تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
مبلغ کل: تومان
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

راهنمای انتخاب غذای سگ دوبرمن + مشخصات ، قیمت و خرید 10 مدل غذای دوبرمن

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-بهترین غذای سگ برای دوبرمن

این غول های ورزشکار و قوی هیکل با تغذیه مناسب رشد می کنند. دوبرمن ها به ذات پرانرژی ، نترس و وفادار معروف هستند و یکی از باهوش ترین نژادها هستند. جای تعجب نیست که آنها چنین نژاد محبوبی را ایجاد می کنند. این سگ های ورزشکار وظیفه شناسانه به عنوان نیروی نظامی و ناظر عمل می کنند و در چابکی و جستجو و نجات بسیار عالی عمل می کنند.

داشتن این نژاد شگفت انگیز به عنوان حیوان خانگی به معنای این است که مراقبت از نیازهای غذایی خاص آنها به عهده شما است. آنها به یک رژیم غذایی غنی از مواد غذایی نیاز دارند و برای شاد و سالم ماندن به ورزش و فعالیت های روزمره نیاز دارند.

پینچرهای دوبرمن سگ هایی با اندازه متوسط هستند که به داشتن عضلات زیبا ، عضلانی و وفاداری غیرقابل انکار نسبت به همراهان، مشهور هستند. پدر و مادر دوبرمن بودن به معنای داشتن یک دوست صمیمی و محافظ برای زندگی است. اما سگ دوبرمن همچنین به دلیل بسیاری از مشکلات پزشکی شناخته شده است که با ارائه رژیم غذایی مناسب و با کیفیت می توان از این مشکلات جلوگیری کرد.

از آنجا که سگ دوبرمن شما از یک توله سگ به یک بزرگسال تبدیل می شود ، باید مراقب جهش های بزرگ رشدشان باشید ، که می تواند بچه های شما را در معرض خطر عوارض شدید در سال های بعد قرار دهد. اگر شما آماده هوشیاری در مورد رژیم غذایی و سلامتی حیوان خانگی خود نیستید ، دوبرمن حیوان خانگی مناسبی برای شما نیست.

عمر آنها 10 تا 13 سال است. هنگام رشد کامل ، قد آنها بین 25 تا 28 اینچ است و وزن آنها از 60 تا 80 پوند است. تحت کنترل نگه داشتن وزن حیوان خانگی، خود نگرانی اصلی صاحبان دوبرمن است. چاقی می تواند مشکلات بی شماری در این نژاد ایجاد کند ، از جمله طول عمر کوتاه تر.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-بهترین غذای سگ برای دوبرمن

نکات رژیم غذایی توله سگ دوبرمن

 توله سگ دوبرمن شما، یک سگ نژاد بزرگ است و به تغذیه خاصی نیاز دارد که به رشد مطلوب و حفظ سلامت کمک می کند. علاوه بر انتخاب رژیم غذایی مناسب برای توله سگ های بزرگ ، باید بر روی نیازهای غذایی خاص توله سگ خود نیز تمرکز کنید. بعداً در این مقاله به طور مفصل در مورد این موارد بحث می شود.

 ویژگی هایی غذای سگ دوبرمن

ویژگی های اساسی غذای سالم و غنی سگ دوبرمن عبارتند از:

  1. پروتئین سالم
  2. چربی حیوانی
  3. مواد معدنی
  4. ویتامین ها
  5. مواد تشکیل دهنده طبیعی
  6. آنتی اکسیدان ها
  7. ماده مغذی حیوانی با کیفیت بالا
  8. عاری از مواد پرکننده و مواد مصنوعی

چند بار در روز باید به توله سگ دوبرمن خود غذا بدهم؟

برای توله سگ های جوان ، غذا باید در شش تا هشت هفته اول به 3 تا 5 وعده در روز تقسیم شود. بعد از هشت هفته ، به توله سگ خود حداکثر سه وعده غذایی در روز بدهید. آن را مانند صبحانه ، ناهار و شام در نظر بگیرید. با بزرگتر شدن دوبرمن ، زمان غذا را بر اساس سطح فعالیت و متابولیسم تنظیم کنید.

برای افزایش وزن چه غذایی باید به سگ دوبرمن بدهم؟

از آنجا که دوبرمن ها ساختاری لاغر دارند ، حفظ وزن ایده آل آنها برای بیشتر صاحبان حیوانات خانگی یک چالش است. گوشت ، سبزیجات ، برنج و میوه های واقعی را به رژیم غذایی سگ خود اضافه کنید. مواد غذایی پر کننده اضافه کنید و تمام مواد مغذی ضروری را که به سگ شما کمک می کند تا وزن ایده آل خود را حفظ کرده، اضافه کنید.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-بهترین غذای سگ برای دوبرمن

سگ دوبرمن به چه مقدار ورزش نیاز دارد؟

دوبرمن ها سگ هایی ورزشکار و پرانرژی هستند. آنها برای داشتن تناسب اندام و سلامت به ورزش بیشتری نیاز دارند. پیاده روی طولانی تر از یک ساعت تا دو ساعت برای سگ شما بسیار مناسب است. سگ های جوان سرعت خود را آهسته شروع کرده و به تدریج، زمان ورزش و پیاده روی را افزایش دهید. به طور متوسط ، دوبرمن سالم هر روز حداقل به دو ساعت ورزش نیاز دارد.

سگ دوبرمن من خیلی اوقات لوس می شود. چرا؟

اگر فقط کمی گاز بگیرد جای نگرانی نیست. کاملاً بی ضرر است. با این حال ، اگر سگ شما هنگام غذا خوردن بیش از حد گاز می گیرد ، این می تواند به دلایل زیر باشد:

غذا را خیلی سریع لقمه میکند و هوای اضافی را میبلعد.

روی آوردن به یک غذای جدید

رژیم فعلی، مناسب سگ شما نیست

اگر این مرحله انتقال به رژیم غذایی جدید است ، کمی وقت بگذارید تا سگ شما بتواند خود را تنظیم کند.

سگ دوبرمن من مرغ دوست ندارد. چه گزینه هایی دارم؟

عدم تحمل مرغ مستقیماً با مشکلات معده ارتباط دارد. من چندین گزینه بدون مرغ را در این مقاله بررسی کرده ام که به طور هم زمان از نظر غذایی غنی هستند. می توانید گزینه ای را که متناسب با نیازهای خاص سگ شماست مقایسه و بررسی کنید.

چه سبزیجاتی برای تغذیه سگ دوبرمن من سالم هستند؟

در حالی که می توانید یک رژیم غذایی آماده و غنی از سبزیجات مفید انتخاب کنید ، می توانید از طریق فیبر ، مواد معدنی و ویتامین های اضافه شده ، سبزیجات تازه را به سگ خود بدهید. سبزیجات به رژیم غذایی کلی سگ افزودنی خوبی می دهند. در اینجا برخی از بهترین گزینه ها برای شروع وجود دارد:

کلم بروکلی

مارچوبه

هویج

جوانه بروکسل

نخود فرنگی

لوبیا سبز

گل کلم

کدو سبز

سیب زمینی شیرین

اسفناج

کدو تنبل

خیار

تهیه این سبزیجات به عنوان یک میان وعده سالم ایده خوبی است.

آیا باید یک رژیم غذایی بدون دانه به سگ دوبرمن خود بدهم؟

رژیم غذایی بدون دانه گزینه مناسبی برای سگ هایی است که معده حساس دارند. خوشبختانه ،  سگ دوبرمن  مانند سایر سگ های نژاد بزرگ در معرض مسائل گوارشی نیستند ، با این حال ، آنها ممکن است آلرژی غذایی داشته باشند و از برخی مواد خاص از جمله غلات پرهیز شوند که این ایده خوبی است.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-بهترین غذای سگ برای دوبرمن

رایج ترین مسائل بهداشتی برای سگ دوبرمن چیست؟

موارد زیر شایع ترین مشکلات سلامتی است که ممکن است شاهد آن باشید:

بیماری دندان

حساسیت غذایی

آلرژی های دیگر

بیماری فون ویلبراند

ریزش مو

بیماری کلیوی

بیماری قلبی – از جمله کاردیومیوپاتی متسع

دیسپلازی مفصل ران

مشکلات چشمی

بیماری Wobbler

برای داشتن عضله لاغر چه غذایی باید به سگ دوبرمن بدهم؟

شما باید بر روی دادن یک رژیم غذایی متعادل به دوبرمن خود تمرکز کنید. به دنبال رژیم غذایی باشید که دارای مقدار مناسب پروتئین ، چربی ، کربوهیدرات ، آنتی اکسیدان ، مواد معدنی و ویتامین ها باشد. در این مقاله ، ما با ذکر بهترین گزینه های موجود برای تغذیه دوبرمن ، به شما در امر تحقیق کمک کرده ایم. تنها کاری که شما اکنون باید انجام دهید این است که گزینه های خود را با یکدیگر مقایسه کرده و رژیم غذایی متناسب با نیازهای خاص سگ خود انتخاب کنید.

سگ دوبرمن به چه مقدار چربی نیاز دارد؟

اگر رژیم غذایی دوبرمن شما دارای کمی چربی غنی است نگران نباشید. سگ های بزرگتر به طور معمول به محتوای چربی بیشتری نیاز دارند اما مهم است مطمئن شوید که آن را فقط از منابع حیوانی دریافت می کنید.

چه مقدار پروتئین باید در تغذیه دوبرمن باشد؟

نکته اصلی ارائه سطح بهینه پروتئین و کمک به دوبرمن برای حفظ وزن ایده آل است. برای توله سگ ها ، دامپزشکان 25٪ پروتئین یا بیشتر در هر وعده توصیه می کنند. آنها برای رشد و نگهداری عضلات جدید به آن مقدار نیاز دارند. برای سگ های بزرگتر ، گزینه ای بالاتر از 22٪ برای سگ های سالم و معمولی انتخاب کنید.

درک نیازهای رژیم غذایی دوبرمن

سگ های نژاد بزرگ نیازهای غذایی ویژه ای دارند. پینچر دوبرمن شما تفاوتی ندارد. سگ بزرگ و زیبای شما نیازهای قابل توجهی به پروتئین با کیفیت بالا برای توسعه و حفظ توده عضلانی بدون چربی همراه با سطح متوسط چربی برای انرژی دارد. این مواد مغذی ضروری است که باید از گوشت حیوانات واقعی از جمله طیور ، گوشت و ماهی تهیه شود.

تا آنجا که به کربوهیدرات ها مربوط می شود ، سگ ها مورد نیاز خاصی در رژیم غذایی خود ندارند ، اما سطح پایین و متوسط کربوهیدرات های با کیفیت می توانند مزایای سلامتی خاصی داشته باشند. کربوهیدرات ها و فیبرهای قابل هضم برای انرژی اضافی مناسب هستند. برخی از منابع مهم کربوهیدرات سالم شامل سبزیجات ، غلات کامل ، حبوبات و لوبیا است.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-بهترین غذای سگ برای دوبرمن

رژیم غذای توله سگ دوبرمن

متخصصان حداقل 22٪ پروتئین و 8٪ چربی در رژیم غذایی توله سگ دوبرمن جای می دهند. این مواد مغذی برای رشد عضلات قوی مهم هستند. یک دستورالعمل را انتخاب کنید که تعادل مناسب چربی و پروتئین را فراهم کند تا رشد سالم توله سگ شما را تأمین کند.

غذای سگ بزرگسال دوبرمن

مهم است که به محض رسیدن دوبرمن به اندازه کامل به یک دستورالعمل بزرگسالان روی بیاورید. فرمول بزرگسالان غذای سگ نژاد بزرگ شامل مقدار مناسب پروتئین و چربی برای حفظ توده و انرژی عضلانی بدون چربی است. علاوه بر این ، رژیم غذایی را انتخاب کنید که شامل مواد مغذی پشتیبانی كننده مفصل مانند كندرویتین و گلوكوزامین نیز باشد.

غذای سگ میانسال دوبرمن

هنگامی که دوبرمن شما به دوران طلایی خود رسید ، طبیعی است که متابولیسم آنها کند شود. اگر همچنان به او همان غذا را ارائه دهید ، می تواند منجر به افزایش وزن و در نهایت چاقی شود. بهترین زمان تغییر وعده غذایی آنها به یک دستور بزرگسال نژاد بزرگ با تغذیه مطلوب و مناسب برای یک سگ بزرگسال است.

آیا غذای بدون غلات بی خطر است؟

یکی از سوالات متداول که ما می بینیم حول استفاده از غذاهای سگ بدون دانه است. بعضی از سگ ها به برخی از مواد موجود در غذاهای سگ شامل دانه ، مانند ذرت ، سویا یا گندم حساسیت دارند. بسیاری از شرکتها شروع به جایگزینی غلات برای حبوبات مانند عدس و نخود کرده اند.

در حالی که این پروتئین های گیاهی بسیار عالی می سازند ، این مواد همچنین می توانند برخی از حیوانات خانگی را با سلامتی مواجه کنند. FDA صدها مورد از حیوانات خانگی را با کاردیومیوپاتی گشاد شده DCM)) و غذاهای سگ بدون دانه مرتبط کرده است. بهتر است قبل از استفاده از دانه با دامپزشک صحبت کنید. این فرمول برای همه سگ ها ایده آل نیست.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-بهترین غذای سگ برای دوبرمن

برخی از آلرژن های غذایی معمول برای دوبرمن چیست؟

دوبرمن ها مرتباً از آلرژی غذایی رنج نمی برند ، بنابراین اکثر والدین حیوانات خانگی نگران تلاش برای یافتن یک غذای سگ بدون غلات با کیفیت بالا نیستند. با این حال ، بیشتر کارشناسان توصیه می کنند غذای سگی پیدا کنید که مواد پرکننده ارزان قیمت مانند ذرت و سویا نداشته باشد ، فقط به این دلیل که این نوع مواد به نیازهای غذایی حیوان خانگی شما کمک نمی کنند.

شما همچنین می خواهید از محصولات فرعی حیوانات که معمولاً ضایعات و مانده های حیوانات هستند ، خودداری کنید. این نوع افزودنی ها برای حیوان خانگی شما سالم نیستند و فقط برای تهیه مواد غذایی در غذا قرار می گیرند. در عوض ، به دنبال گوشت های بی ارزش واقعی یا حتی وعده های غذایی حیوانات باشید ، زیرا پروتئین آنها از گوشت واقعی بالاتر است ، که مقدار زیادی آب را در خود نگه می دارد و هنگام پخت ارزش غذایی را از دست می دهد.

چه موقع باید به توله سگ دوبرمن خود غذای بزرگسالان بدهم؟

غذای توله سگ مخصوصاً تهیه شده است تا تغذیه مناسب سگ های در حال رشد را فراهم کند. به همین ترتیب ، اغلب از نظر پروتئین ، کالری و چربی بالاتر است. اما دوبرمن ها باید تحت نظارت دقیق قرار بگیرند زیرا آنها از یک توله سگ به یک سگ بزرگسال بالغ می شوند ، بنابراین رشد آنها خیلی سریع نیست ، که می تواند سلامتی آنها را در آینده زندگی در معرض خطر قرار دهد.

به طور کلی توصیه می شود که توله سگ خود را از حدود شش ماهگی به غذای سگ بزرگسالان منتقل کنید ، اگرچه اگر ترجیح می دهید صبر کنید تا حدود 12 ماهگی اشکال ندارد. برای مشاوره با دامپزشک خود مشورت کنید ، زیرا بسته به وزن و رشد حیوان خانگی شما ممکن است یک بازه زمانی متفاوت در ذهن داشته باشد.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-بهترین غذای سگ برای دوبرمن

چگونه می توانم دوبرمن خود را به یک رژیم غذایی جدید منتقل کنم؟

هنگامی که حیوان خانگی خود را به نوع جدیدی از غذا عادت می دهید ، بهتر است این کار را به تدریج انجام دهید. سوئیچ ناگهانی می تواند باعث ناراحتی گوارشی شود ، که منجر به گاز معده ، اسهال و استفراغ شود.

در عوض ، غذای حیوان خانگی خود را به آرامی و طی یک هفته انتقال دهید. این دستورالعمل مفید را دنبال کنید ، و حیوان خانگی شما مطمئناً قادر به تغییر فرمول جدیدی خواهد بود بدون اینکه مشکل گوارشی را تجربه کند. اگر حیوان خانگی شما بعد از اینکه کاملاً روی مارک جدید قرار گرفت ، اختلاف نظر نشان دهد ، ممکن است مشکلی در عدم تحمل مواد تشکیل دهنده وجود داشته باشد.

روز اول – 2 = 25٪ غذای جدید / 75٪ غذای قدیمی

روز 3 – 4 = 50٪ غذای جدید / 50٪ غذای قدیمی

روز 5 – 6 = 75٪ غذای جدید / 25٪ غذای قدیمی

روز 7 = 100٪ غذای جدید

اطمینان حاصل کنید که مواد غذایی مورد نظر شما دارای موارد زیر است:

نوعی گوشت خاص در سه ماده اولیه ذکر شده است. این بدان معنی است که باید حیوان خاصی را که از آن می آید لیست کند (بوفالو ، مرغ ، بره و غیره). از “وعده های غذایی گوشت” یا سایر موارد غیر اختصاصی گوشت باید خودداری شود.

گوشت ارگانیک یا مواد غذایی موجود در غذا. این 100٪ ضروری نیست و یافتن آن در بسیاری از مارک های غذای سگ دشوار است. اگر بتوانید آن را پیدا کنید عالی است!

گواهینامه AAFCO )انجمن مقامات کنترل خوراک آمریکا). اگر در کنار گواهینامه نوشته شده باشد “برای تمام مراحل زندگی” ، به این معنی است که می تواند سگ شما را برای زندگی تغذیه کند.

مواد نگهدارنده طبیعی مانند ویتامین C و E یا توکوفرول، اینها اشکال بهتر مواد نگهدارنده هستند.

حداقل 25٪ پروتئین ، اگرچه 35٪ ایده آل است. پروتئین زیاد می تواند کلیه های دوبرمن را تحریک کند بنابراین بیشتر لزوماً بهتر نیست.

حدود 25٪ کربوهیدرات از منابع کربوهیدرات پیچیده مانند نخود فرنگی ، سیب زمینی شیرین و حبوبات. جو دوسر ، برنج و جو نیز خوب است.

15٪ تا 18٪ چربی های سالم از جمله اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6. این موارد برای سلامت پوست و کت توله سگ شما بسیار مهم است. روغن ماهی قزل آلا ، روغن بذر کتان و چربی مرغ منابع بسیار خوبی از این اسیدهای چرب با کیفیت هستند.

ویتامین ها و مواد معدنی میوه ها و سبزیجات. کلسیم برای دوبرمن بخصوص در سال های جوانی بسیار باورنکردنی است.

همانطور که قبلاً گفتم ، اگر سگ شما در یک نوع غذا (اسهال ، موی ضعیف ، خارش پوست ، آلرژی و غیره) خوب عمل نمی کند ، بهتر است چیز جدیدی را امتحان کنید. فقط مطمئن شوید که غذای جدید از کیفیت بالایی برخوردار است و به آرامی جابجا کنید.

موادی که باید از آنها اجتناب کرد

من دریافته ام که بسیاری از تولیدکنندگان غذای سگ که غذاهای ارزان و بی کیفیت تولید می کنند ، از برخی از موادی که در واقع برای سگ دوبرمن شما بهترین نیستند استفاده می کنند. در اینجا برخی از موادی که باید از آنها اجتناب کنید آورده شده است.

گندم ، ذرت ، و سویا . این مواد پرکننده ارزان در غذای سگ هستند و واقعاً ارزش غذایی کمی برای سگ شما فراهم می کنند. آنها توسط دوبرمن به خوبی پردازش نشده اند و می توانند منجر به ناراحتی و نفخ دستگاه گوارش شوند. از غذاهایی که این مقادیر زیاد دارند خودداری کنید. اجتناب از این موارد کاملاً ممکن نیست. در مقادیر کم ، این موارد می توانند خوب باشند و حتی به جلوگیری از DCM ناشی از رژیم کمک می کنند. اما بسیاری از سازندگان غذای سگ عادت دارند که بیش از حد این مواد را بیش از حد ارزان قیمت مصرف کنند.

محصولات جانبی گوشت . این مورد در بعضی از غذاهای سطح پایین سگ به عنوان منبع ارزان پروتئین استفاده می شود. این ماده احتمالاً از غذاهای باقیمانده کشتارگاه مانند مغز ، خون و حتی پای مرغ ساخته خواهد شد. اینها منابع ضعیفی برای پروتئین هستند و حتی می توانند شامل بیماری باشند. اگر حیوان خاصی به نام محل تولید پروتئین وجود نداشته باشد ، احتمالاً یک محصول جانبی گوشت است.

مواد افزودنی شیمیایی . اینها مواد مصنوعی هستند که برای تغییر شکل ، طعم یا بوی غذای سگ استفاده می شوند. شما قادر خواهید بود این موارد را در لیست مواد تشکیل دهنده تشخیص دهید زیرا آنها اغلب به عنوان یک عدد رنگ مانند “6 زرد” یا “آبی 2” ذکر شده اند.

چربی های رنگی . این باعث ایجاد طعم به غذا می شود اما همچنین منبع میکروارگانیسم های خطرناک و سموم فلزات سنگین است. دوبرمن حساس به تجمع مس در کبد است که می تواند بسیار خطرناک باشد. چربی ارائه شده می تواند این وضعیت را به میزان قابل توجهی بدتر کند. همچنین می تواند به رشد کپک و باکتری در غذا کمک کرده و سگ شما را بیمار کند.

BHA و BHT . اینها مواد نگهدارنده ای است که در برخی غذاهای ارزان قیمت سگ استفاده می شود و همچنین به طور گسترده ای باعث ایجاد سرطان می شود. در حال حاضر استفاده از آنها در برخی از کشورها ممنوع شده است.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-بهترین غذای سگ برای دوبرمن

مسائل مربوط به سلامتی و تاثیر مواد غذایی در دوبرمن

دوبرمن پینچر احساس خوبی ندارد

دوبرمن ها به بسیاری از مسائل بهداشتی حساس هستند . در حالی که نمی توان از برخی از آنها اجتناب کرد ، برخی دیگر نیز ارتباط مستقیمی با غذایی که می خورند دارند. با رعایت رژیم غذایی سالم می توانید از این مشکلات جلوگیری کرده یا علائم را تسکین دهید.

کم کاری تیروئید

این شرایط از تولید هورمون های غدد تیروئید سگ شما برای سالم ماندن جلوگیری می کند. در نتیجه ، سگ های مبتلا به کم کاری تیروئید خیلی راحت وزن می گیرند. حتی با ورزش منظم ، افزایش وزن اتفاق می افتد. برای مقابله با این ، رژیم غذایی پر از مواد ساده بهترین است.

پرکننده های فرآوری شده و کربوهیدرات های ساده فقط مشکل را تحریک می کنند. اگر سگ شما به این بیماری مبتلا است ، باید به فرمولی که عمدتاً شامل گوشت ، میوه و سبزیجات است ، بچسبید.

نفخ کردن

در حالی که نفخ بیش از حد برای انسان ناخوشایند است ، اما برای سگ ها می تواند کشنده باشد. نفخ شکم  که با نام Volvulus Gastric Dilation نیز شناخته می شود ، مسئله مرگ و زندگی است. وقتی نفخ ایجاد می شود ، معده باد می شود و پیچ می خورد. این می تواند در مدت زمان نسبتاً کوتاهی مشکلات تنفسی ایجاد کرده و منجر به مرگ شود.

بهترین راه برای جلوگیری از این مسئله جلوگیری از خوردن بیش از حد سگ در مدت زمان کوتاه است. وعده های غذایی آنها را به قسمت های کوچکتر تقسیم کنید و بچه های خود را مجبور کنید تا حدود 30 دقیقه بعد از غذا خوردن آرام شوند.

همچنین می توانید از پرکننده هایی مانند ذرت ، گندم یا سویا خودداری کنید. شناخته شده اند که باعث تجمع بیش از حد گاز می شوند.

سندرم ووبلر

این وضعیت معمولاً بعداً در زندگی تشخیص داده می شود. این امر بر نخاع تأثیر می گذارد و ممکن است سگ شما تعادل خود را از دست داده و به زمین بیفتد. این بیماری به دلیل رشد ضعیف استخوان به عنوان توله سگ رخ می دهد. برای جلوگیری از آن ، باید از ابتدا غذای با کیفیتی را برای سگ خود تهیه کنید.

شما باید در حدود شش ماهگی وزن به یک فرمول بزرگسال بروید و رشد آنها را کنترل کنید . سندرم ووبلر معمولاً وقتی اتفاق می افتد که سگ خیلی سریع رشد کند یا در سنین جوانی وزن اضافه کند.

آرتروز و دیسپلازی مفصل ران

سگهای نژاد بزرگ مانند دوبرمن با گذشت زمان می توانند اثرات ساییدگی و پارگی مفاصل خود را احساس کنند. آنها به طور خاص می توانند از ناحیه کمر ، آرنج ، زانو ، گردن و باسن مشکلاتی را نشان دهند. گلوکزآمین و کندرویتین مدت طولانی است که به دلیل اثرات تسکین دهنده درد ، ضد التهاب و پیشگیری بر مفاصل و غضروف ها مورد مطالعه قرار گرفته اند.

ترکیبات دیگری که به غذای سگ اضافه می شود و ممکن است به التهاب مفصل کمک کند و همچنین به عنوان پیشگیری کننده عمل می کند ، اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 است.

آلرژی های پوستی و ریزش مو

از مدت ها قبل چربی های حاصل از منابع با کیفیت ، EPA و اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 به نفع پوست شناخته شده بودند. افرادی که دوبرمن خود را با غذای سگ غنی از این عناصر تغذیه می کنند ، اغلب پوستی سالم با کت های براق طبیعی می بینند.

آلرژی غذایی و ناراحتی گوارشی

کمپانی های تولید غذای سگ بیشتر روی موادی که در محصولاتشان می گذارند تمرکز می کنند ، مخصوصاً برای تهیه دستورالعمل های برتر. استفاده از منابع جدید پروتئین یا کربوهیدرات (ماده ای که سگ شما معمولاً مانند خرگوش یا گوشت گوزن با آن روبرو نمی شود) و مواد محدود باعث سود دوبرمن با آلرژی غذایی یا عدم تحمل غذا می شود.

تغذیه و عطر و طعم غذای خشک و خسته کننده سگ را تقویت کنید.

آب مرغ ، آبگوشت استخوان ، یا آب گوشت طبیعی را به غذای خشک اضافه کنید. این رطوبت مورد نیاز را اضافه می کند . اما از آبگوشت های حاوی مقدار زیادی شکر ، نمک ، ادویه و مواد نگهدارنده خودداری کنید. رطوبت اضافی به ویژه اگر سگ شما مقدار زیادی آب ننوشد بسیار مهم است.

روی آن مقداری پنیر پارمزان بپاشید.

برای پروبیوتیک ها ماست ساده ، کفیر یا خامه ترش کم چرب اضافه کنید .

یک یا دو قاشق چایخوری (بسته به اندازه سگ شما) روغن بذر کتان یا روغن ماهی به کیبل (اسیدهای امگا 3) اضافه کنید

و تقویت کننده طعم مورد علاقه بسیاری از سگ ها یک قوطی ماهی قزل آلا یا ساردین در آب است.

یا یک تخم مرغ آب پز شده را به لقمه آنها اضافه کنید.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-بهترین غذای سگ برای دوبرمن

غذای ارگانیک سگ دوبرمن

در حالی که کلماتی مانند “طبیعی” روی بسته بندی غذا مشاهده نمی شوند ، اما غذاهای قابل توجهی وجود دارد که با برچسب “ارگانیک” دریافت می کنید. با استفاده از آن برچسب ، غذای سگ شما فاقد آنتی بیوتیک ، هورمون های مصنوعی ، آفت کش های سمی و مواد نگهدارنده تأیید شده است. و طبق گواهینامه ، مواد تشکیل دهنده آن را نمی توان به روش ژنتیکی تولید کرد ، در کود شیمیایی پرورش داد و یا تحت تابش قرار داد.

غذای خشک سگ دوبرمن در مقابل غذای مرطوب یا کنسرو شده سگ دوبرمن

مقدار آب موجود در غذای مرطوب ممکن است آن را به یک غذای عاقلانه تبدیل کند ولی در عوض بهتر است دنبال غذای خشک برای سگ دوبرمن باشید. یکی از فواید غذای خشک این است که اصطکاک جویدن آن می تواند به سلامت دندان ها و لثه های سگ کمک کند. همچنین کمتر کثیف است. کیسه های غذای خشک در مقایسه با گزینه های دیگر مقرون به صرفه تر نیز هستند.

كیبل كردن معمولاً شامل گوشت كمتری است و غالباً شامل نوعی دانه ، حبوبات یا سیب زمینی است. اگر با کیبل رفتن پیش می روید، غذای خشک را با کمی کنسرو ، گوشت داخل خانه یا سایر مواد غذایی بریزید.

غذای مرطوب سگ دوبرمن و غذای خشک سگ دوبرمن هر دو گزینه های مناسبی برای توله سگ شما هستند. انتخاب بین این دو بیشتر مربوط به رژیم یا ترجیح طعم است. قبل از تغییر سریع رژیم غذایی سگ دوبرمن، همیشه باید با دامپزشک مشورت کنید ، به خصوص اگر حساسیتی داشته باشد. همچنین ، اگر توله سگ جدیدی گرفتید ، مهم است که با یک دامپزشک در مورد آنچه در غذای خود برای حمایت از رشد و حفظ سلامتی نیاز دارند مشورت کنید.

غذای خشک یا غذای مرطوب؟ چند نکته برای کمک به شما در انتخاب غذای مناسب سگ دوبرمن

تهیه غذای خشک هزینه کمتری دارد. اگر می خواهید از مزایای تغذیه ای یک ماده غذایی برتر بهره مند شوید ، تهیه نسخه خشک یک روش اقتصادی تر برای انجام آن است.

غذای خشک برای تغذیه راحت تر است زیرا شما می توانید مقدار بیشتری را با یک بار خرید خریداری کنید و فضای ذخیره سازی آن کمتر از تغذیه با غذای مرطوب برای همان تعداد روز است.

اگر سگ دوبرمن شما دوست دارد در طول روز چند مرتبه غذا بخورد و نه اینکه وعده غذایی خود را یکجا بخورد ، کنار گذاشتن غذای خشک مناسب تر است.

اگر سگ دوبرمن یک غذاخور بدنساز است ، ممکن است یک غذای مرطوب جذابیت بیشتری داشته باشد و غذا خوردن باعث تشویق آن شود. همچنین می توانید غذای مرطوب را به آرامی تا دمای بدن گرم کنید که رایحه های آن را بیشتر می کند.

غذای خشک می تواند در تمیز نگه داشتن دندان فوایدی داشته باشد زیرا کیبل زدن می تواند یک عمل سایشی داشته باشد. برخی از آنها ، مانند برنامه بهداشت دهان و دندان ، برنامه هیل ، به طور خاص برای پاک کردن دندان مفیدترند.

برای سگ دوبرمن میانسال ، در صورت داشتن مشکلات دندانی ، غذای مرطوب یا نیمه مرطوب به راحتی قابل تغذیه است.

بسیاری از افراد ترجیح می دهند به دوبرمن خود هر دو غذا را بدهند ، به عنوان مثال ، صبح ها غذای خشک می دهند و در روز آن را بیرون می گذارند ، و سپس یک وعده غذایی مرطوب شبانه می دهند.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای سگ رویال کنین مدل Maxi Puppy وزن 15 کیلوگرم

غذای سگ رویال کنین

مدل Maxi Puppy وزن 15 کیلوگرم

  • ابعاد: 20x30x40 سانتی‌متر
  • وزن: 15000 گرم

مشاهده قیمت و خرید

  • گونه حیوان: سگ

  • برند: رویال کنین

  • کشور سازنده: آلمان

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک سگ

غذای خشک سگ رویال کنین

مدل Maxi وزن 4 کیلوگرم

  • وزن: 4000 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • برند: رویال کنین
  • کشور سازنده: آلمان

مشاهده قیمت و خرید

سگ های بزرگ برای توانایی های باور نکردنی خود و برای اموری چون شکار، پیگیری، نجات، نگهبانی و کمکی ارزش دارند . این سگ های قدرتمند و متعهد اغلب از حساسیت های گوارشی، درد مفاصل و حتی مسائل قلبی رنج می برند. غذای خشک توله سگ نژاد بزرگ رویال کنین نیازهای سگ بزرگ را در طول عمر خود، از دوره رشد طولانی سگ بزرگ، به مواد مغذی برای کمک به کاهش التهاب مفاصل و پروتئین بسیار قابل هضم برای کاهش هضم، پاسخ می دهد.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-کنسرو سگ مونگه مدل با طعم مرغ وزن 400 گرم

کنسرو سگ مونگه

مدل با طعم مرغ وزن 400 گرم

  • وزن: 400 گرم
  • گونه حیوان: سگ

مشاهده قیمت و خرید

  • برند: مونگه

  • کشور سازنده: ایتالیا

  • سایر توضیحات: کنسرو چانک با طعم مرغ

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-کنسرو غذای سگ یو اس پت مدل Lamb مقدار 400 گرمی

کنسرو غذای سگ یو اس پت

مدل Lamb مقدار 400 گرمی

  • ابعاد: 15 × 10 × 10 سانتی‌متر
  • وزن: 400 گرم
  • گونه حیوان: سگ

مشاهده قیمت و خرید

  • برند: یو اس پت

  • کشور سازنده: آلمان

  • سایر توضیحات: حاوی گوشت بره به همراه کدو سبز

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک سگ جوسرا مدل ADULT FESTIVAL وزن 0.9 کیلوگرم

غذای خشک سگ جوسرا

مدل ADULT FESTIVAL وزن 0.9 کیلوگرم

  • ابعاد: 26*18*7 سانتی‌متر
  • وزن: 900 گرم

مشاهده قیمت و خرید

غذای سگ های بالغ بد غذا دارای گوشت ماهی برای کلیه نژادها مناسب می باشد، این غذا دارای دانه ایی پوشیده شده با پودر طبیعی گوشت جهت خوش خوراکی بیشتر غذا است. این غذا قابل استفاده به همراه آب یا شیر بوده و حاوی اسیدهای چرب امگا3 و امگا6 برای سلامت و درخشندگی موها است. این غذا مناسب برای سگ های با فعالیت بالا و سگ های کار بوده و محافظ کننده ی مفاصل و استخوان هاست

سایر توضیحات

  • گونه حیوان: سگ
  • کشور سازنده: آلمان
  • حاوی دانه هایی پوشیده از پودر طبیعی گوشت
  • قابل استفاده به همراه شیر یا آب
  • حاوی اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6
  • مناسب برای سگ های فعال
  • محافظت کننده ی مفاصل و استخوان ها
رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای خشک هپی داگ سگ بالغ مدل maxi adult نژاد بزرگ 15 کیلویی

غذای خشک هپی داگ سگ بالغ

مدل maxi adult نژاد بزرگ 15 کیلویی

  • ابعاد: 20*50*70 سانتی‌متر
  • وزن: 15000 گرم

مشاهده قیمت و خرید

  • گونه حیوان: سگ
  • برند: هپی داگ
  • کشور سازنده: آلمان
غذای خشک سگ دوبرمن

غذای خشک سگ بوش

مدل Maxi Junior وزن 15 کیلوگرم

  • وزن: 15000 گرم
  • گونه حیوان: سگ

مشاهده قیمت و خرید

  • برند: بوش
  • کشور سازنده: آلمان
  • سایر توضیحات
  • غذاي خشك مخصوص توله سگ هاي ن‍‍‍‍‍‍ژاد بزرگ
  • مناسب برای سگ‌های با عمر دوازده ماه و کم‌تر
  • مناسب برای استفاده به عنوان غذای اصلی
  • مناسب برای مصرف روزانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *