تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
مبلغ کل: تومان
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

راهنمای انتخاب پد سگ + مشخصات، قیمت و خرید 25 مدل پد سگ

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-خرید پد سگ

هنگامی که صدای کوچک و پر جنب و جوش یک توله سگ تازه وارد را در خانه‌تان می‌شنوید، دل‌تان لبریز از شور و حرارتِ محبت می‌شود. اما با همه دل‌نشینی‌های نگاه معصوم به دنبال‌تان، یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های نگهداری از سگ جدید، آموزش بهداشت و پاکیزگی به آن‌ها است. پد سگ یکی از ابزارهای ضروری در این سفر تربیتی است؛ نه تنها به عنوان یک راهنما برای توله‌ها بلکه همچنین به عنوان یک محافظ برای خانه‌های ما. در دنیای پر مشغله امروزی، انتخاب بهترین پد ممکن—که علاوه بر کارایی، دوستدار محیط زیست و به صرفه هم باشد—یک تصمیم دشوار است.

در این مقاله، ما به شما کمک می‌کنیم تا این تصمیم را با آگاهی کامل بگیرید. ما یک نگاه دقیق به متنوع‌ترین گزینه‌های موجود در بازار می‌اندازیم و عوامل کلیدی را بررسی می‌کنیم که در هنگام خرید پد سگ باید در نظر بگیرید. از جنس و متریال گرفته تا جذب و تحمل بو، از اندازه و شکل گرفته تا روش‌های مختلف آموزش و نگهداری، ما پوشش کاملی از هر آنچه باید بدانید ارائه خواهیم داد. همچنین، با به اشتراک گذاری نکات متخصصین و تجربیات واقعی صاحبان سگ، این راهنما را به یک منبع جامع و کاربردی تبدیل می‌کنیم.

پس، خواه شما در پروسه‌ی آموزش بهداشتی به یک توله پر انرژی باشید، یا به دنبال روشی بهینه برای حفظ نظافت خانه در حضور دوست چهارپای پیرتان هستید، با ما همراه شوید تا هرآنچه لازم است بدانید را به شما بگوییم. درست است که مسیر پیش رو پر از چالش‌های آموزشی و دل‌نگرانی‌های بهداشتی است، اما با راهنمایی و ترفندهای درست، این امکان‌پذیر است که هم حیوان خانگی‌تان و هم خانه‌تان همواره پاکیزه و مرتب بمانند. به پیش، به سمت خانه‌ای پاک، و توله‌ای خوش‌تربیت

زیرانداز بهداشتی برای سگ یک وسیله مهم و مفید در مراقبت از سلامت و بهداشت حیوان خانگی شماست. در اینجا به مزایا و نکات مهم در مورد استفاده از زیرانداز بهداشتی برای سگ می‌پردازیم.

پد های سگ لایه های مربعی یا مستطیلی از مواد جاذب هستند که به دلایل متعدد، به ویژه به دلیل توانایی خیس شدن آن ها برای حیوان خانگی مناسب هستند.

انواع مختلفی از پد ها وجود دارند که می توانید انتخاب کنید. هرکدام ویژگی های مختلفی دارند که به صاحبان حیوانات خانگی امتیازات متفاوتی میدهند، مانند عطرهایی که برای کاهش بوی ادرار با رایحه های از بین برنده بو استفاده می کنند.

قبل از اینکه به دنیای متنوع و گسترده پد‌های سگ قدم بگذاریم، لازم است نگاهی به گذر زمان و تکامل این محصولات ضروری و مفید بیندازیم. تاریخچه‌ی پد‌های سگ نشان‌دهنده نوآوری‌هایی است که برای ارتقاء کیفیت زندگی دوستان چهارپای ما و البته راحتی بیشتر ما انسان‌ها صورت گرفته است.

آغاز یک ایده

در دهه‌های گذشته، آموزش بهداشتی سگ‌ها بیشتر به روش‌های سنتی و گاه آزمون و خطای صاحبان سگ تکیه داشت. امکانات و محصولات مدرن امروزی که روند آموزشی را بسیار آسان‌تر می‌کنند، در گذشته‌های نه چندان دور وجود نداشتند. در آن زمان‌ها، صاحبان سگ‌ها مجبور بودند از روزنامه‌های قدیمی یا پارچه‌های اضافی برای جذب ادرار سگ‌شان استفاده کنند.

نوآوری بافت‌های جاذب

با پیشرفت صنایع نساجی و کاغذی، و با الهام از فناوری‌های به‌کار رفته در تولید پوشک کودکان، اولین پد‌های جاذب برای استفاده سگ‌ها تولید شدند. این محصولات، که ابتدا به سادگی و بیش از همه برای جذب رطوبت طراحی شده بودند، بتدریج وارد بازار شدند.

ورود به دنیای تجارت

در دهه 80 و 90 میلادی، با افزایش شمار خانواده‌هایی که هر دو والد شغلی داشتند و کمبود وقت برای آموزش به توله‌ها، تقاضا برای راه‌حل‌های سریع‌تر و موثرتر برای آموزش بهداشتی به شدت افزایش یافت. در این دوران بود که پد‌های یک‌بار مصرف سگ به صورت جدی‌تری مطرح و به عنوان یک محصول جانبی ضروری در خانه‌های دارندگان سگ‌ها جا افتادند.

تکامل و پایداری

امروزه، بحث‌ها پیرامون محیط زیست و مسئولیت‌های اجتماعی به نوع دیگری از نوآوری‌ها در صنعت پد‌های سگ انجامیده است. پد‌های قابل شستشو، بیودگرادیبل و اکوفرندلی به بازار عرضه شده‌اند تا نیازهای متنوع مصرف‌کنندگان و دغدغه‌های زیست‌محیطی آن‌ها را پاسخ دهند.

نگاهی به آینده

در حالی که به پیشرفت‌های چشمگیر در این حوزه ادامه داده می‌شود، تکنولوژی‌های جدید نیز وارد عرصه شده‌اند که شامل پد‌های هوشمند با قابلیت‌های تعاملی و هشدار‌دهنده می‌شوند تا تجربه‌ی نگهداری از سگ را هر چه بیشتر آسان و دلپذیر کنند

مزایای پد های سگ

هر پد دارای چندین لایه برای اطمینان از عملکرد ضد نشت و ضد بو است. لایه های داخلی بلافاصله ادرار را گرفته و در رطوبت و بو قفل میکنند.

ایده آل برای آموزش توله سگهای جدید هستند. همچنین در کمک به پیری، سگ های بیمار و بی اختیار، اقامت طولانی مدت در خانه یا استفاده در هنگام مسافرت، کف های شما در برابر خیس شدن، نشت و ردیابی محافظت میکنند.

پدها فوراً مایعات را به ژل تبدیل می کنند تا پنجه های سگ شما خشک و تمیز بماند.

این پد ها در اندازه های مختلف موجود است.

  1. حفظ نظم و تمیزی: زیرانداز بهداشتی به نگهداری از محیط زندگی سگ کمک می‌کند. این وسیله جلوگیری می‌کند از مخلوط شدن مدفوع و ادرار سگ با زمین یا سطوح دیگر، که ممکن است به بوی نامطبوع و آلودگی منزل منجر شود.
  2. جلوگیری از خرابی مبلمان: اگر سگ شما داخل منزل تخلیه کند، زیرانداز بهداشتی می‌تواند از خراب شدن مبلمان یا فرش‌های منزل جلوگیری کند. این وسیله به عنوان یک پدامناسب برای تخلیه سگ عمل می‌کند.
  3. تسهیل در تمیزکاری: زیرانداز بهداشتی قابل شستشو و تعویض است. این به معنای تسهیل در تمیزکاری و نگهداری از بهداشت سگ است. به راحتی می‌توانید آن را شسته و باز استفاده کنید.

نکات مهم در استفاده از زیرانداز بهداشتی برای سگ:

  1. تعویض منظم: زیرانداز بهداشتی باید منظماً تعویض شود تا از تجمع مدفوع و ادرار جلوگیری شود. فرکانس تعویض به میزان تخلیه سگ و نوع زیرانداز معمولاً وابسته است.
  2. انتخاب مواد با کیفیت: زیرانداز بهداشتی با مواد با کیفیت ساخته شده باشد تا به راحتی قابل شستشو و دوباره استفاده باشد.
  3. مراقبت از بهداشت سگ: به مراقبت از بهداشت سگ نیز باید توجه کرد. پس از تخلیه سگ، دست‌های خود را با آب و صابون بشویید تا هر گونه آلودگی جلوگیری شود.

استفاده از زیرانداز بهداشتی برای سگ به عنوان یک راهکار موثر در مراقبت از سلامت حیوان خانگی شما کمک می‌کند و به نظافت و بهداشت منزل نیز کمک می‌کند.

انواع پد سگ

زیرانداز بهداشتی برای سگ‌ها از انواع مختلفی برخوردارند و می‌توانند براساس نیازهای شما و نوع سگ انتخاب شوند. در ادامه به برخی از انواع زیرانداز بهداشتی سگ اشاره می‌کنیم:

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-خرید پد سگ

پدهای یکبار مصرف

این پد ها را فقط میتوان یک بار استفاده کرد و قابلیت استفاده مجدد را ندارند، سگ شما به راحتی میتواند این پد را پاره کند چون ضخامت کمی دارد و نازک است. این پد ها جذب بالایی دارند.

این نوع زیرانداز‌ها معمولاً از مواد دیسپوزیبل ساخته می‌شوند و بعد از یکبار استفاده دور انداخته می‌شوند. زیرانداز‌های یکبار مصرف به عنوان گزینه‌ای اقتصادی و کارآمد برای تخلیه سگ در سفرهای کوتاه مدت مناسب هستند.

پدهای قابل شست و شو

پدهای قابل شست و شو ضخامت بیشتری نسبت به پدهای یکبار مصرف دارند و به راحتی پاره نمیشوند، شما میتوانید این پد هارو هر بار بشویید و دوباره از آنها استفاده کنید.

این نوع زیرانداز‌ها از مواد مقاومی مانند پنبه یا پلی‌استر ساخته می‌شوند و می‌توانند بعد از هر بار استفاده شسته شوند و دوباره استفاده شوند. زیرانداز‌های قابل شستشو از نظر اقتصادی مزیت دارند و می‌توانند محیط زندگی سگ را تا حد زیادی تمیز نگه دارند.

زیرانداز دیپری

این نوع زیرانداز‌ها برای سگ‌هایی که ممکن است مشکلات کمربندی داشته باشند یا در دوران بیماری یا پیری قرار داشته باشند مناسب هستند. زیرانداز دیپری معمولاً دارای لایه‌های جذب‌کننده و ضد نشت هستند.

زیرانداز سلفی

این نوع زیرانداز‌ها برای سگ‌هایی با پشمالو  دل‌انگیز هستند. آنها از مواد نرم و مخملی تر ساخته می‌شوند و به سگ امکان راحتی در هنگام تخلیه را می‌دهند.

زیرانداز گرماگیر

این نوع زیرانداز‌ها برای سگ‌هایی که در مناطق سرد زندگی می‌کنند یا در فصول سرد سال نیاز به گرما دارند مناسب هستند. آنها معمولاً دارای لایه‌های گرماگیر هستند تا سگ را گرم نگه دارند.

هنگام انتخاب زیرانداز بهداشتی برای سگ‌تان، نوع و نیازهای خاص سگ را در نظر بگیرید. همچنین مهم است که زیرانداز‌ها را منظماً تعویض کرده و به بهداشت سگ‌تان توجه کنید.

چگونه می توان سگ خود را با استفاده از پدهای سگ آموزش داد؟

پدها را در کل کف یک اتاق کوچک قرار دهید. در صورت امکان از کف سطح سخت به جای فرش استفاده کنید.

همانطور که سگ شما در حال یادگیری استفاده از پد است، او را با یک دستور یا یک نشانه لفظی در اتاق قرار دهید.

هر بار که با توله سگ خود به اتاق می روید، اجازه دهید بو بکشد.

پس از دستشویی کردن سگ، دوباره از کلمه دستور استفاده کنید و به سگ خود یک خوراکی جایزه دهید.

در حین آموزش، حتما مرتباً به اتاق مراجعه کنید. حدود ده دقیقه بعد از غذا خوردن، با تکرار مراحل بالا، با سگ خود به اتاق پد بروید.

سگ خود را در حین تمرین برای استفاده از پد ها کاملاً تحت نظر داشته باشید. برای رفتارهای مثبت جایزه دهید.

به طور مداوم آموزش سگ خود را ادامه دهید تا زمانی که او خودش بتواند برای دستشویی کردن وارد اتاق شود.

همانطور که او میفهمد این پد ها چیست، میتوانید به جای پوشاندن کل کف، برخی از پد ها را بردارید و فقط آنچه را که نیاز دارید در آن کف اتاق نگه دارید.

با مراجعه به قسمت لوازم بهداشتی سگ رایاپت میتوانید پد های سگ با کیفیتی را تهیه کنید تا شرایط را برای حیوان خانگی خود راحت تر کنید و به راحتی استفاده از پد را به سگ خود آموزش دهید.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-زیرانداز بهداشتی سگ آسو پد مدل 6060

زیرانداز بهداشتی سگ آسو پد

مدل 6060

  • ابعاد: 45x25x8 سانتی‌متر
  • وزن: 500 گرم
  • گونه حیوان: خزنده , جونده , گربه , سگ
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
سایز 60×60 .جاذب بو ، موثر در تمیز نگه داشتن کلیه سطوح از قبیل پارکت سرامیک . قدرت جذب 3 لیتر آب
رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-زیرانداز بهداشتی سگ آسو پد مدل 6090

زیرانداز بهداشتی سگ آسو پد

مدل 6090

  • ابعاد: 35x25x9 سانتی‌متر
  • وزن: 500 گرم
  • گونه حیوان: خزنده , جونده , پرنده , گربه , سگ
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
پد ادرار سایز 60×90 بسته 5 عددی
رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-پد آموزش ادرار سگ دونو مدل04سایز XL

پد آموزش ادرار سگ دونو

مدل04سایز XL

  • ابعاد: 20×25×40 سانتی‌متر
  • وزن: 1500 گرم
  • گونه حیوان: سگ

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
دارای 25 عدد پد جهت مصرف
سایز هر پد60×90 سانتی متر
پدهای آموزشی dono ساخت کشور چین به صورت انحصاری توسط شرکت پویا تدبیر دام کوچک ومارال وارد کشور شده است.این پدها براساس سایزو جثه حیوان و با داشتن کربن باعث قدرت بالا در جذب ادرار وبوی نامطبوع ان به مدت48 ساعت می شود.این محصولات DRY SURFACE هستند که بعد از7ثانیه به طور کامل خشک میشود ومجدد حیوان میتواند به مدت 48ساعت از ان استفاده کند.این پد ها در منازل کلینیک ها وپانسیونها قابل استفاده است.به علت داشتن کربن در این نوع پدها بوی نا مطبوع ادرار گرفته میشود ولی از طرفی در صورت ریختن قطره ادرار باعث متساعد شدن بوی ادرار جهت تعلیم توله ها تا شعاع5متری خود می گردد.داشتن بسته های کارتنی وهمچنین داشتن استانداردهای لازم همچون اتحادیه اروپا FAD ISO9001باعث تمایز کیفیت این پد ار بقیه پدهای موجود در بازار شده است.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-پد آموزش ادرار سگ و گربه دونو مدل01

پد آموزش ادرار سگ و گربه دونو

مدل01

  • ابعاد: 30×15×5 سانتی‌متر
  • وزن: 300 گرم
  • گونه حیوان: گربه , سگ

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
قدرت جذب فوق العاده
مقاوم در برابر خراش
پلیمرهای فوق جذب کننده مایعات را به ژل تبدیل میکند تا از نشت آنها جلوگیری کند
لبه های مهرو موم شده برای اطمیتان از حداکثر حفاظت در برابر نشت مایعات
قابلیت انتشار رایحه خوش برای جلوگیری از بوی نامطبوع ادرار
هر بسته شامل 10پد در ابعاد60×90 cm

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-پد آموزش ادرار سگ دونو مدل03 سایز S

پد آموزش ادرار سگ دونو

مدل03 سایز S

  • ابعاد: 50×40×25 سانتی‌متر
  • وزن: 1500 گرم
  • گونه حیوان: سگ

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
دارای 100عدد پد جهت مصرف
سایز هر پد 33×45 سانتی‌متر
پدهای آموزشی dono ساخت کشور چین به صورت انحصاری توسط شرکت پویا تدبیر دام کوچک ومارال وارد کشور شده است.این پدها براساس سایزو جثه حیوان و با داشتن کربن باعث قدرت بالا در جذب ادرار وبوی نامطبوع ان به مدت48 ساعت می شود.این محصولات DRY SURFACE هستند که بعد از7ثانیه به طور کامل خشک میشود ومجدد حیوان میتواند به مدت 48ساعت از ان استفاده کند.این پد ها در منازل کلینیک ها وپانسیونها قابل استفاده است.به علت داشتن کربن در این نوع پدها بوی نا مطبوع ادرار گرفته میشود ولی از طرفی در صورت ریختن قطره ادرار باعث متساعد شدن بوی ادرار جهت تعلیم توله ها تا شعاع5متری خود می گردد.داشتن بسته های کارتنی وهمچنین داشتن استانداردهای لازم همچون اتحادیه اروپا FAD ISO9001باعث تمایز کیفیت این پد ار بقیه پدهای موجود در بازار شده است.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-پد آموزش ادرار سگ دونو مدل01 سایز M

پد آموزش ادرار سگ دونو

مدل01 سایز M

  • ابعاد: 20×17×20 سانتی‌متر
  • وزن: 500 گرم
  • گونه حیوان: سگ

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
دارای 50عدد پد آموزشی
هر پد دارای ابعاد 45×60 سانتی‌متر
رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-پد آموزش ادرار سگ و گربه دونو مدل 02

پد آموزش ادرار سگ و گربه دونو

مدل 02

  • ابعاد: 25×25×5 سانتی‌متر
  • وزن: 250 گرم
  • گونه حیوان: گربه , سگ

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
قدرت جذب فوق العاده
مقاوم در برابر خراش
پلیمرهای فوق جذب کننده مایعات را به ژل تبدیل میکند تا از نشت آنها جلوگیری کند
لبه های مهر وموم شده برای اطمینان از حداکثر حفاظت در برابر نشت مایعات
قابلیت انتشار رایحه خوش برای جلوگیری از بوی نامطبوع
هربسته شامل 10عدد پد در ابعاد60×60 cm

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-پد زیر انداز بهداشتی سگ آسوپد کد 6045 بسته 10 عددی

پد زیر انداز بهداشتی سگ آسوپد

کد 6045 بسته 10 عددی

  • ابعاد: 30x5x22 سانتی‌متر
  • وزن: 300 گرم
  • گونه حیوان: جونده , گربه , سگ , گوسفند

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
زیرانداز جاذب آسوپد بسته 10 عددی سایز 60 در 45
ساخته شده از ۵ لایه محافظ شامل :
لایه تنفسی نرم تاپ شیت رویی
لایه تیشو بالایی
لایه اصلی وسط با خمیر کاغذ و پودر فوق جاذب
لایه تیشو زیرین
لایه ضدنشتی ساخته شده از فیلم پلی اتیلن

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-پد آموزش ادرار سگ راما مدل ps500 بسته 12 عددی

پد آموزش ادرار سگ راما

مدل ps500 بسته 12 عددی

  • ابعاد: 10×20×30 سانتی‌متر
  • وزن: 800 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

پد آموزش ادرار با ابعاد 60×90 و جذب عالی می باشد. تحت لیسانس کشور کره جنوبی تولید می شود. دارای بسته بندی مقوایی و بسیار شکیل است.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-پد زیر انداز بهداشتی سگ آسوپد کد 01 بسته 5 عددی

پد زیر انداز بهداشتی سگ آسوپد

کد 01 بسته 5 عددی

  • ابعاد: 30x22x5 سانتی‌متر
  • وزن: 300 گرم
  • گونه حیوان: جونده , گربه , سگ

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
زیرانداز جاذب آسوپد بسته ۵ عددی سایز ۶۰ در ۹۰
ساخته شده از ۵ لایه محافظ شامل :
لایه تنفسی نرم تاپ شیت رویی
لایه تیشو بالایی
لایه اصلی وسط با خمیر کاغذ و پودر فوق جاذب
لایه تیشو زیرین
لایه ضدنشتی ساخته شده از فیلم پلی اتیلن

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-پد بهداشتی سگ فرپلاست مدل 79417 بسته 10 عددی

پد بهداشتی سگ فرپلاست

مدل 79417 بسته 10 عددی

  • ابعاد: 8x4x0.1 سانتی‌متر
  • وزن: 40 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • کشور سازنده: چین

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
این محصول قابل استفاده برای شورتکس سگ فرپلاست سایز MEDIUM و LARGE یا سایر برندها با ابعاد متناسب است.
رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-پد زیر انداز بهداشتی سگ آسوپد کد 02 بسته 5 عددی

پد زیر انداز بهداشتی سگ آسوپد

کد 02 بسته 5 عددی

  • ابعاد: 28x20x5 سانتی‌متر
  • وزن: 250 گرم
  • گونه حیوان: سگ

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
زیرانداز جاذب آسوپد بسته ۵ عددی سایز ۶۰ در ۶۰
ساخته شده از ۵ لایه محافظ شامل :
لایه تنفسی نرم تاپ شیت رویی
لایه تیشو بالایی
لایه اصلی وسط با خمیر کاغذ و پودر فوق جاذب
لایه تیشو زیرین
لایه ضدنشتی ساخته شده از فیلم پلی اتیلن

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-پد زیر انداز بهداشتی سگ مدل لوکا پد بسته 5 عددی

پد زیر انداز بهداشتی سگ

مدل لوکا پد بسته 5 عددی

  • ابعاد: 23x10x23 سانتی‌متر
  • وزن: 300 گرم
  • گونه حیوان: گربه , سگ
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-پد زیر انداز بهداشتی سگ آ دی کد 01 بسته 5 عددی

پد زیر انداز بهداشتی سگ آ دی

کد 01 بسته 5 عددی

  • ابعاد: 5x20x28 سانتی‌متر
  • وزن: 300 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

پد بهداشتی برند آدی مناسب برای آموزش دستشویی سگ های تمامی نژادها می باشد. این زیرانداز بهداشتی دارای یک لایه نایلونی در قسمت زیرین بوده که از نفوذ رطوبت به زمین جلوگیری می کند همچنین قدرت جذب رطوبتا بسیار بالایی دارد و قابل انداختن بر روی تشک و تختخواب را نیز دارد.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-پد بهداشتی سگ مدل Eco_10 بسته ۱۰ عددی

پد بهداشتی سگ

مدل Eco_10 بسته ۱۰ عددی

  • ابعاد: 25x20x10 سانتی‌متر
  • وزن: 400 گرم
  • گونه حیوان: گربه , سگ

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
حاوی ۱۰ عدد
ابعاد ۹۰ در ۶۰
جذب و بوگیری مناسب
این محصول در بسته بندی های ۱۰ عددی که هر برگ دارای ابعاد ۹۰ سانتی متر در ۶۰ سانتی متر می باشد.دارای پودر جاذب و چند لایه برای جذب خوب و کاهش انتشار بوی نامطبوع می باشد.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-پد زیر انداز بهداشتی سگ جیم داگ مدل Gimdog بسته 20 عددی

پد زیر انداز بهداشتی سگ جیم داگ

مدل Gimdog بسته 20 عددی

  • ابعاد: 19x18x14 سانتی‌متر
  • وزن: 1000 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • کشور سازنده: ایتالیا

مشاهده قیمت و خرید

پد زیر انداز بهداشتی سگ جیم داگ با قابلیت جذب بالا و رایحه لوندر بسیار نرم در ابعاد 60 در 40 سانتی متر و بسته 20 عددی می باشد. این محصول کاملا بهداشتی و بسیار با کیفیت است و استفاده از آن بسیار آسان می باشد.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-پد بهداشتی سگ و گربه هیلمد مدل 01 بسته 5 عددی

پد بهداشتی سگ و گربه هیلمد

مدل 01 بسته 5 عددی

  • ابعاد: 22x22x8 سانتی‌متر
  • وزن: 500 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
زیر انداز بهداشتی
5 عددی
60×90 سانتی متر
قدرت جذب بالا
ضد حساسیت
مقاومت در برابر پارگی

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-پد بهداشتی سگ و گربه لوکا پد مدل t01 بسته پنج عددی

پد بهداشتی سگ و گربه لوکا پد

مدل t01 بسته پنج عددی

  • ابعاد: 23x10x23 سانتی‌متر
  • وزن: 300 گرم
  • گونه حیوان: گربه , سگ
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
پد بهداشتی مخصوص سگ و گربه
اندازه 60 در 60
بسته 5 عددی
قدرت جذب رطوبت بسیار بالا
آنتی باکتریال
پد آموزش ادرار و بهداشتی لوکا با اندازه 60 در 60 با خاصیت آنتی باکتریال و با جذب بسیار عالی با بهتری متریال و الیاف تهیه شده است . این محصول به علت جذب بالا مقرون به صرفه بوده و رطوبت را در خود جذب کرده و پس نمی دهد که میتوان جهت آموزش ادرار به سگ یا گربه از آن استفاده نمود .

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-پد شورتکس سگ فرپلاست مدل 85381000

پد شورتکس سگ فرپلاست

مدل 85381000

  • ابعاد: 8 × 4 × 0.1 سانتی‌متر
  • گونه حیوان: سگ

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-زیرانداز بهداشتی مخصوص سگ آسو پد مدل m

زیرانداز بهداشتی مخصوص سگ آسو پد

مدل m

  • ابعاد: 25x8x40 سانتی‌متر
  • وزن: 500 گرم
  • گونه حیوان: خزنده , جونده , پرنده , گربه , سگ
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
پد ادرار 60×60
رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-پد زیرانداز سگ و گربه سی دا کد Pet01005

پد زیرانداز سگ و گربه سی دا

کد Pet01005

  • ابعاد: 35*50 سانتی‌متر
  • وزن: 100 گرم
  • گونه حیوان: خزنده , جونده , گربه , سگ

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
بعلت ماهیت طاقه ای بودن پارچه ها، رنگ پد ها بصورت تصادفی انتخاب و ارسال می گردند.
کسانی که در منزل خود حیوان خانگی و بصورت خاص سگ و یا گربه نگهداری می کنند، به خوبی از اهمیت پد زیرانداز آگاهی دارند. پد زیرانداز سگ و گربه سی دا در سایر 35 در 50 سانتی متری، از سری ملزومات کاربردی انواع گربه و سگ محسوب می شود. از مزیت های این پدها می توان به موارد زیر اشاره کرد:- پد مناسب برای کف انواع باکس جمل سگ و گربه- دارای تنوع رنگ- دوخت عالی با پارچه های نرم و لطیف- جنس رویی پارچه و جنس زیرین از فوم برای نظافت آسان تر- قابل استفاده در انواع باکس حمل با قرارگیری چند عدد کنار هم در باکس های بزرگ- قابل شستشو- ابر داخلی مقاوم و مناسب.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-پد بهداشتی سگ هوم گارد مدل کوئیک بسته 30 عددی

پد بهداشتی سگ  هوم گارد

مدل کوئیک بسته 30 عددی

  • ابعاد: 20x12x6 سانتی‌متر
  • وزن: 500 گرم
  • گونه حیوان: گربه , سگ

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
پد بهداشتی سگ و گربه
بسته 30 عددی
ابعاد 56×56
قدرت جذب فوق العاده بالا
ضد حساسیت
مقاوم در برابر پارگی
جذب بوی نامطبوع ادرار و مدفوع حیوان

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-پد آموزش ادرار سگ دونو مدل02 سایز L

پد آموزش ادرار سگ دونو

مدل02 سایز L

  • ابعاد: 25×17×23 سانتی‌متر
  • وزن: 550 گرم
  • گونه حیوان: سگ

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
دارای 40 عدد پد آموزش ادرار
هر پد دارای ابعاد 60×60 cm
پدهای آموزشی dono ساخت کشور چین به صورت انحصاری توسط شرکت پویا تدبیر دام کوچک ومارال وارد کشور شده است.این پدها براساس سایزو جثه حیوان و با داشتن کربن باعث قدرت بالا در جذب ادرار وبوی نامطبوع ان به مدت48 ساعت می شود.این محصولات DRY SURFACE هستند که بعد از7ثانیه به طور کامل خشک میشود ومجدد حیوان میتواند به مدت 48ساعت از ان استفاده کند.این پد ها در منازل کلینیک ها وپانسیونها قابل استفاده است.به علت داشتن کربن در این نوع پدها بوی نا مطبوع ادرار گرفته میشود ولی از طرفی در صورت ریختن قطره ادرار باعث متساعد شدن بوی ادرار جهت تعلیم توله ها تا شعاع5متری خود می گردد.داشتن بسته های کارتنی وهمچنین داشتن استانداردهای لازم همچون اتحادیه اروپا FAD ISO9001باعث تمایز کیفیت این پد ار بقیه پدهای موجود در بازار شده است.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-پد زیر انداز بهداشتی سگ آ دی کد 6060 بسته 5 عددی

پد زیر انداز بهداشتی سگ آ دی

کد 6060 بسته 5 عددی

  • ابعاد: 28x20x5 سانتی‌متر
  • وزن: 300 گرم
  • گونه حیوان: گربه , سگ
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

پد بهداشتی برند آدی سایز 60×60 مناسب برای آموزش دستشویی سگ های تمامی نژادها می باشد. این زیرانداز بهداشتی دارای یک لایه نایلونی در قسمت زیرین بوده که از نفوذ رطوبت به زمین جلوگیری می کند همچنین قدرت جذب رطوبتا بسیار بالایی دارد و قابل انداختن بر روی تشک و تختخواب را نیز دارد.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-پد بهداشتی سگ مستر پنگوئن مدل 6060 بسته ۵ عددی

پد بهداشتی سگ مستر پنگوئن

مدل 6060 بسته ۵ عددی

  • ابعاد: 30x10x30 سانتی‌متر
  • وزن: 500 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
پودر جاذب
بوگیر عالی
جذب عالی
این محصول مناسب نژادهای کوچک است و با دارا بودن چندین لایه بسیار جذب خوبی دارد و نم پس نمی دهد همچنین دارای چسب ثابت کردن و مقدار زیادی پودر جاذب و بوگیر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *