تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
مبلغ کل: تومان
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

آشنایی با نژاد سگ ژرمن اشپیتز و تاریخچه آن

رایاپت فروشگاه آنلاین حیوانات-تاریخچه نژاد و نکات پزشکی ژرمن اشپیتز

سگ اشپیتز آلمانی

دو نوع سگ اشپیتز آلمانی وجود دارد که نوع اول کلاین ، سگ کوچکتر و نوع دوم میتل ، که سگ بزرگتر است و به غیر از تفاوت در اندازه ، این دو سگ در مورد ظاهر و مزاج کاملاً یکسان هستند. آنها ابتدا برای کار در زادگاه خود آلمان تربیت شده اند ، اما امروز به لطف ظاهر جذاب و طبیعت مهربانشان به عنوان حیوانات خانگی به عنوان یک گزینه بسیار محبوب شده اند. سگ اشپیتز آلمانی اگرچه ذاتاً مستقل هستند ، اما چیزی جز عضویت در یک خانواده را دوست ندارد و از گنجانده شدن در همه مواردی که عضوی در یک خانواده محسوب می شوند لذت می برند.

از نظر نظافت و نگهداری کاملاً مناسب می باشند و در حالت ایده آل باید سالی چند بار به صورت حرفه ای مرتب شوند تا مرتب و زیبا به نظر برسند. آنها باید کاملاً به ورزش بپردازند ، همچنین باید روزانه تحریکات ذهنی زیادی به آنها داده شود تا سگهایی خوشحال و خوش رفتار باشند. به طور خلاصه  باید گفت که سگ اشپیتز آلمانی و سگ اشپیتز ژاپنی ،هر دو گزینه ایده آلی برای افرادی است که وقت کافی را با همراهان سگ خود سپری می کنند.

تاریخچه نژاد سگ ژرمن اشپیتز

نژادهای نوع Spitz قرن هاست که در اروپا وجود داشته و توسط شکارچیان استفاده می شوند که قدمت آنها به 6000 سال قبل باز می گردد. با این اوصاف ، وقتی صحبت از ریشه واقعی اشپیتز آلمان می شود ، می توان نسب آنها را به تورف اشپیتز (Turfspitz) که به عنوان Canis familiaris palustris معروف است ، جستجو کرد. دشت های شمال آلمان از راین تا دانمارک منطقه ای مرداب و باتلاقی این کشور بود و مردم خانه های خود را بر روی چوب می ساختند. امروزه ، این مناطق چاله های ذغال سنگ نارس است که بقایای سگها و صاحبان آنها هنگام حفاری مناطق کشف شد. تصور می شود که این سگها اجداد ولف اشپیتز هستند که توسط مردم نگهداری می شوند و آنها را برای شکار پرورش می دهند. کسانی هستند که معتقدند این سگ ها مو سفید دارند که رنگ مناسب تری است زیرا این بدان معنی است که صاحبان آنها می توانند آنها را از گرگ جدا کنند.

رایاپت فروشگاه آنلاین حیوانات-تاریخچه نژاد سگ ژرمن اشپیتز

زمانی آلمان به پادشاهی های کوچکتر تقسیم می شد و به همین دلیل انواع مختلفی از سگ های ژرمن اشپیتز بسته به آنچه مورد استفاده قرار گرفت ، در هر منطقه توسعه یافت. با این حال ، همه آنها تحت یک نام قرار گرفتند که “Mistbeller” بود که به معنی “پارس تپه” است. به این ترتیب ، تصور می شود که این سگها روی انبوهی از پوست قرار می گیرند. مربیان در طول سالهای 1800 همیشه سگهایی از نوع سگ اشپیتز داشتند که با آنها در کنار کالسکه ها می دویدند یا بعضی اوقات ، یک سگ بر پشت اسب سوار می شد. شبها این سگها از کالسکه ها و اسبها محافظت می کردند.

تنها در قرن هجدهم بود که سگ ژرمن اشپیتز در انگلیس محبوب شد که جیمز اول که همسر آلمانی داشت به سلطنت رسید. بسیاری از بازدید کنندگان آلمانی به قصر آمدند و اجداد سگ اشپیتز آلمانی را که امروز می شناسیم با خود آوردند. این سگ ها به زودی محبوبیت و شیک شدن در بین خانم ها و اشراف دربار را بدست آوردند ، زیرا به آنها پومرنیا می گفتند زیرا تصور می شود که آنها از پومرن آمده اند. در آن زمان سگها به پومرنیایی شباهت نداشتند که امروزه شاهد بزرگتر شدن آن هستیم.

در طول قرن هجدهم بود که سگهای نوع Spitz به عنوان لوازم جانبی مد انجمن بریتانیا محبوبیت زیادی پیدا کردند و ملکه ویکتوریا یکی از طرفداران بزرگ نژاد این سگ بود ، اگرچه در آن زمان سردرگمی وجود داشت که آیا سگهای پمرانسی یا اشپیتز یک نژاد است. اکنون مشخص شده است که احتمالاً سگهای اسپیتز آلمانی (میتل) هستند. با این حال ، هنگامی که ملکه ویکتوریا به سلطنت رسید ، پرورش دهندگان شروع به پرورش سگهای کوچکتر کردند تا اینکه نژاد اسباب بازی ایجاد شد که قرار بود به عنوان پومرنیا شناخته شود.

محبوبیت این نژاد در آغاز جنگ جهانی اول کاهش یافت ، زمانی که بسیاری از نژادهای آلمانی در بسیاری از کشورهای جهان از جمله انگلستان مورد علاقه قرار گرفتند. در واقع تا سال 1994 ، این نژاد “نادر” تصور می شد و تا حدودی امروزه همچنان ادامه دارد.

حقایق جالب در مورد نژاد سگ ژرمن اشپیتز

آیا اشپیتز آلمان نژادی آسیب پذیر است؟ نه ، آنها به لطف ظاهر شایان ستایش و تمایل طبع خود به سرعت به عنوان یک حیوان خانگی و همراه به یک انتخاب محبوب تبدیل شده اند.

متوجه شده اند  که موهای سگ های نر یک بار در سال می ریزند ، اما همتایان ماده آنها دو بار در سال می ریزند ، یعنی در بهار و سپس دوباره در پاییز

2 نوع ژرمن اشپیتز وجود دارد ، Mittel و Klein

اگرچه دو نوع مشخص وجود دارد ، میتل می تواند به اندازه کلین و کلین به اندازه یک میتل باشد ، زیرا این دو نوع هنوز “ثابت” نیستند

ظاهر

ارتفاع :

نرها 23 – 29 سانتی متر ، ماده ها 18 – 25 سانتی متر (کلاین)

نرها 30 – 38 سانتی متر. ماده ها 30 – 38 سانتی متر (میتل)

وزن متوسط:

نرها 5 – 8 کیلوگرم ، ماده ها 5 – 8 کیلوگرم (کلاین)

نرها 7 – 11 کیلوگرم ، زنان 7 – 11 کیلوگرم (میتل)

رایاپت فروشگاه آنلاین حیوانات-تاریخچه نژاد سگ ژرمن اشپیتز

ژرمن اشپیتز یک سگ جمع و جور است که وقتی در نیمرخ دیده می شود ، کاملاً مجذوب ظاهر آن می شوید. آنها دارای سرهای پهن با جمجمه ای کاملاً صاف با حد متوسط تعریف شده هستند. آنها دارای پوزه های بلند هستند که تقریباً به نصف طول کل سر آنها است. بینی در اکثر سگها سیاه است ، اما می تواند رنگ خودشان باشد تا با رنگ مو سگ نیز مطابقت داشته باشد.

چشمان آنها بیضی شکل و اندازه متوسط است ، به صورت مایل روی سر یک سگ قرار می گیرد اما هرگز از هم دور نیستند. سگهایی با دو رنگ مشکی ، سفید و یا مشکی و سفید ، دو رنگ مشکی و برنز دارای چشمانی تیره هستند در حالی که انواع دیگر رنگ ممکن است چشمی متناسب با موهایشان داشته باشند. گوش ها به شکل مثلث و کوچک در بالای سر سگ قرار می گیرند که کاملاً صاف نگه داشته می شوند.

آنها از نیش کامل قیچی در جایی که دندانهای فوقانی آنها با دندانهای پایین کاملاً مطابق با آرواره های یک سگ مطابقت دارد ، می بالند. لب ها در اکثر سگ ها سیاه هستند ، اما می توانند با رنگ مو سگ ها نیز مطابقت داشته باشند. سگ اشپیتز آلمانی دارای گردنی نسبتاً کوتاه است که به خوبی در شانه های آنها قرار می گیرد. شانه های پهن و پاهای جلویی صاف ، استخوان دار و محکم است.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، این سگها جمع و جور هستند و دارای جسمی محکم با کمر کوتاه ، البته رشد کافی و شکم های متوسط جمع شده ، هستند. آنها دارای کمر عالی و دنده های کاملا گرد هستند. عضلات عقب با مقایسه سگهایی که دارای پاهای قوی و قدرتمند هستند ، عضله کاملا خوبی دارند. پاهای آنها کوچک و گرد است و انگشتان پا به خوبی قوس دارند. دمها بالا است که سگها از پشت فر می شوند اما هرگز آن را از پشت نمی گیرند.

وقتی صحبت از مو آنها می شود ،ژرمن اشپیتز به داشتن یک کت دوتایی متشکل از یک زیرپوش پشمی و یک روپوش بسیار خشن تر می بالد. سگها موهای بیشتری در اطراف گردن و قسمت های جلویی خود دارند که باعث ایجاد زخم فراوان می شود. پاهای جلویی آنها دارای موهای زیادی است که از آرنج تا شانه های یک سگ متلاشی می شود در حالی که پاهای پشتی آنها فقط تا لبه های سگ پر است. گوش های آنها به خوبی با موهای نرم و کوتاه پوشانده شده است ، اما موهای صورت آنها کوتاه و صاف است. دم آنها کاملاً پوشیده از مو است.

سلامت سگ ژرمن اشپیتز

به طور مناسب امید به زندگی یک اشپیتز آلمانی بین 14 تا 18 سال است که به درستی مراقبت و از یک رژیم غذایی مناسب با سن آنها تغذیه می شود. انتخاب غذای مناسب یکی از مهمترین نکات برای سلامتی سگ شماست. برای انتخاب و خرید غذای خشک سگ اشپیتز و غذای مرطوب سگ اشپیتز روی آنها کلیک نمایید.

شناخته شده است که آنها سگ های کوچکی سالم هستند ، اگرچه امیدوارید خانه خود را با یک ژرمن اشپیتز تقسیم کنید ، چند نگرانی در مورد سلامتی وجود دارد که باید بدانید. موارد بهداشتی که به نظر می رسد بیشترین تأثیر را در نژاد دارد شامل موارد زیر است:

دیسپلازی شبکیه (RD)

دیسپلازی چند کانونی شبکیه (MRD)

غشای مردمک چشم (PPM) 

آتروفی پیشرونده شبکیه (PRA) 

Patella Luxation (لغزش خفه)

صرع

مشکلات دهان و دندان

رایاپت فروشگاه آنلاین حیوانات-تاریخچه نژاد سگ ژرمن اشپیتز

راه رفتن و حرکت اشپیتز آلمانی

هنگامی که یک سگ اشپیتز آلمانی حرکت می کند ، آنها این کار را با هدف انجام می دهند بدون اینکه هیچ نوع اغراق در راه رفتن خود را نشان دهند. آنها بدون هیچ زحمتی در یک خط مستقیم و با یک راه رفتن سریع حرکت می کنند و همیشه یک خط بالای سطح را حفظ می کنند.

در مورد واکسیناسیون چطور؟

توله سگهای ژرمن اشپیتز قبل از فروش ، باید واکسیناسیون اولیه خود را انجام داده باشند ، اما این به صاحبان جدید آنها بستگی دارد که معاینات پزشکی خود را به موقع انجام دهند. برنامه واکسیناسیون توله سگ ها به شرح زیر است:

سن 10 تا 12 هفته ، با توجه به اینکه توله سگ فوراً محافظت کامل نخواهد داشت ، اما 2 هفته پس از انجام واکسیناسیون دوم ، کاملاً محافظت می شود.

بحثهای زیادی در مورد نیاز سگها به تقویت کننده وجود داشته است. به همین ترتیب بهتر است قبل از تصمیم نهایی درباره اینکه آیا سگ باید به واکسیناسیون های سالانه خود ادامه دهد که به عنوان تقویت کننده شناخته می شوند ، با دامپزشک صحبت کنید.

در مورد عقیم سازی چطور؟

بسیاری از دامپزشکان این روزها توصیه می کنند قبل از اسپری کردن و سوت زدن اجازه دهیم سگها کمی پیر شوند. به همین ترتیب آنها توصیه می کنند سگ های نر را در سنین 6 تا 9 ماهگی و حتی گاهی اوقات در سنین 12 ماهگی قرار دهید.

سایر دامپزشکان توصیه می کنند سگ ها در سن 6 ماهگی عقیم شوند ، اما هرگز زودتر از این موارد مگر به دلایل پزشکی. با این گفته ، بسیاری از نژادها متفاوت هستند و همیشه توصیه می شود که موارد را با دامپزشک در میان بگذارید و سپس به توصیه های آنها در مورد زمان عقیم سازی سگ توجه کنید.

مشکلات چاقی چطور؟

مانند بسیاری از نژادهای دیگر ، برخی از سگ های اشپیتز آلمانی بعد از عقیم سازی ، وزن خود را افزایش می دهند و باید مراقب خط دور کمر یک سگ باشید. اگر سگ شروع به اضافه وزن می کند ، مهم است که میزان کالری دریافتی روزانه خود را تنظیم کرده و میزان تمرینات ورزشی خود را افزایش دهید. سگ های مسن نیز مستعد چاق شدن هستند و باز هم لازم است که آنها تغذیه ماسب داشته باشند و بر اساس آن ورزش کنند زیرا چاقی می تواند عمر سگ را تا چند سال کوتاه کند. دلیل آن این است که فشار زیادی به اندام های داخلی سگ از جمله قلب وارد می کند که می تواند کشنده باشد.

آلرژی چطور؟

برخی از سگ های ژرمن اشپیتز مستعد ابتلا به آلرژی هستند و برای سگ مهم است که در صورت شعله ور شدن زودتر به دامپزشک مراجعه کند. پاکسازی آلرژی بسیار دشوار است و یافتن عوامل تحریک کننده آن چالش برانگیز است. با این اوصاف ، یک دامپزشک می تواند سگ مبتلا به آلرژی را راحت تر کند ، در حالی که آنها سعی می کنند عوامل تحریک کننده را پیدا کنند که می تواند موارد زیر باشند:

غذاهای خاص سگ که حاوی مقادیر زیادی دانه و سایر مواد پرکننده از نوع غلات هستند

گرده های موجود در هوا

غبار محیط

گزش کک و مک

مواد شیمیایی موجود در محصولات تمیز کننده خانگی روزمره

شرکت در طرح های بهداشتی

همه پرورش دهندگان اشپیتز آلمانی اطمینان حاصل می کنند که سگ های آنها با استفاده از طرح های زیر برای مشکلات بهداشتی ارثی و مادرزادی شناخته می شوند که بر نژاد تأثیر می گذارد.

در مورد محدودیت های خاص اصلاح نژاد چطور؟

به غیر از محدودیت های استاندارد تولید مثل برای همه نژادهای ثبت شده ، در حال حاضر هیچ محدودیت خاصی برای نژاد دیگر برای Spitz آلمان وجود ندارد.

رفتارهای سگ ژرمن اشپیتز

سگ اشپیتز آلمانی یک سگ کوچک باهوش ، سرگرم کننده و خانواده دوست است که داشتن آن بسیار لذت بخش است. ممکن است قد و قامت کوچکی داشته باشند ، اما همیشه هوشیار هستند و دوست دارند سرشان شلوغ باشد و چیزی بیش از بودن در کنار مردم را دوست ندارند. آنها واقعاً از درگیر شدن در هر کاری که در یک خانه اتفاق می افتد لذت می برند و به ندرت یک سگ اشپیتز آلمانی چه میتل یا کلاین رفتارهای پرخاشگرانه را نشان می دهد.

آنها به لطف ظاهر جذاب و طبیعت خوب و مهربانشان در حلقه نمایش محبوب شده اند. با این حال ، سگ ژرمن اشپیتز همچنین به عنوان یک سگ کوچک مستقل شناخته شده است و این بدان معنی است که آنها باید از سنین پایین “قوانین” را یاد بگیرند تا سگهای کاملا مطیع و مطلوبی باشند. توله سگها باید به خوبی معاشرت کرده و به موقعیتهای جدیدی معرفی شوند ، لازم است پس از واکسیناسیون کامل ، با بسیاری از افراد و حیوانات دیگر ملاقات کنند تا سگهای بالغ،با اعتماد به نفس و کاملاً اجتماعی رشد کنند.

بدون آموزش و هدایت صحیح ، این سگهای کوچک پر جنب و جوش می توانند کمی پر سر و صدا باشند و معروف است که صدای خودشان را دوست دارند و این می تواند برای هر کسی که در یک آپارتمان زندگی می کند مشکل ساز شود. آنها ذاتاً کاملاً ماجراجو هستند و از این رو واقعاً از بیرون رفتن برای پیاده روی در بیشترین زمان ممکن لذت می برند. آنها همچنین از اینکه می توانند در یک باغ پشتی خوش بگذارنند و لذت می برند ، به شرطی که نرده کشی بسیار ایمن باشد.

رایاپت فروشگاه آنلاین حیوانات-رفتار ژرمن اشپیتز

سگ ژرمن اشپیتز بهترین انتخاب برای صاحبان سگ برای اولین بار است زیرا آنها بسیار مهربان و مردم مدار هستند و چیزی بیش از رضایت و سرگرمی خانواده های خود را دوست ندارند. به خصوص در کودکان خردسال و افراد مسن نیز بسیار خوب هستند ، هرچند که زمان بازی ممکن است گاهی اوقات کمی پرشور شود.

رفتار سگ ژرمن اشپیتز در شکار

گرچه سگ اشپیتز آلمانی ذاتاً اجتماعی است ، اما حس شکار بسیار بالایی دارد و با خوشحالی هر چیزی را که حرکت می کند یا سعی در فرار از آنها دارد ، تعقیب می کند. به همین ترتیب ، همیشه باید در مورد اینکه کجا و چه موقع سگ می تواند بیشتر باعث استپ شود به خصوص اگر حیوانات وحشی یا دام در آن نزدیکی باشد ، باید مراقب بود. البته باید گفت که دیگر نژاد اشپیتز یعنی سگ اشپیتز ژاپنی اینگونه نیست.

رفتار سگ ژرمن اشپیتز در بازیگوشی

سگ ژرمن اشپیتز شناخته شده است که جنبه ای بسیار بازیگوش از طبیعت خود دارد و عاشق سرگرمی است. کمی ژرمن اشپیتز ها شیطنت می کنند و بسیار باهوش هستند ، آنها به سرعت می آموزند که چگونه با بازیهای مسخره احمقانه خود راه خود را بگیرند.

در مورد سازگاری چطور؟

سگ اشپیتز آلمانی سگ بسیار سازگار است و به شرطی که به آنها ورزش جسمی روزانه و همراه با تحریکات ذهنی کافی برای جلوگیری از ایجاد خستگی داده شود ، به همان اندازه که در یک آپارتمان در شهر زندگی می کنند خوشبخت هستند.

اضطراب جدایی چطور؟

سگ ژرمن اشپیتز روابط محکمی با خانواده های خود برقرار می کند و سگ ها هرگز وقتی که خود را برای مدت طولانی تر به حال خود رها می کنند بسیار خوشحال نمی شوند. آنها برای افرادی که در خانه کار می کنند و یا در خانه هایی که یک نفر در خانه بیرون می رود یک فرد در خانه زندگی می کند ، مناسب تر است ، بنابراین آنها هرگز برای مدت طولانی تنها نیستند که می تواند سگی را از اضطراب جدایی رنج دهد. این می تواند منجر به تخریب آنها در اطراف خانه شود که راه سگ برای از بین بردن استرسی است که احساس می کند و راهی برای سرگرمی خود است. همچنین می تواند منجر به پارس بی وقفه آنها برای جلب توجه بیشتر شود.

پارس بیش از حد چطور؟

مشهور است که سگ های اشپیتز آلمانی صدای خود را کمی بیش از حد دوست دارد ، این چیزی است که وقتی سگ هنوز جوان است باید به آرامی درون جوانه فرو برود و مراقب باشد او را نترساند. آنها ابراز عقیده در مورد هر چیزی که می تواند به ویژه برای همسایگان به یک مشکل واقعی تبدیل شود ، دوست دارند.

رایاپت فروشگاه آنلاین حیوانات-آیا ژرمن اشپیتز آب را دوست دارد؟

آیا سگ ژرمن اشپیتز آب را دوست دارد؟

بیشتر سگ های اشپیتزهای آلمانی شنا را دوست دارند و هر زمان که بتوانند آب می خورند خواه در ماه های سردتر زمستان باشد یا در تابستان های گرمتر. با این حال ، اگر کسی که صاحب سگی است که آب را دوست ندارد ، هرگز نباید او را مجبور به ورود کند زیرا در نهایت باعث ترس او خواهد شد. با این اوصاف ، همیشه باید در هنگام پیاده روی یک اشپیتز آلمانی از توقف در هرجای نزدیک مجاری آب خطرناک تر مراقب باشید در صورتی که یک سگ تصمیم به پرش پیدا کند و سپس نیاز به نجات داشته باشد زیرا آنها نمی توانند به تنهایی از آب خارج شوند. برای تامین آب بدن توله سگتان یکی از بهترین راه ها استفاده از غذای مرطوب سگ اشپیتز است. البته شما میتوانید با مخلوط کردن آب یا غذای مرطوب به غذای خشک سگ اشپیتز خود آن را در تامین آب کمک کنید.

آیا سگ اشپیتز آلمانی ناظران خوبی هستند؟

سگ ژرمن اشپیتز اگرچه کوچک است ، اما وقتی می خواهد صاحبخانه را از وجود غریبه ها مطلع کند یا چیزی که آنها دوست ندارند در اطراف آنها اتفاق بیفتد ، همیشه سریعاً از جلوی چشم دور میشوند. آنها دوست دارند در بهترین زمان ها نظر خود را بیان کنند ، بنابراین اگر بهانه ای وجود دارد ، بهتر است با این اوصاف ، به ندرت سگ وقتی در حال مراقب بودن “بازی” می کند ، هر نوع رفتار تهاجمی از خود نشان می دهد.

هوش و قابلیت آموزش

سگ اشپیتز آلمانی شناخته شده است که یک سگ کوچک باهوش است ، اما همچنین آنها رگه هایی ارادی در خود دارند که به این معنی است که آموزش و پرورش آنها باید زود شروع شود. آنها بسیار خوب به تقویت حرکات پاسخ می دهند ، اما فقط در صورت پاداش های با ارزش. برخی از سگ ها در بسیاری از ورزش های سگ که شامل چابکی است بسیار عالی عمل می کنند و حتی هنگام شرکت در مسابقات اطاعت نیز عملکرد خوبی دارند. به طور خلاصه ، اشپیتز آلمانی با مقداری مناسب در اوایل جامعه پذیری ، آموزش تقویت مثبت ، بسیار قابل آموزش و لذت بردن از حضور در آن است. با این اوصاف ، آموزش آنها باید در طول زندگی آنها ثابت باشد ، اما مالکان هرگز نباید انتظار داشته باشند که یک ژرمن اشپیتز  100٪ مطیع باشد.

توله سگهای اشپیتز آلمانی ، مانند همه توله سگها بسیار زیبا هستند و همچنین بسیار باهوش هستند. به همین ترتیب ، آنها می توانند به سرعت به اندازه انجام “خوبی ها” عادت های بد را یاد بگیرند. مالکان باید شروع به کار کنند زیرا وقتی توله سگ جدیدی را به خانه می آورند باید ادامه دهند و اطمینان حاصل کنند که به محض اسکان ،  محدودیت هایی برای آنها در نظر گرفته شده است. این نه تنها به ایجاد نظم دزدکی در خانه و اینکه سگ آلفا چه کسی است کمک می کند ، بلکه به این معنی است که سگ می فهمد چه رفتاری قابل قبول است و چه چیزی نیست. همه سگها وقتی بفهمند صاحب خانه از آنها چه انتظاری دارد رفتار و خوشبختی بهتری دارند. به همین ترتیب ، اولین دستورالعمل هایی که باید به یک اشپیتز آلمانی آموزش داده شود ، برای جلوگیری از ابتلا به “سندرم سگ کوچک” است:

بیا

بنشین

ماندن

پاشنه

ساکت

ولش کن

پایین

بستر

رایاپت فروشگاه آنلاین حیوانات-ارتباط با کودکان و دیگر حیوانات خانگی

ارتباط با کودکان و دیگر حیوانات خانگی

وقتی سگ اشپیتز از جوانی به خوبی اجتماعی می شود و به درستی بزرگ می شود ، بیان شده است که در ارتباط با کودکان خوب است. با این حال ، هرگونه تعامل بین یک سگ و بچه ها باید به خوبی کنترل شود تا اطمینان حاصل شود که همه چیز خیلی پر سر و صدا نمی شود و این باعث ترس یا آسیب دیدن کسی می شود.

به طور کلی ، سگ اشپیتز آلمانی با سایر سگها و حیوانات خانگی رابطه خوبی برقرار می کند ، اما آنها باید از سنین پایین با دقت به آنها معرفی شوند. با این اوصاف عاقلانه نخواهد بود که یک Spitz را با هر حیوان خانگی کوچک خانوادگی تنها بگذارید زیرا غریزه ممکن است فقط اوضاع را بهتر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *