تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
مبلغ کل: تومان
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

لیست کامل سبزیجات ایمن مناسب برای خوکچه های هندی

لیست کامل سبزیجات ایمن مناسب برای خوکچه های هندی

 

گلوله های با کیفیت بالا که مخصوصاً برای خوکچه هندی و یونجه علفی ساخته شده برای فیبر باید بیشتر رژیم غذایی یک خوکچه هندی را تشکیل دهند ، اما برای سلامتی مطلوب خوکچه هندی ، باید روزانه مقادیر کمی سبزیجات تازه بدهید.

کاهو و سبز

سبزیجات برگدار ، حاوی ویتامین C کمبود piggy ، باید بیشتر رژیم غذایی گیاهی آنها را تشکیل دهد. کلم پیچ ، اسفناج ، جعفری ، سبزی شلغم ، سبزی خردل و کاهو رومین گزینه های خوبی هستند.

بیشتر گیاهان دیگر

خوکچه هندی می تواند بیشتر سبزیجاتی را که انسان می خورد بخورد. سبزیجات رنگارنگ همراه با مواد مغذی – فلفل دلمه ای قرمز ، زرد ، نارنجی و سبز ، سیب زمینی شیرین و یام ، کدو سبز ، شلغم ، کدو تنبل ، ذرت با ابریشم که به قطعات کوچک بریده می شود و برف ، شکر و نخود فرنگی.

فقط گاهی

سبزیجاتی که باعث ایجاد گاز یا آروغ در انسان می شوند ، همین تأثیر را روی خوکچه هندی خواهند داشت. بنابراین بوک چوی ، سبزیجات کلارد ، کلم بروکلی ، گل کلم و کلم را به میزان کم بدهید. به دنبال انواع خیار بدون پوست باشید.

سبزیجات ممنوعه برای خوکچه هندی

برخی از سبزیجات موافق با خوکچه هندی نیستند ، و برخی از آنها می توانند مضر باشند. از لوبیا و عدس خام و خشک ، سیب زمینی سفید و قرمز ، پیاز ، سیر ، ریواس ، فلفل تند ، قارچ ، کاهو کوه یخی و همه غذاهای فرآوری شده خودداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *