تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
مبلغ کل: تومان
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

آموزش صحبت کردن به پرنده  خانگی

رایاپت فروشگاه آنلاین حیوانات-آموزش صحبت کردن به پرنده  خانگی

آموزش صحبت کردن به پرنده خانگی

 

پرنده خود را بشناسید

رایاپت فروشگاه آنلاین حیوانات-نمای نزدیک پاراکت در قفس

اولین قدم برای یادگیری پرنده خود برای گفتگو این است که با دوست پرز خود پیوند برقرار کرده و انتظارات منطقی از آن داشته باشید.

همه گونه های پرندگان نمی توانند صحبت کنند و حتی آنهایی که توانایی دارند ، بعضی اوقات ترجیح می دهند از آن استفاده نکنند. برای تعیین اینکه آیا پرنده شما کاندید مناسبی برای آموزش گفتار است ، کمی در مورد گونه های حیوان خانگی خود تحقیق کنید. شناخته شده است که برخی از پرندگان بهتر از دیگران صحبت می کنند ، بنابراین نباید انتظار داشته باشید که حیوان خانگی شما بیش از آنچه که تواناییش را دارد بگوید.

کلمات خود را عاقلانه انتخاب کنید

رایاپت فروشگاه آنلاین حیوانات-آموزش صحبت کردن به پرنده  خانگی

بهترین راه برای تشویق پرندگان به صحبت این است که چند کلمه کوتاه برای شروع انتخاب کنید. نمونه هایی از کلمات خوب شروع کننده عبارتند از “سلام” ، “خداحافظ” ، “nite-nite” یا حتی نام پرنده شما .
به نظر می رسد کلمات ساده وقتی با شور و شوق گفته می شوند برای اکثر طوطی ها جالب تر می شوند. اطمینان حاصل کنید که وقتی با پرنده خود صحبت می کنید ، این کار را با لحنی مثبت و شاد انجام دهید.
هنگام تکرار کلماتی که انتخاب کرده اید ، پرنده خود را تماشا کنید. اگر خوب دقت کنید ، احتمالاً خواهید دید که بعضی از کلمات بیش از دیگران به آن توجه می کنند. برای اولین “کلمه آموزش” از کلمه ای که پرنده شما بیشتر به آن پاسخ می دهد استفاده کنید.

کلمه یا عبارت را هرچه بیشتر تکرار کنید

رایاپت فروشگاه آنلاین حیوانات-آموزش صحبت کردن به پرنده  خانگی

پس از قفل کردن کلمه ای که دوست شما دوست دارد ، آن را به همان تعداد ممکن تکرار کنید.
طوطی ها از طریق تکرار یاد می گیرند که تقلید کنند – بنابراین تکرار کلمه کلمه تنها راه تشویق پرنده برای گفتن دوباره آن است.
اگرچه همیشه بهتر است که مالکان به طور مستقیم به حیوانات خانگی خود آموزش دهند ، اما برخی از دارندگان استفاده از ابزارهای یادگیری اضافی مانند ضبط صوت و سی دی را برای یادگیری صحبت پرندگان انتخاب می کنند. استفاده از این ابزارها می تواند م effectiveثر باشد و مطمئناً مانع روند آموزش نخواهد بود ، اما دارندگان باید بدانند که هیچ جایگزینی برای تعامل یک به یک نیستند و فقط باید به عنوان کمک آموزشی اضافی استفاده شوند.

صبر داشته باشید و دلسرد نشوید

رایاپت فروشگاه آنلاین حیوانات-آموزش صحبت کردن به پرنده  خانگی صحبت ماکائو

سریعترین راه برای تشویق پرنده به صحبت ، تنظیم روال تمرین و کار با آن هر روز است. با این حال ، حتی این روش نیز کاملاً تضمین شده نیست. در حالی که بعضی از پرندگان کاملاً راحت صحبت انسان را شروع می کنند ، بعضی از پرندگان ماه ها یا حتی سالها طول می کشد تا اولین کلمه خود را بیان کنند. بعضی ها هرگز اصلاً صحبت نخواهند کرد – حتی مالکانی که با حیوانات خانگی خود با زحمت کار می کنند گاهی اوقات با پرنده ای روبرو می شوند که حرفی نمی زند.
اگر احساس می کنید پرنده شما با آموزش گفتاری خود بیش از حد طولانی می شود ، سعی کنید کمی آسان تر از مواردی مانند سوت زدن را آموزش دهید . به نظر می رسد بسیاری از پرندگان سوت زدن بسیار راحت تر از تقلید از گفتار است ، و به همین دلیل ممکن است برخی دیگر تمایل به امتحان کردن آن داشته باشند.
با عشق ، صبر ، و تمرین و وقت فراوان ، اکثر پرندگانی که از خانواده طوطی ها هستند ، یاد می گیرند چیزی را تقلید کنند .

به صداهایی که پرنده شما در طول روز می دهد توجه کنید. شاید تعجب کنید که متوجه شوید برخی از آنها را به عنوان صدای محیطی می شناسید که هر روز در خانه می شنوید ، مانند تلفن ، زنگ های مایکروویو و زنگ در.
حتی اگر پرنده شما هرگز با یک کلمه انسانی صحبت نمی کند ، نباید احساس حقارت کنید. آموزش گفتار ، تعامل و معاشرت اجتماعی به تقویت پیوند بین شما و حیوان خانگی کمک می کند ، بنابراین اگر پرنده شما ساکت بماند ، با این وجود می توانید اطمینان حاصل کنید که یک همراه دوست داشتنی ، باهوش و جالب را از معامله خارج خواهید کرد – و تا جایی که صاحب یک پرنده باشد ، این بهترین قسمت است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *