تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
مبلغ کل: تومان
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

قناری ها چه نوع سبزیجات می خورند؟

رایاپت فروشگاه آنلاین حیوانات-قناری ها چه نوع سبزیجات می خورند؟

قناری ها نباید فقط با بذر زندگی کنند. حتی اگر به حیوان خانگی خود یک رژیم غذایی تجاری قناری با کیفیت بالا بدهید ، سبزیجات تازه باید بین 20 تا 25 درصد غذای روزانه او را تشکیل دهند. هر نوع سبزیجاتی که به پرنده خود می دهید نباید عاری از سموم دفع آفات یا علف کش باشد ، بنابراین قبل از تغذیه آنها را با دقت بشویید.

غذاهای مناسب

مقادیر کمی سبزیجات ریز خرد شده را به قناری خود در روز دو بار در یک کاسه جداگانه بدهید ، و غذای خورده نشده را از وعده قبلی حذف کنید. سبزیجات ایمن و مغذی برای قناری ها – اعضای خانواده فنچ – شامل گل کلم یا برگ کلم بروکلی ، سبزه یقه ، شاهی و بو بو چوی است. قناری ها سبزه ها و گل های قاصدک را دوست دارند ، اما فقط در صورت اطمینان از اینکه حاوی علف کش نیستند ، آنها را تغذیه کنید. خوراکی های گاه به گاه اسفناج ، جعفری ، خرد و برگ شلغم برای پرنده شما بی خطر است ، اما نباید بیش از یک بار در هفته به آنها غذا بدهید.

غذاهایی که باید از آنها اجتناب کنید

از دادن کاهو ، کوه کرفس یا سبزی دیگر که عمدتا از آب تشکیل شده است ، از قناری یخی خودداری کنید. این غذاها تغذیه کمی دارند. اگرچه آووکادو یک میوه است و یک سبزی نیست ، اما هرگز آن را به حیوان خانگی خود ندهید ، زیرا ممکن است سمی باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *