تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
مبلغ کل: تومان
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

بهترین غذا برای سگ ژرمن شپرد

بهترین غذای ژرمن شپرد

 

ژرمن شپردها که به دلیل هوش و غرایز محافظتی خود شناخته می شوند از مدت ها قبل در بین خانواده ها محبوب بوده اند. آنها با اعتماد به نفس ، وفادار ، بسیار قابل تمرین هستند و در مورد کودکان بسیار خوب عمل می کنند.  آنها با یک رژیم غذایی غنی از پروتئین رشد می کنند. بهترین غذای سگ برای ژرمن شپردها غذایی مرطوب یا خشک با کیفیت بالا است که برای یک سگ نژاد بزرگ فعال تهیه شده است.

ژرمن شپردها سگهای قدرتمند و باهوشی هستند. در نسل های مختلف پرورش یافته است تا سخت کار کنند. ژرمن شپرد نژاد بزرگی است که فعال و قوی بوده و بدنی عضلانی دارد. غذای سگ برای نژادهای بزرگ، متفاوت و ویژه است؛ زیرا به حفظ سلامت طولانی مدت و کیفیت زندگی آنها کمک می‌‏کند. غذای سگ ژرمن شپرد به غذای سایر نژادها مانند روتوایلر، لابرادور، گلدن رتریور، پیت بول و … شباهت بسیاری دارد.

ما در اینجا برخی از اصول مربوط به تغذیه ژرمن شپرد را برای کمک به شما در انتخاب بهترین غذا برای توله سگ یا سگ بزرگسالان ارائه می دهیم. همه سگها به یک رژیم غذایی سالم نیاز دارند که ترکیب مناسبی از پروتئین ، چربی ، کالری و مواد مغذی ضروری را فراهم کند. سگهای نژاد بزرگ عضلانی مانند ژرمن شپرد برخی از نیازهای غذایی خاص را دارند.

ژرمن شپردها به اندازه بزرگسالان 50 تا 90 پوند ، گاهی بیشتر رشد می کنند. گرچه آنها نسبتاً فعال هستند ، اما متابولیسم آنها کندتر از سگهایی است که وزن آنها در بلوغ زیر 20 پوند است. این بدان معناست که شما می خواهید میزان چربی و کالری مصرفی آنها را کنترل کنید تا از افزایش وزن ناسالم جلوگیری کند. این برای توله سگها نیز صدق می کند. اگر توله سگ شما خیلی سریع رشد کند ، ممکن است در معرض خطر بیشتری برای ایجاد مشکلات استخوانی و مفصلی در بزرگسالی باشد. هنگام خرید غذا برای توله سگ ژرمن شپرد ، دستورالعمل های سگ های بزرگ را که به طور خاص برای رشد سریعتر و کندتر طراحی شده اند ، انتخاب کنید.

هر ژرمن شپرد منحصر به فرد است و سن ، وزن بدن و سطح فعالیت سگ شما کالری مورد نیاز آنها را تعیین می کند. به طور کلی ، با این حال ، ژرمن شپرد فعال نسبت به بسیاری از سگ های نژاد بزرگ به رژیم غذایی با کالری بیشتری نیاز دارد. پروتئین برای کمک به ساخت و حفظ توده عضلانی بدون چربی بسیار مهم است.

در اینجا برخی از عناصر مهم وجود دارد که باید هنگام انتخاب غذای سگ برای ژرمن شپرد جستجو کنید:

درصد بالایی از پروتئین های حیوانی مانند گوشت ، مرغ و ماهی (حداقل 22٪ برای توله سگها و 18٪ برای بزرگسالان)
اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 برای سلامت پوست و پوشش
تا 5٪ فیبر ، دارای کربوهیدرات های قابل هضم مانند غلات سبوس دار و سبزیجات
یک فرمول کامل و متعادل از نظر غذایی مطابق با مشخصات مغذی AAFCO
به عنوان یک قاعده ، هر نوع غذای سگ را که منبع حیوانی پروتئین در آن ذکر نشده است به عنوان ماده اولیه اصلی منتقل کنید و از مصرف مواد حاوی مواد پرکننده ، محصولات جانبی یا مواد افزودنی مصنوعی خودداری کنید.

رایاپت فروشگاه آنلاین حیوانات-غذای خشک سگ ژرمن شپرد

در مورد غذای سگ بدون غلات چه می توان گفت؟

بسیاری از صاحبان سگ ها به اشتباه معتقدند که چون گرگ ها گوشتخوار هستند ، سگ ها نمی توانند غلات را هضم کنند. همچنین یک تصور غلط رایج وجود دارد که غذاهای سگ بدون غلات نسبت به نوعی از غذاهای سگ حاوی غلات سالم تر هستند.

برای اطلاعات بیشتر درخصوص انتخاب بهترین غذای خشک سگ لطفا مقاله “انواع غذای خشک سگ و نکات انتخاب و خرید آن” را مطالعه بفرمایید

برای اکثر سگها ، غلات کامل می توانند منبع بسیار مغذی انرژی ، فیبر و مواد مغذی ضروری باشند. زمان در نظر گرفتن رژیم غذایی بدون دانه در صورتی است که دامپزشک سگ خود را با آلرژی به یک یا چند دانه تشخیص دهد. حتی در این صورت ، می توانید با انتخاب یک رژیم غذایی با مواد محدود حاوی دانه ای که سگ شما تحمل می کند ، مشکل آلرژی را حل کنید.

تحقیقات 2018 توسط FDA ، که متعاقباً به روز شده است ، ارتباط بین رژیم های غذایی بدون دانه و کاردیومیوپاتی اتساعی (DCM) در سگها را نشان می دهد. DCM یک مشکل قلبی ارثی است که معمولاً نژادهای بزرگ از جمله ژرمن شپرد را درگیر می کند. به همین دلیل ، بهتر است قبل از تغذیه سگ خود با رژیم غذایی بدون دانه ، با دامپزشک مشورت کرده و تأیید آنها را بگیرید.

بهترین غذای توله سگ های ژرمن شپرد چیست؟

بهترین ماده غذایی برای ژرمن شپرد جوان ، غذایی است که از رشد سالم پشتیبانی کند و همچنین دارای طعم عالی باشد.

خوشبختانه در حال حاضر گزینه های خوبی در بازار وجود دارد که شروع خوبی در زندگی به سگ شما می دهد.

ما در رایاپت برای راهنمایی بیشتر در مورد غذای سگ ها مقاله تهیه کردیم با عنوان “بهترین غذای سگ ” که توصیه میکنیم قبل از خرید هر گونه غذا ابتدا آنرا مطالعه بفرمایید.

نیازهای غذایی توله سگهای ژرمن شپرد

سگ ها گوشتخوار هستند. اگرچه آنها از سبزیجات و میوه ها استفاده خواهند کرد ، اما رژیم غذایی طبیعی آنها مبتنی بر گوشت است.

این بدان معنی است که غذای آنها باید حاوی مقادیر زیادی پروتئین و چربی باشد.

ژرمن شپردها همچنین دارای موهای ضخیمی هستند و به طور مداوم در طول سال ریخته می شوند.

محتوای چربی در رژیم غذایی سگ شما به حفظ پوست و پشم او کمک می کند.

رایاپت فروشگاه آنلاین حیوانات-غذای خشک سگ ژرمن شپرد

بهترین غذای سگ برای سطح انرژی توله سگ ژرمن شپرد

به طور کلی توله سگهای ژرمن شپرد نسبت به سگهای بالغ غذای بیشتری می خورند.

آنها موجودات کمی کنجکاو و بسیار شلوغی هستند که بیشتر روز خود را با گشت و گذار در محیط خود و بازی سپری می کنند.

چنین سطوح بالای فعالیت همراه با رشد سریع برای ادامه کار خود به مقدار زیادی سوخت نیاز دارند.

بدن در حال رشد توله سگ شما به عنوان یک نژاد بزرگ سگ ، به مخلوط خاصی از مواد مغذی نیاز دارد تا بتواند به درستی به اندازه کامل برسد و سالم بماند.

بهترین غذای توله سگ ژرمن شپرد برای سلامتی

ژرمن شپردها به ویژه مستعد ابتلا به برخی مشکلات سلامتی هستند ، از جمله بیماری های پوستی ، دیسپلازی مفصل ران و نفخ.

رایاپت فروشگاه آنلاین حیوانات-غذای خشک سگ ژرمن شپرد

بهترین غذا برای توله سگهای ژرمن شپرد

این شرایط در بسیاری از نژادهای بزرگ سگ مشترک است و بسیاری از تولیدکنندگان آنها را در نظر می گیرند. به دنبال غذایی باشید که برای نژادهای بزرگ و فعال طراحی شده است.

غذای مناسب ممکن است به شما در جلوگیری از تأثیر این شرایط بر توله سگ در زندگی بعدی کمک کند. آنها باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند ، اما لزوماً از قیمت بالایی برخوردار نیستند. و با مقادیر کمتری از کربوهیدرات ها ، و نسبت بالاتر پروتئین و چربی.

برای کاهش خطر نفخ شکم و سایر ناراحتی های دستگاه گوارش ، حتما غذاهای جدید را به تدریج به توله سگ خود معرفی کنید.

بهترین غذا برای توله سگهای ژرمن شپرد شامل تعادل و ترکیبی کامل از مواد مغذی است.

رایاپت فروشگاه آنلاین حیوانات-غذای خشک سگ ژرمن شپرد

توله سگ ژرمن شپرد چه مقدار غذا باید بخورد؟

توله سگهای جوان تا سن حدود 6 ماهگی باید 3 تا 4 وعده غذایی کوچک در طول روز داشته باشند.در ابتدای روز  ظرف آن ها را بشویید و از این غذا ها نیز برای درمان آنها استفاده کنید.هر وقت کاری کردند که می خواهید بیشتر ببینید به آنها پاداش دهید . مثل اینکه آرام روی پاهای خود دراز بکشد ، یا از میهمانان خود بالا نرود.

استفاده از کیبل روزانه آنها به عنوان تمرین ، احتمال تغذیه بیش از حد و مسائل همراه آن را از بین می برد.دستورالعمل های توصیه شده مقدار تغذیه سازنده در مورد بسته بندی محصول را دنبال کنید.اما اگر فکر می کنید خیلی لاغر به نظر می رسند یا وزنشان خیلی سنگین است ، از تنظیم آن نترسید.

به سگ ژرمن شپرد بالغ خود چقدر غذا بدهیم؟

میزان غذای ژرمن شپرد بالغ شما به اندازه و سطح فعالیت او بستگی دارد. هر چه سگ بزرگ‏‌تر و فعال‏‌تر باشد، غذای بیشتری نیز مصرف می‏‌کند. سگ‏‌هایی با وزن بیش از 29.5 کیلوگرم روزانه بین 3 ½ تا 5 ½ پیمانه غذا می‏‌خورند. این مقدار به 4 تا 6 پیمانه برای سگ‏‌های 34 کیلویی، 4 ½ تا 6 ½ پیمانه برای سگ‏های 34 کیلویی و 5 تا 7 ½ پیمانه برای سگ‏های 43 کیلویی افزایش می‏‌یابد.
به خاطر داشته باشید که این مقدار برای غذای خشک سگ است. در صورت تهیه غذای مرطوب یا مخلوط، مقدار آن را به اندازه یک فنجان کامل کم کنید.

غذای مرطوب در مقابل غذای خشک برای سگ های ژرمن شپرد

تغذیه غذای خشک این مزیت را دارد که راحت تر و معمولاً مقرون به صرفه تر از کنسرو غذای مرطوب است. کیبل همچنین هنگام غذا خوردن توله سگ برای از بین بردن پلاک دندان ها بسیار خوب است.

کمک به جلوگیری از تشکیل تارتار و شروع بیماری پریودنتال.همچنین استفاده از آن به عنوان روش های درمانی بسیار آسان تر است.با این حال ، غذای خشک حاوی مقدار قابل توجهی آب است.

برای جلوگیری از مشکلات کبدی و کلیوی توله سگ ، همیشه اطمینان حاصل کنید که مقدار زیادی آب شیرین تمیز در دسترس او است.غذای مرطوب حاوی حدود 80٪ آب است که توله سگ شما را مرطوب نگه می دارد.اکثر غذاهای کنسرو شده نیز دارای پروتئین هستند که برای رشد توله سگ ژرمن شپرد شما ضروری است.

با این حال ، تغذیه کنسرو به طور کلی گرانتر از تغذیه لقمه است ، زیرا برای تأمین نیازهای روزانه توله سگ خود نیاز به دادن مقدار بیشتری از آن دارید.

غذاهای مضر برای سگ ژرمن

ساختار بدن و معده حیوانات با انسان‌ها تفاوت بسیاری دارد. به همین خاطر برخی از غذاها یا خوراکی‌هایی که برای انسان بسیار مفید هستند، ممکن است برای سگ‌ها در حکم سم باشند. بنابراین در اینجا به معرفی یک سری خوراکی‌های مضر برای سگ می‌پردازیم که مصرف آن‌ها نه تنها برای سگ ژرمن شپرد، بلکه برای تمام نژادهای سگ ممنوع و غیرمجاز هستند.

استفاده از هریک از این مواد، ممکن است با ایجاد بی‌حالی و اسهال در سگ شروع شده و در نهایت به بروز مشکلات جدی و حتی مرگ آن‌ها بینجامد. پس حواستان باشد که هرگز از مواد خوراکی زیر به سگ خود ندهید:

  • سیر
  • پیاز
  • شکلات
  • آدامس
  • نوشیدنی‌های الکلی
  • آووکادو
  • انگور
  • کشمش
  • نوشیدنی‌های کافئین‌دار (چای و قهوه)
  • چربی‌های زائد
  • هسته میوه‌ها
  • تخم‌مرغ خام
  • نمک و ادویه‌جات
  • قارچ

مهمترین بیماری های سگ ژرمن شپرد

بیشتر ژرمن شپرد ها  سگ های سالم هستند ، اما این نژاد نسبت به نژادهای دیگر در معرض بیماری بهداشتی است.

بسیاری از مشکلات ژرمن شپرد ها مادرزادی است و بنابراین از کنترل شما خارج است. با این حال ، سایر مشکلات سلامتی در پاسخ به محیط توله سگ یا شیوه زندگی شما ایجاد می شود ، و شما ممکن است با انتخاب غذاهای مطلوب برای توله سگ خود بتوانید بخشی از آنها را درمان کنید.

برخی از شایع ترین بیماری هایی که ژرمن شپرد ها را رنج می دهند عبارتند از:

فیستول پریانال

فیستول پریانال تونل های کوچکی است که در اطراف مقعد سگ تشکیل می شود و غدد مقعدی را به دنیای خارج متصل می کند. آنها بسیار دردناک هستند ، در معرض عفونت قرار می گیرند و غالباً ماده ای ترشح می کنند. این فیستول ها بیشتر از هر نژاد دیگری در ژرمن شپرد ها دیده می شوند.

حساسیت غذایی

ژرمن شپرد ها به دلیل ابتلا به آلرژی غذایی مشهور هستند. به طور معمول ، آلرژی های غذایی به صورت خشکی ، خارش پوست ، گوش ها یا پنجه ها ظاهر می شوند. اما برخی از سگها علائم گوارشی نیز دارند.

آلرژی غذایی سگ زمانی اتفاق می افتد که بدن سگ یک پروتئین بی ضرر را به عنوان یک پاتوژن شناسایی کند ، که باعث واکنش غیرضروری سیستم ایمنی بدن می شود.

عدم هضم غذا

برخلاف حساسیت های غذایی که معمولاً مشکلات پوستی ایجاد می کنند ، عدم هضم غذایی برخی پروتئین ها را برای ژرمن شپرد ها مانند آنچه که لازم است دشوار می کند. این می تواند باعث استفراغ یا اسهال در آنها شود.

دیسپلازی مفصل ران

دیسپلازی مفصل ران در میان بسیاری از نژادهای بزرگ سگ رایج است و چوپانان آلمانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. دیسپلازی مفصل ران می تواند بسیار دردناک باشد ، بنابراین توله سگ برای شما مشکل ایجاد می کند.

رایاپت فروشگاه آنلاین حیوانات-غذای خشک سگ ژرمن شپرد

آرتروز

مانند بسیاری از نژادهای بزرگ دیگر ، ژرمن شپرد ها نیز با افزایش سن دچار آرتروز می شوند. آرتروز باعث درد مفاصل می شود که می تواند تحرک سگ شما را محدود کند.

بیماری التهابی روده

بسیاری از ژرمن شپرد ها از بیماری التهابی روده رنج می برند ، که در این سگها بسیار شبیه بیماری کرونا در انسان ظاهر می شود. برخی شواهد نشان می دهد که بیماری التهابی روده و فیستول های پریانال ممکن است در نژاد به هم متصل شوند.

نفخ کردن

ژرمن شپرد ها در معرض خطر ابتلا به نفخ شکم هستند ، مانند بسیاری دیگر از نژادهای کم سن. نفخ شکم یک بیماری بالقوه کشنده است ، که وقتی معده یا روده سگ شما پیچ خورده و گازهای داخل آن را به دام می اندازد ، رخ می دهد.

اگرچه دلایل دقیق نفخ شکم هنوز کم شناخته شده است ، اما شاید عاقلانه باشد که سگ خود را تشویق کنید که به جای اینکه غذا را قورت دهد ، آرام بخورد.

در صورت مشکوک بودن سگ خود به هر یک از این شرایط ، همیشه با دامپزشک خود مشورت کنید. اما خواه سگ شما از این مشکلات رنج ببرد یا نه ، منطقی است که غذایی  را انتخاب کنید که به شما کمک کند از بروز بیماری آنها جلوگیری کنید.

رایاپت فروشگاه آنلاین حیوانات-غذای خشک سگ ژرمن شپرد

نکات مهم تغذیه سگ ژرمن شپرد :

از آنجا که ژرمن شپرد ها غالباً به آلرژی غذایی دچار می شود ، انتخاب غذاهایی که شامل برخی از آلرژن های رایج مانند ذرت ، گندم ، مرغ و گوشت گاو نمی شوند ، ممکن است مفید باشد.
از آنجا که ژرمن شپرد ها ممکن است به آرتروز و سایر بیماری های مفصلی مبتلا شوند ، بنابراین شما باید بدنبال محصولات حاوی گلوکوزامین و کندرویتین باشید ، که می تواند به درمان یا جلوگیری از چنین مشکلاتی کمک کند.
اسیدهای چرب امگا -3 و امگا -6 افزودنی های ارزشمندی در رژیم ژرمن شپرد شما هستند ، زیرا اعتقاد بر این است که این مواد به بهبود سلامت مفاصل و وضعیت خوب پشم و همچنین کاهش پاسخ های التهابی بدن کمک می کنند.
غذاهایی که شامل پروبیوتیک هستند ممکن است بتوانند به سیستم هضم ژرمن شپرد شما تسکین داده و عملکرد آن را بهبود بخشند. این امر به ویژه با توجه به مشکلات گوارشی نژاد ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
برای جلوگیری از مشکلات گوارشی بیشتر ، عاقلانه است که غذای توله سگ خود را تهیه کنید که به نظر می رسد سگ شما به خوبی هضم می کند. متأسفانه ، تا زمانی که آن را امتحان نکنید ، هرگز نخواهید فهمید که غذایی خاص بر سگ شما تأثیر می گذارد. با این حال ، جستجوی موادی که اکثر سگ ها به خوبی هضم می کنند  مانند گوشت بره و برنج  ممکن است مفید باشد.
از آنجا که ژرمن شپرد ها غالباً از نفخ شکم رنج می برند ، پس عاقلانه است که سگ خود را به جویدن و نه قورت دادن تشویق کنید. توله سگ شما به احتمال زیاد قطعات بزرگتر  را می جود ، بنابراین سعی کنید هنگام انتخاب غذا اندازه گزینه های مختلف را مقایسه کنید.

غذاهای مورد علاقه ژرمن شپرد

اگر چه غذاهای متنوع و زیادی برای ژرمن شپردها وجود دارد، اما لزوما همه این غذاها مورد علاقه سگ شما نمی تواند باشد. اگرچه ذائقه سگ ها متفاوت است و هر سگی به برخی از غذاها علاقه بیشتری دارد؛ اما به طور کلی اکثر ژرمن شپردها غذاهایی مانند گوشت گاو، گوشت بره، مرغ و ماهی را دوست دارند. یکی دیگر از مواد غذایی مورد علاقه ژرمن شپردها، پنیر است. اما نباید در مصرف آن زیاده روی کنند؛ زیرا ممکن است به ناراحتی معده منجر شود. این سگ ها هویج، کره بادام زمینی و هات داگ نیز دوست دارند. برخی از غذاهای انسان ها که ژرمن شپردها به آن علاقه دارند عبارتند از: هندوانه، برنج، تخم مرغ پخته، سیب و پیتزا!

رایاپت فروشگاه آنلاین غذای خشک سگ رویال کنین مدل ژرمن شپرد وزن 3 کیلوگرم

غذای خشک سگ رویال کنین

مخصوص نژاد ژرمن شپرد

تاریخ انقضا تا 2022
وزن: 3000 گرم
گونه حیوان: سگ
تولید کشور فرانسه.
برند: Royal Canin
غذای خشک سگ جوسرا مدل ADULT FESTIVAL وزن 0.9 کیلوگرم

غذای خشک سگ جوسرا

مدل ADULT FESTIVAL وزن 0.9 کیلوگرم

ابعاد: 26*18*7 سانتی‌متر
وزن: 900 گرم
گونه حیوان: سگ
کشور سازنده: آلمان

مشاهده قیمت و خرید

سایر توضیحات
حاوی دانه هایی پوشیده از پودر طبیعی گوشت
قابل استفاده به همراه شیر یا آب
حاوی اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6
مناسب برای سگ های فعال
محافظت کننده ی مفاصل و استخوان ها

غذای خشک سگ رویال کنین مدل German shepherd Adult وزن 11 کیلوگرم

غذای خشک سگ رویال کنین

مدل German shepherd Adult

وزن: 11 کیلوگرم
گونه حیوان: سگ
برند: رویال کنین

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت فروشگاه آنلاین غذای خشک سگ جوسرا مدل Kids وزن 0.9 کیلوگرم

غذای خشک سگ جوسرا

مدل Kids

وزن: 900 گرم
مناسب سگ های نابالغ نژاد متوسط و بزرگ
برند: جوسرا

انرژی مناسب برای انواع سگ ها
کشور سازنده: آلمان

مشاهده قیمت و خرید

رایاپت فروشگاه آنلاین غذای خشک سگ رویال کنین مدل Maxi Starter وزن 4 کیلوگرم

غذای خشک سگ رویال کنین

مدل Maxi Starter وزن 4 کیلوگرم

وزن: 4000 گرم
گونه حیوان: سگ

مشاهده قیمت و خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *