و محصولاتی مرغوب و سالم را در اختیار مشتریان خود میگذارد. ما اطلاعات کوتاهی درباره محصولات این شرکت برای شما جمع آوری کرده ایم تا شما با این شرکت معتبر بیشتر آشنا شوید.

غذای سگ فیدار پاتیرا

یکی از نکات مهمی که صاحبان سگ در نگهداری حیوانات خانگی خود باید مورد توجه قرار دهند، غذای آنهاست. زیرا عامل اصلی در رشد و سلامت جسمی حیوانات تغذیه آنها می باشد. یکی از بهترین برند های ایرانی غذای حیوانات خانگی که در این مطلب قصد داریم مورد نقد و بررسی قرار دهیم ،برند فیدار می باشد که در میان صاحبان حیوانات خانگی به دلیل مرغوبیت و تازه بودن بودن محتویات غذاها ، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

شناخت بیشتر با کمپانی فیدار

در خصوص تاسیس شرکت غذای حیوانات خانگی فیدار باید گفت که این شرکت فعالیت خود را با نماد تجاری فیدار در سال 1395 آغاز کرده است. این شرکت در حوزه تولید خوراک دام، آبزیان، طیور و انواع خوراک حیوانات خانگی فعالیت گسترده ای می کند. البته محصولات و خدمات شرکت فیدار عمدتا عبارت است از غذای خشک سگ و گربه با نژاد و بازه‌های سنی متفاوت که انتخاب و خرید غذای مناسب را برای صاحبان حیوانات ساده می کند.

محصولات غذایی مربوط به سگها انواع مختلفی دارد که شامل Puppy، Dog Dry، Adult، Junior، Tandon  میباشد که هرکدام مختص به وزن های مختلف انواع سگ میباشد. این محصولات تمام ویتامین ها و مکمل های مورد نیاز سگ را دارند و برای سلامت سگ شما بسیار مناسب هستند. محصولات غذایی مخصوص گربه ها که در انواع غذای خشک و کنسرو غذایی وجود دارد شامل Cat Dry، Kitten، Adult میباشد، در بسته هایی با وزن های مختلف و مناسب برای تمامی گربه ها هستند. محصولات مخصوص گربه ها نیز مانند محصولات غذایی سگ تمامی ویتامین هایی که برای بدن گربه شما مناسب و ضروری است را دارد و از سلامت حیوان خانگی شما محافظت میکند. یکی از دلایل اصلی در شهرت این مجموعه، استفاده از محتویات و غذاهای با کیفیت و تازه می باشد که موجب تازگی و مرغوبی محصول نهایی می شود.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای سگ و گربه فیدار

غذای خشک سگ فیدار

تغذیه مناسب مهم ‌ترین عامل در سلامت و طول عمر سگ‌ هاست و صاحبان سگ به دنبال بهترین غذا برای سگ خود هستند. با توجه به نظر دامپزشکان، غذای خشک سگ بهترین و سالم‌ ترین نوع غذا برای سگ بوده و اکثریت صاحبان سگ ، این رژیم را رعایت می کنند. یکی از غذاهای خشک سگ ایرانی که از کیفیت بالایی برخوردار است، غذای خشک سگ فیدار بوده که علاوه بر مرغوبیت محتویات غذاها، از قیمت مناسبی هم برخوردار است و یک انتخاب عالی برای خرید به شمار می رود.

ظرف آب کنار غذای خشک

یک نکته بسیار مهم که باید در نظر داشته باشید این است که هنگامی که غذای خشک فیدار برای سگ خود تهیه می کنید و می خواهید به او بدهید، نحوه دادن غذای خشک به سگ باید به صورتی باشد که آب بدن سگ‌ها در یک حد متعادل باقی بماند. غذاهای خشک به دلیل بافت سفتی که دارند، اگر به تنهایی در رژیم غذایی سگ‌ها قرار بگیرند، باعث کم شدن آب بدن آن‌ها می‌شوند. در نتیجه مشکلاتی از قبیل یبوست برای سگ ایجاد خواهد شد. به همین خاطر نحوه دادن غذای خشک به سگ‌ها باید با رطوبت کافی همراه باشد. قرار دادن آب در کنار غذاهای خشک و تشویق کردن سگ‌ها برای نوشیدن آب بیشتر، از بروز مشکل برای آن‌ها جلوگیری می‌کند. البته تغذیه درست‌ تر برای این حیوانات باید به ‌صورت ترکیبی از غذاهای خشک و مرطوب باشد. برای سگ‌هایی که دو وعده در روز غذا می‌خورند، بهتر است یک وعده غذای خشک و یک وعده هم غذای مرطوب در نظر گرفته شود. برای سگ‌هایی هم که یک وعده در روز غذا می‌خورند، بهتر است ترکیب خشک و مرطوب غذاهای آن‌ها توسط دامپزشک تعیین شود.

برخی از ویژگی های غذای خشک فیدار

از ویژگی های غذای خشک سگ فیدار میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

بسیار خوش خوراک

طعم و بوی دلپذیر

تولید شده از مواد اولیه با کیفیت

هضم آسان و جذب بالا

جلوگیری از ایجاد مشکلات گوارشی

حاوی مواد معدنی، ویتامین ها و ریز مغذی ها

حاوی پروبیوتیک و اسید آمینه تورین

شادابی و سلامت پوست و مو و کاهش ریزش مو

اندازه دانه ها متناسب و در نتیجه بلع راحت

ساخت کشور ایران

سلامت دندان ها با غذای سگ فیدار

قبل و بعد از مسواک زدن دندان‌های سگ با او بازی کنید و به او جایزه بدهید. مسواک زدن باید با کارهایی همراه باشد که سگ دوست دارد. می‌توانید قبل از وعدۀ غذایی دندان‌های سگتان را مسواک بزنید. برای اینکه مسواک زدن را فراموش نکنید، می‌توانید مسواکش را کنار ظرف غذایش بگذارید. بعضی سگ‌ها در برابر مسواک مقاومند، اما شما تسلیم نشوید. تقریبا هشتاد درصد سگ‌ها، عاقبت به مسواک زدن عادت می‌‌کنند، حتی اگر تولگی را پشت سر گذاشته باشند. شما موفق می‌شوید به شرط آنکه مسواک زدن را برای سگتان شیرین کنید و به تدریج او را عادت دهید.

یکی از ویژگی های مثبت غذاهای فیدار این است که فرمولاسیون این محصولات به گونه ای است که در کنار این که بافت نرمی دارند، جویدنشان نیز به سلامت دندان های سگ کمک می کند، به این گونه که کار مسواک را برای دندان های سگ انجام می دهند. البته این امر به هیچ وجه جایگزین مسواک زدن سگ ها نمی شود ولی به سلامت دندان سگ شما کمک می کند.

غذای مناسب سنین مختلف سگ

یکی از مغزلاتی که اکثر صاحبین سگ دارند این است که بیشتر برندها ، بخصوص برندهای غذاهای حیوانات خانگی ایرانی براساس سن و نژاد تعریف نشده اند. یکی از خصوصیات منحصر به فرد و مهمی که برند فیدار انجام داده است ، تولید غذا براساس سنین و نژاد های مختلف حیوانات است. بهترین غذا برای سگ ها از سن 2 تا 6 ماهگی غذای مخصوص توله سگ است و پس از 6 ماهگی تا یک سالگی بهتر است برای تغذیه بهتر از غذای جونیور استفاده کنند و در نهایت پس از یکسالگی تا پایان عمر غذای مخصوص سگ های بالغ برای آنها بهترین گزینه است. البته در موارد خاص میتوان غذا های دیگری مصرف کرد مثلا غذای مخصوص سگ های چاق و یا غذای مخصوص سگ های عقیم شده و … . اما در هر حال باید به نوع غذایی که به سگ خود میدهید دقت کنید که مخصوص به خودش باشد و بین غذای مخصوص های نژاد بزرگ و کوچک حتما تمایز قائل شوید. اگر سگ شما بین 2 تا 6 ماه سن دارد و جزو نژاد های کوچک است، غذا خشک فیدار مخصوص توله سگ نژاد کوچک بهترین گزینه برای اوست.

ترکیبات  غذای خشک سگ فیدار

پودر گوشت مرغ  ، پودر گوشت قرمز ، پروتئین گیاهی ، روغن ماهی ، روغن سویا ، چربی حیوانی گلوتن  ذرت ، آرد برنج فیبر گیاهی ، مخمر ، هالپ چغندر قند ، روغن گل گاو زبان ، مولتی ویتامین ، امگا ۳ ، امگا ۶ ، مواد معدنی و عناصر

آنالیز مواد غذایی

پروتئین ٪۲۸، چربی ٪۱۸، خاکستر ٪۷، ویتامین D، ویتامین A، فیبر ٪۵، ید ۵.۳ میلی گرم، سلنیوم ۰.۱۱ میلی گرم، روی ۲۰۳ میلی گرم، مس ۱۱ میلی گرم، منگنز ۷۲ میلی گرم، فسفر ٪۱.۴، کلسیم ٪۱.۷، آهن ۵۳ میلی گرم

کیفیت غذای مخلوط سگ بالغ نژاد بزرگ فیدار

غذای سگ فیدار برای سگ های بالغ مناسب است و بر اساس جدول سگ ها و با حدود ۲۱ ماده غذایی تولید می شود و نیاز های بدنی سگ بالغ را به خوبی برطرف میکند. غذای مخلوط سگ فیدار به طور کامل نیازهای بدنی حیوان را تامین کرده و مکمل های موجود در غذا علاوه بر تامین ویتامین ها و مواد معدنی لازم از بروز کمبود های غذایی در سگ شما جلوگیری خواهد کرد. با توجه به مشکل پسندی سگ ها در غذا خوردن ، تنوع در مواد اولیه پروتئینی راه حل مناسبی برای راضی کردن این حیوان به خوردن غذای خشک است. غذای مخلوط سگ فیدار را میتوان با شیر گرم به مقدار کم مخلوط کنید.

جدول غذا دهی سگ بالغ نژاد بزرگ شامل جدول زیر است:

وزن سگ                    مقدار غذا

15-25 کیلوگرم     300 الی 400 گرم

25-35 کیلوگرم     400 الی 500 گرم

35-45 کیلوگرم     500 الی 600 گرم

45-55 کیلوگرم     600 الی 700 گرم

55-65 کیلوگرم     700 الی 800 گرم

روزی چند بار به سگ خود غذا بدهیم؟

جوابِ دقیق و مشخص برای این سوال وجود ندارد؛ چون مهمتر از حجم و وزنِ غذا، کیفیت و مواد مغذی محصول می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد. پشت بسته‌ بندی غذای خشک سگ معمولا مقدار مصرف روزانه بر اساس وزن و میزان فعالیت سگ نوشته شده و بهترین راهنما برای شما دستورالعمل خودِ محصول است. یک نکته دیگر اینکه مقدار غذای روزانه سگ رو یکباره بهش ندهید و آن را در دو وعده (صبح و عصر) تقسیم کنید. البته این مورد به نژاد سگ هم بستگی دارد و بعضی سگ‌های کوچک و عروسکی مثل پامرانین و شیتزو تریر حتی به سه بار غذا در روز نیاز دارند، در حالی که بعضی سگ‌ها مثل هاسکی با یک وعده غذا در روز هم کاملا کنار می آید. اما به طور کلی بهتراست غذای روزانه سگ‌های بالغ رو در ۲ وعده تقسیم کنید. توله‌ سگ‌های زیر ۶ ماه به ۳ یا در برخی نژادها به ۴ وعده غذا در روز نیاز دارند؛ اما بعد از ۶ ماهگی باید تعداد دفعات غذا رو به ۳ و در نهایت به ۲ بار در روز کاهش بدهید.

کنسرو سگ فیدار

بیشتر سگ ها غذای کنسرو شده یا مرطوب را دوست دارند. غذای کنسروی مدت زمان نگهداری طولانی مدتی می تواند در قفسه داشته باشد و در هر پت شاپی یافت می شود. ممکن است که نمونه های خارجی کمی گران قیمت باشد اما نمونه های ایرانی آن کاملا ارزان قیمت و مناسب است.

کنسرو غذای حیوانات خانگی فیدار با بهترین کیفیت تولید و روانه بازار میشود. تمامی مواد کنسروهای فیدار فاقد مواد نگهدارنده و مواد شیمیایی و رنگ های مصنوعی بوده و به همین روی یک غذای مناسب برای حیوان شما به شمار می رود. در ادامه این را هم باید افزود که کربوهیدرات بسیار کم و در مقابل پروتئین بیشتری دارند که برای بدن سگ لازم است. بسیار خوش طعم و خوش عطر می باشد و حاوی میزان زیادی آب است که برای تامین آب مورد نیاز بدن سگ مناسب می باشد.

طعم های مختلف غذای سگ فیدار

طعم گوشت و مرغ برای نژاد کوچک

این محصول 100 درصد از گوشت تهیه شده و مخصوص سگ بالغ نژاد کوچک می باشد. این محصول حاوی کلیه مواد معدنی و پروتئینی ضروری بدن سگ بوده که باعث سلامت پوست و مو سگ شما می شود.

غذای خشک سگ نژاد بزرگ فیدار

در مورد این محصول باید بگوییم که بسیار خوش خوراک و خوش طعم است، مناسب برای انواع نژاد های سگ می باشد، از با کیفیت ترین مواد اولیه به همراه مکمل های معدنی تشکیل شده است و هم چنین حاوی پروبیوتیک می باشد. یکی از مهمترین مسائلی که باعث بی اشتهایی و نخوردن غذا میشود بد طعم یا بد بو بودن غذا می باشد. غذای خشک سگ فیدار بسیار خوش خوراک و خوش طعم بوده که حاوی پروبیوتیک و مکمل های معدنی است و مناسب برای تمامی نژاد های سگ های بزرگ می باشد.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای سگ و گربه فیدار

غذای گربه فیدار

یکی از موارد مهم که باید برای غذای گربه خانگی باید به آن توجه داشت، کیفیت بالای غذا است. یک گربه وحشی که در طبیعت زندگی می کند، غذای خود را با شکار کردن و تحرک زیاد بدست می آورد. در حالیکه یگ گربه خانگی بدون تحرک زیاد و به صورت آماده از صاحبین خود غذا دریافت می کند. به این نکته توجه داشته باشید، احتیاجات غذایی گربه وحشی با گربه خانگی متفاوت است. در نتیجه از نظر کیفی و کمی رژیم غذایی متفاوتی خواهند داشت. برای انتخاب یک غذای مناسب برای گربه خود، باید به نوع و نژاد آن توجه کنید. غذای خشک گربه فیدار انواع مختلفی دارد و برای بچه گربه ها و گربه های بالغ مناسب است.

غذای گربه بالغ مخلوط فیدار

غذای گربه فیدار برای گربه های بالغ مناسب است و از حدود ۲۱ ماده غذایی تولید می شود و نیاز های بدنی گربه بالغ را به خوبی برطرف میکند. غذای مخلوط گربه فیدار به طور کامل نیازهای بدنی حیوان را تامین کرده و مکمل های موجود در غذا علاوه بر تامین ویتامین ها و مواد معدنی لازم از بروز کمبود های غذایی در گربه شما جلوگیری خواهد کرد. با توجه به مشکل پسندی گربه ها در غذا خوردن ، تنوع در مواد اولیه پروتئینی راه حل مناسبی برای راضی کردن این حیوان به خوردن غذای خشک است. غذای مخلوط گربه فیدار را میتوان با شیر گرم به مقدار کم مخلوط کنید. این غذا علاوه بر کیفیت قیمت مناسبی دارد و به همین جهت برای غذا رسان ها نیز مناسب بوده و یک غذای حمایتی است.

کیتن  فیدار

این محصول مخصوص بچه گربه است و درباره آن باید بگوییم که مناسب برای گربه ها تا 12 ماهگی است، دارای دانه‌ هایی با بافت نرم و خوش طعم می باشد. در مورد این محصول باید بگوییم که حاوی پروبیوتیک و اسید آمینه تورین می باشد، بسیار خوش خوراک و با دانه‌ بندی مناسب و استاندارد است، هضم خوب و جذب بالا، عدم ایجاد هر گونه مشکلات گوارشی، تامین نیاز های عضلانی و اسکلتی، دارای ویتامین های لازم و انواع ریز مغذی‌ ها می باشد.

مشخصات غذای خشک کیتن فیدار:

غذای خشک کیتن فیدار غذایی مناسب برای بچه گربه‌های زیر هشت ماه است. در این محصول از گوشت مرغ و گوشت قرمز به عنوان منابع پروتئین استفاده شده است. همچنین این غذا منابع گیاهی مختلف و فیبر مورد نیاز بچه گربه را تامین می‌کند. روغن ماهی و گیاهی مختلف (امگا3 و امگا6) که برای رشد بچه گربه ضروری است، در این غذا موجود است. باتوجه به اینکه آمینو اسید تورین برای کارکرد قلب گربه‌ها ضروری است و بدن گربه‌ها نمی‌تواند آن را بسازد، این آمینواسید به عنوان مکمل غذایی به این غذا افزوده شده تا ریسک ابتلای گربه شما به بیماری‌های قلبی را در بلند مدت کاهش دهد.

ترکیبات:

پودر گوشت مرغ، پودر گوشت قرمز، پودر ماهی، پودر تخم‌مرغ، پروتئین گیاهی، روغن ماهی، روغن سویا، چربی حیوانی، گلوتن ذرت، آرد برنج، فیبر گیاهی، مخمر، پالپ چغندر قند، روغن کاسنی، پریمیکس مولتی ویتامین، امگا 3، امگا6، مواد معدنی و عناصر کمیاب.

آنالیز مواد غذایی:

پروتئین 35%، چربی 19%، خاکستر 8%، ویتامین دی 140 میلی‌گرم، ویتامین ای 120 میلی‌گرم، ویتامین A هجده هزار واحد، فیبر 3%، ید 2 میلی‌گرم، منیزیم 0/08%، سلنیوم 0/9 میلی‌گرم، روی 120 میلی‌گرم، مس 5 میلی‌گرم، تورین 1500 میلی‌گرم، فسفر 1% و کلسیم 1/3%.

توصیۀ غذادهی مناسب:

اگر اولین بار است که از این غذا برای گربه خود استفاده می‌کنید برای جلوگیری از مشکلات گوارشی ناشی از تغییر نوع غذا بهتر است غذای فیدار را با غذای قبلی ترکیب کنید تا به مرور دستگاه گوارش حیوان به غذای جدید عادت کند.

مقدار مصرف غذای گربه:

نحوه مصرف این محصول باتوجه به وزن گربه شما در عکس زیر مشخص شده است.

سن بچه گربه/ماه   مقدار غذا/گرم

2 _ 3                40 _ 60

3 _ 6               60 _ 70

6 _ 9               70 _ 80

9 _ 12              80 _ 100

شما میتوانید با مراجعه به سایت رایاپت با تمام محصولات فیدار به صورت جداگانه آشنا شوید و با اطمینان کامل محصول مورد نیاز خود را به صورت آنلان خرید کنید و در سریع ترین زمان آن را دریافت نمایید.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک فیدار پاتیرا مدل بچه گربه وزن 10 کیلوگرم

غذای خشک فیدار پاتیرا

مدل بچه گربه وزن 10 کیلوگرم

  • ابعاد: 60x34x13 سانتی‌متر
  • وزن: 10000 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: فیدار
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-کنسرو غذای گربه فیدار پاتیرا مدل Adult C & A وزن 120 گرم

کنسرو غذای گربه فیدار پاتیرا

مدل Adult C & A وزن 120 گرم

  • ابعاد: 7x4x4 سانتی‌متر
  • وزن: 120 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: فیدار پاتیرا
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
– مناسب برای گربه‌های بالغ
– بدون طعم‌ دهنده و غلات
– حاوی 12% پروتئین،5% چربی، 1% خاکستر، 80% رطوبت و 1% فیبر
– حاوی فیله‌ی مرغ و سیب
– حاوی امگا3، امگا6 و تائورین

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک سگ بالغ فیدار پاتیرا مدل Food Mini Adult-2 وزن 2 کیلوگرم

غذای خشک سگ بالغ فیدار پاتیرا

مدل Food Mini Adult-2 وزن 2 کیلوگرم

  • ابعاد: 45x25x10 سانتی‌متر
  • وزن: 2000 گرم
  • گونه حیوان: سگ

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه بالغ فیدار پاتیرا مدل Permium1 وزن 10 کیلو گرم

غذای خشک گربه بالغ فیدار پاتیرا

مدل Permium1 وزن 10 کیلو گرم

  • ابعاد: 30x12x40 سانتی‌متر
  • وزن: 10000 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: فیدارپاتیرا

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
ترکیبات
پودر گوشت مرغ، پودر گوشت قرمز، پروتئین گیاهی، روغن ماهی، روغن سویا، چربی حیوانی، گلوتن ذرت، آرد برنج، فیبر گیاهی، مخمر، پالپ چغندر قند، روغن گل گاو زبان، پریمیکس مولتی ویتامین، امگا ۳، امگا ۶، مواد معدنی و عناصر کمیاب
آنالیز مواد غذایی
پروتئین ٪۳۱، چربی ٪۲۱، خاکستر ٪۸، ویتامین D ۱۴۰ میلی گرم، ویتامین E ۱۲۰ میلی گرم، ویتامین A ۲۹۰۰۰ واحد، فیبر ٪۵، ید ۴ میلی گرم، سلنیوم ۰.۹ میلی گرم، روی ۱۶۰ میلی گرم، مس ۶ میلی گرم، تورین ۱۰۰۰ میلی گرم، منگنز ۵۳ میلی گرم، فسفر ٪۱، کلسیم ٪۱.۴، آهن ۴۳ میلی گرم
غذای گربه فیدار برای گربه های بالغ مناسب است و بر اساس جدول گربه ها و با حدود ۲۱ ماده غذایی تولید می شود و نیاز های بدنی گربه بالغ را به خوبی برطرف میکند. غذای مخلوط گربه فیدار به طور کامل نیازهای بدنی حیوان را تامین کرده و مکمل های موجود در غذا علاوه بر تامین ویتامین ها و مواد معدنی لازم از بروز کمبود های غذایی در گربه شما جلوگیری خواهد کرد. با توجه به مشکل پسندی گربه ها در غذا خوردن ، تنوع در مواد اولیه پروتئینی راه حل مناسبی برای راضی کردن این حیوان به خوردن غذای خشک است. غذای مخلوط گربه فیدار را میتوان با شیر گرم به مقدار کم مخلوط کنید.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه فیدار پاتیرا مدل Adult وزن 10 کیلوگرم

غذای خشک گربه فیدار پاتیرا

مدل Adult وزن 10 کیلوگرم

  • ابعاد: 30x10x70 سانتی‌متر
  • وزن: 10000 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: فیدار پاتیرا
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
– مناسب برای گربه‌های بالغ
– حاوی ویتامین‌های A، D، E، ید، سلنیوم، روی، مس و تورین
– مناسب برای سلامت پوست و مو
– مناسب برای دستگاه گوارش
– افزایش رشد و سلامت بدن
– سبب تقویت سیستم عضلانی و همچنین محافظت از مفاصل
– حفظ سلامت دندان‌ها
– دارای خاصیت آنتی‌هربال (جلوگیری از تشکیل گلوله مویی)

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه فیدار پاتیرا مدل Adult وزن 4 کیلوگرم

غذای خشک گربه فیدار پاتیرا

مدل Adult وزن 4 کیلوگرم

  • ابعاد: 23x13x37 سانتی‌متر
  • وزن: 4000 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: فیدار پاتیرا
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
– مناسب برای گربه‌های جوان
– مناسب برای سلامت پوست و مو
– مناسب برای دستگاه گوارش
– افزایش رشد و سلامت بدن
– سبب تقویت سیستم عضلانی و همچنین محافظت از مفاصل
– سلامت دستگاه ادراری
– حفظ سلامت دندان‌ها
– دارای خاصیت آنتی‌هربال (جلوگیری از تشکیل گلوله مویی)

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی- کنسرو غذای گربه فیدار پاتیرا مدل Adult C & B وزن 120 گرم

کنسرو غذای گربه فیدار پاتیرا

مدل Adult C & B وزن 120 گرم

  • ابعاد: 7x7x4 سانتی‌متر
  • وزن: 120 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: فیدار پاتیرا
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
– مناسب برای گربه‌های بالغ
– بدون طعم‌ دهنده و غلات
– حاوی 12% پروتئین،5% چربی، 1% خاکستر، 80% رطوبت و 1% فیبر
– حاوی پته‌ی مرغ و گوشت
– حاوی امگا3، امگا6 و تائورین

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک گربه بالغ فیدار پاتیرا مدل Adult وزن 10 کیلوگرم

غذای خشک گربه بالغ فیدار پاتیرا

مدل Adult وزن 10 کیلوگرم

  • ابعاد: 81x50x10 سانتی‌متر
  • وزن: 10000 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: فیدار پاتیرا
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
– مناسب برای گربه‌های بالغ
– حاوی ویتامین‌های A، D، E، ید، سلنیوم، روی، مس و تورین
– مناسب برای سلامت پوست و مو
– مناسب برای دستگاه گوارش
– افزایش رشد و سلامت بدن
– سبب تقویت سیستم عضلانی و همچنین محافظت از مفاصل
– حفظ سلامت دندان‌ها
– دارای خاصیت آنتی‌هربال (جلوگیری از تشکیل گلوله مویی)

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک بچه گربه فیدار پاتیرا مدل Kitten 2 وزن 2 کیلوگرم

غذای خشک بچه گربه فیدار پاتیرا

مدل Kitten 2 وزن 2 کیلوگرم

  • ابعاد: 20x10x43 سانتی‌متر
  • وزن: 2000 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: فیدار پاتیرا
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
– مناسب برای بچه گربه‌ها
– مناسب برای سلامت پوست و مو
– مناسب برای دستگاه گوارش
– افزایش رشد و سلامت بدن
– سبب تقویت سیستم عضلانی و همچنین محافظت از مفاصل
– سلامت دستگاه ادراری
– حفظ سلامت دندان‌ها
– دارای خاصیت آنتی‌هربال (جلوگیری از تشکیل گلوله مویی)

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک سگ فیدار پاتیرا مدل mini وزن 4 کیلوگرم

غذای خشک سگ فیدار پاتیرا

مدل mini وزن 4 کیلوگرم

  • ابعاد: 3x2x1 سانتی‌متر
  • وزن: 4000 گرم
  • گونه حیوان: سگ

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
– غذای خشک آماده سگ بالغ نژاد کوچک
– دارای دانه‌های کروی با قطر تقریبی 15 میلی‌متر
– ترکیبات: پودر گوشت مرغ، گوشت قرمز و پروتئین گیاهی؛ روغن ماهی، روغن سویا، چربی حیوانی، گلوتن ذرت، فیبر گیاهی، آرد برنج، مخمر، پالپ، چغندر قند، روغن گل گاوزبان،پریمکس مولتی ویتامین، امگا 3 و 6، مواد معدنی و عناصر کمیاب
– حاوی 24% پروتئین و 20% چربی

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای تشویقی سگ فیدار پاتیرا مدل Trachea حجم 100 گرم

غذای تشویقی سگ فیدار پاتیرا

مدل Trachea حجم 100 گرم

  • ابعاد: 8x4x12 سانتی‌متر
  • وزن: 100 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • برند :فیدار پاتیرا

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
تشویقی طبیعی نای کامل گاو
مناسب سگ توله و بالغ
تهیه شده از مواد اولیه تازه
خشک شده به صورت آرام و طبیعی
بدون رنگ، شکر، کارامل و مواد نگهدارنده
دارای گلوکزآمین بالا برای تقویت مفاصل
هضم آسان

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-کنسرو غذای بچه گربه‌ فیدار پاتیرا مدل K-Ch وزن 120 گرم

کنسرو غذای بچه گربه‌ فیدار پاتیرا

مدل K-Ch وزن 120 گرم

  • ابعاد: 7x7x4 سانتی‌متر
  • وزن: 120 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: فیدار ‌پاتیرا
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
مناسب برای بچه گربه‌ها
بدون طعم‌ دهنده و غلات
حاوی 13% پروتئین،5% چربی، 1% خاکستر، 80% رطوبت و 1% فیبر
حاوی پته‌ی مرغ
حاوی امگا3، امگا6 و تائورین

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک سگ فیدار پاتیرا مدل Maxi Junior وزن 4 کیلوگرم

غذای خشک سگ فیدار پاتیرا

مدل Maxi Junior وزن 4 کیلوگرم

  • ابعاد: 27x13x40 سانتی‌متر
  • وزن: 4000 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • برند: فیدار پاتیرا
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
– مناسب برای سگ‌های جوان نژاد کوچک
– مناسب برای سلامت پوست و مو
– مناسب برای دستگاه گوارش
– افزایش رشد و سلامت بدن
– سبب تقویت سیستم عضلانی و همچنین محافظت از مفاصل

غذای خشک گربه فیدار پاتیرا مدل Junior 4 وزن 4 کیلوگرم

غذای خشک گربه فیدار پاتیرا

مدل Junior 4 وزن 4 کیلوگرم

  • ابعاد: 27x13x40 سانتی‌متر
  • وزن: 4000 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: فیدار پاتیرا
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
– مناسب برای گربه‌های جوان
– مناسب برای سلامت پوست و مو
– مناسب برای دستگاه گوارش
– افزایش رشد و سلامت بدن
– سبب تقویت سیستم عضلانی و همچنین محافظت از مفاصل
– سلامت دستگاه ادراری
– حفظ سلامت دندان‌ها
– دارای خاصیت آنتی‌هربال (جلوگیری از تشکیل گلوله مویی)

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک سگ فیدار پاتیرا مدل Mini Junior 4 وزن 4 کیلوگرم

غذای خشک سگ فیدار پاتیرا

مدل Mini Junior 4 وزن 4 کیلوگرم

  • ابعاد: 23x13x37 سانتی‌متر
  • وزن: 4000 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • برند: فیدار پاتیرا
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
– مناسب برای سگ‌های جوان نژاد کوچک
– مناسب برای سلامت پوست و مو
– مناسب برای دستگاه گوارش
– افزایش رشد و سلامت بدن
– سبب تقویت سیستم عضلانی و همچنین محافظت از مفاصل

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی- کنسرو غذای گربه فیدار پاتیرا مدل Adult C وزن 120 گرم

کنسرو غذای گربه فیدار پاتیرا

مدل Adult C وزن 120 گرم

  • ابعاد: 7x7x4 سانتی‌متر
  • وزن: 120 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: فیدار پاتیرا
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
– مناسب برای گربه‌های بالغ
– بدون طعم‌ دهنده و غلات
– حاوی 6% چربی، 1% خاکستر، 79% رطوبت و 1% فیبر
– حاوی فیله‌ی مرغ
– حاوی امگا3، امگا6 و تائورین

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک سگ فیدار پاتیرا کد A11 وزن 2 کیلوگرم

غذای خشک سگ فیدار پاتیرا

کد A11 وزن 2 کیلوگرم

  • ابعاد: 5*5*10 سانتی‌متر
  • وزن: 2000 گرم
  • گونه حیوان: سگ

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
مناسب برای سگ های بالغ نژاد بزرگ
خوش خوراک با دانه بندی مناسب
ایجاد شادابی و سلامتی در پوست و مو
بدون هیچگونه عوارض گوارشی
تهیه شده از با کیفیت ترین مواد اولیه تازه همراه با مکمل های معدنی، ویتامینه اروپایی و انواع ریز مغذی
حاوی پروبیوتیک و اسید آمینه تورین
قابلیت هضم و جذب بالا

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک سگ فیدار پاتیرا مدل maxi وزن 8 کیلوگرم

غذای خشک سگ فیدار پاتیرا

مدل maxi وزن 8 کیلوگرم

  • ابعاد: 4x2x1 سانتی‌متر
  • وزن: 8000 گرم
  • گونه حیوان: سگ

مشاهده قیمت و خرید

غذا خشک سگ فیدار بزرگ 8 کیلوگرمی از با کیفیت‌ترین مواد اولیه همراه با مکمل‌های معدنی، ویتامینه اروپایی و انواع ریزمغذی تولید شده است. این غذا حاوی پروبیوتیک بوده و از قابلیت هضم و جذب بالا و عدم ایجاد مشکلات گوارشی برخوردار است. این محصول خوش خوراک می‌باشد و دارای دانه بندی ویژه‌ی سگ‌های نژاد بزرگ است. ترکیبات غذا از پودر گوشت قرمز، پودر گوشت مرغ، پروتئین گیاهی، روغن ماهی، روغن سویا، چربی حیوانی، گلوتن ذرت، فیبر گیاهی، آرد برنج، مخمر، پالپ چغندر قند، روغن گل گاو زبان، روغن کاسنی، پالپ انگور، پریمیکس مولتی ویتامین، امگا 3، امگا 6، مواد معدنی و عناصر کمیاب تهیه شده است.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک سگ فیدار پاتیرا مدل puppy وزن 10000 گرم

غذای خشک سگ فیدار پاتیرا

مدل puppy وزن 10000 گرم

  • ابعاد: 60x40x60 سانتی‌متر
  • وزن: 10000 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • برند: FidarPatira
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

مناسب برای توله های نژاد بزرگ با دانه بندی و فرمول متغیر متناسب با سایز و نژاد قابلیت هضم و جذب بالا و عدم ایجاد مشکلات گوارشی تهیه شده از با کیفیت ترین مواد اولیه همراه با مکمل های معدنی ، ویتامینه اروپایی و انواع ریز مغذی و حاوی پروبیوتیک می باشد .

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک بچه گربه فیدار مدل Kitten005 وزن 500 گرم

غذای خشک بچه گربه فیدار

مدل Kitten005 وزن 500 گرم

  • ابعاد: 23x7x14 سانتی‌متر
  • وزن: 500 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: فیدار
  • کشور سازنده :ایران

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک سگ فیدار پاتیرا مدل Kitten وزن 2000گرم

غذای خشک سگ فیدار پاتیرا

مدل Kitten وزن 2000گرم

  • ابعاد: 40x20x40 سانتی‌متر
  • وزن: 2000 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • برند: FidarPatira

مشاهده قیمت و خرید

غذای خشک آماده بچه گربه دارای دانه‌های مثلثی‌شکل با قطر تقریبی 10 میلی‌متر ، ترکیبات: پودر گوشت مرغ، پودر گوشت قرمز، پودر گوشت ماهی، و پروتئین گیاهی؛ روغن ماهی، روغن سویا، چربی حیوانی، گلوتن ذرت، فیبر گیاهی، آرد برنج، مخمر، روغن گل گاوزبان، پالپ، چغندر قند، پریمکس مولتی ویتامین، امگا 3 و 6، مواد معدنی ضروری و کمیاب می باشد.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک توله سگ فیدار پاتیرا مدل Penish-Mini Puppy وزن 2 کیلوگرم

غذای خشک توله سگ فیدار پاتیرا

مدل Penish-Mini Puppy وزن 2 کیلوگرم

  • ابعاد: 45x20x10 سانتی‌متر
  • وزن: 2000 گرم
  • گونه حیوان: سگ

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی- کنسرو غذای گربه فیدار پاتیرا مدل Adult D & C وزن 120 گرم

کنسرو غذای گربه فیدار پاتیرا

مدل Adult D & C وزن 120 گرم

  • ابعاد: 7x7x4 سانتی‌متر
  • وزن: 120 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: فیدار پاتیرا
  • کشور سازنده :ایران

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
– مناسب برای گربه‌های بالغ
– بدون طعم‌ دهنده و غلات
– حاوی 12% پروتئین،5% چربی، 1% خاکستر، 80% رطوبت و 1% فیبر
– حاوی فیله‌ی اردک و هویج
– حاوی امگا3، امگا6 و تائورین

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک فیدار پاتیرا گربه بالغ وزن 10 کیلوگرم

غذای خشک فیدار پاتیرا گربه بالغ

وزن 10 کیلوگرم

  • وزن: 10000 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند: فیدار پاتیرا
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
– غذای خشک آماده گربه بالغ
– ترکیبات: پودر گوشت مرغ، پودر گوشت قرمز، پودر گوشت ماهی، و پروتئین گیاهی؛ روغن ماهی، روغن سویا، چربی حیوانی، گلوتن ذرت، فیبر گیاهی، آرد برنج، مخمر، روغن گل گاوزبان، پالپ، چغندر قند، پریمکس مولتی ویتامین، امگا 3 و 6، مواد معدنی ضروری و کمیاب
– حاوی 31% پروتئین و 21% چربی

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک بچه گربه فیدار پاتیرا مدل 1-Peremium وزن 10 کیلوگرم

غذای خشک بچه گربه فیدار پاتیرا

مدل 1-Peremium وزن 10 کیلوگرم

  • ابعاد: 35x15x40 سانتی‌متر
  • وزن: 10000 گرم
  • گونه حیوان: گربه
  • برند :فیدار پاتیرا

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
سازگار با دستگاه گوارش بچه گربه ها
داری املاح و مواد مورد نیاز رشد
بسیار خوش خوراک
در جای خشک و خنک نگهداری شود
غذای خشک مخصوص بچه گربه با کیفیت پرمیوم فیدار پاتیرا قابلیت هضم و جذب بالایی دارد و با خاصیت عدم وجود مشکلات گوارشی و تامین نیازهای عضلانی و اسکلتی برای بچه گربه های در حال رشد یک خوراک ایده آب به شمار می رود. این محصول تهیه شده از با کیفیت ترین مواد اولیه ی تازه همراه با مکمل های معدنی ، ویتامین های اروپایی و انواع ریز مغزی حاوی پروبیوتیک ، بیوتین و اسید آمینه های تورین می باشد.

رایاپت-پت شاپ آنلاین

غذای بچه گربه فیدار

مدل Kitten_2 وزن 2 کیلوگرم

  • ابعاد: ۳۰x۱۰x۳۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰۰۰ گرم
  • مواد مغذی، ویتامین و مواد معدنی: فیبر/چربی/پروتئین
  • فواید محصول: بهبود سلامت پوست/بهبود سلامت مو/بهبود سلامت استخوان و مفاصل/بهبود سلامت دستگاه گوارش/بهبود فرایند رشد/بهبود قوای بدن/بهبود سلامت اعصاب
  • کشور سازنده: ایران
  • سایر توضیحات: کیفیت خوب مقرون به صرفه اندازه دانه ها مناسب دهان بچه گربه

مشاهده قیمت و خرید

این محصول مناسب بچه انواع نژادهای مختلف گربه ساخته شده است.در ترکیب آن علاوه بر مرغ از گوشت قرمز و ماهی نیز استفاده شده است.دانه های آن مثلثی با اندازه 4 میلی متر است که مناسب دهان بچه گربه می باشد.

رایاپت-پت شاپ آنلاین

غذای گربه بالغ فیدار پاتیرا

مدل adult وزن 2 کیلوگرم

  • ابعاد: ۲۰x۸x۴۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰۰۰ گرم
  • درصد فیبر: ۵ درصد
  • درصد چربی: ۲۱ درصد
  • درصد پروتئین: ۳۱ درصد
  • مواد مغذی، ویتامین و مواد معدنی: کلسیم/فسفر/فیبر/چربی/پروتئین
  • فواید محصول: بهبود فرایند رشد/بهبود قوای بدن
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

در غذای خشک گربه بالغ فیدار میزان متعادل امگا 3 و 6 با استفاده از بذر کتان معجزه آسا تامین می شود. مخمر آبجو برای پوست سالم و موهای براق در فرمولاسیون Fidar Patira Adult dry cat food استفاده شده است. در فرمولاسیون غذای خشک گربه بالغ فیدار کنترل بو و آمونیاک، با گیاه یوکا تضمین می شود. جذب مواد مغذی با یوکا افزایش می یابد. با غذای Fidar Patira Adult dry cat food سیستم ایمنی بدن تقویت می شود، رشد و عملکرد حیوانات بهبود می یابد. غذای خشک گربه بالغ فیدار منبع غنی از B- گلوکان و مخمر محافظ سیستم ایمنی، برای گربه بزرگسال مصونیت ایجاد می کند.

ترکیبات: پودر گوشت مرغ، پودر گوشت قرمز، پروتئین گیاهی، روغن ماهی، روغن سویا، چربی حیوانی، گلوتن ذرت، آرد برنج، فیبر گیاهی، مخمر، پالپ چغندر قند، روغن گل گاو زبان، پریمیکس مولتی ویتامین، امگا ۳، امگا ۶، مواد معدنی و عناصر کمیاب، پروتئین ٪۳۱، چربی ٪۲۱، خاکستر ٪۸، – ویتامینها به واحد میلی گرم: ویتامین D ۱۴۰ ، ویتامین E ۱۲۰ ، ویتامین A ۲۹۰۰۰ واحد، فیبر ٪۵، ید ۴ ، سلنیوم ۰.۹، روی ۱۶۰ ، مس ۶ ، تورین ۱۰۰۰ ، منگنز ۵۳ ، فسفر ٪۱، کلسیم ٪۱.۴، آهن ۴۳

 

رایاپت-پت شاپ آنلاین

کنسرو غذای گربه فیدار پاتیرا

مدل پاته مرغ و سالمون وزن 400 گرم

  • ابعاد: ۸x۸x۱۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۴۰۰ گرم
  • مغذی، ویتامین و مواد معدنی: فیبر/چربی/پروتئین
  • فواید محصول: بهبود فرایند رشد/بهبود قوای بدن
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

کنسرو غذای گربه فیدار پاتیرا مدل chicken and beef وزن 400 گرم-رایاپت

کنسرو غذای گربه فیدار پاتیرا

مدل chicken and beef وزن 400 گرم

  • ابعاد: ۱۰x۶x۱۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۴۰۰ گرم
  • مواد مغذی، ویتامین و مواد معدنی: فیبر/چربی/پروتئین
  • فواید محصول: بهبود فرایند رشد/بهبود قوای بدن

مشاهده قیمت و خرید

کنسرو غذای بچه گربه گربه فیدار با طعم گوشت ومرغ غذای لذیذ برای حیوان دوست داشتنی شماست که حاوی پروتئین.کربوهیدرات، ویتامین و مواد معدنی، فیبر و چربی، حاوی امگا3 و امگا6 و تورین،صد در صد طبیعی،بدون رنگ و مواد افزودنی،بدون طعم دهنده،بدون غلات و سویا است. این کنسرو با توجه به داشتن پروتئین و فیبر لازم و مواد مغذی کاملا طبیعی برای بچه گربه مناسب است.

رایاپت-پت شاپ آنلاین

غذای خشک سگ بالغ فیدار پاتیرا

مدل Gurd Dog وزن 20 کیلوگرم

  • ابعاد: ۷۰x۵۰x۱۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰۰۰۰ گرم
  • مناسب: سگ بالغ

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت-پت شاپ آنلاین

کنسرو غذای گربه فیدار پاتیرا

مدل مرغ و اردک و هویج و آناناس کد TBZ01 وزن 400 گرم

  • ابعاد: ۸x۸x۱۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۴۰۰ گرم
  • مواد مغذی، ویتامین و مواد معدنی:فیبر/چربی/پروتئین
  • فواید محصول: بهبود فرایند رشد/بهبود قوای بدن
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

کنسرو غذای گربه فیدار پاتیرا مدل پاته مرغ و سیب کد TBZ01 وزن 400 گرم-رایاپت

کنسرو غذای گربه فیدار پاتیرا مدل

پاته مرغ و سیب کد TBZ01 وزن 400 گرم

  • ابعاد: ۸x۸x۱۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۴۰۰ گرم
  • مواد مغذی، ویتامین و مواد معدنی: فیبر/چربی/پروتئین
  • فواید محصول: بهبود فرایند رشد/بهبود قوای بدن
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

کنسرو غذای گربه فیدار پاتیرا مدل پاته مرغ و سبزیجات کد TBZ01 وزن 400 گرم-رایاپت

کنسرو غذای گربه فیدار پاتیرا

مدل پاته مرغ و سبزیجات کد TBZ01 وزن 400 گرم

  • ابعاد: ۸x۸x۱۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۴۰۰ گرم
  • مواد مغذی، ویتامین و مواد معدنی: فیبر/چربی/پروتئین
  • فواید محصول:بهبود فرایند رشد/بهبود قوای بدن
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

کنسرو غذای سگ فیدار پاتیرا مدل مرغ و گوشت وزن 400 گرم-رایاپت

کنسرو غذای سگ فیدار پاتیرا

مدل مرغ و گوشت وزن 400 گرم

  • ابعاد: ۱۰x۶x۱۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۴۰۰ گرم
  • مواد مغذی، ویتامین و مواد معدنی: فیبر/چربی/پروتئین/امگا ۳/امگا ۶
  • فواید محصول: بهبود فرایند رشد/بهبود قوای بدن

مشاهده قیمت و خرید

کنسرو غذای سگ فیدار با طعم مرغ و گوشت حاوی پروتئین.کربوهیدرات، ویتامین و مواد معدنی، فیبر و چربی، حاوی امگا3 و امگا6 و تورین،صد در صد طبیعی،بدون رنگ و مواد افزودنی،بدون طعم دهنده،بدون غلات و سویا است. این کنسرو با توجه به داشتن پروتئین و فیبر لازم و مواد مغذی کاملا طبیعی برای بچه گربه مناسب است.

غذای خشک سگ بالغ فیدار پاتیرا مدل Permium1 وزن 8 کیلوگرم-رایاپت

غذای خشک سگ بالغ فیدار پاتیرا

مدل Permium1 وزن 8 کیلوگرم

  • ابعاد: ۳۰x۶x۳۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۸۰۰۰ گرم
  • درصد پروتئین: ۲۹ درصد
  • مناسب: سگ نژاد بزرگ
  • فواید محصول: بهبود سلامت/دستگاه گوارش
  • سایر توضیحات: کیفیت بالا بسیار خوش خوراک و تازه دارای دانه های درشت

مشاهده قیمت و خرید

غذای خشک سگ بالغ نژاد بزرگ فیدار پاتیرا یک غذای خوش خوراک و بسیار برای سگ های بالغ می باشد که با فورمولاسیون ویژه ی خود عاری از هرگونه مشکلات گوارشی برای سگ ها می باشد. این غذای ویژه که حاوی 29 درصد پروتئین خالص حیوانی و گیاهی می باشد در طول روز نیاز های غذایی سگ شمارا بر طرف می سازد. ویتامین ها و املاح معدنی و کمیاب مورد استفاده شده در این غذا موجب شادابی و طول عمر حیوان شما خواهد شد.

کنسرو غذای گربه فیدار پاتیرا مدل اردک و هویج وزن 120 گرم-رایاپت

کنسرو غذای گربه فیدار پاتیرا

مدل اردک و هویج وزن 120 گرم

  • ابعاد: ۸x۶x۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۲۰ گرم
  • مواد مغذی، ویتامین و مواد معدنی: فیبر/چربی/پروتئین
  • فواید محصول: بهبود فرایند رشد/بهبود قوای بدن

مشاهده قیمت و خرید

کنسرو غذای گربه فیدار با طعم اردک و هویج غذای لذیذ برای حیوان دوست داشتنی شماست که حاوی پروتئین.کربوهیدرات، ویتامین و مواد معدنی، فیبر و چربی، حاوی امگا3 و امگا6 و تورین،صد در صد طبیعی،بدون رنگ و مواد افزودنی،بدون طعم دهنده،بدون غلات و سویا است. این کنسرو با توجه به داشتن پروتئین و فیبر لازم و مواد مغذی کاملا طبیعی برای بچه گربه مناسب است.

کنسرو غذای گربه فیدار پاتیرا مدل chicken وزن 120 گرم-رایاپت

کنسرو غذای گربه فیدار پاتیرا

مدل chicken وزن 120 گرم

  • ابعاد: ۸x۴x۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۲۰ گرم
  • مواد مغذی، ویتامین و مواد معدنی: فیبر/چربی/پروتئین
  • مناسب: گربه نابالغ
  • فواید محصول: بهبود فرایند رشد/بهبود قوای بدن

مشاهده قیمت و خرید

کنسرو غذای بچه گربه گربه فیدار با طعم مرغ حاوی پروتئین.کربوهیدرات، ویتامین و مواد معدنی، فیبر و چربی، حاوی امگا3 و امگا6 و تورین،صد در صد طبیعی،بدون رنگ و مواد افزودنی،بدون طعم دهنده،بدون غلات و سویا است. این کنسرو با توجه به داشتن پروتئین و فیبر لازم و مواد مغذی کاملا طبیعی برای بچه گربه مناسب است. این کنسرو غذای بچه گربه با طعم مرغ، که حاوی پروتئین و مواد معدنی، ویتامین ها، فیبر و چربی می باشد، برای تأمین نیازهای غذایی بچه گربه شما ایده آل است. این محصول حاوی امگا3 و امگا6 و تورین است که به عنوان مواد مغذی مهم برای سلامتی گربه شما شناخته شده اند. از آنجایی که این کنسرو غذایی صد در صد طبیعی، بدون رنگ و مواد افزودنی، بدون طعم دهنده، بدون غلات و سویا تهیه شده است، می توانید با اطمینان کامل به بچه گربه خود آن را تغذیه کنید. با توجه به اینکه این کنسرو حاوی پروتئین و فیبر لازم و مواد مغذی کاملاً طبیعی است، می تواند به گربه شما کمک کند تا سلامتی بدن خود را حفظ کند و به رشد و توسعه سالمی دست یابد. همچنین، با ارائه مواد مغذی لازم، این کنسرو می تواند به بهبود سیستم ایمنی و سلامت گوارشی بچه گربه شما کمک کند.

غذا خشک سگ فیدار مدل mini adult وزن 8 کیلوگرم-رایاپت

غذا خشک سگ فیدار

مدل mini adult وزن 8 کیلوگرم

  • ابعاد: ۵۰x۱۵x۸۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۸۰۰۰ گرم
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

مسلماً مهم‌ترین مسئله در تعیین برنامه غذایی سگ‌های خانگی، حفظ تعادل و میانه‌روی و همچنین استفاده از غذاهای کامل و حاوی همه‌ی مواد مغذی موردنیاز آن‌ها است. اگر از غذاهای بسته‌بندی مخصوص حیوانات استفاده می‌کنید، حتماً برچسب ارزش غذایی آن را بررسی کنید. غذاهای بسته‌بندی سگ‌های خانگی در دو نوع مخصوص سگ‌های خانگی بالغ و مناسب برای همه سنین تهیه می‌شوند. نوع مناسب برای همه‌ی سنین، حاوی مواد مغذی بیشتری است و بیشتر برای سگ‌های خانگی در حال رشد استفاده می‌شود. غذای خشک سگ فیدار پاتیرا مدل MINI Adult یک غزای مناسب برای سگ شماست که ترکیبات آن شامل پودر گوشت مرغ، گوشت قرمز و پروتئین گیاهی؛ روغن ماهی، روغن سویا، چربی حیوانی، گلوتن ذرت، فیبر گیاهی، آرد برنج، مخمر، پالپ، چغندر قند، روغن گل گاوزبان،پریمکس مولتی ویتامین، امگا 3 و 6، مواد معدنی و عناصر کمیاب می‌باشد. تهیه‌ی غذای سگ خانگی در منزل نیز می‌تواند همه‌ی مواد مغذی موردنیاز حیوان را فراهم کند ولی رعایت دقیق میزان مناسب مواد مغذی اصلی مانند پروتئین، چربی، مواد معدنی، ویتامین‌ها به تبحر و تجربه نیاز دارد.

کنسروغذای گربه فیدار پاتیرا مدل chicken& beef وزن 120گرم-رایاپت

کنسروغذای گربه فیدار پاتیرا

مدل chicken& beef وزن 120گرم

  • ابعاد: ۸x۴x۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۲۰ گرم
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

کنسرو غذای گربه فیدار با طعم گوشت ومرغ حاوی پروتئین.کربوهیدرات، ویتامین و مواد معدنی، فیبر و چربی، حاوی امگا3 و امگا6 و تورین،صد در صد طبیعی،بدون رنگ و مواد افزودنی،بدون طعم دهنده،بدون غلات و سویا است. این کنسرو با توجه به داشتن پروتئین و فیبر لازم و مواد مغذی کاملا طبیعی برای بچه گربه مناسب است.

کنسرو غذای گربه بالغ فیدار پاتیرا مدل chicken وزن 120 گرم-رایاپت

کنسرو غذای گربه بالغ فیدار پاتیرا

مدل chicken وزن 120 گرم

  • ابعاد: ۸x۴x۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۲۰ گرم
  • مواد مغذی، ویتامین و مواد معدنی: فیبر/چربی/پروتئین
  • فواید محصول: بهبود فرایند رشد/بهبود قوای بدن

مشاهده قیمت و خرید

کنسرو غذای گربه بالغ فیدار با طعم مرغ غذای لذیذ برای حیوان دوست داشتنی شماست که حاوی پروتئین.کربوهیدرات، ویتامین و مواد معدنی، فیبر و چربی، حاوی امگا3 و امگا6 و تورین،صد در صد طبیعی،بدون رنگ و مواد افزودنی،بدون طعم دهنده،بدون غلات و سویا است. این کنسرو با توجه به داشتن پروتئین و فیبر لازم و مواد مغذی کاملا طبیعی برای بچه گربه مناسب است.

رایاپت-پت شاپ آنلاین

غذای خشک گربه فیدار پاتیرا

مدل جونیور وزن 1.5 کیلو گرم

  • ابعاد: ۱۰x۲۰x۴۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۵۰۰ گرم

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت-پت شاپ آنلاین

کنسرو توله سگ فیدار پاتیرا

مدل Puppy وزن 400 گرم بسته 4 عددی

  • ابعاد: ۱۲x۴x۴ سانتی‌متر
  • وزن: ۴۰۰ گرم
  • مواد مغذی، ویتامین و مواد معدنی: فیبر/چربی/پروتئین
  • فواید محصول: بهبود فرایند رشد/بهبود قوای بدن

مشاهده قیمت و خرید

کنسرو توله سگ فیدار پاتیرا مدل Puppy وزن 400 گرم بسته 4 عددی کاملا طبیعی مخصوص توله سگ می باشد. این کنسرو حاوی گوشت و مرغ و انواع ویتامین ها و مواد معدنی می باشد. این محصول کاملا طبیعی و فاقد هرگونه افزودنی می باشد.

رایاپت-پت شاپ آنلاین

کنسرو غذای سگ فیدار پاتیرا

مدل مرغ و اردک و هویج کد TBZ01 وزن 400 گرم

  • ابعاد: ۸x۸x۱۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۴۰۰ گرم
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

غذای خشک گربه فیدار پاتیرا مدل Adult500 وزن 500 گرم-رایاپت

غذای خشک گربه فیدار پاتیرا

مدل Adult500 وزن 500 گرم

  • ابعاد: ۱۰x۵x۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۰۰ گرم
  • مواد مغذی، ویتامین و مواد معدنی: فیبر/چربی/پروتئین
  • فواید محصول: بهبود فرایند رشد/بهبود قوای بدن
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

در این روزها که تعداد حیوانات خانگی بیشترو بیشتر می‌شود، حفظ و نگه‌داری آنان امر بسیار مهم و واجبی است. یکی از شرایط نگه‌داری آنان شیوه‌ی درست و صحیح غذا دادن به این کوچولوهای دوست داشتنی است. قطعا غذای یک گربه وحشی که در طبیعت زندگی می‌کند و غذای خود را با شکارکردن و با تحرک و زحمت زیاد به دست می‌آورد با یک گربه خانگی که از کمترین تحرک برخوردار بوده و غذای خود را همیشه به صورت آماده از صاحب خود دریافت می‌کند، متفاوت است و این دو احتیاجات غذایی یکسانی ندارند. بنابراین کیفیت و کمیت جیره غذایی آنها متفاوت خواهد بود.

رایاپت-پت شاپ آنلاین

غذای خشک توله سگ نژاد کوچک فیدار پاتیرا

مدل mini puppy وزن 8 کیلوگرم

  • ابعاد: ۵۰x۱۰x۳۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۸۰۰۰ گرم
  • درصد فیبر: ۵ درصد
  • درصد چربی: ۱۸ درصد
  • درصد پروتئین: ۲۸ درصد
  • مواد مغذی، ویتامین و مواد معدنی: پروتئین/امگا ۳/امگا ۶
  • مناسب: سگ نژاد کوچک
  • فواید محصول: بهبود سلامت استخوان و مفاصل/بهبود سلامت دستگاه گوارش/بهبود فرایند رشد/تقویت سیستم ایمنی
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

غذای خشک سگ فیدار پاتیرا مدل توله سگ نژاد کوچک وزن 2 کیلوگرم-رایاپت

غذای خشک سگ فیدار پاتیرا

مدل توله سگ نژاد کوچک وزن 2 کیلوگرم

  • ابعاد: ۴۴x۲۹x۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۲ گرم
  • درصد چربی: ۲۰ درصد
  • درصد پروتئین: ۲۴ درصد
  • مواد مغذی، ویتامین و مواد معدنی: امگا ۳/امگا ۶
  • مناسب: سگ نژاد کوچک
  • فواید محصول: بهبود سلامت دستگاه گوارش/بهبود فرایند رشد/بهبود قوای بدن
  • کشور سازنده: ایران
  • سایر توضیحات: برای توله سگ نژاد کوچک

مشاهده قیمت و خرید

بصورت غذای خشک عدسی شکل با دانه با قطر 6 میلی متر، طعم بره و برنج مخصوص توله سگ نژاد کوچک برای جلوگیری از بروز مشکلات گوارشی تاشی از تغییر نوع غذا بهتر است طبق دستور درج شده در بسته بندی با غذای قبلی مخلوط گردد.

کنسرو غذای سگ فیدار پاتیرا مدل مرغ و آناناس وزن 400 گرم-رایاپت

کنسرو غذای سگ فیدار پاتیرا

مدل مرغ و آناناس وزن 400 گرم

  • ابعاد: ۱۰x۶x۱۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۴۰۰ گرم
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

کنسرو غذای سگ فیدار با طعم مرغ و اناناس حاوی پروتئین.کربوهیدرات، ویتامین و مواد معدنی، فیبر و چربی، حاوی امگا3 و امگا6 و تورین،صد در صد طبیعی،بدون رنگ و مواد افزودنی،بدون طعم دهنده،بدون غلات و سویا است. این کنسرو با توجه به داشتن پروتئین و فیبر لازم و مواد مغذی کاملا طبیعی برای بچه گربه مناسب است.

غذای خشک گربه فیدار پاتیرا مدل Adult وزن 4 کیلوگرم-رایاپت

غذای خشک گربه فیدار پاتیرا

مدل Adult وزن 4 کیلوگرم

  • ابعاد: ۳۷x۱۳x۲۳ سانتی‌متر
  • وزن: ۴۰۰۰ گرم
  • مواد مغذی، ویتامین و مواد معدنی: کلسیم/منگنز/سلنیوم/ویتامین A
  • مناسب: گربه بالغ
  • فواید محصول: بهبود سلامت پوست/بهبود سلامت مو/بهبود سلامت دستگاه گوارش/بهبود فرایند رشد/کمک به افزایش وزن/بهبود سلامت دندان/بهبود قوای بدن/هضم آسان
  • بهترین سن استفاده: بالای هشت ماه
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت-پت شاپ آنلاین

غذای خشک سگ فیدار پاتیرا

مدل adults وزن 2 کیلوگرم

  • ابعاد: ۲۷x۸x۴۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰۰۰ گرم
  • مواد مغذی، ویتامین و مواد معدنی: فیبر/چربی/پروتئین
  • مناسب: سگ بالغ
  • فواید محصول: بهبود فرایند رشد/بهبود قوای بدن
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت-پت شاپ آنلاین

کنسرو غذای سگ فیدار پاتیرا

مدل مرغ و موز کد TBZ01 وزن 400 گرم

  • ابعاد: ۸x۸x۱۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۴۰۰ گرم
  • مواد مغذی، ویتامین و مواد معدنی: فیبر/چربی/پروتئین
  • فواید محصول: بهبود فرایند رشد/بهبود قوای بدن
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

کنسرو گربه فیدار پاتیرا مدل Mix 01 وزن 120 گرم بسته 8 عددی-رایاپت

کنسرو گربه فیدار پاتیرا

مدل Mix 01 وزن 120 گرم بسته 8 عددی

  • ابعاد: ۱۲x۱۴x۱۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۹۶۰ گرم
  • مواد مغذی، ویتامین و مواد معدنی: فیبر/چربی/پروتئین
  • فواید محصول: بهبود فرایند رشد/بهبود قوای بدن

مشاهده قیمت و خرید

کنسرو گربه فیدار پاتیرا مدل Mix 01 وزن 120 گرم بسته 8 عددی حاوی 4 طعم کنسرو لذیذ و خوش خوراک مخصوص گربه بالغ می باشد. کنسرو گربه فیدار 100% طبیعی است و حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی می باشد. این محصول حاوی طعم های گوشت و مرغ، فیله مرغ، اردک و هویج، مرغ و سیب می باشد.

رایاپت-پت شاپ آنلاین

غذای خشک توله سگ نژاد بزرگ فیدار

مدل maxi puppy وزن 4 کیلوگرم

  • ابعاد: ۳۰x۳۰x۲۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۴۰۰۰ گرم
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

غذای خشک توله سگ نژاد بزرگ فیدار مدل Maxi Puppy با استفاده از جدیدترین اطلاعات تغذیه‌ای فرموله و با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی تولید می‌گردد. در تولید این خوراک با طعم ماهی از مواد اولیه با کیفیت با قابلیت هضم بالا و مواد طبیعی و پروتئین حیوانی استفاده می‌گردد. این خوراک برای کاهش حساسیت و افزایش کیفیت غذا بدون غلات و بدون استفاده از رنگ‌های مصنوعی، طعم دهنده‌ها و مواد نگهدارنده طراحی و فرموله شده است.

۱-دستورالعمل غذایی را به صورت روزانه استفاده کنید. ۲-چون نیازهای غذایی سگ با توجه به وضعیت بدن در هر سن متفاوت است. ۳-روزی دو وعده داده شد. ۴-غذا را با آب گرم مرطوب کنید تا طعم آن بیشتر شود. ۵-آب آشامیدنی تمیز و تازه همیشه فراهم کنید. ۶-این خوراک با مواد طبیعی تهیه می‌شود. اگر بسته خوراک به مدت طولانی باز شود از تازگی و طعم آن کاسته می‌شود. ۷-پس از هر بار تغذیه درب کیسه بسته بماند. ۸-در جای خشک و خنک نگهداری کنید. نحوه مصرف:توله سگ‌ها در هفته ششم و هفتم از شیر گرفته می‌شوند. از هفته دوم تا سوم کمی کیبل‌ها را با آب گرم به شکل خمیر نرم در آورده و به توله‌ها بدهید. از هفته ششم به تدریج از غذای خشک استفاده کنید و مواد غذایی مرطوب شده باید به طور منظم تعویض گردد.

رایاپت-پت شاپ آنلاین

غذای خشک گربه فیدار پاتیرا

مدل جونیور وزن 4 کیلوگرم

  • ابعاد: ۳۷x۱۳x۲۳ سانتی‌متر
  • وزن: ۴۰۰۰ گرم
  • مواد مغذی، ویتامین و مواد معدنی: کلسیم/منگنز/مس
  • مناسب: گربه نابالغ
  • فواید محصول: بهبود سلامت پوست/بهبود سلامت استخوان و مفاصل/بهبود سلامت دستگاه گوارش/بهبود فرایند رشد/بهبود سلامت دندان/بهبود قوای بدن
  • بهترین سن استفاده: بالای شش ماه
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

کنسرو غذای سگ فیدار پاتیرا مدل مرغ و سبزیجات وزن 420گرم-رایاپت

کنسرو غذای سگ فیدار پاتیرا

مدل مرغ و سبزیجات وزن 420گرم

  • ابعاد: ۱۰x۶x۱۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۴۲۰ گرم
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

کنسرو غذای سگ فیدار با طعم مرغ و سبزیجات حاوی پروتئین.کربوهیدرات، ویتامین و مواد معدنی، فیبر و چربی، حاوی امگا3 و امگا6 و تورین،صد در صد طبیعی،بدون رنگ و مواد افزودنی،بدون طعم دهنده،بدون غلات و سویا است. این کنسرو با توجه به داشتن پروتئین و فیبر لازم و مواد مغذی کاملا طبیعی برای بچه گربه مناسب است.

رایاپت-پت شاپ آنلاین

کنسرو غذای گربه فیدار پاتیرا

مدل مرغ و گوشت وزن 400 گرم

  • ابعاد: ۱۰x۶x۱۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۴۰۰ گرم
  • مواد مغذی، ویتامین و مواد معدنی: فیبر/چربی/پروتئین/امگا ۳/امگا ۶
  • فواید محصول: بهبود فرایند رشد/بهبود قوای بدن

مشاهده قیمت و خرید

کنسرو غذای گربه فیدار با طعم مرغ و گوشت حاوی پروتئین.کربوهیدرات، ویتامین و مواد معدنی، فیبر و چربی، حاوی امگا3 و امگا6 و تورین،صد در صد طبیعی،بدون رنگ و مواد افزودنی،بدون طعم دهنده،بدون غلات و سویا است. این کنسرو با توجه به داشتن پروتئین و فیبر لازم و مواد مغذی کاملا طبیعی برای بچه گربه مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *