تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
مبلغ کل: تومان
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

راهنمای انتخاب غذای کنسروی و پوچ سگ+مشخصات،قیمت و خرید 25 مدل غذای کنسروی و پوچ سگ

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-غذای کنسروی یا پوچ سگ

انواع محصولات غذایی سگ موجود در بازار می تواند انتخاب رژیم غذایی مناسب برای حیوان خانگی شما را بسیار گیج کننده کند. نه تنها انواع مارک ها و مواد مختلفی وجود دارد ، بلکه حتی ابتدایی ترین انتخاب بین غذای مرطوب یا غذای خشک سگ نیز می تواند طاقت فرسا باشد.

چه تفاوتی بین غذای مرطوب و خشک سگ وجود دارد؟

غذای خشک سگ و غذای مرطوب سگ می توانند رژیم های غذایی متعادل ارائه دهند ، اما تفاوت عمده در روش تولید آنها است.

غذای کنسروی یا پوچ سگ چیست و چگونه تولید می شود؟

تولید غذای مرطوب با خرد کردن منابع پروتئینی یا مواد گوشتی شروع می شود. سپس نوعی آب نبات حاوی ویتامین ها ، مواد معدنی و غلات اضافه می شود. وقتی مواد مخلوط شدند ، غذا پخته و استریل می شود تا غذای کنسرو شده سگ تولید شود.

رطوبت غذای مرطوب بسیار بیشتر از غذای خشک است. می توانید درصد حداکثر رطوبت را روی برچسب ، در بخش تجزیه و تحلیل محصول مشاهده کنید. یک غذای خشک ممکن است حدود 10٪ رطوبت (حداکثر) داشته باشد در حالی که یک ماده غذایی مرطوب ممکن است حدود 78٪ رطوبت (حداکثر) داشته باشد.

انواع کنسرو و پوچ سگ

غذای تر یا کنسروی سگ معمولا به دو صورت بسته بندی قوطی (کنسروی) و بسته بندی پوچ (کیسه‌ ای) وجود دارد. غذای کنسروی سگ تراکم بیشتری نسبت به غذای خشک دارد به همین علت وزن بالاتری هم دارد و میتواند یک تا دو وعده غذای سگ را تامین کند و در حالت کلی میتوان گفت که نسبتا به صرفه تر است. ولی پوچ سگ معمولا حجم خیلی کمی دارد و برای مصرف در یک وعده مناسب است (حدودا ۱۰۰ گرم)! آبکی بودن غذای پوچ سگ باعث شده تا به آن سوپ سگ هم گفته شود. یکی از ویژگی های مهم پوچ سگ حجم کم آنهاست که باعث میشود غذای مناسبی برای توله سگ ها و یا غذای تشویقی یا میان وعده سگ های بالغ و یا حتی برای مخلوط کردن با غذاهای دیگر مناسب باشد.

غذای مرطوب چه مزایایی دارد؟

در حالی که غذای خشک عمدتا از نظر قیمت ، تمیزی و راحتی برای صاحب آن مزایایی به همراه دارد ، اما مزایای غذای مرطوب به نفع خود سگ است.

طعم لذیذتر : اکثر سگها اگر بتوانند خودشان انتخاب کنند احتمالاً غذای مرطوب را انتخاب می کنند ، از آنجا که غذای مرطوب ، بو و طعم و مزه بهتری دارد، به ویژه محتوای زیاد آب تأثیر مثبتی دارد.

سلامت محصول: اکثر کنسرو های سگ عاری از هرگونه رنگ و طعم ‌دهنده ‌های مصنوعی هستند و به خاطر فرآیند بسته‌ بندی‌ و کنسروی ،نیازی به افزودن مواد نگهدارنده ندارند.

میزان رطوبت بیشتر: از آنجا که مواد غذایی مقدار زیادی مایعات به بدن می رسانند ، تأمین مایعات سگ با غذای مرطوب آسان تر از غذای خشک است. از این رو ، غذای مرطوب به خصوص برای سگهایی که در طول روز زیاد آب نمی نوشند توصیه می شود.

احساس سیری: برای سگهایی که تمایل به اضافه وزن دارند ، غذای مرطوب نیز می تواند در بعضی مواقع انتخاب بهتری باشد ، به شرط آنکه دلیل اضافه وزن این باشد که سگ غذا را دوست داشته باشد. به خصوص سگهایی که اشتهای قابل توجهی دارند اغلب وزن کمتری را با غذای مرطوب حفظ می کنند. به دلیل میزان انرژی کمتر در هر بخش ، آنها می توانند مقدار زیادی غذا بخورند بدون اینکه از کالری مورد نیاز خود عبور کنند. غذای مرغ سگ تمایل به ایجاد احساس “سیری” با ماندگاری طولانی تر دارد. افزایش سیری در مدیریت وزن مفید است ، به خصوص در سگهایی که به نظر می رسد اشتهای بی پایان دارند.

جویدن راحت تر: جویدن غذای مرطوب برای سگهایی که بیماری دندانی یا سایر ناهنجاری های دهانی دارند ، آسان تر از غذای خشک است.

توجه: البته در مورد تغذیه سگ با غذاهای کنسروی و مرطوب چند نکته حائز اهمیت است که باید به آنها توجه ویژه داشت. مهم‌ترین مورد قیمت نسبتا بالای این محصولات در مقایسه با غذای خشک می باشد.

قیمت غذای کنسرو شده سگ بالا و گران بوده ، زیرا حاوی درصد بالایی گوشت می باشد. بنابراین رژیم غذایی مبتنی بر غذای تر نیازمند اختصاص دادن هزینه ماهانه بالاست.

فواید غذای کنسروی و پوچ سگ

ذائقه اکثر سگها غذای مرطوب را بیشتر می پسندند.

غذاهای مرطوب به راحتی هضم می شود.

رطوبت زیاد آن می تواند به تامین آب مورد نیاز سگ شما کمک کند.

غذای کنسرو شده سگ به دلیل اینکه در درجه اول از پروتئین و چربی ساخته می شود و کربوهیدرات کمی دارد ، از نظر سگ خوش طعم تر است. خوش طعم بودن و قابلیت هضم غذای کنسروی نیز ممکن است این گزینه را برای سگ هایی که بیماری خاصی دارند ، مناسب کند.

نکته منفی غذای کنسروی ، بافت نرم آن است که به سگ شما فرصتی برای جویدن و خورد کردن غذا نمی دهد که می تواند دندان های آنها را تمیز کند. سگهای کوچکتری که اغلب غذای کنسرو می خورند ، دندان های خراب تری دارند. زیرا بافت نرم آنها باعث میشود غذا در لای دندان ها بماند و ایجاد خرابی کند.

با این وجود ، برخی از متخصصان تغذیه حیوانات خانگی بر این باورند که غذای کنسرو می تواند سالم تر از خشک باشد. و با توجه به میزان رطوبت بالا ، غذای کنسرو شده می تواند به حفظ رطوبت سگ کمک کرده و برای بهبود عملکرد دستگاه ادراری مفید باشد.

در حالی که پروتئین گوشتی موجود در غذای کنسرو سگ گران تر است ، اما برای نژادهای کوچکتر که کمتر غذا می خورند ممکن است یک گزینه مقرون به صرفه باشد. به یاد داشته باشید ، کنسروها فاسد شونده هستند و فقط می توانند برای مدت کوتاهی در یخچال باز بمانند. بنابراین ، هر غذایی که بیش از یک تا دو ساعت در کاسه سگ شما باقی مانده باشد باید دور ریخته شود.

آیا ترکیبی از غذای مرطوب و خشک امکان پذیر است؟

وقتی صحبت از سگهایی می شود که دچار مشکلات گوارشی هستند ، صاحبان آنها باید در حالت ایده آل فقط یک نوع غذا انتخاب کنند ، زیرا رفت و برگشت بین غذای مرطوب و خشک می تواند منجر به اسهال یا یبوست معده های حساس شود. به طور کلی ، ترکیب دو نوع غذا هیچ مزیتی برای سلامتی سگ ندارد ، زیرا هر دو نوع آن باعث می شود که تمام مواد حیاتی را مصرف کند. بنابراین اگر متوجه شده اید که سگ شما طعم یک ماده غذایی خاص را دوست دارد و آن را به خوبی تحمل می کند ، آن را عوض کنید!

راهنمای مخلوط کردن غذای مرطوب و خشک سگ

از آنجا که هر دو غذای مرطوب و خشک مزایای مختلفی دارند ، نتیجه گیری واضح این است که بهترین کار این است که به سادگی به سگ ها ترکیبی از این دو غذا بدهید. در اصل هیچ مشکلی وجود ندارد ، اما شما نباید دو نوع غذا را مخلوط کنید و همیشه باید آنها را در زمان های مختلف سرو کنید. به دلیل داشتن انرژی زیاد در غذای مرطوب ، باید اطمینان حاصل کنید که با وجود جابجایی بین غذای خشک و مرطوب ، از میزان مصرف روزانه بیش از حد نباشد.

محتوای غذای کنسرو شده

لیست مواد موجود در بسته بندی از نظر انتخاب غذای مناسب برای سگ شما از تنوع واقعی آن اهمیت بیشتری دارد. از این گذشته ، تغذیه نقش بسزایی در سلامت سگ ها دارد. سگ شما به یک ماده غذایی با کیفیت بالا احتیاج دارد که برای تأمین نیازهای خود و اطمینان از رشد سالم ، هر آنچه را که لازم دارد تأمین کند. در مورد اینکه دقیقاً چه موادی لازم است پاسخی واحد و متناسب وجود ندارد. هر سگ متفاوت است ، بنابراین هر سگ به غذای مختلفی نیاز دارد. هنگام جستجوی بهترین غذا ، عوامل فردی مانند سن ، وزن ، سطح فعالیت و وضعیت سلامتی قطعاً باید در نظر گرفته شوند. اصولاً غذایی برای سگهای بزرگسال سالم ،از حدود 70٪ گوشت برتر و تقریباً 30٪ سبزیجات و همچنین چربیها و روغنهای با کیفیت بالا تشکیل شده است. وجود بیش از حد غلات ، مواد نگهدارنده ، مواد تقویت کننده طعم مصنوعی یا حتی شیرین کننده هایی مانند شکر جایی در رژیم غذایی سگ ندارند. بنابراین قبل از انتخاب انواع مواد غذایی ، بهتر است ابتدا نگاهی به برچسب محصول بیندازید.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-کنسرو غذای سگ آنیموندا مدل Beef_Chicken وزن ۸۰۰ گرم

کنسرو غذای سگ آنیموندا

مدل Beef_Chicken وزن ۸۰۰ گرم

  • ابعاد: 10x10x20 سانتی‌متر
  • وزن: 800 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • کشور سازنده: آلمان

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
ساخت آلمان
برند معتبر
پاته
بسیار خوشمزه
دارای انواع ویتامین و موادمعدنی

این محصول به صورت پاته و مخلوط گوشت قرمز و گوشت مرغ می باشد که علاوه بر تامین پروتین مورد نیاز سگ، بسیار خوشمزه می باشد و همچنین غنی شده با انواع ویتامین و مواد معدنی مورد نیز است.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-کنسرو غذای سگ آنیموندا مدل Beef_Apel وزن ۸۰۰ گرم

کنسرو غذای سگ آنیموندا

مدل Beef_Apel وزن ۸۰۰ گرم

  • ابعاد: 10x10x20 سانتی‌متر
  • وزن: 800 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • کشور سازنده: آلمان

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
برند معتبر
کیفیت عالی
بسیار خوشمزه
پاته
دارای پروتین ، ویتامین و موادمعدنی مورد نیاز

این محصول به صورت پاته و حاوی گوشت خالص بیف همراه سیب می باشد که علاوه بر تامین پروتین دارای ویتامین و موادمعدنی مورد نیاز نیز می باشد و همچنین بسیار خوشمزه می باشد.این محصول ساخت آلمان است.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-کنسرو غذای سگ آنیموندا مدل Beef_Salmon وزن ۴۰۰ گرم

کنسرو غذای سگ آنیموندا

مدل Beef_Salmon وزن ۴۰۰ گرم

  • ابعاد: 8x8x15 سانتی‌متر
  • وزن: 400 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • کشور سازنده: آلمان

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
برند معتبر
طعم دلپذیر و خاص
پاته
دارای انواع ویتامین ها و مواد معدنی

این محصول با طعم مخلوط گوشت بیف و ماهی سالمون همراه اسفناج تهیه شده است که شامل تمام مواد غذایی مورد نیاز سگ از جمله پروتین،ویتامین و مواد معدنی می باشد.این محصول به صورت ‌پاته می باشد.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-کنسرو غذای سگ آنیموندا مدل Beef_Smokedfish وزن ۴۰۰ گرم

کنسرو غذای سگ آنیموندا

مدل Beef_Smokedfish وزن ۴۰۰ گرم

  • ابعاد: 8x8x15 سانتی‌متر
  • وزن: 400 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • کشور سازنده: آلمان

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
کیفیت عالی
طعم دلپذیر و خاص
پاته
برند معتبر

این محصول با طعم مخلوط گوشت بیف و ماهی دودی همراه سیب زمینی علاوه بر منحصر به فرد بودن دارای کلیه مواد غذایی مورد نیاز سگ شامل پروتین،ویتامین و مواد معدنی می باشد. این محصول به صورت پاته می باشد.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-کنسرو غذای سگ آنیموندا مدل Beef_Heart وزن ۴۰۰ گرم

کنسرو غذای سگ آنیموندا

مدل Beef_Heart وزن ۴۰۰ گرم

  • ابعاد: 8x8x15 سانتی‌متر
  • وزن: 400 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • کشور سازنده: آلمان

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
برند معتبر
پاته
طعم خاص و دلپذیر
دارای انواع ویتامین و موادمعدنی

این محصول با طعم منحصر به فرد و خاص مخلوط گوشت بیف و دل تهیه شده است که علاوه بر طعم دلپذیر، دارای انواع ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز سگ شما می باشد.این محصول به صورت پاته می باشد.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-کنسرو غذای سگ آنیموندا مدل Beef_Wild وزن ۴۰۰ گرم

کنسرو غذای سگ آنیموندا

مدل Beef_Wild وزن ۴۰۰ گرم

  • ابعاد: 8x8x15 سانتی‌متر
  • وزن: 400 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • کشور سازنده: آلمان

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
برند معتبر
طعم خاص و دلپذیر
پاته
دارای انواع ویتامین و مواد معدنی

این محصول با طعم منحصر به فرد و خاص مخلوط گوشت بیف و گوشت شکار تهیه شده است که علاوه بر طعم دلپذیر، دارای انواع ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز سگ شما می باشد.این محصول به صورت پاته می باشد.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-کنسرو غذای سگ آنیموندا مدل Beef_Duck وزن ۸۰۰ گرم

کنسرو غذای سگ آنیموندا

مدل Beef_Duck وزن ۸۰۰ گرم

  • ابعاد: 10x10x20 سانتی‌متر
  • وزن: 800 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • کشور سازنده: آلمان

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
برند معتبر
پاته
طعم عالی و منحصر به فرد بیف و دل اردک
دارای ویتامین ها و موادمعدنی

این کالا به صورت پاته و مخلوط پروتیین بیف و دل اردک تهیه شده است، که علاوه بر طعم عالی و منحصر به فرد، دارای انواع موادمعدنی و ویتامین ها نیز می باشد.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-کنسرو غذای سگ آنیموندا مدل Beef_800 وزن ۸۰۰ گرم

کنسرو غذای سگ آنیموندا

مدل Beef_800 وزن ۸۰۰ گرم

  • ابعاد: 10x10x20 سانتی‌متر
  • وزن: 800 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • کشور سازنده: آلمان

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
کیفیت عالی
برند معتبر
پروتیین خالص
بسیار خوشمزه
دارای ویتامین و موادمعدنی موردنیاز

این کالا از گوشت خالص بیف و به صورت پاته تهیه شده است که علاوه بر طعم بسیار عالی، سرشار از پروتین،ویتامین و موادمعدنی می باشد.این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-کنسرو غذای سگ آنیموندا مدل Beef_Turkey وزن ۴۰۰ گرم

کنسرو غذای سگ آنیموندا

مدل Beef_Turkey وزن ۴۰۰ گرم

  • ابعاد: 8x8x15 سانتی‌متر
  • وزن: 400 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • کشور سازنده: آلمان

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
برند معتبر
پاته
کیفیت عالی
طعم خاص
دارای انواع ویتامین و مواد معدنی

این محصول با طعم منحصر به فرد و خاص مخلوط گوشت بیف و گوشت بوقلمون تهیه شده است که علاوه بر طعم دلپذیر، دارای انواع ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز سگ شما می باشد.این محصول به صورت پاته می باشد.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-کنسرو غذای سگ آنیموندا مدل Beef_Fish وزن ۸۰۰ گرم

کنسرو غذای سگ آنیموندا

مدل Beef_Fish وزن ۸۰۰ گرم

  • ابعاد: 10x10x20 سانتی‌متر
  • وزن: 800 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • کشور سازنده: آلمان

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
برند معتبر
پاته
طعم خاص مخلوط بیف و ماهی
دارای ویتامین ها و موادمعدنی مورد نیاز

این کالا به صورت پاته و حاوی گوشت بیف همراه ماهی می باشد که علاوه بر طعم خاص و جذاب، دارای انواع پروتین ها و مواد معدنی و ویتامین مورد نیاز سگ شما می باشد.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-کنسرو غذای سگ آنیموندا مدل Beef_Wild وزن ۸۰۰ گرم

کنسرو غذای سگ آنیموندا

مدل Beef_Wild وزن ۸۰۰ گرم

  • ابعاد: 10x10x20 سانتی‌متر
  • وزن: 800 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • کشور سازنده: آلمان

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
برند معتبر
پاته
مخلوط بیف و شکار
دارای انواع ویتامین و‌ مواد معدنی مورد نیاز

این کالا با طعم منحصر به فرد و مخلوط گوشت بیف و گوشت شکار تهیه شده است که علاوه بر خوشمزگی،دارای انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز سگ شما می باشد.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-کنسرو غذای سگ آنیموندا مدل Beef_Turkey وزن ۸۰۰ گرم

کنسرو غذای سگ آنیموندا

مدل Beef_Turkey وزن ۸۰۰ گرم

  • ابعاد: 10x10x20 سانتی‌متر
  • وزن: 800 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • کشور سازنده: آلمان

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
برند معتبر
پاته
طعم منحصر به فرد و خوشمزه
دارای انواع ویتامین و‌ مواد معدنی مورد نیاز

این کالا به صورت پاته و مخلوط گوشت بیف و دل بوقلمون تهیه شده است که علاوه بر طعم منحصر به فرد و بسیار خوشمزه ، دارای انواع ویتامین و موادمعدنی مورد نیاز نیز است.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-کنسرو غذای سگ نوتری پت مدل Chicken&Beef وزن 425 گرم

کنسرو غذای سگ نوتری پت

مدل Chicken&Beef وزن 425 گرم

  • ابعاد: 8x8x10 سانتی‌متر
  • وزن: 425 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

کنسرو غذای سگ نوتری پت مدل Chicken & Beef تهیه شده از مواد اولیه کاملا تازه که ترکیبات تشکیل دهنده آن گوشت قرمز ، مرغ ، پودر استخوان ، سبزیجات ، غلات ، عناصر معدنی کمیاب و مکمل های ویتامینه K،E،D،B،A میباشد. این محصول دارای مجوز های لازم از سازمان دامپزشکی است.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-کنسرو غذای سگ پوتی مدل مرغ وزن 800 گرم

کنسرو غذای سگ پوتی

مدل مرغ وزن 800 گرم

  • ابعاد: 11x10x11 سانتی‌متر
  • وزن: 800 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

شما می­توانید به سگ خود ترکیبی از مرغ، و سبزیجات مغذی و دانه­ ها بدهید، و همه آن­ها نقش مهمی در ارائه تغذیه متعادل برای سگ شما در تمام مراحل زندگی او دارند. غذای کنسروی و مرطوب سگ همه این مزیت ها را برخوردار میباشد.در طی تولگی (زمانی که توله ه­ا کوچک هستند)، سگ­های جوان نیاز به پروتئین بیشتری برای کمک به رشد دارند، غذاهای کنسروی، مرطوب و حاوی پروتئین بیشتر می باشد و تاثیر زیادی در رشد آنها دارا میباشد.مواد غذایی کنسروی پوته حاوی گوشت و سبزیجات فراوان میباشد که ویتامین­ ها و مواد معدنی را که سگ شما برای سالم بودن نیاز دارد تامین میکند و همچنین، غذای مرطوب سگ را می­توان بسته به تاریخ انقضا به مدت طولانی­ ذخیره کرد.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-کنسرو غذای سگ شایر مدل Tripe وزن 800 گرم

کنسرو غذای سگ شایر

مدل Tripe وزن 800 گرم

  • ابعاد: 10x10x11 سانتی‌متر
  • وزن: 800 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • برند: شایر
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

کنسرو سگ شایر با طعم سیرابی حاوی امولسیون یکنواخت شده‌ سیرابی همراه با جگر، کمی برنج، هویج، نخود سبز، کلم، استخوان و سایر مواد غذایی طبیعی می‌باشد. سیرابی سرشار از زینک و گلوکوزامین است که موجب استحکام و رشد استخوان می شود. این کنسرو با توجه به داشتن پروتئین و فیبر لازم و مواد مغذی کاملا طبیعی برای تمامی سنین مناسب است. این کنسرو فاقد شکر، نمک و گلوتن می‌باشد و در آن از پرکننده ها ( Filler) استفاده نشده است. با توجه به داشتن مقدار قابل ملاحظه ای از امگا ۳ و ۶ به نگهداری، سلامت پوست و مو و همچنین رشد مو کمک قابل توجهی می نماید.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-کنسرو غذای سگ شایر مدل Mix وزن 800 گرم

کنسرو غذای سگ شایر

مدل Mix وزن 800 گرم

  • ابعاد: 10x10x11 سانتی‌متر
  • وزن: 800 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • برند: شایر
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

کنسرو سگ شایر با طعم میکس گوشت حاوی امولسیون یکنواخت شده‌ گوشت گوساله، مرغ، جگر و شتر مرغ و بوقلمون همراه با کمی برنج، هویج، نخود سبز، کلم و استخوان می‌باشد. این کنسرو حاوی امگا 3 و 6، میزان زیادی پروتئین، اسیدهای آمینه ضروری، ویتامین‌ها و مواد معدنی است. این کنسرو با توجه به داشتن پروتئین و فیبر لازم و مواد مغذی کاملا طبیعی برای تمامی سنین مناسب است.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-کنسرو غذای سگ پوتی مدل Mix وزن 800 گرم

کنسرو غذای سگ پوتی

مدل Mix وزن 800 گرم

  • ابعاد: 11x10x11 سانتی‌متر
  • وزن: 800 گرم
  • گونه حیوان: سگ

مشاهده قیمت و خرید

شما می­توانید به سگ خود ترکیبی از گوشت گاو، گوشت بره، مرغ، و سبزیجات مغذی و دانه­ ها بدهید، و همه آن­ها نقش مهمی در ارائه تغذیه متعادل برای سگ شما در تمام مراحل زندگی او دارند. غذای کنسروی و مرطوب سگ همه این مزیت ها را برخوردار میباشد.در طی تولگی (زمانی که توله ه­ا کوچک هستند)، سگ­های جوان نیاز به پروتئین بیشتری برای کمک به رشد دارند، غذاهای کنسروی، مرطوب و حاوی پروتئین بیشتر می باشد و تاثیر زیادی در رشد آنها دارا میباشد.مواد غذایی کنسروی پوته حاوی گوشت و سبزیجات فراوان میباشد که ویتامین­ ها و مواد معدنی را که سگ شما برای سالم بودن نیاز دارد تامین میکند و همچنین، غذای مرطوب سگ را می­توان به مدت طولانی­ ذخیره کرد.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-کنسرو غذای سگ نوتری پت مدل Beef in Gravy وزن 425 گرم

کنسرو غذای سگ نوتری پت

مدل Beef in Gravy وزن 425 گرم

  • ابعاد: 8x8x10 سانتی‌متر
  • وزن: 425 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

کنسرو غذای سگ نوتری پت مدل بیف حاوی تکه های گوشت قرمز تازه، غنی شده با ویتامین ها و مواد معدنی، پودر استخوان، مکمل ویتامینه و مواد معدنی کمیاب، غلات و سبزیجات، ویتامین های A,B,E,D,K ، آهن، منیزیم و زینک می باشد. این محصول دارای مجوز های لازم از سازمان دامپزشکی است.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-کنسرو غذای سگ شایر مدل Beef&Vegetable وزن 800 گرم

کنسرو غذای سگ شایر

مدل Beef&Vegetable وزن 800 گرم

  • ابعاد: 10x10x11 سانتی‌متر
  • وزن: 800 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • برند: شایر
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

کنسرو سگ شایر با طعم گوشت قرمز و سبزیجات حاوی امولسیون یکنواخت شده‌ گوشت قرمز و سبزیجات (کدو حلوایی، کدو سبز، بروکلی، اسفناج، ، هویج، نخود سبز، کلم) همراه با جگر، کمی برنج و استخوان می‌باشد. کدو حلوایی موجود در کنسرو به دلیل داشتن ویتامین‌های B مانند ویتامین B3، B2،B6 و اسید فولیک برای بدن حیوان بسیار مفید است. همچنین کدو سبز به دلیل ویتامین K موجود در خود، سبب استحکام دندان‌ واستخوان‌ می‌شود و از دیگر خواص آن بهبود دیابت است. این محصول حاوی فیبر، امگا 3 و 6، ویتامین C,Aو K، آهن و پتاسیم است. این کنسرو با توجه به داشتن پروتئین و فیبر لازم و مواد مغذی کاملا طبیعی برای تمامی سنین مناسب است.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-کنسرو غذای سگ نوتری پت مدل Pack 1 وزن 425 گرم مجموعه 4 عددی

کنسرو غذای سگ نوتری پت

مدل Pack 1 وزن 425 گرم مجموعه 4 عددی

  • ابعاد: 8x8x10 سانتی‌متر
  • وزن: 425 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • برند: نوتری پت
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
– مجموعه شامل 4 عدد کنسرو غذای سگ نوتری 425 گرمی با طعم‌های: گوشت قرمز و مرغ، کدو تنبل، گوشت قرمز و پته گوشت مرغ
– مواد اولیه 100% طبیعی
– بدون طعم دهنده‌های مصنوعی، مواد نگدارنده و غلات
– حاوی مکمل‌های ویتامینه و مواد معدنی کم‌یاب، غلات و سبزیجات، ویتامیین‌های A، B، E، D، K، آهن، منیزیم و زینک
– به صورت چانک در آب گوشت غلیظ

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-کنسرو غذای سگ شایر مدل Tripe کد 122164 وزن 200 گرم

کنسرو غذای سگ شایر

مدل Tripe کد 122164 وزن 200 گرم

  • ابعاد: 4x6x4 سانتی‌متر
  • وزن: 200 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • برند: شایر
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

کنسرو سگ شایر با طعم سیرابی حاوی امولسیون یکنواخت شده‌ی سیرابی همراه با جگر، کمی برنج، هویج، نخود سبز، کلم، استخوان و سایر مواد غذایی طبیعی می‌باشد. سیرابی سرشار از زینک و گلوکوزامین است که موجب استحکام و رشد استخوان می شود.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-کنسرو غذای سگ رویال کنین مدل Urinary وزن 385 گرم

کنسرو غذای سگ رویال کنین

مدل Urinary وزن 385 گرم

  • ابعاد: 10x60x10 سانتی‌متر
  • وزن: 385 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • برند: رویال کنین

مشاهده قیمت و خرید

URINARY S/O یک غذای کامل رژیمی است که فرموله شده برای انحلال سنگ استروویت و کاهش عود بیماری آنها از طریق خواص ادرار اسیدی آن، با سطح پایین منیزیم و میزان محدود پروتئین با کیفیت بالا، می باشد. این غذا برای سگ بالغی که دچار سنگ مثانه شده فرموله گردیده است که از طریق رقیق کردن ادرار ضمن شستشوی مثانه از تشکیل کریستال های ادراری جلوگیری میکند.

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-کنسرو غذای سگ دکتر آلدرز مدل My Lord Kaninchen and Herz وزن 1240 گرم

کنسرو غذای سگ دکتر آلدرز

مدل My Lord Kaninchen and Herz وزن 1240 گرم

  • ابعاد: 20*10*10 سانتی‌متر
  • وزن: 1240 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • برند: دکتر آلدرز
  • کشور سازنده: آلمان

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
مخصوص همه سگ ها
کیفیت سوپر پریمیوم
حاوی گوشت خرگوش و دل

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-کنسرو غذای سگ آلما مدل Ch وزن 120 گرم

کنسرو غذای سگ آلما

مدل Ch وزن 120 گرم

  • ابعاد: 8x8x4 سانتی‌متر
  • وزن: 120 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • کشور سازنده: ایران

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
– کنسرو فیله‌ی مرغ
– مخصوص سگ‌های بالغ نژاد کوچک
– حاوی 30% پروتئین، 2.6% چربی، 0.78% کلسترول و 2.2% کربوهیدرات
– دارای ترکیبات سینه‌ی مرغ خرد شده، جگر، برنج، منبع فیبر، آب مرغ، سس ژلاتینی و سفیده‌ی تخم مرغ
– در دمای 40-10 درجه‌ی سانتی‌گراد (دمای اتاق) نگهداری شود
– دارای کد پروانه بهداشتی بهره‌برداری از اداره کل دامپزشکی تهران

رایاپت فروشگاه آنلاین لوازم و غذای حیوانات خانگی-کنسرو غذای سگ وینستون مدل بره و بوقلمون وزن ۱۵۰ گرم

کنسرو غذای سگ وینستون

مدل بره و بوقلمون وزن ۱۵۰ گرم

  • ابعاد: 9x9x3 سانتی‌متر
  • وزن: 150 گرم
  • گونه حیوان: سگ
  • کشور سازنده: آلمان

مشاهده قیمت و خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *