تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
مبلغ کل: تومان
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

راهنمای انتخاب شیشه شیر سگ+مشخصات، قیمت و خرید 2 مدل شیشه شیر سگ

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-شیشه شیر سگ

این راهنمای گام به گام به شما نشان می دهد که چگونه به درستی به توله سگ ها غذا بدهید.

توله سگ های یتیم، رها شده یا طرد شده (یا یک توله سگ کوچک/ضعیف که نمی تواند شیردهی کند) به شما نیاز دارند که به آنها غذایی بدهید که آنها را زنده نگه دارد. تغذیه با بطری معمولاً جواب می دهد.

اگر با یک توله سگ کوچک (یا یک نوزاد کامل از آنها) روبرو هستید که قادر به شیر دادن از مادر خود نیستند، ممکن است وضعیت بسیار ترسناکی باشد.

ممکن است تعجب کنید که چگونه می خواهید آنها را زنده نگه دارید، چه رسد به شکوفایی!

اما نترسید، بسیاری از صاحبان سگ،  درست مثل شما یاد گرفته اند که به توله سگ ها غذا بدهند و آنها را با دست بزرگ کنند.

شما نیز می توانید، توصیه ها و اطلاعات موجود در این صفحه به شما کمک می کند تا همه چیزهایی را که نیاز دارید جمع آوری کنید، و به شما نشان می دهد که چگونه مطمئن شوید که توله ها تغذیه مورد نیاز خود را دریافت می کنند.

توله سگ های تازه متولد شده برای تغذیه و رشد نیاز به شیر دارند. برای توله سگ هایی که مادر یا پرستار ندارند بهترین جایگزین شیر مادر، شیر خشک است. اما برای شیر دادن به این سگ ها باید وسیله ای تهیه شود که به کمک آن شیر بخورند بهترین وسیله شیشه شیر سگ است.

شیشه شیر سگ با جنس پلاستیک و یک سر پستانک پلاستیکی برای حیواناتی که مادر ندارند و یا بیمارند مناسب ترین گزینه است. شما به کمک شیشه شیر سگ میتوانید به توله سگ کوچک خود شیر بدهید و از سلامتی آن اطمینان کامل داشته باشید. علاوه بر شیر برای مکمل ها نیز میتوان از شیشه شیر استفاده کرد تا خوردن آن برای سگ شما راحتتر باشد.

جنس ظرف شیشه شیر باید مناسب باشد، به راحتی شسته شود و بوی نامطبوع به خود نگیرد. سر ظرف شیشه شیر باید سالم باشد پس شیشه شیری که چند سر شیشه داشته باشد مناسب تر است. میزان شیری که به سگ خود میدهید به مرور زمان افزایش پیدا میکند پس شیشه شیر باید دارای درجه بندی باشد تا به راحتی مقدار مناسب را به سگ خود بدهید.

دمای شیری که استفاده میکنید باید 37.7 درجه سانتی گراد باشد و در صورتی که میخواهید از دمای شیر مطمئن شوید با دماسنج اندازه بگیرید و یا اینکه از دست خود برای امتحان کردن داغ بودن شیر استفاده کنید. همیشه به توله ها در حالت ایستاده شیر دهید و بعد از خوردن شیر با زدن چند ضربه آرام پشت توله حباب های هوای بلعیده شده را خارج کنید تا از بروز قولنج جلوگیری شود. به هیچ عنوان به هنگام شیر دادن توله ها را به پشت نخوابانید.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-شیشه شیر سگ

تغذیه توله سگ با شیشه شیر

هنگامی که به توله سگ ها با بطری غذا می دهید، مهم است که از یک جایگزین شیر توله سگ استفاده کنید که نیازهای غذایی ویژه آنها را برآورده کند.

فرمول های تجاری برای توله سگ ها که به دقت برای انجام آن آماده شده اند، معمولاً می توانند در دفتر دامپزشکی شما یا از فروشگاه های بزرگ حیوانات خانگی خریداری شوند.

اگر سگ شما باردار است، توصیه می کنم از قبل مقداری شیر توله سگ تهیه کنید، بنابراین اگر به آن نیاز دارید مفید است. غذا دادن به توله های تازه متولد شده بسیار شبیه به تغذیه نوزادان تازه متولد شده انسان است زیرا آنها نیاز به شیر دادن مکرر دارند! هر دو ساعت در روز و احتمالاً یک یا دو بار در طول شب در همان ابتدا.

خب، پس بیایید نگاهی به نحوه تغذیه توله سگ ها با بطری و تجهیزات مورد نیاز خود بیندازیم:

شیر مامان بهترین غذا برای یک توله سگ تازه متولد شده است. سعی کنید مادر را تشویق کنید تا در صورت امکان حداقل 24 ساعت اول را به توله ها اجازه شیر دهد، زیرا در این زمان است که آنها می توانند از مزایای آغوز (ضد بدن قوی و مبارزه با عفونت قبل از شیر) بهره مند شوند. بدیهی است که این همیشه امکان پذیر نیست، اما تفاوت بزرگی برای توله سگ ها ایجاد می کند.

بسته به اندازه نژادی که توله های شما به آن تعلق دارند، می توانید با استفاده از:

یک سرنگ کوچک (3 میلی لیتر) (سرنگ Miracle Nipple را بررسی کنید)
بطری های مخصوص برای توله سگ ها یا بچه گربه ها طراحی شده است
شیشه شیر نوزاد (نوک سینه هایی که مخصوص نوزادان نارس طراحی شده اند اغلب به خوبی کار می کنند)
یک اسفنج
یک لوله
اگر سوراخی در نوک پستان وجود ندارد، با استفاده از یک سوزن (روی شعله برای گرم کردن و استریل کردن) دو سوراخ را سوراخ کنید. هنگامی که بطری را وارونه نگه دارید، شیر باید به آرامی چکه کند. اگر تمام شود، توله می تواند شیر را خفه کند یا آن را تنفس کند.

شیر جایگزین شیر توله سگ به صورت پودر یا آماده در کارتن عرضه می شود. استفاده از آن آماده آسان تر است، اما کمی گران تر است. اگر از نوع پودر شده استفاده می کنید، حتما آن را خوب مخلوط کنید زیرا نمی خواهید توده ای در آن ایجاد شود.

شیر خشک را قبل از اینکه به توله سگ بدهید تا دمای اتاق خنک کنید. می توانید آن را در داخل مچ دست خود آزمایش کنید تا مطمئن شوید که خیلی گرم یا خیلی سرد نیست، باید به سختی احساس گرما کند.

همیشه به یک توله سگ به صورت رو به پایین روی بغل خود یا روی میز غذا بدهید، هرگز آن را روی پشت یا عمودی نگه ندارید، زیرا ممکن است باعث خفگی یا تنفس شیر شود. این می تواند منجر به ذات الریه و مرگ احتمالی شود.

توله سگ های تازه متولد شده ای که با بطری تغذیه می شوند معمولاً 6 بار در روز به خوبی عمل می کنند. آنها باید بتوانند از ساعت 11 شب تا 6 صبح بروند تا زمانی که 6 فید در 24 ساعت دریافت کنند. توله‌های کوچک‌تر ممکن است در چند هفته اول همچنان نیاز به تغذیه در شب داشته باشند.

در سه هفتگی، 4 بار در روز کافی است و از شیر گرفتن می تواند در حدود 4 هفتگی شروع شود.

نحوه شیر دادن به سگ

هرگز به توله سگ خود شیر پاستوریزه گاو ندهید و شیر خشک مخصوص سگ تهیه کنید.

به توله سگ ها خوراکی سرد ندهید.

موقع شیر خوردن ،توله سگ حتما ایستاده باشد یا روی شکم نشسته باشد.

سر پستانک را به آرامی داخل دهان سگ کنید.

اگر سگ شما اجازه نداد که به او شیر بدهید مقداری فشار به شیشه شیر بیاورید تا مقداری از شیر بیرون بریزد و سگ آن را مزه کند.

توصیه می‌شود که توله‌های تازه متولد شده را در نیمه راه هر شیردهی آروغ بزنید. این کار را به روشی که در مورد نوزاد انسان انجام می دهید، با نگه داشتن توله در مقابل شانه خود و مالش یا نوازش آرام پشت آن انجام دهید.

اگر یک توله سگ به اندازه کافی غذا بخورد و گرم و راحت باشد، چاق به نظر می رسد، احساس گرما می کند و بیشتر اوقات بین غذاها می خوابد.

اگر یک توله سگ زیاد گریه می‌کند، همیشه می‌چرخد و می‌چرخد، یا احساس خنکی/سردی می‌کند و بی‌حال به نظر می‌رسد، مشکل دارید. در این موارد، باید فوراً با دامپزشک خود مشورت کنید.

برای کمک به توله سگ هایی که در تغذیه مشکل دارند یا تغذیه کافی ندارند، می توانید از خمیر غنی از ویتامین و مواد مغذی به نام Nutrical استفاده کنید.

من خودم از آن برای توله سگ هایی استفاده کرده ام که آنطور که باید رشد نمی کنند، و مطمئناً زمانی که توله سگ های تازه متولد شده را با دست بزرگ می کنید، باید از آن استفاده کنید.

سعی نکنید به توله سگی که احساس سرما یا سردی می کند یا به نظر بیمار است غذا بدهید.

اگر نوزاد تازه متولد شده بیش از حد سرد شود، اندام‌های بدنش شروع به بسته شدن می‌کنند و غذا دادن به او فقط اوضاع را بدتر می‌کند. یک توله سگ سرد که غذا نمی خورد به سرعت دچار کم آبی می شود که بسیار جدی است.

اگر نمی توانید توله را به اندازه کافی گرم کنید تا سریع شیر بخورد، او را نزد دامپزشک خود ببرید زیرا ممکن است به مایعات IV و کمک اضافی نیاز داشته باشد.

پس از هر بار تغذیه، باید با مالش آرام قسمت پایین شکم/تناسلی به توله ها کمک کنید تا از بین بروند.

شما می توانید با مراجعه به سایت رایاپت شیشه شیر مناسب توله سگ خود را تهیه کنید و از سلامتی و تغذیه سگ خود اطمینان کامل داشته باشید.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-شیشه شیر سگ و گربه مدل LS144-60 cc

شیشه شیر سگ و گربه

مدل LS144-60 cc

  • ابعاد: 20x10x5 سانتی‌متر
  • وزن: 45 گرم
  • گونه حیوان: گربه , سگ
  • کشور سازنده: چین

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
حجم 60 میلی لیتر
مناسب برای توله های سگ و گربه
رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-شیشه شیر سگ و گربه مدل LS-144

شیشه شیر سگ و گربه

مدل LS-144

  • ابعاد: 18x9x4 سانتی‌متر
  • وزن: 40 گرم
  • گونه حیوان: گربه , سگ
  • کشور سازنده: چین

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
حجم 60 میلی لیتر
مناسب برای توله های سگ و گربه
شیشه شیر سگ و گربه مدل G01-رایاپت

شیشه شیر سگ و گربه

مدل G01

  • ابعاد: ۱۲x۵x۲۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۰ گرم
  • گونه حیوان: سگ-گربه
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

شیشه شیر حیوانات ، برای تغذیه بچه گربه ها، توله سگ ها و دیگر حیوانات کوچک با دست طراحی شده است. این شیشه شیرهای پلاستیکی برای حیواناتی که مادر خود را از دست داده اند یا می توان از این بطری ها برای توله‌هایی که نیاز به غذای تکمیلی دارند و ضعیف‌تر هستند استفاده کرد. اندازه بطری 60 میلی لیتر می باشد.

شیشه شیر سگ و گربه مدل 1045 به همراه فرچه و سری-رایاپت

شیشه شیر سگ و گربه

مدل 1045 به همراه فرچه و سری

  • ابعاد: ۱۸x۱۰x۴ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰ گرم
  • گونه حیوان: سگ-گربه
  • کشور سازنده: چین

مشاهده قیمت و خرید

توله سگ های تازه متولد شده برای تغذیه و رشد نیاز به شیر دارند. برای توله سگ هایی که مادر یا پرستار ندارند بهترین جایگزین شیر مادر، شیر خشک است. اما برای شیر دادن به این سگ ها باید وسیله ای تهیه شود که به کمک آن شیر بخورند بهترین وسیله شیشه شیر سگ است. شیشه شیر سگ با جنس پلاستیک و یک سر پستانک پلاستیکی برای حیواناتی که مادر ندارند و یا بیمارند مناسب ترین گزینه است. شما به کمک شیشه شیر سگ میتوانید به توله سگ کوچک خود شیر بدهید و از سلامتی آن اطمینان کامل داشته باشید. علاوه بر شیر برای مکمل ها نیز میتوان از شیشه شیر استفاده کرد تا خوردن آن برای سگ شما راحت تر باشد. شیشه شیر حاضر شما را در این امر به بهترین وجه ممکن یاری می کند.

شیشه شیر سگ و گربه پت لاور مدل p03-رایاپت

شیشه شیر سگ و گربه پت لاور

مدل p03

  • ابعاد: ۱۰x۱۰x۱۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰۰ گرم
  • گونه حیوان: جونده-سگ-گربه
  • سایر توضیحات: حجم ۵۰ میلی لیتر دارای سرنگ ۵ میلی لیتری دارای ۳ سری یدک در دو سایز دارای برس شست و شو سیلیکون قوی کیفیت بالا

مشاهده قیمت و خرید

این کالا حاوی ست شیشه شیر 50 میلی لیتر، 3 سر پستانک یدک در دو سایز متفاوت، برس شستشو، نیدل، سرنگ 5 میلی لیتری می باشد. مناسب برای تغذیه نوزاد گربه، نوزاد سگ و دیگر حیوانات کوچک است. مناسب برای تغذیه تکمیلی در مواقعی که مادر نمی تواند شیر کافی برای تغذیه حیوانات خود فراهم کند. مناسب برای حیوانات یتیم که باید با دست تغذیه شوند و یا نوزادان بیمار که نمی توانند به طور صحیح میک بزنند.

شیشه شیر سگ و گربه مدل Pet bottle کد 120 ml-رایاپت

شیشه شیر سگ و گربه

مدل Pet bottle کد 120 ml

  • ابعاد: ۱۴x۶x۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰ گرم
  • گونه حیوان: سگ-گربه
  • کشور سازنده: چین
  • سایر توضیحات: حجم شیشه شیر ۱۲۰ ml است

مشاهده قیمت و خرید

این کالا حاوی ست شیشه شیر 50 میلی لیتر، 3 سر پستانک یدک در دو سایز متفاوت، برس شستشو، نیدل، سرنگ 5 میلی لیتری می باشد. مناسب برای تغذیه نوزاد گربه، نوزاد سگ و دیگر حیوانات کوچک است. مناسب برای تغذیه تکمیلی در مواقعی که مادر نمی تواند شیر کافی برای تغذیه حیوانات خود فراهم کند. مناسب برای حیوانات یتیم که باید با دست تغذیه شوند و یا نوزادان بیمار که نمی توانند به طور صحیح میک بزنند.

رایاپت-پت شاپ آنلاین

شیشه شیر سگ و گربه پت لاور

مدل p01

  • ابعاد: ۵x۵x۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰ گرم
  • گونه حیوان: جونده-سگ-گربه
  • سایر توضیحات: حجم ۵۰ میلی لیتر دارای سرنگ ۵ میلی لیتری دارای ۳ سری یدک در دو سایز دارای برس شست و شو سیلیکون قوی کیفیت بالا

مشاهده قیمت و خرید

این کالا حاوی ست شیشه شیر 50 میلی لیتر، 3 سر پستانک یدک در دو سایز متفاوت، برس شستشو، نیدل، سرنگ 5 میلی لیتری می باشد. مناسب برای تغذیه نوزاد گربه، نوزاد سگ و دیگر حیوانات کوچک است. مناسب برای تغذیه تکمیلی در مواقعی که مادر نمی تواند شیر کافی برای تغذیه حیوانات خود فراهم کند. مناسب برای حیوانات یتیم که باید با دست تغذیه شوند و یا نوزادان بیمار که نمی توانند به طور صحیح میک بزنند.

شیشه شیر سگ و گربه مدل LS-144-60 cc-رایاپت

شیشه شیر سگ و گربه

مدل LS-144-60 cc

  • ابعاد: ۱۸x۹x۴ سانتی‌متر
  • وزن: ۴۰ گرم
  • گونه حیوان: گربه-سگ
  • کشور سازنده: چین
  • سایر توضیحات: حجم ۶۰ میلی لیتر مناسب برای توله های سگ و گربه

مشاهده قیمت و خرید

شیشه شیر گربه و سگ مدل LS-144-رایاپت

شیشه شیر گربه و سگ

مدل LS-144

  • ابعاد: ۱۰×۱۸×۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۰ گرم
  • گونه حیوان: گربه-سگ
  • کشور سازنده: چین

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت-پت شاپ آنلاین

شیشه شیر سگ و گربه کاسنر

مدل سرنگی بسته 4 عددی

  • ابعاد: ۱۲x۱۲x۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۶۰۰ گرم
  • گونه حیوان: پرنده-گربه-سگ
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

شیشه شیر های کاسنر با سری سیلیکونی مناسب بچه گربه و سگ ها میباشند.و این بسته شامل دو عدد شیشه شیر سرنگی سیلیکونی و دو عدد شیش شیر سرنگی با سری پلاستیکی میباشند.در مجموع ۴ عدد شیشه شیر سرنگی کاسنر میباشد .با ظرفیت ۶۰ میل.

شیشه شیر سگ و گربه مدل BL009-رایاپت

شیشه شیر سگ و گربه

مدل BL009

  • ابعاد: ۱۹x۱۱x۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۴۴ گرم
  • گونه حیوان: سگ-گربه
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

این کالا حاوی ست شیشه شیر120 میلی لیتر، 2 سر پستانک یدک و برس شستشو می باشد. مناسب برای تغذیه نوزاد گربه، نوزاد سگ و دیگر حیوانات کوچک است.علاوه بر شیر برای مکمل ها نیز میتوان از شیشه شیر استفاده کرد تا خوردن آن برای سگ و گربه شما راحت تر باشد. شیشه شیر حاضر شما را در این امر به بهترین وجه ممکن یاری می کند.

شیشه شیر سگ و گربه مدل Pet bottle کد 60 ml بسته 4 عددی-رایاپت

شیشه شیر سگ و گربه

مدل Pet bottle کد 60 ml بسته 4 عددی

  • ابعاد: ۱۲x۴x۴ سانتی‌متر
  • وزن: ۶۰ گرم
  • گونه حیوان: جونده-سگ-گربه
  • کشور سازنده: چین

مشاهده قیمت و خرید

این کالا حاوی ست شیشه شیر 60 میلی لیتر، 2 سر پستانک یدک و برس شستشو می باشد. مناسب برای تغذیه نوزاد گربه، نوزاد سگ و دیگر حیوانات کوچک است. مناسب برای تغذیه تکمیلی در مواقعی که مادر نمی تواند شیر کافی برای تغذیه حیوانات خود فراهم کند. مناسب برای حیوانات یتیم که باید با دست تغذیه شوند و یا نوزادان بیمار که نمی توانند به طور صحیح میک بزنند.

شیشه شیر سگ و گربه مدل WL007-رایاپت

شیشه شیر سگ و گربه

مدل WL007

  • ابعاد: ۲۰x۱۳x۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۳ گرم
  • گونه حیوان: سگ-گربه
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

شیشه شیر گربه و سگ مدل 3-رایاپت

شیشه شیر گربه و سگ

مدل 3

  • ابعاد: ۳x۴x۱۱ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰ گرم
  • گونه حیوان: سگ-گربه
  • سایر توضیحات: بطری از جنس پلاستیک هست و سری ها سیلیکونی

مشاهده قیمت و خرید

شیشه شیر Puppy&Kitten برای بچه گربه ها و توله سگهایی که در خانه به تنهایی نگهداری میشوند و یا مادر خود را از دست داده اند، یا اینکه بعنوان کمک برای مادرانی که شیر آنها کفاف توله ها را نمیدهند کاربرد دارد. شما میتوانید از این طریق به آنها کمک نمایید و حتما در خاطر داشته باشید که از شیر خشک مخصوص سگ و گربه که برای این منظور تهیه شده و موجود میباشد استفاده نمایید تا این نوزادان دچار سوء هضم یا یبوست و اسهال نگردند و بهترین رشد را داشته باشند.

رایاپت-پت شاپ آنلاین

شیشه شیر سگ و گربه

مدل WL009

  • ابعاد: ۱۹x۱۱x۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۴۴ گرم
  • گونه حیوان: سگ-گربه
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

این کالا حاوی ست شیشه شیر120 میلی لیتر، 2 سر پستانک یدک و برس شستشو می باشد. مناسب برای تغذیه نوزاد گربه، نوزاد سگ و دیگر حیوانات کوچک است.علاوه بر شیر برای مکمل ها نیز میتوان از شیشه شیر استفاده کرد تا خوردن آن برای سگ و گربه شما راحت تر باشد. شیشه شیر حاضر شما را در این امر به بهترین وجه ممکن یاری می کند.

شیشه شیر سگ و گربه پت لاور مدل p02-رایاپت

شیشه شیر سگ و گربه پت لاور

مدل p02

  • ابعاد: ۱۰x۱۰x۱۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰۰ گرم
  • گونه حیوان: جونده-سگ-گربه
  • سایر توضیحات: حجم ۵۰ میلی لیتر دارای سرنگ ۵ میلی لیتری دارای ۳ سری یدک در دو سایز دارای برس شست و شو سیلیکون قوی کیفیت بالا

مشاهده قیمت و خرید

این کالا حاوی ست شیشه شیر 50 میلی لیتر، 3 سر پستانک یدک در دو سایز متفاوت، برس شستشو، نیدل، سرنگ 5 میلی لیتری می باشد. مناسب برای تغذیه نوزاد گربه، نوزاد سگ و دیگر حیوانات کوچک است. مناسب برای تغذیه تکمیلی در مواقعی که مادر نمی تواند شیر کافی برای تغذیه حیوانات خود فراهم کند. مناسب برای حیوانات یتیم که باید با دست تغذیه شوند و یا نوزادان بیمار که نمی توانند به طور صحیح میک بزنند.

شیشه شیر سگ و گربه مدل 1044 به همراه فرچه و سری-رایاپت

شیشه شیر سگ و گربه

مدل 1044 به همراه فرچه و سری

  • ابعاد: ۱۸x۱۰x۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰ گرم
  • گونه حیوان: سگ-گربه

مشاهده قیمت و خرید

توله سگ های تازه متولد شده برای تغذیه و رشد نیاز به شیر دارند. برای توله سگ هایی که مادر یا پرستار ندارند بهترین جایگزین شیر مادر، شیر خشک است. اما برای شیر دادن به این سگ ها باید وسیله ای تهیه شود که به کمک آن شیر بخورند بهترین وسیله شیشه شیر سگ است. شیشه شیر سگ با جنس پلاستیک و یک سر پستانک پلاستیکی برای حیواناتی که مادر ندارند و یا بیمارند مناسب ترین گزینه است. شما به کمک شیشه شیر سگ میتوانید به توله سگ کوچک خود شیر بدهید و از سلامتی آن اطمینان کامل داشته باشید. علاوه بر شیر برای مکمل ها نیز میتوان از شیشه شیر استفاده کرد تا خوردن آن برای سگ شما راحت تر باشد. شیشه شیر حاضر شما را در این امر به بهترین وجه ممکن یاری می کند.

شیشه شیر سگ و گربه مدل SP7-رایاپت

شیشه شیر سگ و گربه

مدل SP7

  • ابعاد: ۲۵x۱۵x۱۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۰ گرم
  • گونه حیوان: گربه-سگ
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

شیشه شیر سگ و گربه مدل PI009-رایاپت

شیشه شیر سگ و گربه

مدل PI009

  • ابعاد: ۱۹x۱۱x۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۴۴ گرم
  • گونه حیوان: سگ-گربه
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

این کالا حاوی ست شیشه شیر120 میلی لیتر، 2 سر پستانک یدک و برس شستشو می باشد. مناسب برای تغذیه نوزاد گربه، نوزاد سگ و دیگر حیوانات کوچک است.علاوه بر شیر برای مکمل ها نیز میتوان از شیشه شیر استفاده کرد تا خوردن آن برای سگ و گربه شما راحت تر باشد. شیشه شیر حاضر شما را در این امر به بهترین وجه ممکن یاری می کند.

رایاپت-پت شاپ آنلاین

شیشه شیر سگ و گربه

مدل B01

  • ابعاد: ۱۲x۵x۲۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۰ گرم
  • گونه حیوان: سگ-گربه
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

شیشه شیر حیوانات ، برای تغذیه بچه گربه ها، توله سگ ها و دیگر حیوانات کوچک با دست طراحی شده است. این شیشه شیرهای پلاستیکی برای حیواناتی که مادر خود را از دست داده اند یا می توان از این بطری ها برای توله‌هایی که نیاز به غذای تکمیلی دارند و ضعیف‌تر هستند استفاده کرد. اندازه بطری 60 میلی لیتر می باشد.

رایاپت-پت شاپ آنلاین

شیشه شیر سگ و گربه شهرپت

مدل Petbottle به همراه فرچه و سری

  • ابعاد: ۱۸x۹x۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰ گرم
  • گونه حیوان: جونده-گربه-سگ

مشاهده قیمت و خرید

شیشه شیر سگ و گربه شهرپت مدل Petbottle به همراه فرچه و سری برای تغذیه بچه گربه ها، توله سگ ها و دیگر حیوانات کوچک با دست طراحی شده است. این شیشه شیرهای پلاستیکی برای حیواناتی که مادر خود را از دست داده اند یا می توان از این بطری ها برای توله‌هایی که نیاز به غذای تکمیلی دارند و ضعیف‌تر هستند استفاده کرد. اندازه بطری 60 میلی لیتر می باشد.

شیشه شیر گربه و سگ مدل 02-رایاپت

شیشه شیر گربه و سگ

مدل 02

  • ابعاد: ۱۲x۴x۱۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۷۵ گرم
  • گونه حیوان: جونده-گربه-سگ
  • کشور سازنده: چین
  • سایر توضیحات: شیشه شیر حیوانات خانگی سایز کوچک ۶۰ میلی لیتر ابعاد ۱۲x۴x۱۲ به همراه شیشه شور و سر اضافه

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت-پت شاپ آنلاین

شیشه شیر سگ و گربه

مدل R01

  • ابعاد: ۵x۱۲x۲۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۰ گرم
  • گونه حیوان: سگ-گربه
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

شیشه شیر حیوانات ، برای تغذیه بچه گربه ها، توله سگ ها و دیگر حیوانات کوچک با دست طراحی شده است. این شیشه شیرهای پلاستیکی برای حیواناتی که مادر خود را از دست داده اند یا می توان از این بطری ها برای توله‌هایی که نیاز به غذای تکمیلی دارند و ضعیف‌تر هستند استفاده کرد. اندازه بطری 60 میلی لیتر می باشد.

شیشه شیر سگ و گربه مدل LS-143-رایاپت

شیشه شیر سگ و گربه

مدل LS-143

  • ابعاد: ۲۰x۱۰x۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۶۰ گرم
  • گونه حیوان: گربه-سگ
  • کشور سازنده: چین

مشاهده قیمت و خرید

شیشه شیر سگ و گربه مدل ls-143-رایاپت

شیشه شیر سگ و گربه

مدل ls-143

  • ابعاد: ۱۹x۱۴x۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۶۵ گرم
  • گونه حیوان: سگ-گربه
  • کشور سازنده: چین
  • سایر توضیحات: مناسب برای توله های سگ و گربه حجم ۱۵۰میل

مشاهده قیمت و خرید

شیشه شیر گربه و سگ مدل 01-رایاپت

شیشه شیر گربه و سگ

مدل 01

  • ابعاد: ۲۰x۱۴x۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰ گرم
  • گونه حیوان: گربه-سگ

مشاهده قیمت و خرید

ست شیشه شیر سگ و گربه مدل YL012-رایاپت

ست شیشه شیر سگ و گربه

مدل YL012

  • ابعاد: ۷x۶x۳ سانتی‌متر
  • وزن: ۷۵ گرم
  • گونه حیوان: سگ-گربه
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

این شیشه شیر برای تغذیه نوزاد گربه، نوزاد سگ ها و دیگر حیوانات کوچک طراحی شده است.شیشه شیر پلاستیکی با یک سر پستانک لاستیکی می تواند برای حیوانات یتیم که باید با دست تغذیه شوند و یا نوزادان بیمار که نمی توانند به طور صحیح میک بزنند مورد استفاده قرار گیرد.علاوه بر این، برای تغذیه تکمیلی در مواقعی که مادر نمیتواند شیر کافی برای تغذیه حیوانات خود فراهم کند استفاده شود. این پکیج حاوی یک برس بطری، مخصوص شستشو و سر پستانک های لاستیکی جایگزین است.

ست شیشه شیر سگ مدل TNG-093-رایاپت

ست شیشه شیر سگ

مدل TNG-093

  • ابعاد: ۲۰x۱۳x۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۶۰ گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • کشور سازنده: ایران
  • سایر توضیحات: ۶۰ میلی لیتر گنجایش

مشاهده قیمت و خرید

این شیشه شیرهای پلاستیکی برای حیواناتی که مادر خود را از دست داده اند مناسب است گاهی نیز می توان از این بطری ها برای توله‌هایی که نیاز به غذای تکمیلی دارند و ضعیف‌تر هستند استفاده کرد. مجموعه ست شیشه شیر، حاوی یک برس بطری مخصوص و 2 سر پستانک است.

ست شیشه شیر مدل PI010-رایاپت

ست شیشه شیر

مدل PI010

  • ابعاد: ۱۹x۱۱x۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۴۶ گرم
  • گونه حیوان: سگ-گربه
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

ست شیشه شیر کد wI010-رایاپت

ست شیشه شیر

کد wI010

  • ابعاد: ۱۹x۱۱x۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۴۶ گرم
  • گونه حیوان: سگ-گربه
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

این کالا حاوی ست شیشه شیر120 میلی لیتر، 2 سر پستانک یدک و برس شستشو می باشد. مناسب برای تغذیه نوزاد گربه، نوزاد سگ و دیگر حیوانات کوچک است. مناسب برای تغذیه تکمیلی در مواقعی که مادر نمی تواند شیر کافی برای تغذیه حیوانات خود فراهم کند. مناسب برای حیوانات یتیم که باید با دست تغذیه شوند و یا نوزادان بیمار که نمی توانند به طور صحیح میک بزنند.

رایاپت-پت شاپ آنلاین

ست شیشه شیر

کد bI010

  • ابعاد: ۱۹x۱۱x۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۴۶ گرم
  • گونه حیوان: سگ-گربه
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

این کالا حاوی ست شیشه شیر120 میلی لیتر، 2 سر پستانک یدک و برس شستشو می باشد. مناسب برای تغذیه نوزاد گربه، نوزاد سگ و دیگر حیوانات کوچک است.علاوه بر شیر برای مکمل ها نیز میتوان از شیشه شیر استفاده کرد تا خوردن آن برای سگ و گربه شما راحت تر باشد. شیشه شیر حاضر شما را در این امر به بهترین وجه ممکن یاری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *